Hij mag van mij wel iets kritischer worden en dan niet alleen nadat je met 1-2 van Man United hebt gewonnen. Als iets slecht is is het slecht en daar ben je als trainer medeverantwoordelijk voor ga dan niet met 100 excuses komen.quote:
Wat ben jij voor een voetbalsupporter... Boas niet kennen, verrast over Feyenoords punten en nu pas achter de uitslag van Ajax komenquote:
Dit.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:00 schreef stevenmac26 het volgende:
Anonymousz wanneer ga jij eens een pic van je tits posten?
Wanneer gaat zij sowieso een pic posten.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:00 schreef stevenmac26 het volgende:
Inderdaad..quote:Op maandag 5 maart 2012 01:00 schreef stevenmac26 het volgende:
Heerlijk manquote:Op maandag 5 maart 2012 01:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat ben jij voor een voetbalsupporter... Boas niet kennen, verrast over Feyenoords punten en nu pas achter de uitslag van Ajax komen
Ik ben erbij.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:00 schreef Smoofie het volgende:
Er is een pauper meet in adam over 2 weken, ga dan ook anony.
erg ben ik he?quote:Op maandag 5 maart 2012 01:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat ben jij voor een voetbalsupporter... Boas niet kennen, verrast over Feyenoords punten en nu pas achter de uitslag van Ajax komen
geen ideequote:Op maandag 5 maart 2012 01:00 schreef stevenmac26 het volgende:
quote:Op maandag 5 maart 2012 01:00 schreef Smoofie het volgende:
Er is een pauper meet in adam over 2 weken, ga dan ook anony.
Waar woont flip dan?quote:Op maandag 5 maart 2012 01:02 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ben morgenavond drankje doen met flippiee maar alsjij lekker bent dan krijg je voorrang
Ja...ben je eigenlijk een beetje lekker Anonymousz?quote:Op maandag 5 maart 2012 01:02 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ben morgenavond drankje doen met flippiee maar alsjij lekker bent dan krijg je voorrang
Ik ook.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik niet. Ik erger me voornamelijk aan gebruikers buiten het VBL om
Daarom. Ik ga ze trollen in real life.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik niet. Ik erger me voornamelijk aan gebruikers buiten het VBL om
In de buurtquote:
Ze praat als een vent dus.. betwijfel het.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja...ben je eigenlijk een beetje lekker Anonymousz?
quote:
Landsmeer?quote:Op maandag 5 maart 2012 01:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maar ze woont in de buurt van amsterdam
Ja maar daar woont ze nietquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |