Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
Je moet zorgen dat je compact speelt en pace voorin hebt voor de counterquote:Op zondag 4 maart 2012 22:08 schreef Fuszy het volgende:
Ik wil niet tegen Toefjes spelen. Ik word nu al bang van zijn team en hij heeft alleen maar UP Nani en UP Aguero gezegd
GJE heeft met 7-0 van mij gewonnen. En heb nog nooit van Lindgren en Laucas gewonnen... Het lijkt allemaal erger dan het isquote:Op zondag 4 maart 2012 22:08 schreef Fuszy het volgende:
Ik wil niet tegen Toefjes spelen. Ik word nu al bang van zijn team en hij heeft alleen maar UP Nani en UP Aguero gezegd
Ik heb Zlatan in de spits staan, dat is toch geen Pace meerquote:Op zondag 4 maart 2012 22:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je moet zorgen dat je compact speelt en pace voorin hebt voor de counter
Interessantquote:Op zondag 4 maart 2012 21:52 schreef pascal08 het volgende:
Ik heb ff uitgezocht hoe dat nou zit met chemistry.
- Meer dan 9 chemistry heeft géén invloed op de stats.
- Chemistry zorgt voor een boost van 0 tot 5 punten per attribuut, afhankelijk van de individuele- en teamchemistry die voor respectievelijk 75% en 25% meetellen.
- Schotkracht, Penalties en Vrije trappen krijgen de grootste boost met gemiddeld 3-4 punten bij 9 chem.
- Wissel krijgen een chemistry gelijk aan de teamchemistry gedeeld door 11.
- Links tussen de spelers geven alleen een individuele boost, dus ze gaan er niet beter door samenwerken.
- Moraal en condiitie lijken alleen invloed te hebben op de attributen op de eerste pagina (versnelling, sprintsnelheid, uithoudingsvermogen, kracht, etc.)
Hier heb ik nog een overzichtje met hoe die chemistryregels precies werken. Het eerste tabeltje heb ik zelf uitgevonden en dat 2e grafiekje heb ik van youtube.
[ afbeelding ]
Het onderste grafiek werkt zo:
1 punt voor dezelfde competitie
1,5 punt voor hetzelfde land
2,5 punt voor dezelfde club
Dit tel je bij elkaar op en dan kijk je op de horizontale as in welk kleur vakje daarbij hoort. In de legenda zie je hoeveel chemistrypunten elke kleur waard is.
quote:
Korte ballen en dicht op elkaar spelen, daar kan je hem op pakkenquote:Op zondag 4 maart 2012 22:08 schreef Fuszy het volgende:
Ik moet altijd hieraan denken als ik Patrick lees of de naam hoor en moet ik ook altijd stilletjes gniffelenquote:
HAHAHA zijn voice messagequote:
Ja hij voegt iedereen toe, een keer mee gespeeld. Maar hij is een downer volgens mij. Als hij verliest gaat hij zeggen van jaaaaaa ik had zin om te verliezen. En ik speel liever niet met rvp want hem ken ik niet, gaat ie met allemaal 2nd bundesliga spelers spelenquote:Op zondag 4 maart 2012 22:14 schreef Rijst het volgende:
[..]
HAHAHA zijn voice message
Hallo uh ik ben Patrick ik wou uh dus vraguhhhh of ge vriendejes met wou wordeh. Het hoeft niiii hoorrrr. Oh en als ge met muhh will voetballuh dan mag dat ook. ik hoor het well doeiiiii
2e, simpelweg omdat RvPquote:Op zondag 4 maart 2012 22:15 schreef Toefjes het volgende:
Zit zwaar te twijfelen tussen de voorhoede:
UP Nani - UP Aguero - IF di Maria
óf
UP Nani - UP van Persie - Robben.
Echt kut dat Robben en Aguero niet samen kunnen
NIF is beter zeggen zequote:Op zondag 4 maart 2012 22:18 schreef laucas het volgende:
Zet dan IF Ben Arfa op rechts, maar die zal wel te weinig pace hebben
Wel een zwart kaartje!!
Zal ik hem doorverwijzen naar dit topic xDquote:Op zondag 4 maart 2012 22:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja hij voegt iedereen toe, een keer mee gespeeld. Maar hij is een downer volgens mij. Als hij verliest gaat hij zeggen van jaaaaaa ik had zin om te verliezen. En ik speel liever niet met rvp want hem ken ik niet, gaat ie met allemaal 2nd bundesliga spelers spelen
Ging toen in party met hem en nog een vriend die ik wel ken, lachte me helemaal kapot
Ik denk niet beter maar daar weten mensen meer het optimale uit te halen. Tevens prijs kwaliteit ratio. Ik vond de IF wel beter maar niet zo dusdanig dat ik hem boven de NIF zou verkiezen, tevens scoor ik al vaak met de NIFquote:
Maar van Persie oogt trager dan zn pace doet vermoeden en hij kan niet koppen. Aguero is veelzijdiger volgens mij, vliegensvlug, dribbelt als Messi en heeft een goede knal en kopbalquote:
Hoe vaak heeft hij al gevraagd of jij in zijn profclub wil waar ook zijn vriendin inzet. Mij maar 10x in 5 minutenquote:Op zondag 4 maart 2012 22:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zal ik hem doorverwijzen naar dit topic xD
Actief op 9gag?quote:
RvP is heul niet traagquote:Op zondag 4 maart 2012 22:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar van Persie oogt trager dan zn pace doet vermoeden en hij kan niet koppen. Aguero is veelzijdiger volgens mij, vliegensvlug, dribbelt als Messi en heeft een goede knal en kopbal
Ja, is maf, met Kandji, Ibrahimovic en Falcao kon ik goed omgaan met de iets mindere pace, en met 87 RvP lukte het me simpelweg nietquote:Op zondag 4 maart 2012 22:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
RvP is heul niet traag82 pace is voldoende, de NIF vond ik al een beest en draaide als een tierelier in 4-3-2-1.
Ja hij vroeg ons ookquote:Op zondag 4 maart 2012 22:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hoe vaak heeft hij al gevraagd of jij in zijn profclub wil waar ook zijn vriendin inzet. Mij maar 10x in 5 minuten
de 87 is ook kut. Probeer de 88.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, is maf, met Kandji, Ibrahimovic en Falcao kon ik goed omgaan met de iets mindere pace, en met 87 RvP lukte het me simpelweg niet
wat zieligquote:Op zondag 4 maart 2012 22:24 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja hij vroeg ons ookMaar we zeiden dat we niet wouden en toen zei die: Ja echt jammer, dan zoek ik wel verder naar nieuwe vrienden
Zojuist een mannelijk traantje weggepinktquote:
Ik vond de 87 ook niet echt fijn spelen, ik liep wel 1 op 1 ongeveer, iets beter maar de NIF beviel mij vele malen beter, zowat alles ging erin en hij voelde vlotter aan dan 79 pace.quote:
Ja, 1 dubbele link is niet genoeg (in 4321 tenminste..misschien landlink erbij wel)quote:Op zondag 4 maart 2012 22:26 schreef Toefjes het volgende:
maar een LW op RW krijgt 7 chem? Moeten er zeker wel veel dubbele links zijn?
Ja ik denk dat ik de 86 beter vindt dan de 88. Maar die wil ik niet want straks denken mensen dat ik arm ben.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vond de 87 ook niet echt fijn spelen, ik liep wel 1 op 1 ongeveer, iets beter maar de NIF beviel mij vele malen beter, zowat alles ging erin en hij voelde vlotter aan dan 79 pace.
Okee, dan ga ik verder puzzelenquote:Op zondag 4 maart 2012 22:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, 1 dubbele link is niet genoeg (in 4321 tenminste..misschien landlink erbij wel)
Nee, is gewoon zo traag als ik weet niet wat, sigthorsson is veel beter.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:24 schreef Dudeweiser het volgende:
ik kan niet omgaan met Altidore, ben ik nu een pacehoer?
nu moet ik denken aan wat mensen dan wel niet van mijn team denkenquote:Op zondag 4 maart 2012 22:28 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ik de 86 beter vindt dan de 88. Maar die wil ik niet want straks denken mensen dat ik arm ben.
SIGIquote:Op zondag 4 maart 2012 22:29 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Nee, is gewoon zo traag als ik weet niet wat, sigthorsson is veel beter.
haha zwerverquote:Op zondag 4 maart 2012 22:29 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nu moet ik denken aan wat mensen dan wel niet van mijn team denken
dat wordt niet slapen vannacht. bedankt
Heb ik met Suarez en Vertonghenquote:Op zondag 4 maart 2012 22:34 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Ik vind Fernandez gewoon een mongool, net zoals ik weiger om met Pepe te spelen.
Is dat Suarez in je ava?quote:Op zondag 4 maart 2012 22:34 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Ik vind Fernandez gewoon een mongool, net zoals ik weiger om met Pepe te spelen.
Gewoon, die kop, ik vind hem eng.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:37 schreef diedjuh het volgende:
[..], suarez kan ik wel een beetje begrijpen, maar wat is er mis met verthongen?
Ik begin mooi m'n eerste dag na de vakantie van 8 tot 4. Flikkersquote:Op zondag 4 maart 2012 22:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij lijkt op het plaatje van Boakye in FUT
[..]
23 uur uitval volgende week
haha ik ook hoor, gewoon eerste tot het 8stequote:Op zondag 4 maart 2012 22:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik begin mooi m'n eerste dag na de vakantie van 8 tot 4. Flikkers
Alles, staat altijd vooraan om iemand een kaart aan te naaien. Is een vreselijke kwal in zijn uitdrukkingen en gejank, denkt dat hij de beste is (er zijn 100 betere verdedigers in de Eredivisie) vriendje van suarezquote:Op zondag 4 maart 2012 22:37 schreef diedjuh het volgende:
[..], suarez kan ik wel een beetje begrijpen, maar wat is er mis met verthongen?
Nekschot mogen die roostermakers krijgenquote:Op zondag 4 maart 2012 22:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
haha ik ook hoor, gewoon eerste tot het 8ste
Wel een goede zanger.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Alles, staat altijd vooraan om iemand een kaart aan te naaien. Is een vreselijke kwal in zijn uitdrukkingen en gejank, denkt dat hij de beste is (er zijn 100 betere verdedigers in de Eredivisie) vriendje van suarez
Ik begin mijn eerste dag na de vakantie gewoon met nog een vrije dagquote:Op zondag 4 maart 2012 22:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
ze krijgen het voor elkaar om het elke periode weer een beetje erger te makenquote:Op zondag 4 maart 2012 22:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nekschot mogen die roostermakers krijgen
Jij bent nog vroeg uit, ik zit van half 9 tot 10 voor 6quote:Op zondag 4 maart 2012 22:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Weeer een bewijs dat niemand je serieus moet nemen, maar goed, jij ziet Vertonghen ook maar 2 keer per jaar spelenquote:Op zondag 4 maart 2012 22:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Alles, staat altijd vooraan om iemand een kaart aan te naaien. Is een vreselijke kwal in zijn uitdrukkingen en gejank, denkt dat hij de beste is (er zijn 100 betere verdedigers in de Eredivisie) vriendje van suarez
Dit dus, alleen 4e periode is meestal wel chill met veel uitvalquote:Op zondag 4 maart 2012 22:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ze krijgen het voor elkaar om het elke periode weer een beetje erger te maken
Ik van 7 tot 3. Niet zo zielig doenquote:Op zondag 4 maart 2012 22:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik wilde dat ik profvoetballer was, ik had er wel een half seizoen schorsing voorover om vertongen zijn neus en poten te breken.quote:
En natuurlijk de wedstrijden waarin ajax achterstaatquote:Op zondag 4 maart 2012 22:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Weeer een bewijs dat niemand je serieus moet nemen, maar goed, jij ziet Vertonghen ook maar 2 keer per jaar spelen
2e tm 7equote:Op zondag 4 maart 2012 22:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
haha ik ook hoor, gewoon eerste tot het 8ste
Jouw dag is ook afgelopen na 3, ik mag nog vrolijk huiswerk gaan makenquote:
quote:
gewoon lekker trollen ja tochquote:Op zondag 4 maart 2012 22:44 schreef vandermar het volgende:
[..]je moet toch wat als iedereen in mijn omgeving Feyenoord hater is
of een groot deel dan
Het is fucking triest, wat je excuus ook is. Zogenaamde "supporters" zoals jij zijn er de reden voor dat veel van het voetbal zo verziekt is tegenwoordig.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:44 schreef vandermar het volgende:
[..]je moet toch wat als iedereen in mijn omgeving Feyenoord hater is
of een groot deel dan
Johquote:
Ach, ik heb die tijd ook gehad dat ik joden in combinatie met een dodelijke ziekte riep op de tribunes. Je groeit er vanzelf een keer overheenquote:Op zondag 4 maart 2012 22:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is fucking triest, wat je excuus ook is. Zogenaamde "supporters" zoals jij zijn er de reden voor dat veel van het voetbal zo verziekt is tegenwoordig.
Hoezoquote:Op zondag 4 maart 2012 22:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is fucking triest, wat je excuus ook is. Zogenaamde "supporters" zoals jij zijn er de reden voor dat veel van het voetbal zo verziekt is tegenwoordig.
Niet over 9000 gewoon 9000..quote:
nu welquote:Op zondag 4 maart 2012 22:46 schreef Rijst het volgende:
Je zit op 9000. Maar NOG niet eroverheen. skkltje xD
Dat is uitslapen. Wekker gaat hier om kwart over 5. Maar wel om half 4 thuisquote:Op zondag 4 maart 2012 22:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
9 tot 5. Niet haten. Wekkertje 6:30 en om 19:00 thuis.
Moest ik zovroeg op, lag ik allang te pitten!quote:Op zondag 4 maart 2012 22:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is uitslapen. Wekker gaat hier om kwart over 5. Maar wel om half 4 thuis
Dat is geweldig. Kan ik alleen in de nachtdiensten doenquote:Op zondag 4 maart 2012 22:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]![]()
--
Ik krijg wel de vrijheid om de hele dag te traden.
Dit, ik heb al moeite om om 9 uur uit bed te komen, laat staan 5 uur eerderquote:Op zondag 4 maart 2012 22:59 schreef Pietjuuhh het volgende:
[..]
Moest ik zovroeg op, lag ik allang te pitten!
Feitquote:Op zondag 4 maart 2012 23:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dit, ik heb al moeite om om 9 uur uit bed te komen, laat staan 5 uur eerderTijdens college's heb ik de neiging om te slapen, ik kan eigenlijk de hele dag wel slapen, beetje hangen, beetje chillen
Na de lunchpauze stort ik meestal ook als een kaartenhuis in elkaar hoor, daarna is het overleven.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dit, ik heb al moeite om om 9 uur uit bed te komen, laat staan 5 uur eerderTijdens college's heb ik de neiging om te slapen, ik kan eigenlijk de hele dag wel slapen, beetje hangen, beetje chillen
Ik moet overleven van 8 tot 11 's morgens, daarna ben ik toch wakkerquote:Op zondag 4 maart 2012 23:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Na de lunchpauze stort ik meestal ook als een kaartenhuis in elkaar hoor, daarna is het overleven.
Ik begin al met overleven zodra ik uit bed komquote:Op zondag 4 maart 2012 23:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Na de lunchpauze stort ik meestal ook als een kaartenhuis in elkaar hoor, daarna is het overleven.
Als ik thuis kom uit school ga ik pitten tot we moeten eten en dan ga ik met pijn en moeite van de bank afquote:Op zondag 4 maart 2012 23:04 schreef Pietjuuhh het volgende:
[..]
Ik moet overleven van 8 tot 11 's morgens, daarna ben ik toch wakker
Haha! Ik was vanaf 1 november 2009 tot 1 augustus 2011 geblesseerd aan de knie, nu weer volop aan het voetballen.. zo lang stilzitten, ik werd er gek van!quote:Op zondag 4 maart 2012 23:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als ik thuis kom uit school ga ik pitten tot we moeten eten en dan ga ik met pijn en moeite van de bank afan het eten soms nog even slapen en dan meestal hardlopen ofzo sinds kort
. Ik wil weer terug naar maat 34
ik mis die tijd. Jaar stil zitten en niet sporten had ik niet moeten doen
niet op basis van deze 2 goals..verder speelde hij ook echt belachelijk slecht..paar dikke missers.quote:
Liever Kaka IF maar die heeft 1 goal en 1 assistquote:Op zondag 4 maart 2012 23:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
niet op basis van deze 2 goals..verder speelde hij ook echt belachelijk slecht..paar dikke missers.
Bijna een hattrickquote:Op zondag 4 maart 2012 23:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
niet op basis van deze 2 goals..verder speelde hij ook echt belachelijk slecht..paar dikke missers.
Na zo'n vroege dienst gaat Fifa ook altijd belachelijk slechtquote:Op zondag 4 maart 2012 23:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als ik thuis kom uit school ga ik pitten tot we moeten eten en dan ga ik met pijn en moeite van de bank afan het eten soms nog even slapen en dan meestal hardlopen ofzo sinds kort
. Ik wil weer terug naar maat 34
ik mis die tijd. Jaar stil zitten en niet sporten had ik niet moeten doen
Ik heb dat juist niet, na een zware schooldag speel ik beter fifa dan wanneer ik 12 uur uit bed komquote:Op zondag 4 maart 2012 23:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Na zo'n vroege dienst gaat Fifa ook altijd belachelijk slecht
Ik over 4 weken, 2 weken vrijquote:Op zondag 4 maart 2012 23:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb dat juist niet, na een zware schooldag speel ik beter fifa dan wanneer ik 12 uur uit bed komO feest, over 5 weken weer vakantie volgens mij
wil jij nog een Quirino kopen? Zeroweight nu geloof ikquote:Op zondag 4 maart 2012 23:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die Livermore had echt een UP moeten krijgen. Hij stond in de basis bij Spurs en hij is een 64 bronze. Gardner heeft ook al een paar keer meegedaan bij Villa dus die had ook een UP moeten hebben
jij dus gewoon nog op psn?quote:Op zondag 4 maart 2012 23:16 schreef Toefjes het volgende:
Cool, UP Aguero voor 175K binnen, stond voor 185K BIN erop, een kut bronze + 175K is geaccepteerdVolgens ultimatedb een uitstekende deal
Op de webappquote:Op zondag 4 maart 2012 23:17 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
jij dus gewoon nog op psn?
en nice deal
Die Bronzen Braziliaan?quote:Op zondag 4 maart 2012 23:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wil jij nog een Quirino kopen? Zeroweight nu geloof ik
die ja, zieke baas is hetquote:Op zondag 4 maart 2012 23:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die Bronzen Braziliaan?Die heb ik ook!
Hij is inderdaad zero weight maar ik heb hem al. Ik heb geen idee hoeveel hij nu kost op de Xbox trouwens.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wil jij nog een Quirino kopen? Zeroweight nu geloof ik
jammer, hij gaat iig niet voor 8kquote:Op zondag 4 maart 2012 23:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij is inderdaad zero weight maar ik heb hem al. Ik heb geen idee hoeveel hij nu kost op de Xbox trouwens.
Hij is gepricefixed naar 7k. Ik heb net nog wel even een Cuesta opgepikt voor 1.5k, helaas niet in 4-1-2-1-2 want die is 8kquote:
Hij is wel gepricefixedquote:
Cuesta heb ik ook nogquote:Op zondag 4 maart 2012 23:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij is gepricefixed naar 7k. Ik heb net nog wel even een Cuesta opgepikt voor 1.5k, helaas niet in 4-1-2-1-2 want die is 8k
Ik heb Mendoza, een bronze LM met 99 balancequote:
Je ziet de 16k al helemaal naar je toe komenquote:Op zondag 4 maart 2012 23:31 schreef Toefjes het volgende:
Ik ga gewoon ook UP van Persie en Robben kopen. Dan begin ik met UP Nani-Up van Persie-Robben, en dan wissel ik in de rust Aguero, want die krijgt dan 9 chemGeniaal
Heb je je BPL verkocht dan?quote:Op zondag 4 maart 2012 23:31 schreef Toefjes het volgende:
Ik ga gewoon ook UP van Persie en Robben kopen. Dan begin ik met UP Nani-Up van Persie-Robben, en dan wissel ik in de rust Aguero, want die krijgt dan 9 chemGeniaal
Haha, Lindgren gaat me slopen met zn trucjes. Heb ook al met een hele sterke formatie tegen Laucas gespeeld, meerdere malen, hij met een budget team. 2-2 is mijn beste resultaat, de rest won hijquote:Op zondag 4 maart 2012 23:34 schreef Pietjuuhh het volgende:
[..]
Je ziet de 16k al helemaal naar je toe komen
Nee, Ronaldo zakt nu een linie terug, naar het middenveld. En die maakt de link met Nani, en zo wordt het een zooitje, maar wel 100 chemquote:
Hij gaat je in de skieter nemen zoals een eckte hommo dat zou doenquote:Op zondag 4 maart 2012 23:36 schreef Lindgren. het volgende:
Ik verwacht echt een kutpot tegen GJE. Die heeft een 90+ pace teamHommotjen.
Ziek team hoor!quote:Op zondag 4 maart 2012 23:38 schreef Toefjes het volgende:
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#dNQppjeMbc2ME
Dit wordt in grote lijnen mijn ploeg die ik ga afvaardigen naar het toernooi
Als het niet loopt kan je altijd Ronnie de spits in knallen (of LW)quote:Op zondag 4 maart 2012 23:38 schreef Toefjes het volgende:
7 chem. om hem 9 te geven zou ik IF Di Maria op rechts moeten zetten, of een RW uit de BPL, maar ja, die moet dan weer matchen met het middenveld, dus denk dat ik voor de variant met van Persie en Robben ga, en dan Schwein en Lahm op rechts. En dan de 2e helft Aguero er in en knallenquote:Op zondag 4 maart 2012 23:39 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ziek team hoor!
Aguero heeft maar 6 chem toch?
Is ook best een meesterzet inderdaadquote:Op zondag 4 maart 2012 23:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als het niet loopt kan je altijd Ronnie de spits in knallen (of LW)
Mooi team!quote:Op zondag 4 maart 2012 23:38 schreef Toefjes het volgende:
Messi op RW haalt weinig chemistry lijkt me?quote:Op zondag 4 maart 2012 23:43 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Mooi team!
Ik zou, als je de coins hebt, Messi op RW zetten en Iraola wegdoen. Dan is het een perfect team
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |