Ik doe voor de zekerheid altijd nog even opladen voor dat ik weg ga.quote:Op zondag 11 maart 2012 11:26 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Waarom waren die niet al opgeladen?
Gaaf en luguber tegelijk.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:56 schreef Doodkapje het volgende:
Jeezus, 'ge-urbexed' in gebouwen die door de tsunami zijn geraakt. Echt creepy...
En buiten staan er ook nog gewoon auto's:
[ afbeelding ]
Mijn eerste reactie toen ik de foto zag: "FUCKING VET". Maar het is natuurlijk best naar eigenlijk. Vind het er alleen zo mooi uitzien altijd.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:56 schreef Doodkapje het volgende:
Jeezus, 'ge-urbexed' in gebouwen die door de tsunami zijn geraakt. Echt creepy...
[ afbeelding ]
Die nageltjes zijn ook nog best scherp! Had vandaag een tweeling van bijna een jaar die graag dat stukje glas eruit wilde halen.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:20 schreef bakkerl het volgende:
Er zijn van die dagen dat ik blij ben dat er een filter op zit...
[ afbeelding ]
Heftig!quote:Op zondag 11 maart 2012 13:56 schreef Doodkapje het volgende:
[ afbeelding ]
+1quote:Op zondag 11 maart 2012 21:11 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Heftig!
Ik eis bij terugkomst een Showcase
Lekker. In een tijd om tevreden van te worden? Ik loop komend weekend een tien, maar ik zit al een week of 6 te klooien in de voorbereiding, dus dat wordt waarschijnlijk geen toptijd.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:39 schreef Xilantof het volgende:
Ik heb dit weekend mezelf aan de CPC gewaagd. 10 km. Heerlijk!
Zie PMquote:Op zondag 11 maart 2012 21:11 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Heftig!
Ik eis bij terugkomst een Showcase
Het is hier prima vertoeven,... goed eten, kan in het appartement van mijn vrienden blijven (goddank want voor de portemonnee is het hier wat zwaarder. Een zakje van 5 mandarijnen kan al gauw 4 euro kosten). Gisteren dus naar het tsunamigebied geweest. Indrukwekkend en ook gewoon een slopende dag, dus vandaag maar even souvenirshoppen in de stad.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:01 schreef kanovinnie het volgende:
Straks naar de lammetjes.
Hoe is 't verder in Japan?
Fucking Vet is een natuurlijke eerste reactie. Dit is gewoon zo'n bizarre gebeurtenis dat het er al gauw indrukwekkend uitziet. Op een gegeven moment liep ik op de tweede verdieping tegen een graffiti aan van reddingswerkers waarmee ze laten weten hoeveel lijken ze hebben geborgen en dan word je met je neus op de feiten gedrukt dat dit de plek is waar je al die foto's van The Big Picture hebt gezien. Ik vond het soms ook moeilijk om foto's te maken.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:22 schreef Coke. het volgende:
[..]
Mijn eerste reactie toen ik de foto zag: "FUCKING VET". Maar het is natuurlijk best naar eigenlijk. Vind het er alleen zo mooi uitzien altijd.
Net als dat filmpje over Salton Sea.![]()
quote:
Ik hoop dat Fok iets met mijn serie kan. Zo niet dan maak ik inderdaad wel een showcase op het Forum.quote:
Lekker! (Satéquote:
Beetje jammer van het totale gebrek aan details enzo...quote:Op maandag 12 maart 2012 09:05 schreef andreas612 het volgende:
dikke mist hier, jammer dat ik college heb, anders even fotograferen,
tevens, bij 1dayfly hebben ze een flitsset in de aanbiedingmisschien handig voor mensen die er net naar opzoek waren
http://frontpage.fok.nl/s(...)r-na-de-tsunami.htmlquote:Op maandag 12 maart 2012 05:26 schreef Doodkapje het volgende:
Ik hoop dat Fok iets met mijn serie kan.
Ik was erg tevreden over mijn tijd.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:03 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Lekker. In een tijd om tevreden van te worden? Ik loop komend weekend een tien, maar ik zit al een week of 6 te klooien in de voorbereiding, dus dat wordt waarschijnlijk geen toptijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |