Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
Je moet zorgen dat je compact speelt en pace voorin hebt voor de counterquote:Op zondag 4 maart 2012 22:08 schreef Fuszy het volgende:
Ik wil niet tegen Toefjes spelen. Ik word nu al bang van zijn team en hij heeft alleen maar UP Nani en UP Aguero gezegd
GJE heeft met 7-0 van mij gewonnen. En heb nog nooit van Lindgren en Laucas gewonnen... Het lijkt allemaal erger dan het isquote:Op zondag 4 maart 2012 22:08 schreef Fuszy het volgende:
Ik wil niet tegen Toefjes spelen. Ik word nu al bang van zijn team en hij heeft alleen maar UP Nani en UP Aguero gezegd
Ik heb Zlatan in de spits staan, dat is toch geen Pace meerquote:Op zondag 4 maart 2012 22:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je moet zorgen dat je compact speelt en pace voorin hebt voor de counter
Interessantquote:Op zondag 4 maart 2012 21:52 schreef pascal08 het volgende:
Ik heb ff uitgezocht hoe dat nou zit met chemistry.
- Meer dan 9 chemistry heeft géén invloed op de stats.
- Chemistry zorgt voor een boost van 0 tot 5 punten per attribuut, afhankelijk van de individuele- en teamchemistry die voor respectievelijk 75% en 25% meetellen.
- Schotkracht, Penalties en Vrije trappen krijgen de grootste boost met gemiddeld 3-4 punten bij 9 chem.
- Wissel krijgen een chemistry gelijk aan de teamchemistry gedeeld door 11.
- Links tussen de spelers geven alleen een individuele boost, dus ze gaan er niet beter door samenwerken.
- Moraal en condiitie lijken alleen invloed te hebben op de attributen op de eerste pagina (versnelling, sprintsnelheid, uithoudingsvermogen, kracht, etc.)
Hier heb ik nog een overzichtje met hoe die chemistryregels precies werken. Het eerste tabeltje heb ik zelf uitgevonden en dat 2e grafiekje heb ik van youtube.
[ afbeelding ]
Het onderste grafiek werkt zo:
1 punt voor dezelfde competitie
1,5 punt voor hetzelfde land
2,5 punt voor dezelfde club
Dit tel je bij elkaar op en dan kijk je op de horizontale as in welk kleur vakje daarbij hoort. In de legenda zie je hoeveel chemistrypunten elke kleur waard is.
quote:
Korte ballen en dicht op elkaar spelen, daar kan je hem op pakkenquote:Op zondag 4 maart 2012 22:08 schreef Fuszy het volgende:
Ik moet altijd hieraan denken als ik Patrick lees of de naam hoor en moet ik ook altijd stilletjes gniffelenquote:
HAHAHA zijn voice messagequote:
Ja hij voegt iedereen toe, een keer mee gespeeld. Maar hij is een downer volgens mij. Als hij verliest gaat hij zeggen van jaaaaaa ik had zin om te verliezen. En ik speel liever niet met rvp want hem ken ik niet, gaat ie met allemaal 2nd bundesliga spelers spelenquote:Op zondag 4 maart 2012 22:14 schreef Rijst het volgende:
[..]
HAHAHA zijn voice message
Hallo uh ik ben Patrick ik wou uh dus vraguhhhh of ge vriendejes met wou wordeh. Het hoeft niiii hoorrrr. Oh en als ge met muhh will voetballuh dan mag dat ook. ik hoor het well doeiiiii
2e, simpelweg omdat RvPquote:Op zondag 4 maart 2012 22:15 schreef Toefjes het volgende:
Zit zwaar te twijfelen tussen de voorhoede:
UP Nani - UP Aguero - IF di Maria
óf
UP Nani - UP van Persie - Robben.
Echt kut dat Robben en Aguero niet samen kunnen
NIF is beter zeggen zequote:Op zondag 4 maart 2012 22:18 schreef laucas het volgende:
Zet dan IF Ben Arfa op rechts, maar die zal wel te weinig pace hebben
Wel een zwart kaartje!!
Zal ik hem doorverwijzen naar dit topic xDquote:Op zondag 4 maart 2012 22:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja hij voegt iedereen toe, een keer mee gespeeld. Maar hij is een downer volgens mij. Als hij verliest gaat hij zeggen van jaaaaaa ik had zin om te verliezen. En ik speel liever niet met rvp want hem ken ik niet, gaat ie met allemaal 2nd bundesliga spelers spelen
Ging toen in party met hem en nog een vriend die ik wel ken, lachte me helemaal kapot
Ik denk niet beter maar daar weten mensen meer het optimale uit te halen. Tevens prijs kwaliteit ratio. Ik vond de IF wel beter maar niet zo dusdanig dat ik hem boven de NIF zou verkiezen, tevens scoor ik al vaak met de NIFquote:
Maar van Persie oogt trager dan zn pace doet vermoeden en hij kan niet koppen. Aguero is veelzijdiger volgens mij, vliegensvlug, dribbelt als Messi en heeft een goede knal en kopbalquote:
Hoe vaak heeft hij al gevraagd of jij in zijn profclub wil waar ook zijn vriendin inzet. Mij maar 10x in 5 minutenquote:Op zondag 4 maart 2012 22:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zal ik hem doorverwijzen naar dit topic xD
Actief op 9gag?quote:
RvP is heul niet traagquote:Op zondag 4 maart 2012 22:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar van Persie oogt trager dan zn pace doet vermoeden en hij kan niet koppen. Aguero is veelzijdiger volgens mij, vliegensvlug, dribbelt als Messi en heeft een goede knal en kopbal
Ja, is maf, met Kandji, Ibrahimovic en Falcao kon ik goed omgaan met de iets mindere pace, en met 87 RvP lukte het me simpelweg nietquote:Op zondag 4 maart 2012 22:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
RvP is heul niet traag82 pace is voldoende, de NIF vond ik al een beest en draaide als een tierelier in 4-3-2-1.
Ja hij vroeg ons ookquote:Op zondag 4 maart 2012 22:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hoe vaak heeft hij al gevraagd of jij in zijn profclub wil waar ook zijn vriendin inzet. Mij maar 10x in 5 minuten
de 87 is ook kut. Probeer de 88.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, is maf, met Kandji, Ibrahimovic en Falcao kon ik goed omgaan met de iets mindere pace, en met 87 RvP lukte het me simpelweg niet
wat zieligquote:Op zondag 4 maart 2012 22:24 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja hij vroeg ons ookMaar we zeiden dat we niet wouden en toen zei die: Ja echt jammer, dan zoek ik wel verder naar nieuwe vrienden
Zojuist een mannelijk traantje weggepinktquote:
Ik vond de 87 ook niet echt fijn spelen, ik liep wel 1 op 1 ongeveer, iets beter maar de NIF beviel mij vele malen beter, zowat alles ging erin en hij voelde vlotter aan dan 79 pace.quote:
Ja, 1 dubbele link is niet genoeg (in 4321 tenminste..misschien landlink erbij wel)quote:Op zondag 4 maart 2012 22:26 schreef Toefjes het volgende:
maar een LW op RW krijgt 7 chem? Moeten er zeker wel veel dubbele links zijn?
Ja ik denk dat ik de 86 beter vindt dan de 88. Maar die wil ik niet want straks denken mensen dat ik arm ben.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vond de 87 ook niet echt fijn spelen, ik liep wel 1 op 1 ongeveer, iets beter maar de NIF beviel mij vele malen beter, zowat alles ging erin en hij voelde vlotter aan dan 79 pace.
Okee, dan ga ik verder puzzelenquote:Op zondag 4 maart 2012 22:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, 1 dubbele link is niet genoeg (in 4321 tenminste..misschien landlink erbij wel)
Nee, is gewoon zo traag als ik weet niet wat, sigthorsson is veel beter.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:24 schreef Dudeweiser het volgende:
ik kan niet omgaan met Altidore, ben ik nu een pacehoer?
nu moet ik denken aan wat mensen dan wel niet van mijn team denkenquote:Op zondag 4 maart 2012 22:28 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ik de 86 beter vindt dan de 88. Maar die wil ik niet want straks denken mensen dat ik arm ben.
SIGIquote:Op zondag 4 maart 2012 22:29 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Nee, is gewoon zo traag als ik weet niet wat, sigthorsson is veel beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |