ja, en dat geintje heeft hem iets van 8000 euro (of was het gulden??) gekostquote:Op maandag 5 maart 2012 00:35 schreef Sinosappel het volgende:
mlig is toch maar mooi van bil gegaan anders.
Oja, en dat.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:38 schreef Lynthy het volgende:
[..]
ja, en dat geintje heeft hem iets van 8000 euro (of was het gulden??) gekost
Godver, Das een bak geld hoeveel hoeren waren dat wel niet?quote:Op maandag 5 maart 2012 00:38 schreef Lynthy het volgende:
[..]
ja, en dat geintje heeft hem iets van 8000 euro (of was het gulden??) gekost
quote:
Eentje waar hij niet eens seks mee heeft gehad volgens mij. Hij maakte haar gewoon 8k over.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:39 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Godver, Das een bak geld hoeveel hoeren waren dat wel niet?
slechts 1 zover ik weetquote:Op maandag 5 maart 2012 00:39 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Godver, Das een bak geld hoeveel hoeren waren dat wel niet?
quote:Op maandag 5 maart 2012 00:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Eentje waar hij niet eens seks mee heeft gehad volgens mij. Hij maakte haar gewoon 8k over.
Als het zo moet laat ik me liever chemisch castreren.quote:
voor dat bedrag had je anders flink wat verschillende vrouwen kunnen neuken op de wallen of de geleenstraatquote:
Heerlenquote:Op maandag 5 maart 2012 00:42 schreef Lynthy het volgende:
[..]
voor dat bedrag had je anders flink wat verschillende vrouwen kunnen neuken op de wallen of de geleenstraat
Zegdequote:Op maandag 5 maart 2012 00:44 schreef Drommeldaris het volgende:
Al deze haat voor een eigen naamtopic en toen sinos het deed zegde niemand van jullie wat omdat Sinos zo alfa is
Mijn eigen naamtopic was geen faal.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:44 schreef Drommeldaris het volgende:
Al deze haat voor een eigen naamtopic en toen sinos het deed zegde niemand van jullie wat omdat Sinos zo alfa is
Ja maar met condoom, en iedereen in een relatie neukt zonder condoom. Dus dat wil hij niet.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:42 schreef Lynthy het volgende:
[..]
voor dat bedrag had je anders flink wat verschillende vrouwen kunnen neuken op de wallen of de geleenstraat
quote:Op maandag 5 maart 2012 00:44 schreef krioro het volgende:
[..]
Zegde
Nee sorry ik zou niet durven vervelend tegen je te doen want je bent best een lekkere boi en zo.
Dat is niet zoals de stelletjes!quote:Op maandag 5 maart 2012 00:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar met condoom, en iedereen in een relatie neukt zonder condoom. Dus dat wil hij niet.
Het leven is hard voor die knul wat ik dan weer niet begrijp is waar hij het geld vandaan haalt maar goedquote:Op maandag 5 maart 2012 00:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar met condoom, en iedereen in een relatie neukt zonder condoom. Dus dat wil hij niet.
Loka hoe is het met jequote:Op maandag 5 maart 2012 00:47 schreef Lokasenna het volgende:
De geruststelling is dat, neuken zonder condoom.
Totday je erachter komt dat je vriend vreemd gaat..quote:Op maandag 5 maart 2012 00:47 schreef Lokasenna het volgende:
als je maar genoeg betaalt is dat geen probleem... maar ja, blijkbaar had hij niet de juiste persoonquote:Op maandag 5 maart 2012 00:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Het verdringt de drang naar seks wel een beetje, dat ik daarvoor waarschijnlijk straks mijn leuter in een stinkende plastic zak moet stoppen.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:47 schreef Lokasenna het volgende:
Bespaard op de kosten voor therapie.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:47 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Het leven is hard voor die knul wat ik dan weer niet begrijp is waar hij het geld vandaan haalt maar goed
Met 500 euro moet het wel lukken.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:48 schreef Lynthy het volgende:
[..]
als je maar genoeg betaalt is dat geen probleem... maar ja, blijkbaar had hij niet de juiste persoon
Erger dan ooitquote:Op maandag 5 maart 2012 00:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alles gaat wel, soms goed, soms kut, meestal aanvaardbaar.
Jij en crack nog steeds verliefd?
Vandaag weer bij elkaar geweest, leukste moment van de week altijdquote:Op maandag 5 maart 2012 00:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Erger dan ooitHoe is het met jou en je vriend?
Ik weet hoe je je voeltquote:Op maandag 5 maart 2012 00:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vandaag weer bij elkaar geweest, leukste moment van de week altijd
8k betalen voor een hoertje en dan nog een condoom om moeten.. dan ben je juist verre van alfaquote:Op maandag 5 maart 2012 00:47 schreef krioro het volgende:
N.a.v. de posts over mlig lijkt het me absoluut een alfa.
Condooms zijn voor betas tenslotte.
Vroeger op een internaat waar ik zat lieten de meisjes zich al uitwonen voor een paar peuken als je die 500E gaf nou dan was het feest voor jequote:
8k betalen voor een hoertje en dan nog steeds niet neuken, alles behalve alfa.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:50 schreef Lynthy het volgende:
[..]
8k betalen voor een hoertje en dan nog een condoom om moeten.. dan ben je juist verre van alfa
8K betalen en niet eens geneukt hebben lijkt me nog ergerquote:Op maandag 5 maart 2012 00:50 schreef Lynthy het volgende:
[..]
8k betalen voor een hoertje en dan nog een condoom om moeten.. dan ben je juist verre van alfa
Ben je toen homo geworden?quote:Op maandag 5 maart 2012 00:50 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Vroeger op een internaat waar ik zat lieten de meisjes zich al uitwonen voor een paar peuken als je die 500E gaf nou dan was het feest voor je
quote:Op maandag 5 maart 2012 00:50 schreef Lynthy het volgende:
[..]
Joh.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:50 schreef heloef het volgende:
[..]
8k betalen voor een hoertje en dan nog steeds niet neuken, alles behalve alfa.
vertel dat maar aan krioroquote:Op maandag 5 maart 2012 00:50 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
8K betalen en niet eens geneukt hebben lijkt me nog erger
Al daar voor, Was wel mooi toen ineens al die meiden en jongens met van alles rondliepen [Soa's]quote:
Gemiste kans.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:50 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Vroeger op een internaat waar ik zat lieten de meisjes zich al uitwonen voor een paar peuken als je die 500E gaf nou dan was het feest voor je
Ik corrigeer haar alleen maar. No hatin brah.quote:
speltip 568: ga sowieso niet op dit soort reacties in?quote:
Waren er geen jongens die zich voor een peukje verkochten?quote:Op maandag 5 maart 2012 00:51 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Al daar voor, Was wel mooi toen ineens al die meiden en jongens met van alles rondliepen [Soa's]
quote:Op maandag 5 maart 2012 00:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Gemiste kans.
Ik had verwacht dat ze op een VMBO middelbare school ook zo zouden zijn. Koude kermis.
Whehe ik weet.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik corrigeer haar alleen maar. No hatin brah.
Juist, je hebt hem eindelijk door.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:52 schreef Lynthy het volgende:
[..]
speltip 568: ga sowieso niet op dit soort reacties in?
Ben je niet.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:53 schreef heloef het volgende:
Wat ik me nou afvraag bij mezelf, stel ik ben over 10 jaar nog steeds maagd, zou ik het dan overwegen om naar een hoer te gaan.
Ik hoop voor je van niet. En ik hoop ook voor je dat de vraag dan niet relevant meer isquote:Op maandag 5 maart 2012 00:53 schreef heloef het volgende:
Wat ik me nou afvraag bij mezelf, stel ik ben over 10 jaar nog steeds maagd, zou ik het dan overwegen om naar een hoer te gaan.
tja, waarom niet? en het hoeft niet meer dan 50 euro te kostenquote:Op maandag 5 maart 2012 00:53 schreef heloef het volgende:
Bookmark 'm en kom over 10 jaar terug, zou ik zeggen.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:53 schreef heloef het volgende:
Als ik op mijn 20 nog maagd was geweest had ik een gigolo besteld op mijn verjaardag. Had ik me voorgenomen toen ik 17 was.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:53 schreef heloef het volgende:
8k voor een hoer!quote:Op maandag 5 maart 2012 00:50 schreef heloef het volgende:
[..]
8k betalen voor een hoertje en dan nog steeds niet neuken, alles behalve alfa.
En ook nog een dikke studieschuld er boven op. Ja, die jongen gaat er wel komen. Misschien zit ie over 10 jaar wel bij het Leger des Heils...quote:Op maandag 5 maart 2012 00:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
8k voor een hoer!
Heeft ie ze meteen voor een week besteld ofzo
ik ben ander niet degene die hapt, echt zo'n matige troll als jij, je kunt beter een ander vak zoekenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Wat denk jezelf? Ik hield me er ver van weg ik had zo mijn eigen handeltjes hoefde mijn kontje niet te verkopen achter het stationquote:Op maandag 5 maart 2012 00:52 schreef twi het volgende:
[..]
Waren er geen jongens die zich voor een peukje verkochten?
quote:Op maandag 5 maart 2012 00:56 schreef krioro het volgende:
Wtf maakt het uit op welke leeftijd je ontmaagd wordt. Seks op zich is niet zo bijzonder heur. Gaat toch meer om de rest erbij.
Ik ben 31, maagd, en trots.Gaat er om wat de kwaliteit van leven is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 maart 2012 00:56 schreef Lynthy het volgende:
[..]
ik ben ander niet degene die hapt, echt zo'n matige troll als jij, je kunt beter een ander vak zoeken
quote:Op maandag 5 maart 2012 00:56 schreef krioro het volgende:
Wtf maakt het uit op welke leeftijd je ontmaagd wordt. Seks op zich is niet zo bijzonder heur. Gaat toch meer om de rest erbij.
Ik ben 31, maagd, en trots.seks is niet bijzonder, typische reactie van een maagd jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!!!
Op 26-07-2011 00:33 schreef HappyGirl91
Heldin! _O_
Dit dacht ik ookquote:Op maandag 5 maart 2012 00:57 schreef Lynthy het volgende:
[..]
seks is niet bijzonder, typische reactie van een maagd ja_!!!
quote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 00:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik hoop voor je van niet. En ik hoop ook voor je dat de vraag dan niet relevant meer is
Ik geeft het 1% kans dat ik het dan nog ben, maar alsnog stel voor mijn moeder is morgen dood, ik eet mijn verdriet weg, wordt 300 kilo. Wedden dat ik dan nog maagd ben.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:54 schreef Lynthy het volgende:
[..]
tja, waarom niet? en het hoeft niet meer dan 50 euro te kosten
Ja het lijkt me zo naar, dat er niemand is die met je wil neuken.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:54 schreef Lynthy het volgende:
[..]
tja, waarom niet? en het hoeft niet meer dan 50 euro te kosten
Jij bedenkt nooit theoretische stellingen?quote:Op maandag 5 maart 2012 00:54 schreef twi het volgende:
[..]
Bookmark 'm en kom over 10 jaar terug, zou ik zeggen.
Dat is wel heel vroeg 20. Om het dan al te verliezen bij een gigolo dan.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik op mijn 20 nog maagd was geweest had ik een gigolo besteld op mijn verjaardag. Had ik me voorgenomen toen ik 17 was.
Geen idee, daarom vraag ik 't. Je hoort en ziet nogal eens vreemde verhalen over internaten.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:57 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Wat denk jezelf? Ik hield me er ver van weg ik had zo mijn eigen handeltjes hoefde mijn kontje niet te verkopen achter het station
Denk ik hè, geen idee natuurlijk, als maagd.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:57 schreef Lynthy het volgende:
[..]
je bent niet alleen maagd, maar ook dom..quote:
Drommel hoe is het met jouquote:Op maandag 5 maart 2012 00:58 schreef Drommeldaris het volgende:
Zo heel bijzonder vind ik seks ook niet hoor tenzij het met de persoon is waar je van houdt
Ik snap wel dat het bijzonder is, maar kom op zeg... Als ie zijn leven verder op orde heeft is er toch niks aan de handquote:Op maandag 5 maart 2012 00:57 schreef Lynthy het volgende:
[..]
Drommel, amen.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:58 schreef Drommeldaris het volgende:
Zo heel bijzonder vind ik seks ook niet hoor tenzij het met de persoon is waar je van houdt
Jij hebt teveel naar Obese gekekenquote:Op maandag 5 maart 2012 00:58 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik geeft het 1% kans dat ik het dan nog ben, maar alsnog stel voor mijn moeder is morgen dood, ik eet mijn verdriet weg, wordt 300 kilo. Wedden dat ik dan nog maagd ben.
Alles kan.
Onderbewust meer dan ik zelf durf toe te geven waarschijnlijk :/quote:Op maandag 5 maart 2012 00:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Drommel hoe is het met jouMis je je meisje erg?
Ik wilde gewoon ervaren hoe het is om seks te hebben.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:58 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik geeft het 1% kans dat ik het dan nog ben, maar alsnog stel voor mijn moeder is morgen dood, ik eet mijn verdriet weg, wordt 300 kilo. Wedden dat ik dan nog maagd ben.
Alles kan.
[..]
Ja het lijkt me zo naar, dat er niemand is die met je wil neuken.
Is alleen maar een pijnlijke confrontatie denk ik.
[..]
Jij bedenkt nooit theoretische stellingen?
[..]
Dat is wel heel vroeg 20. Om het dan al te verliezen bij een gigolo dan.
Voor een seconde of vijf, zo lang kost het me meestal om te bedenken dat een persoonlijke theoretische stelling een persoonlijke theoretische stelling blijft.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:58 schreef heloef het volgende:
Jij bedenkt nooit theoretische stellingen?
Wel jammer dat je zoiets zegt en dat je zin dan grammaticaal niet klopt.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:59 schreef Lynthy het volgende:
[..]
je bent niet alleen maagd, maar ook dom..
jammer, want mannen slim zijn zijn juist sexy
Sterktequote:Op maandag 5 maart 2012 00:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Onderbewust meer dan ik zelf durf toe te geven waarschijnlijk :/
Ik ga maar niet in detail politie kwam vrijwel elke week langsquote:Op maandag 5 maart 2012 00:58 schreef twi het volgende:
[..]
Geen idee, daarom vraag ik 't. Je hoort en ziet nogal eens vreemde verhalen over internaten.
Ik hoop zó dat jij niet serieus bent. Echt waar. Met heel mijn hart.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:59 schreef Lynthy het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ik heb stilgezeten maar het is gewoon andersquote:Op maandag 5 maart 2012 01:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
SterkteMeer vissen in zee, regen en zonneschijn, het was niet voorbestemd, je kent het wel.
je hebt niet liever seks met iemand van het andere geslacht dan je rechterhand? dan heb je niet veel goede seks gehad vrees ik...quote:Op maandag 5 maart 2012 00:58 schreef Drommeldaris het volgende:
Hoe weet jij dat?quote:Op maandag 5 maart 2012 00:59 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jij hebt teveel naar Obese gekeken
Kan me voorstellenquote:Op maandag 5 maart 2012 01:01 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ik heb stilgezeten maar het is gewoon anders
Huh?quote:Op maandag 5 maart 2012 01:01 schreef Lynthy het volgende:
[..]
je hebt niet liever seks met iemand van het andere geslacht dan je rechterhand? dan heb je niet veel goede seks gehad vrees ik...
quote:Op maandag 5 maart 2012 01:01 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ik heb stilgezeten maar het is gewoon anders
Omdat ik het ook altijd kijkquote:Op maandag 5 maart 2012 01:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?![]()
Maar serieus ik wordt echt moddervet worden als mijn moeder binnen 3 jaar zou overlijden denk ik.
quote:Op maandag 5 maart 2012 00:59 schreef Lynthy het volgende:
[..]
Dat is ook de enige reden waarom ik het zou doen met iemand waar ik niet van hou.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon ervaren hoe het is om seks te hebben.
Ik zou me er echt niet voor schamen als ik voor die nieuwsgierigheid wat geld moest neerleggen.
Faye heeft zo'n tellertje.quote:
Hoe kom jij tot deze conclusie?quote:Op maandag 5 maart 2012 01:01 schreef Lynthy het volgende:
[..]
je hebt niet liever seks met iemand van het andere geslacht dan je rechterhand? dan heb je niet veel goede seks gehad vrees ik...
Die voelde ik.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:03 schreef twi het volgende:
[..]
Om te tellen hoeveel keer je binnen 5 seconden op MSN zit?
Ja echt hequote:Op maandag 5 maart 2012 01:03 schreef twi het volgende:
[..]
Om te tellen hoeveel keer je binnen 5 seconden op MSN zit?
quote:
Mijn soloseks is wel beter dan seks met iemand waar ik geen gevoelens voor heb ja.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:01 schreef Lynthy het volgende:
[..]
lolwut? omdat ik niet 1 man ken die liever rukt dan dat ie een lekker nat poesje heeftquote:
Zucht.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ja echt he![]()
Je laat je toch niet commanderen door die aandachtshoer...
Leugensquote:Op maandag 5 maart 2012 01:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Mijn soloseks is wel beter dan seks met iemand waar ik geen gevoelens voor heb ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar zeg ik dat dat niet voor mij geld?quote:Op maandag 5 maart 2012 01:05 schreef Lynthy het volgende:
[..]
lolwut? omdat ik niet 1 man ken die liever rukt dan dat ie een lekker nat poesje heeft
Natte poesjes?quote:Op maandag 5 maart 2012 01:05 schreef Lynthy het volgende:
[..]
lolwut? omdat ik niet 1 man ken die liever rukt dan dat ie een lekker nat poesje heeft
het ging over mannen he...quote:Op maandag 5 maart 2012 01:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Mijn soloseks is wel beter dan seks met iemand waar ik geen gevoelens voor heb ja.
Ik ken wel mannen die liever alleen seks hebben met mensen waar ze van houden.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:05 schreef Lynthy het volgende:
[..]
I sab fa.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Heb je nooit gedaan anders. Of bedoel je dat ze zegt dat ze een gevoelig meisje is en dat jij dr wel leuk vond?quote:
sorryquote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 01:06 schreef twi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
ja, dat klopt, maar dan hebben ze liever helemaal geen seks, maar daar ging deze vergelijking niet over hequote:Op maandag 5 maart 2012 01:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ken wel mannen die liever alleen seks hebben met mensen waar ze van houden.
Klopt maar voor Heloef maak ik een uitzondering.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ken wel mannen die liever alleen seks hebben met mensen waar ze van houden.
Nee vanavond uitgelegd, wel aan iemand anders maar goed.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Heb je nooit gedaan anders. Of bedoel je dat ze zegt dat ze een gevoelig meisje is en dat jij dr wel leuk vond?
Waren er vandaag geen clowns?quote:
Die hebben toch liever wel seks, maar dan wel met iemand die aan hun eisen voldoet.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:07 schreef Lynthy het volgende:
[..]
ja, dat klopt, maar dan hebben ze liever helemaal geen seks, maar daar ging deze vergelijking niet over he
Dat was 3 weken terug.quote:
Gelukkig ben ik niet kieskeurig.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:09 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die hebben toch liever wel seks, maar dan wel met iemand die aan hun eisen voldoet.
onzin, geen man die nee zegt als een normaal tot lekker uitziende vrouw wijdbeens voor hem ligt... dat politiekcorrecte geneuzel ook altijdquote:Op maandag 5 maart 2012 01:09 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die hebben toch liever wel seks, maar dan wel met iemand die aan hun eisen voldoet.
DIERENMISHANDELING IK ZEG HET JEquote:
Oh ik wel. En helemaal zeker als ik ook gevoelens ontwikkel(d heb) voor iemand iemand anders.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:10 schreef Lynthy het volgende:
[..]
onzin, geen man die nee zegt als een normaal tot lekker uitziende vrouw wijdbeens voor hem ligt... dat politiekcorrecte geneuzel ook altijd
homoquote:Op maandag 5 maart 2012 01:11 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Oh ik wel. En helemaal zeker als ik ook gevoelens ontwikkel(d heb) voor iemand iemand anders.
Puur voor de seks ben ik niet kieskeurig.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zei de baas die net een meisje afwees die knap en leuk was en hem aantrekkelijk vond
quote:Op maandag 5 maart 2012 01:10 schreef Lynthy het volgende:
[..]
onzin, geen man die nee zegt als een normaal tot lekker uitziende vrouw wijdbeens voor hem ligt... dat politiekcorrecte geneuzel ook altijd
Ik zeg alleen nee als ik officieel een vriendin hebquote:Op maandag 5 maart 2012 01:10 schreef Lynthy het volgende:
[..]
Als ik vrijgezel ben niet nee.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:10 schreef Lynthy het volgende:
[..]
Tsja, een klik hebben is toch wel belangrijk, als er gevoelens bij in 't spel zijn. Als dat meisje had gezegd dat ze keiharde neukseks wilde zonder een relatie, had heloefje natuurlijk wel even achter z'n oren gekrabt. Op z'n minst...quote:Op maandag 5 maart 2012 01:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zei de baas die net een meisje afwees die knap en leuk was en hem aantrekkelijk vond
precies, je bevestigd mijn punt alleen maar dusquote:
Kapot geneukt. Helemaal.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:13 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, een klik hebben is toch wel belangrijk, als er gevoelens bij in 't spel zijn. Als dat meisje had gezegd dat ze keiharde neukseks wilde zonder een relatie, had heloefje natuurlijk wel even achter z'n oren gekrabt. Op z'n minst...
Selectief lezen^99quote:Op maandag 5 maart 2012 01:13 schreef Lynthy het volgende:
[..]
precies, je bevestigd mijn punt alleen maar dus
Ja bevestig ik ook, heb ook nergens gezegd dat het niet zo isquote:Op maandag 5 maart 2012 01:13 schreef Lynthy het volgende:
[..]
precies, je bevestigd mijn punt alleen maar dus
idem dito...quote:Op maandag 5 maart 2012 01:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik zeg alleen nee als ik officieel een vriendin heb
nee, jij leest selectief, wat al door meerdere mannen bevestigd is. ik heb het nergens over mannen die in een relatie zitten gehad...quote:
we denken niet allemaal so hoor, just sayin'quote:
Ik zeg dat er ook mannen zijn die er niet op in zouden gaan ook al zouden ze vrijgezel zijn. Omdat geen gevoelens en zo. En nu doe jij of ALLE mensen hier dat wel zouden doen. Dat is niet zo.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:15 schreef Lynthy het volgende:
[..]
nee, jij leest selectief, wat al door meerdere mannen bevestigd is. ik heb het nergens over mannen die in een relatie zitten gehad...
hangt er vanaf of ik dan wel of geen relatie heb... indien single zou ik er gewoon voor gaanquote:Op maandag 5 maart 2012 01:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat doe je als er een aantrekkelijke man wijdbeens voor je ligt?
Aantrekkelijke mannen liggen niet wijdbeens.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat doe je als er een aantrekkelijke man wijdbeens voor je ligt?
Ben je nu single?quote:Op maandag 5 maart 2012 01:17 schreef Lynthy het volgende:
[..]
hangt er vanaf of ik dan wel of geen relatie heb... indien single zou ik er gewoon voor gaan
oh bahquote:Op maandag 5 maart 2012 01:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ayumu kennende is het iemand aan een strop
Ook nietquote:Op maandag 5 maart 2012 01:17 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Godsamme alweer?
http://gifs.gifbin.com/03(...)reet-acrobat-kid.gif
als je geen relatie en alles hebt, en het is een lekkerre dame.. en dan nog niet wil, dan ben je gewoon een homo, sorry, want dat druist tegen alle natuurlijke instincten inquote:Op maandag 5 maart 2012 01:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik zeg dat er ook mannen zijn die er niet op in zouden gaan ook al zouden ze vrijgezel zijn. Omdat geen gevoelens en zo. En nu doe jij of ALLE mensen hier dat wel zouden doen. Dat is niet zo.
Dat komt dan meer uit eigen onzekerheid voort dan uit onwil. Als er een lekker ding voor je staat die no strings attached sex met je wil, dan moet je wel erg raar zijn wanneer je daar niet op in gaat.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik zeg dat er ook mannen zijn die er niet op in zouden gaan ook al zouden ze vrijgezel zijn. Omdat geen gevoelens en zo. En nu doe jij of ALLE mensen hier dat wel zouden doen. Dat is niet zo.
Ik weet niet of ik de slang in de kooi zou kunnen houden als Lynn met de beentjes wijd lag hoor.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zal wel dan...Of ik ben homoquote:Op maandag 5 maart 2012 01:18 schreef twi het volgende:
[..]
Dat komt dan meer uit eigen onzekerheid voort dan uit onwil. Als er een lekker ding voor je staat die no strings attached sex met je wil, dan moet je wel erg raar zijn wanneer je daar niet op in gaat.
Hai Rokje, wat doe jij vrijdagavond?quote:Op maandag 5 maart 2012 01:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ben ik dus TOCH hetero, verdomme
Of inderdaad seks niet los kunnen zien van gevoelens.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:18 schreef twi het volgende:
[..]
Dat komt dan meer uit eigen onzekerheid voort dan uit onwil. Als er een lekker ding voor je staat die no strings attached sex met je wil, dan moet je wel erg raar zijn wanneer je daar niet op in gaat.
Of homo, inderdaad.
quote:Op maandag 5 maart 2012 01:18 schreef Lynthy het volgende:
[..]
als je geen realtie en alles hebt, en het is een lekkerre dame.. en dan nog niet wil, dan ben je gewoon een homo, sorry, want dat druist tegen alle natuurlijke instincten in
Hier niet op ingaanquote:
Ik ben nog steeds nieuwsgierig naar hoe ze er uit ziet, heloefje. Potverdomme!quote:Op maandag 5 maart 2012 01:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik de slang in de kooi zou kunnen houden als Lynn met de beentjes wijd lag hoor.
preciesquote:Op maandag 5 maart 2012 01:18 schreef twi het volgende:
[..]
Of homo, inderdaad.
Je valt op heloef?quote:Op maandag 5 maart 2012 01:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ben ik dus TOCH hetero, verdomme
geilon nueckseks met een man, want ik deed een mooi vrouwtje niet scharen vanmiddagquote:
Ja dat heb ik dus nog steeds...quote:Op maandag 5 maart 2012 01:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of inderdaad seks niet los kunnen zien van gevoelens.
ik ga heloef ontmaagden vrijdag whihio :$quote:
Nou, ik zal over mijn gulle hart strijken.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:20 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds nieuwsgierig naar hoe ze er uit ziet, heloefje. Potverdomme!
Ik ben vrij ouderwets ingesteld en zou mezelf ook zien als iemand die seks niet los kan zien van gevoelens. Maar serieus, ik zou mezelf wel erg hypocriet vinden als ik bij voorbaat nee zou zeggen in deze helaas hypothetische situatie.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of inderdaad seks niet los kunnen zien van gevoelens.
jij bent gewoon lelijk.. omdat geen foto's in je fobo.. dus tja...quote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 01:21 schreef Lynthy het volgende:
[..]
jij bent gewoon lelijk.. omdat geen foto's in je fobo.. dus tja...
Blij dat ik daar geen last van heb.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:21 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben vrij ouderwets ingesteld en zou mezelf ook zien als iemand die seks niet los kan zien van gevoelens. Maar serieus, ik zou mezelf wel erg hypocriet vinden als ik bij voorbaat nee zou zeggen in deze helaas hypothetische situatie.
Vergeet jezelf nietquote:Op maandag 5 maart 2012 01:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ga heloef ontmaagden vrijdag whihio :$
vind ik ook, maar soms laat ik het omdat op dat moment verstandigerquote:Op maandag 5 maart 2012 01:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Blij dat ik daar geen last van heb.
Seks met iemand van wie je houdt is wel specialer, maar gewoon seks puur voor de seks is ook niks mis mee.
Vaak zat foto's op FOK! gepost en in m'n fobo gehad hoor. Maar ik ben wel lelijk, klopt. Zal vandeweek een keer komen TCen, kunnen jullie lachen.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:21 schreef Lynthy het volgende:
[..]
jij bent gewoon lelijk.. omdat geen foto's in je fobo.. dus tja...
nee hoor, dat is gewoon een gouden regel op fok, mensen zonder eigen foto in hun fobo zijn lelijk... of ben je zo nieuw hier dat je niet van die regel afweet?quote:Op maandag 5 maart 2012 01:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Bij jou is overal ook gewoon maar 1 reden mogelijk
En terecht.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ga heloef ontmaagden vrijdag whihio :$
wees je wel een beetje teder voor me?quote:
Ken er genoeg die wel knap zijnquote:Op maandag 5 maart 2012 01:24 schreef Lynthy het volgende:
[..]
nee hoor, dat is gewoon een gouden regel op fok, mensen zonder eigen foto in hun fobo zijn lelijk... of ben je zo nieuw hier dat je niet van die regel afweet?
Tuurlijk, het wordt heel mooi, lief en teder.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
wees je wel een beetje teder voor me?
godverkut, die kutClaire ook met dr zwangerschapstestquote:
Niet weten dat Monkyyy een hottie isquote:Op maandag 5 maart 2012 01:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ken er genoeg die wel knap zijn
En dat terwijl een monkyyy stiekem wel gewoon lelijk is
Of je wil niet dat er mensen achterkomen die je irl kent, natuurlijk.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:24 schreef Lynthy het volgende:
[..]
nee hoor, dat is gewoon een gouden regel op fok, mensen zonder eigen foto in hun fobo zijn lelijk... of ben je zo nieuw hier dat je niet van die regel afweet?
Zit die ook al in de klikker van 1234 inbegrepen?quote:Op maandag 5 maart 2012 01:25 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niet weten dat Monkyyy een hottie is![]()
Je woont in colombiaquote:Op maandag 5 maart 2012 01:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Of je wil niet dat er mensen achterkomen die je irl kent, natuurlijk.
jij wou toch geen meisjes? of heeft lynthy jou ook aan het twijfelen gebracht :$quote:
Helaas nietquote:Op maandag 5 maart 2012 01:26 schreef twi het volgende:
[..]
Zit die ook al in de klikker van 1234 inbegrepen?
Helaas is dat al wel gebeurt dat ze me kennen en ook mijn usernaam wetenquote:Op maandag 5 maart 2012 01:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het gaat niet om mij, het kan een reden van iemand zijn.quote:
Alleen het begin, daarna neuk ik haar kut schraal.quote:
Wat is jouw reden?quote:Op maandag 5 maart 2012 01:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het gaat niet om mij, het kan een reden van iemand zijn.
Juist andersom doenquote:Op maandag 5 maart 2012 01:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Alleen het begin, daarna neuk ik haar kut schraal.
ik maak het uitquote:Op maandag 5 maart 2012 01:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Alleen het begin, daarna neuk ik haar kut schraal.
Mijn fobo wel es gezien?quote:
het lijkt een vies wormpjequote:Op maandag 5 maart 2012 01:28 schreef Sinosappel het volgende:
Woh
Dit is een cashew...Het is een vrucht en de 'noot' is het zaadje wat er bovenop groeit.
[ afbeelding ]
je kunt fobo pas zien als je zelf een account hebt en ingelogd bent... tenminste dat kun je instellenquote:Op maandag 5 maart 2012 01:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tof, bedankt voor deze informatie. Blij dat ze 'm van de vrucht af halen, anders waren die bakjes in de supermarkt wel heel groot geweest.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:28 schreef Sinosappel het volgende:
Woh
Dit is een cashew...Het is een vrucht en de 'noot' is het zaadje wat er bovenop groeit.
[ afbeelding ]
Grapje schatje grapje.quote:
Er zijn nogal wat jaloerse exen en stalkers in de wereld he? Die kunnen ook een FOK!account hebben dan wel aanmaken.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:30 schreef Lynthy het volgende:
[..]
je kunt fobo pas zien als je zelf een account hebt en ingelogd bent... tenminste dat kun je instellen
[Lanterfanteraarmodus]quote:Op maandag 5 maart 2012 01:28 schreef Sinosappel het volgende:
Woh
[ afbeelding ]
Haha, het heet een cashewappel. Leuke spin-off.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:28 schreef Sinosappel het volgende:
Woh
[ afbeelding ]
vanavond gaan we hier even over praten, bereid je maar vast voor *pinkt traantje weg*quote:
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In jouw wereld danquote:Op maandag 5 maart 2012 01:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Er zijn nogal wat jaloerse exen en stalkers in de wereld he? Die kunnen ook een FOK!account hebben dan wel aanmaken.
Haha. Zo groeien ze.quote:
het is wel apart iddquote:Op maandag 5 maart 2012 01:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haha. Zo groeien ze.
Damn moedertje natuur blijft me verassen mang
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tja jaloerse exen en zulks, vertel mij wat.. zo lust ik er nog wel een paar... als je zo panisch bent kun je beter helemaal niet op internet vertoeven...quote:Op maandag 5 maart 2012 01:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Er zijn nogal wat jaloerse exen en stalkers in de wereld he? Die kunnen ook een FOK!account hebben dan wel aanmaken.
quote:Op maandag 5 maart 2012 01:31 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee![]()
Wel vaak verkleed zegMoahahah, nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goeie feestjes gehad.
Maar truste.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Maakt geen penisgrap*quote:Op maandag 5 maart 2012 01:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haha. Zo groeien ze.
Damn moedertje natuur blijft me verassen mang
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
trusten mataquote:Op maandag 5 maart 2012 01:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Moahahah, nee.
Goeie feestjes gehad.
Maar truste.
Verdomme.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
vanavond gaan we hier even over praten, bereid je maar vast voor *pinkt traantje weg*
Want ook nu is er geen middenwegquote:Op maandag 5 maart 2012 01:32 schreef Lynthy het volgende:
[..]
tja jaloerse exen en zulks, vertel mij wat.. zo lust ik er nog wel een paar... als je zo panisch bent kun je beter helemaal niet op internet vertoeven...
Ik ga nog niet. Ik ga ff de stad in. Drommel ging slapen.quote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 01:31 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee![]()
Wel vaak verkleed zegIk moet altijd aan dit denken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
ik smelt hier een beetje vanquote:
Nou doei en veel plezier he en neuk nog wat lekkere wijven en kom je het ons dan hier weer vertellen? hihiquote:Op maandag 5 maart 2012 01:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ga nog niet. Ik ga ff de stad in. Drommel ging slapen.
Gracias voor je videootje btw.
ahhh op die fietsquote:Op maandag 5 maart 2012 01:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ga nog niet. Ik ga ff de stad in. Drommel ging slapen.
Gracias voor je videootje btw.
Je weet toch hoe ik ben, ik zou je nooit pijn doen.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik smelt hier een beetje van.. miss ga ik alsnog wijdbeens voor je :$ :$
Arme Crack.quote:
mohhhquote:Op maandag 5 maart 2012 01:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Je weet toch hoe ik ben, ik zou je nooit pijn doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
ben je autistisch of heb je moeite met begrijpend lezen? want dat is namelijk helemaal niet wat er stond...quote:
Zo gaat dat natuurlijk niet Sinos. Hij laat eerst een hint vallen in een cryptische post, hopend dat wat fans beginnen te smeken om details. Waarna hij slechts de helft uit de doeken doet, gevolgd door de opmerking dat het slechts de helft is wat hij uit de doeken doet.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:35 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nou doei en veel plezier he en neuk nog wat lekkere wijven en kom je het ons dan hier weer vertellen? hihi
quote:Op maandag 5 maart 2012 01:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mohhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tchock vriendin heet Crack. Op FOK! dan.quote:
Met een streepje.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Tchock vriendin heet Crack. Op FOK! dan.
quote:Op maandag 5 maart 2012 01:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mohhhKinky. I like you.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:
Crack met _?quote:Op maandag 5 maart 2012 01:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Tchock vriendin heet Crack. Op FOK! dan.
Muggensifter.quote:
Erger me alleen aan jouw argumentatiestijl...quote:Op maandag 5 maart 2012 01:36 schreef Lynthy het volgende:
[..]
ben je autistisch of heb je moeite met begrijpend lezen? want dat is namelijk helemaal niet wat er stond...
Wacht jij maar af wie wie hier wat gaat leren.quote:
ik mag jou ook wel hoorquote:
tofquote:
even mijn lachje, momentjequote:
leer er maar mee leven danquote:Op maandag 5 maart 2012 01:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Erger me alleen aan jouw argumentatiestijl...
Ben jij maagd of ben je aan het trollen?quote:Op maandag 5 maart 2012 00:59 schreef krioro het volgende:
[..]
Denk ik hè, geen idee natuurlijk, als maagd.
beetje mij uitdagen heah?? ik zet je vast en laat je toekijken naar mij en een random meisjequote:Op maandag 5 maart 2012 01:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Wacht jij maar af wie wie hier wat gaat leren.
Geen bezwaar.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
beetje mij uitdagen heah?? ik zet je vast en laat je toekijken naar mij en een random meisje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |