Ik had lapo pipoquote:Op zondag 4 maart 2012 22:23 schreef Evertjan het volgende:
[..]
waar we lekker in van Praag zijn hol kruipen
quote:Op zondag 4 maart 2012 22:24 schreef Bombvis het volgende:
Wow, je kan Van Halst zien in het hoofd van Van Praag en vice versa.. Dat is geweldig
twitter:KoertWesterman twitterde op zondag 04-03-2012 om 22:24:04Studio Meer dan Voetbal. Prima! reageer retweet
Klinkt zo veel spannender als dat het wasquote:
Vind ik best wel mooi gemaaktquote:
twitter:ErwinvanBeurden twitterde op zondag 04-03-2012 om 22:26:36Arrogante boertjes uit Eindhoven... #rutten #mertens #studiovoetbal reageer retweet
Eens. Who's laughing now..quote:Op zondag 4 maart 2012 22:27 schreef Evertjan het volgende:
twitter:ErwinvanBeurden twitterde op zondag 04-03-2012 om 22:26:36Arrogante boertjes uit Eindhoven... #rutten #mertens #studiovoetbal reageer retweet
schitterend jaquote:Op zondag 4 maart 2012 22:27 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Die 2 verdedigers bij de goal van FerAls tamme honden lopen ze achter hem aan xd
Weet je.. ik ben blij dat ze dat doen.. beter dan een rode kaart pakken.. of je nu met 2-5 of 2-6 verliest.. boeien.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:27 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Die 2 verdedigers bij de goal van FerAls tamme honden lopen ze achter hem aan xd
Twitter niet als nummer 1 nieuwsbron hebbenquote:Op zondag 4 maart 2012 22:28 schreef Type-R het volgende:
flikker eens op met die random twitter quotes
Sterker nog....quote:Op zondag 4 maart 2012 22:28 schreef Bombvis het volgende:
Wow, Brama zag er best wel als een mongooltje uit in het laatste beeld
Alleen in het laatste beeld?quote:Op zondag 4 maart 2012 22:28 schreef Bombvis het volgende:
Wow, Brama zag er best wel als een mongooltje uit in het laatste beeld
quote:Op zondag 4 maart 2012 22:28 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Twitter niet als nummer 1 nieuwsbron hebben
Nou ja, laatste beeld werd ik nog eens met de neus op de feiten gedruktquote:
Wij van WC-Eend...quote:Op zondag 4 maart 2012 22:29 schreef Evertjan het volgende:
flikker toch op met dat ophemelen van de Eredivisie
Waarom staat Pieters er niet in dan?quote:Op zondag 4 maart 2012 22:29 schreef Einthovuh het volgende:
Arno Vermeulen heeft ook totaal geen verstand he
Jetro doet het beterquote:Op zondag 4 maart 2012 22:29 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Waarom staat Pieters er niet in dan?
omdat hij er niks van kan hihihihiquote:Op zondag 4 maart 2012 22:29 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Waarom staat Pieters er niet in dan?
Beter dan die snotneus iigquote:
care/ die boeren moeten nog een paar keer de slachtbank opquote:Op zondag 4 maart 2012 22:30 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Tsja als Pieters niet speelt kan hij het ook niet beter doen he.
Johan Derksen?quote:Op zondag 4 maart 2012 22:31 schreef Evertjan het volgende:
als JD nog speelde stond JD nog in Oranje ipv Pieters
Pieters was schuldig aan 2 tegendoelpunten tegen Feyenoord.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:30 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Tsja als Pieters niet speelt kan hij het ook niet beter doen he.
Ja en Jack bij Ajax, en Waterreus bij PSV, welkom bij Studio Voetbalquote:Op zondag 4 maart 2012 22:31 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Van halst komt emmers als hij het over zijn Twente heeft
Jules Deelderquote:
Willems is aan tig doelpunten schuldig geweest.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:31 schreef macca728 het volgende:
[..]
Pieters was schuldig aan 2 tegendoelpunten tegen Feyenoord.
Het is te treurig voor woorden.Derksen is voor NEC en daar hoor je hem nooit overquote:Op zondag 4 maart 2012 22:32 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja en Jack bij Ajax, en Waterreus bij PSV, welkom bij Studio Voetbal
Het ziet eruit als een soort vest met een trui eraan vast.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:32 schreef Evertjan het volgende:
wat is dat voor jasje wat van Hals aan heeft?
Ja toch? Gewoon op de bal, van mij apart half op de man.. uitschakelen, omdat dommetje Fredje uit Helliemunt weer een balletje binnen moest houden terwijl er nog maar 1 verdediger achterin stond omdat PSV met 10 man op de helft van Twente moest spelen..quote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 22:34 schreef Grifte het volgende:
Heuj camera in het dak van stadion gekozen, die inzoomt op een hoek, waardoor je alsnog geen tyfus van Wisgerhof z'n loopactie ziet
Wauw! Die twente spelers lopen lange afstanden! ;oquote:
True.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja toch? Gewoon op de bal, van mij apart half op de man.. uitschakelen, omdat dommetje Fredje uit Helliemunt weer een balletje binnen moest houden terwijl er nog maar 1 verdediger achterin stond omdat PSV met 10 man op de helft van Twente moest spelen..
Onbegrijpelijk.. laat die bal over de zijlijn gaan, resetten, of een sliding zodat die bal niet gegeven kan worden bij Marcelo.
quote:Op zondag 4 maart 2012 22:34 schreef Grifte het volgende:
Heuj camera in het dak van stadion gekozen, die inzoomt op een hoek, waardoor je alsnog geen tyfus van Wisgerhof z'n loopactie ziet
Ik vind het zo'n typisch jasje waar een gele ster op hoort.quote:
Als ze hun werk doen niet.. maar daar gaat het altijd fout.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:34 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
True.
Niks tegen Helmonders trouwens he![]()
Ik dacht net hetzelfde jaquote:Op zondag 4 maart 2012 22:34 schreef Grifte het volgende:
quote:Op zondag 4 maart 2012 22:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als ze hun werk doen niet.. maar daar gaat het altijd fout.
PSV had Tadic moeten halen, en een stuk of 5 verdedigers.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:36 schreef Geo4kant het volgende:
We hadden Luuk kunnen kopen, maar Twente vroeg 10+ miljoenbelachelijk.
ik ga me kapotlachen als ze de cl niet ingaanquote:Op zondag 4 maart 2012 22:37 schreef Doublepain het volgende:
PSV GAAT KAMPIOEN WORDEN, NEP ANALISTEN!!
Tja, dat is zn werk hèquote:Op zondag 4 maart 2012 22:38 schreef Ronaldsen het volgende:
Toch weet die Van Halst het wel mooi te verkopen voor het volk. Goed commercieel mannetje
Ja, hij is een echte verkoper. Zo'n typische pak in een Audi A4 of A6.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:38 schreef Ronaldsen het volgende:
Toch weet die Van Halst het wel mooi te verkopen voor het volk. Goed commercieel mannetje
quote:Op zondag 4 maart 2012 22:38 schreef Doublepain het volgende:
Zo zie je maar dat de Stroot BELANGRIJK is
Verschrikkelijk vent is het.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:38 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Bij DWDD vind ik Mulder wel een baas maar bij SV vind ik hem echt niet passen.
Jawel je hebt gewoon zo iemand nodig tussen al deze droge analistenquote:Op zondag 4 maart 2012 22:38 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Bij DWDD vind ik Mulder wel een baas maar bij SV vind ik hem echt niet passen.
Een analist voor mensen die er totaal geen verstand van hebben.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:38 schreef Ronaldsen het volgende:
u mad?quote:Op zondag 4 maart 2012 22:39 schreef Doublepain het volgende:
Wauw beetje rekken in een ander stadion, wauw
Onzin.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:40 schreef Doublepain het volgende:
Achja, bij Feyenoord gebeurd het wekelijks
eh nee..quote:Op zondag 4 maart 2012 22:40 schreef Doublepain het volgende:
Achja, bij Feyenoord gebeurd het wekelijks
ze moeten die kerel afknallenquote:Op zondag 4 maart 2012 22:41 schreef Evertjan het volgende:
dat gelul van fairplay en handjes schudden![]()
![]()
Je kunt ook gewoon de verwachtigingen bijstellen omdat Rutten.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Er wordt sinds de winterstop structureel slecht gespeeld Praag.
Niet na 1 verliespartijtje.. je doet gewoon mee om de titel, loopt maar 3 punten achterquote:Op zondag 4 maart 2012 22:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daar hebben jullie meer verstand van.. en in Rotterdam dus, doe je ding.
En terecht. Doe normaal man.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:41 schreef Veen0318 het volgende:
En we gaan weer afgeven op hoe erg het wel niet gesteld is met Dé voetbalsupporters
Fredje maakt ons kampioenquote:
Achja dan ff door de zure apel bijten en lekker met eigen jeugd spelen, ipv al die halve gare buitenlandersquote:Op zondag 4 maart 2012 22:42 schreef Geo4kant het volgende:
PSV wordt ook geen 2e.. en met dit kut beleid gaan we weer in de financiele problemen komen. Alles naar de kloteeeeeeeeeeeeeeeeeee.
Je kan altijd terugvallen op :quote:Op zondag 4 maart 2012 22:42 schreef Geo4kant het volgende:
PSV wordt ook geen 2e.. en met dit kut beleid gaan we weer in de financiele problemen komen. Alles naar de kloteeeeeeeeeeeeeeeeeee.
Die buitenlanders is niet zo'n probleem, er veel te veel geld voor betalen is een probleem.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:43 schreef Grifte het volgende:
[..]
Achja dan ff door de zure apel bijten en lekker met eigen jeugd spelen, ipv al die halve gare buitenlanders
Wat voor nut heeft om te gaan zeuren voor de poorten? Neanderthalersquote:
Goede grap.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:44 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Je kan altijd terugvallen op :
[ afbeelding ]
300e keer vandaag, 120292e keer dit seizoen.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:44 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe komt die invalide het gemeentehuis in? Ik zie alleen maar een trapquote:Op zondag 4 maart 2012 22:44 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 maart 2012 22:44 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
He did.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:44 schreef Doublepain het volgende:
''Toivonen geeft hier nog een schopje''
Hou toch je bek
Dat is wat je lichaam doet als je een beuk krijgt mid air..quote:Op zondag 4 maart 2012 22:44 schreef Doublepain het volgende:
''Toivonen geeft hier nog een schopje''
Hou toch je bek
Die homo probeert alles aan Toivonen slecht te pratenquote:Op zondag 4 maart 2012 22:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is wat je lichaam doet als je een beuk krijgt mid air..
hihihihihihiquote:Op zondag 4 maart 2012 22:45 schreef Einthovuh het volgende:
Jan Mulder ook altijd alleen maar negatief over PSV he. Nooit positief. Mongool is het.
Manolev, Derijck, Toivonen, Marcelo, Hutchinson, dat soort lui lopen er toch ook wel rond in de jeugdquote:Op zondag 4 maart 2012 22:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die buitenlanders is niet zo'n probleem, er veel te veel geld voor betalen is een probleem.
Maar er zijn zeker argumenten om inderdaad met je eigen jeugd te proberen.
Hoezo, hebben ze zo goed gespeeld vandaag dan.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:45 schreef Einthovuh het volgende:
Jan Mulder ook altijd alleen maar negatief over PSV he. Nooit positief. Mongool is het.
Terecht wat hij hier zegt. Scheids was verschrikkelijk.quote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 22:45 schreef Einthovuh het volgende:
Inderdaad.. erg jammer aangezien hij zich stees beter gedraagt. Hij was ook een van de betere op het veld en stond de pers netjes te woord aan het eind van de wedstrijdquote:Op zondag 4 maart 2012 22:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die homo probeert alles aan Toivonen slecht te praten
Nee maar staat los van deze wedstrijd.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:45 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hoezo, hebben ze zo goed gespeeld vandaag dan.
Was vorige week al bekend, dus zie nou niet echt een conspiracy erinquote:Op zondag 4 maart 2012 22:46 schreef Afhaalchinees het volgende:
Typisch dat waterkneus er toevallig niet is.
Tja, als er niet gereageerd word als het kut gaat zul je op t gegeven moment toch andere maatregelen moeten nemen om iets te veranderen. Om dan t stadion te verbouwen is weer wat anders. Maar goed PSV heeft geen Johan Cruijffquote:Op zondag 4 maart 2012 22:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wat voor nut heeft om te gaan zeuren voor de poorten? Neanderthalers
PSV corners zijn niet gevaarlijk dus dan hoef je er niet over te zeurenquote:Op zondag 4 maart 2012 22:47 schreef Doublepain het volgende:
Hebben ze het nog gehad over Driesje zijn corners? buiten de cirkel
Echte héquote:Op zondag 4 maart 2012 22:46 schreef Veen0318 het volgende:
[..]
Tja, als er niet gereageerd word als het kut gaat zul je op t gegeven moment toch andere maatregelen moeten nemen om iets te veranderen. Om dan t stadion te verbouwen is weer wat anders. Maar goed PSV heeft geen Johan Cruijff
hm ok. gewoon toeval dusquote:Op zondag 4 maart 2012 22:46 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Was vorige week al bekend, dus zie nou niet echt een conspiracy erin
Dat sowiesoquote:
Vind het wel slim...quote:Op zondag 4 maart 2012 22:47 schreef Wilskracht het volgende:
Van Praag is een eikel.
Laat McClaren rustig op een monitor kijken.
Of SV is er bij betrokken dat het vandaag 2-6 is geworden...quote:
Iedereen mag op een monitor kijken laten we beginnen met de vierde man.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vind het wel slim...
Wat nou als Louis, Mourinho en Verbeek dat ook gaan doen?
Lijkt me bij Louis niet handig die slaat de vierde official op zijn bek als hij in zijn gelijk staat.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vind het wel slim...
Wat nou als Louis, Mourinho en Verbeek dat ook gaan doen?
Waterreus is tenminste nog de enige die tegenspraak heeft tegen al die Ajacieden altijd aan tafel daar.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:48 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Of SV is er bij betrokken dat het vandaag 2-6 is geworden...
Precies, laten we beginnen met de vierde man.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:48 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Iedereen mag op een monitor kijken laten we beginnen met de vierde man.
Wel leukquote:Op zondag 4 maart 2012 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lijkt me bij Louis niet handig die slaat de vierde official op zijn bek als hij in zijn gelijk staat.
Ik dacht hetzelfde.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:49 schreef Grifte het volgende:
Zozo Arno is samen met Knipping en Van Duren op pas geweest zo te zien
quote:Op zondag 4 maart 2012 22:49 schreef Evertjan het volgende:
net alsof de hotels tijdens het EK 2000 geen dubbele prijzen hebben gevraagd
Piep piep halloooquote:Op zondag 4 maart 2012 22:49 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Waterreus is tenminste nog de enige die tegenspraak heeft tegen al die Ajacieden altijd aan tafel daar.
Karate trapquote:Op zondag 4 maart 2012 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lijkt me bij Louis niet handig die slaat de vierde official op zijn bek als hij in zijn gelijk staat.
Knipping en Van Duren klinkt echt alsof het een komisch duo uit een stripboek isquote:Op zondag 4 maart 2012 22:49 schreef Grifte het volgende:
Zozo Arno is samen met Knipping en Van Duren op pas geweest zo te zien
Maar dan kost het ons geen driedubbele prijzen.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:49 schreef Evertjan het volgende:
net alsof de hotels tijdens het EK 2000 geen dubbele prijzen hebben gevraagd
Knipping & Van Duren! En de gemene Belchineesquote:Op zondag 4 maart 2012 22:50 schreef Merkie het volgende:
[..]
Knipping en Van Duren klinkt echt alsof het een komisch duo uit een stripboek is.
"Beleef spannende avonturen in de nieuwe editie van Knipping & Van Duren!"
Eens, bijv hoe Vukovic rood moest hebben en ajax een penal.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:50 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
NIET WEER DIT FAIRPLAY GELUL HEB HET VERDOMME EENS OVER DE ANDERE WEDSTRIJDEN IN DE EREDIVISIE..
Dan onderschat jij deze geraffineerde en vervaarlijk uitziende mannen, die zo op hun maffia collegas lijken dat ze alle geheimen boven tafel kunnen brengenquote:Op zondag 4 maart 2012 22:50 schreef Merkie het volgende:
[..]
Knipping en Van Duren klinkt echt alsof het een komisch duo uit een stripboek is.
"Beleef spannende avonturen in de nieuwe editie van Knipping & Van Duren!"
Daarom.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:51 schreef Evertjan het volgende:
finacieel fairplay stopt de oliesjeiks en gasboeren niet om clubs op te kopen en miljoenen er in te stoppen
Wel, want je mag enkel je revenue uitgevenquote:Op zondag 4 maart 2012 22:51 schreef Evertjan het volgende:
finacieel fairplay stopt de oliesjeiks en gasboeren niet om clubs op te kopen en miljoenen er in te stoppen
Lyon goes on.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:52 schreef Doublepain het volgende:
PLatini maakt zich allen maar zorgen over Lyon, Lille en de rest van die clubs
Worden ze toch gewoon hoofdsponsor á 200 miljoen per jaar.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:52 schreef gniffie het volgende:
[..]
Wel, want je mag enkel je revenue uitgeven
vinden ze heus wel een maas voor in de wetquote:Op zondag 4 maart 2012 22:52 schreef gniffie het volgende:
[..]
Ajacied zeker? We betalen allemaal belasting voor dit "journalistieke" programma.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Kap eens met de Calimero uit te hangen man.
doen ze toch een shirt sponsor van een paar 100 miljoenquote:Op zondag 4 maart 2012 22:52 schreef gniffie het volgende:
[..]
Geef een link danquote:Op zondag 4 maart 2012 22:52 schreef BansheeBoy het volgende:
Ernstig:
Check op marktplaats reborn baby![]()
![]()
²
quote:Op zondag 4 maart 2012 22:53 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Ik heb het woord Ajax niet één keer gehoord.. Vind dat het toch wel waard is om te zeggen dat een ploeg die 3 weken geleden kansloos voor de titel was nu weer volop mee doet.
En dat met al die blessures en gezeik buiten het veld, ik wil een Twente wel zonder Douglas, de Jong en Chadli 12 speelrondes zien, of een AZ zonder Maher,Martens,Elm of PSV zonder Wijnaldum, Tiovonen en Matavz, Mertens en dat dus 12 speelrondes minstens, en Ajax dan met alleen maar fitte spelers dan zaten wij al 15 punten los van de nummer 12.
Piep piep halloooooquote:Op zondag 4 maart 2012 22:53 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Ik heb het woord Ajax niet één keer gehoord.. Vind dat het toch wel waard is om te zeggen dat een ploeg die 3 weken geleden kansloos voor de titel was nu weer volop mee doet.
En dat met al die blessures en gezeik buiten het veld, ik wil een Twente wel zonder Douglas, de Jong en Chadli 12 speelrondes zien, of een AZ zonder Maher,Martens,Elm of PSV zonder Wijnaldum, Tiovonen en Matavz, Mertens en dat dus 12 speelrondes minstens, en Ajax dan met alleen maar fitte spelers dan zaten wij al 15 punten los van de nummer 12.
Okidoki.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:53 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Deze man,legendequote:Op zondag 4 maart 2012 22:53 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
15 punten los van de nummer 12?quote:Op zondag 4 maart 2012 22:53 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Heb het gevoel dat ze laatste weken proberen hun Studio Ajax imago weg te poetsen, niet dat het iets uitmaakt voor de kwaliteit van het programmaquote:Op zondag 4 maart 2012 22:53 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Nu staan ze 19 punten los van de nummer 12.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:53 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Moeten ze beginnen met andere tafelgasten.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:54 schreef Grifte het volgende:
[..]
Heb het gevoel dat ze laatste weken proberen hun Studio Ajax imago weg te poetsen, niet dat het iets uitmaakt voor de kwaliteit van het programma
Dit.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:54 schreef Geo4kant het volgende:
SCHIJT AAN JOUW COLLEGA, PRAAT OVER DE EREDIVISIE VIEZE HONT.
Wtfquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |