ja, en dat geintje heeft hem iets van 8000 euro (of was het gulden??) gekostquote:Op maandag 5 maart 2012 00:35 schreef Sinosappel het volgende:
mlig is toch maar mooi van bil gegaan anders.
Oja, en dat.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:38 schreef Lynthy het volgende:
[..]
ja, en dat geintje heeft hem iets van 8000 euro (of was het gulden??) gekost
Godver, Das een bak geld hoeveel hoeren waren dat wel niet?quote:Op maandag 5 maart 2012 00:38 schreef Lynthy het volgende:
[..]
ja, en dat geintje heeft hem iets van 8000 euro (of was het gulden??) gekost
quote:
Eentje waar hij niet eens seks mee heeft gehad volgens mij. Hij maakte haar gewoon 8k over.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:39 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Godver, Das een bak geld hoeveel hoeren waren dat wel niet?
slechts 1 zover ik weetquote:Op maandag 5 maart 2012 00:39 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Godver, Das een bak geld hoeveel hoeren waren dat wel niet?
quote:Op maandag 5 maart 2012 00:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Eentje waar hij niet eens seks mee heeft gehad volgens mij. Hij maakte haar gewoon 8k over.
Als het zo moet laat ik me liever chemisch castreren.quote:
voor dat bedrag had je anders flink wat verschillende vrouwen kunnen neuken op de wallen of de geleenstraatquote:
Heerlenquote:Op maandag 5 maart 2012 00:42 schreef Lynthy het volgende:
[..]
voor dat bedrag had je anders flink wat verschillende vrouwen kunnen neuken op de wallen of de geleenstraat
Zegdequote:Op maandag 5 maart 2012 00:44 schreef Drommeldaris het volgende:
Al deze haat voor een eigen naamtopic en toen sinos het deed zegde niemand van jullie wat omdat Sinos zo alfa is
Mijn eigen naamtopic was geen faal.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:44 schreef Drommeldaris het volgende:
Al deze haat voor een eigen naamtopic en toen sinos het deed zegde niemand van jullie wat omdat Sinos zo alfa is
Ja maar met condoom, en iedereen in een relatie neukt zonder condoom. Dus dat wil hij niet.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:42 schreef Lynthy het volgende:
[..]
voor dat bedrag had je anders flink wat verschillende vrouwen kunnen neuken op de wallen of de geleenstraat
quote:Op maandag 5 maart 2012 00:44 schreef krioro het volgende:
[..]
Zegde
Nee sorry ik zou niet durven vervelend tegen je te doen want je bent best een lekkere boi en zo.
Dat is niet zoals de stelletjes!quote:Op maandag 5 maart 2012 00:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar met condoom, en iedereen in een relatie neukt zonder condoom. Dus dat wil hij niet.
Het leven is hard voor die knul wat ik dan weer niet begrijp is waar hij het geld vandaan haalt maar goedquote:Op maandag 5 maart 2012 00:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar met condoom, en iedereen in een relatie neukt zonder condoom. Dus dat wil hij niet.
Loka hoe is het met jequote:Op maandag 5 maart 2012 00:47 schreef Lokasenna het volgende:
De geruststelling is dat, neuken zonder condoom.
Totday je erachter komt dat je vriend vreemd gaat..quote:Op maandag 5 maart 2012 00:47 schreef Lokasenna het volgende:
als je maar genoeg betaalt is dat geen probleem... maar ja, blijkbaar had hij niet de juiste persoonquote:Op maandag 5 maart 2012 00:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Het verdringt de drang naar seks wel een beetje, dat ik daarvoor waarschijnlijk straks mijn leuter in een stinkende plastic zak moet stoppen.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:47 schreef Lokasenna het volgende:
Bespaard op de kosten voor therapie.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:47 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Het leven is hard voor die knul wat ik dan weer niet begrijp is waar hij het geld vandaan haalt maar goed
Met 500 euro moet het wel lukken.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:48 schreef Lynthy het volgende:
[..]
als je maar genoeg betaalt is dat geen probleem... maar ja, blijkbaar had hij niet de juiste persoon
Erger dan ooitquote:Op maandag 5 maart 2012 00:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alles gaat wel, soms goed, soms kut, meestal aanvaardbaar.
Jij en crack nog steeds verliefd?
Vandaag weer bij elkaar geweest, leukste moment van de week altijdquote:Op maandag 5 maart 2012 00:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Erger dan ooitHoe is het met jou en je vriend?
Ik weet hoe je je voeltquote:Op maandag 5 maart 2012 00:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vandaag weer bij elkaar geweest, leukste moment van de week altijd
8k betalen voor een hoertje en dan nog een condoom om moeten.. dan ben je juist verre van alfaquote:Op maandag 5 maart 2012 00:47 schreef krioro het volgende:
N.a.v. de posts over mlig lijkt het me absoluut een alfa.
Condooms zijn voor betas tenslotte.
Vroeger op een internaat waar ik zat lieten de meisjes zich al uitwonen voor een paar peuken als je die 500E gaf nou dan was het feest voor jequote:
8k betalen voor een hoertje en dan nog steeds niet neuken, alles behalve alfa.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:50 schreef Lynthy het volgende:
[..]
8k betalen voor een hoertje en dan nog een condoom om moeten.. dan ben je juist verre van alfa
8K betalen en niet eens geneukt hebben lijkt me nog ergerquote:Op maandag 5 maart 2012 00:50 schreef Lynthy het volgende:
[..]
8k betalen voor een hoertje en dan nog een condoom om moeten.. dan ben je juist verre van alfa
Ben je toen homo geworden?quote:Op maandag 5 maart 2012 00:50 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Vroeger op een internaat waar ik zat lieten de meisjes zich al uitwonen voor een paar peuken als je die 500E gaf nou dan was het feest voor je
quote:Op maandag 5 maart 2012 00:50 schreef Lynthy het volgende:
[..]
Joh.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:50 schreef heloef het volgende:
[..]
8k betalen voor een hoertje en dan nog steeds niet neuken, alles behalve alfa.
vertel dat maar aan krioroquote:Op maandag 5 maart 2012 00:50 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
8K betalen en niet eens geneukt hebben lijkt me nog erger
Al daar voor, Was wel mooi toen ineens al die meiden en jongens met van alles rondliepen [Soa's]quote:
Gemiste kans.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:50 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Vroeger op een internaat waar ik zat lieten de meisjes zich al uitwonen voor een paar peuken als je die 500E gaf nou dan was het feest voor je
Ik corrigeer haar alleen maar. No hatin brah.quote:
speltip 568: ga sowieso niet op dit soort reacties in?quote:
Waren er geen jongens die zich voor een peukje verkochten?quote:Op maandag 5 maart 2012 00:51 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Al daar voor, Was wel mooi toen ineens al die meiden en jongens met van alles rondliepen [Soa's]
quote:Op maandag 5 maart 2012 00:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Gemiste kans.
Ik had verwacht dat ze op een VMBO middelbare school ook zo zouden zijn. Koude kermis.
Whehe ik weet.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik corrigeer haar alleen maar. No hatin brah.
Juist, je hebt hem eindelijk door.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:52 schreef Lynthy het volgende:
[..]
speltip 568: ga sowieso niet op dit soort reacties in?
Ben je niet.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:53 schreef heloef het volgende:
Wat ik me nou afvraag bij mezelf, stel ik ben over 10 jaar nog steeds maagd, zou ik het dan overwegen om naar een hoer te gaan.
Ik hoop voor je van niet. En ik hoop ook voor je dat de vraag dan niet relevant meer isquote:Op maandag 5 maart 2012 00:53 schreef heloef het volgende:
Wat ik me nou afvraag bij mezelf, stel ik ben over 10 jaar nog steeds maagd, zou ik het dan overwegen om naar een hoer te gaan.
tja, waarom niet? en het hoeft niet meer dan 50 euro te kostenquote:Op maandag 5 maart 2012 00:53 schreef heloef het volgende:
Bookmark 'm en kom over 10 jaar terug, zou ik zeggen.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:53 schreef heloef het volgende:
Als ik op mijn 20 nog maagd was geweest had ik een gigolo besteld op mijn verjaardag. Had ik me voorgenomen toen ik 17 was.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:53 schreef heloef het volgende:
8k voor een hoer!quote:Op maandag 5 maart 2012 00:50 schreef heloef het volgende:
[..]
8k betalen voor een hoertje en dan nog steeds niet neuken, alles behalve alfa.
En ook nog een dikke studieschuld er boven op. Ja, die jongen gaat er wel komen. Misschien zit ie over 10 jaar wel bij het Leger des Heils...quote:Op maandag 5 maart 2012 00:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
8k voor een hoer!
Heeft ie ze meteen voor een week besteld ofzo
ik ben ander niet degene die hapt, echt zo'n matige troll als jij, je kunt beter een ander vak zoekenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Wat denk jezelf? Ik hield me er ver van weg ik had zo mijn eigen handeltjes hoefde mijn kontje niet te verkopen achter het stationquote:Op maandag 5 maart 2012 00:52 schreef twi het volgende:
[..]
Waren er geen jongens die zich voor een peukje verkochten?
quote:Op maandag 5 maart 2012 00:56 schreef krioro het volgende:
Wtf maakt het uit op welke leeftijd je ontmaagd wordt. Seks op zich is niet zo bijzonder heur. Gaat toch meer om de rest erbij.
Ik ben 31, maagd, en trots.Gaat er om wat de kwaliteit van leven is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 maart 2012 00:56 schreef Lynthy het volgende:
[..]
ik ben ander niet degene die hapt, echt zo'n matige troll als jij, je kunt beter een ander vak zoeken
quote:Op maandag 5 maart 2012 00:56 schreef krioro het volgende:
Wtf maakt het uit op welke leeftijd je ontmaagd wordt. Seks op zich is niet zo bijzonder heur. Gaat toch meer om de rest erbij.
Ik ben 31, maagd, en trots.seks is niet bijzonder, typische reactie van een maagd jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!!!
Op 26-07-2011 00:33 schreef HappyGirl91
Heldin! _O_
Dit dacht ik ookquote:Op maandag 5 maart 2012 00:57 schreef Lynthy het volgende:
[..]
seks is niet bijzonder, typische reactie van een maagd ja_!!!
quote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 00:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik hoop voor je van niet. En ik hoop ook voor je dat de vraag dan niet relevant meer is
Ik geeft het 1% kans dat ik het dan nog ben, maar alsnog stel voor mijn moeder is morgen dood, ik eet mijn verdriet weg, wordt 300 kilo. Wedden dat ik dan nog maagd ben.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:54 schreef Lynthy het volgende:
[..]
tja, waarom niet? en het hoeft niet meer dan 50 euro te kosten
Ja het lijkt me zo naar, dat er niemand is die met je wil neuken.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:54 schreef Lynthy het volgende:
[..]
tja, waarom niet? en het hoeft niet meer dan 50 euro te kosten
Jij bedenkt nooit theoretische stellingen?quote:Op maandag 5 maart 2012 00:54 schreef twi het volgende:
[..]
Bookmark 'm en kom over 10 jaar terug, zou ik zeggen.
Dat is wel heel vroeg 20. Om het dan al te verliezen bij een gigolo dan.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik op mijn 20 nog maagd was geweest had ik een gigolo besteld op mijn verjaardag. Had ik me voorgenomen toen ik 17 was.
Geen idee, daarom vraag ik 't. Je hoort en ziet nogal eens vreemde verhalen over internaten.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:57 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Wat denk jezelf? Ik hield me er ver van weg ik had zo mijn eigen handeltjes hoefde mijn kontje niet te verkopen achter het station
Denk ik hè, geen idee natuurlijk, als maagd.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:57 schreef Lynthy het volgende:
[..]
je bent niet alleen maagd, maar ook dom..quote:
Drommel hoe is het met jouquote:Op maandag 5 maart 2012 00:58 schreef Drommeldaris het volgende:
Zo heel bijzonder vind ik seks ook niet hoor tenzij het met de persoon is waar je van houdt
Ik snap wel dat het bijzonder is, maar kom op zeg... Als ie zijn leven verder op orde heeft is er toch niks aan de handquote:Op maandag 5 maart 2012 00:57 schreef Lynthy het volgende:
[..]
Drommel, amen.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:58 schreef Drommeldaris het volgende:
Zo heel bijzonder vind ik seks ook niet hoor tenzij het met de persoon is waar je van houdt
Jij hebt teveel naar Obese gekekenquote:Op maandag 5 maart 2012 00:58 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik geeft het 1% kans dat ik het dan nog ben, maar alsnog stel voor mijn moeder is morgen dood, ik eet mijn verdriet weg, wordt 300 kilo. Wedden dat ik dan nog maagd ben.
Alles kan.
Onderbewust meer dan ik zelf durf toe te geven waarschijnlijk :/quote:Op maandag 5 maart 2012 00:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Drommel hoe is het met jouMis je je meisje erg?
Ik wilde gewoon ervaren hoe het is om seks te hebben.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:58 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik geeft het 1% kans dat ik het dan nog ben, maar alsnog stel voor mijn moeder is morgen dood, ik eet mijn verdriet weg, wordt 300 kilo. Wedden dat ik dan nog maagd ben.
Alles kan.
[..]
Ja het lijkt me zo naar, dat er niemand is die met je wil neuken.
Is alleen maar een pijnlijke confrontatie denk ik.
[..]
Jij bedenkt nooit theoretische stellingen?
[..]
Dat is wel heel vroeg 20. Om het dan al te verliezen bij een gigolo dan.
Voor een seconde of vijf, zo lang kost het me meestal om te bedenken dat een persoonlijke theoretische stelling een persoonlijke theoretische stelling blijft.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:58 schreef heloef het volgende:
Jij bedenkt nooit theoretische stellingen?
Wel jammer dat je zoiets zegt en dat je zin dan grammaticaal niet klopt.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:59 schreef Lynthy het volgende:
[..]
je bent niet alleen maagd, maar ook dom..
jammer, want mannen slim zijn zijn juist sexy
Sterktequote:Op maandag 5 maart 2012 00:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Onderbewust meer dan ik zelf durf toe te geven waarschijnlijk :/
Ik ga maar niet in detail politie kwam vrijwel elke week langsquote:Op maandag 5 maart 2012 00:58 schreef twi het volgende:
[..]
Geen idee, daarom vraag ik 't. Je hoort en ziet nogal eens vreemde verhalen over internaten.
Ik hoop zó dat jij niet serieus bent. Echt waar. Met heel mijn hart.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:59 schreef Lynthy het volgende:
[..]
je bent niet alleen maagd, maar ook dom..
jammer, want mannen slim zijn zijn juist sexy
Het is niet zo dat ik heb stilgezeten maar het is gewoon andersquote:Op maandag 5 maart 2012 01:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
SterkteMeer vissen in zee, regen en zonneschijn, het was niet voorbestemd, je kent het wel.
je hebt niet liever seks met iemand van het andere geslacht dan je rechterhand? dan heb je niet veel goede seks gehad vrees ik...quote:Op maandag 5 maart 2012 00:58 schreef Drommeldaris het volgende:
Hoe weet jij dat?quote:Op maandag 5 maart 2012 00:59 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jij hebt teveel naar Obese gekeken
Kan me voorstellenquote:Op maandag 5 maart 2012 01:01 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ik heb stilgezeten maar het is gewoon anders
Huh?quote:Op maandag 5 maart 2012 01:01 schreef Lynthy het volgende:
[..]
je hebt niet liever seks met iemand van het andere geslacht dan je rechterhand? dan heb je niet veel goede seks gehad vrees ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |