Je bedoelt, je wordt erg verlegen? Alleen in het bijzijn van leuke vrouwen of bij iedereen?quote:Op zondag 4 maart 2012 21:20 schreef krioro het volgende:
[..]
OK, geen probleem. Heb ook niet direct heel ernstige vragen hoor, vandaar dat ik hier kwam.
[..]
Ik ben soms wat te verlegen en word dan een beetje onzeker, waardoor ik nog meer verlegen word enz. enz. Hoe doorbreek ik dat patroon?
Ik gebruik als ik een maand goed wil trainen creatine, en probeer standaard whey te nemen na een trainingquote:Op zondag 4 maart 2012 21:22 schreef Lynthy het volgende:
[..]
ja net zoals alle andere (top)sporters die nooit middeltjes gebruiken, geloof je het zelf?
666quote:
Iron Maidenquote:
Die foto van laatst staat op facebook.quote:
fel? welnee. jemig jij bent echt niets gewend, of ben je zo'n softie... ofzo?quote:Op zondag 4 maart 2012 21:21 schreef kingtoppie het volgende:
Je reageert wel lekker fel Lynthy, weet je zeker dat er niks is?
kijk en daar begint het mee, heel 'onschuldig'... geen wonder dat je je zo aangevallen voeltquote:Op zondag 4 maart 2012 21:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik gebruik als ik een maand goed wil trainen creatine, en probeer standaard whey te nemen na een training
En jullie maar denken dat hij gegroeid is van twee stuks fruit per dag.quote:
Nee wel optredens van die tour volgens mijquote:
?quote:Op zondag 4 maart 2012 21:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die foto van laatst staat op facebook.
Valt wel mee hoorquote:Op zondag 4 maart 2012 21:26 schreef Lynthy het volgende:
kijk en daar begint het mee, heel 'onschuldig'... geen wonder dat je je zo aangevallen voelt
Daar heb ik het niet over...quote:Op zondag 4 maart 2012 21:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
En jullie maar denken dat hij gegroeid is van twee stuks fruit per dag.Een grootgebruiker van AAS, hij is het. Elke dag anabolenshakies en dan krijg je dat.
Van die meet die jij van mij gemaakt hebt. Leuke fotoquote:
Ayumu houdt niet van grote mannenquote:Op zondag 4 maart 2012 21:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je wilt gewoon dat ik je kleine jongen blijft, maar ik moet groeien pap!
Kijken, genot.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee wel optredens van die tour volgens mij
nee, maar het is wel een begin... vertel mij watquote:
Oh ja ik zie je facebook niet hequote:Op zondag 4 maart 2012 21:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Van die meet die jij van mij gemaakt hebt. Leuke fotokomt ook nog in mijn fobo hier
Je snapt mij nog steeds nietquote:Op zondag 4 maart 2012 21:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je wilt gewoon dat ik je kleine jongen blijft, maar ik moet groeien pap!
quote:Op zondag 4 maart 2012 21:28 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Je snapt mij nog steeds nietTipje voor je www.gay.nl succes!
quote:Op zondag 4 maart 2012 21:28 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Je snapt mij nog steeds nietTipje voor je www.gay.nl succes!
Staat op mijn lijstjequote:
haha dan zet ik hem maar hier neerquote:
Hij vraagt er zowat zelf om...quote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 20:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geen succes bij de fok-vrouwen, die durven niet te daten, dus nu maar bij de mannen proberen he.
Nog een keer...quote:Op zondag 4 maart 2012 21:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vermoed dat je de ernst van het probleem niet inziet.
wat is er dan? Ik heb zin in Donderdag, mag dat ook?quote:Op zondag 4 maart 2012 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wie heeft er allemaal zin in dinsdag?!!
Hoezo dat?quote:Op zondag 4 maart 2012 21:31 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Pas je dan wel op dat je mlig niet tegen komt?
Onzeker dunkt me zo.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:31 schreef Lynthy het volgende:
wat ik me oprecht afvraag is of die sportschoolboys geen latente homo's zijn? want ze zijn zo obsessief met hun lichaam bezig... dat is eng gewoon. of zijn ze gewoon zo onzeker? want als je denkt dat je het alleen van je lichaam moet hebben om vrouwen te scoren... think again, you're doing it wrong
En je denkt nog steeds dat er niks met je mis is dat je er steeds op terug komt?quote:Op zondag 4 maart 2012 21:31 schreef Lynthy het volgende:
wat ik me oprecht afvraag is of die sportschoolboys geen latente homo's zijn? want ze zijn zo obsessief met hun lichaam bezig... dat is eng gewoon. of zijn ze gewoon zo onzeker? want als je denkt dat je het alleen van je lichaam moet hebben om vrouwen te scoren... think again, you're doing it wrong
Ik heb er wel zin in, maar ben wel beetje zenuwachtigquote:Op zondag 4 maart 2012 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil ookquote:Op zondag 4 maart 2012 21:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb er wel zin in, maar ben wel beetje zenuwachtig
Huh? Ik weet van niks... En al weet ik het durf het niet ben bang voor die ventquote:Op zondag 4 maart 2012 21:32 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Vraag maar aan Ayumu die weet wel wat ik bedoel
Nee, lekkere egoïst ben je, Ayumu2.0. Ik heb wel meer van je reacties gelezen en had ook niet anders verwacht. Als kingtoppie hier straks dood neervalt door het gebruik van die middeltjes zal het jou aan je harige aars roesten. Hufter. En vooral lekker die jongen opstoken om zichzelf te bewijzen. Ja, lekker makkelijk is dat, zo vanachter je computer. Meneer Anoniem. Bah, om te walgen dit. Mensen zoals jij kijk ik met de nek aan.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:30 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Nog een keer...![]()
Daar gaat het MIJ niet OM! Godver!
jij bent andere een van degenen die zich telkens aangesproken voelt... dat zegt wel genoeg, niet?quote:Op zondag 4 maart 2012 21:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En je denkt nog steeds dat er niks met je mis is dat je er steeds op terug komt?
Jij weet wel wat ik bedoel met kijk uit voor mligquote:Op zondag 4 maart 2012 21:32 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Huh? Ik weet van niks... En al weet ik het durf het niet ben bang voor die vent
ik..!!quote:Op zondag 4 maart 2012 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat is dit nou weer?quote:Op zondag 4 maart 2012 21:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nee, lekkere egoïst ben je, Ayumu2.0. Ik heb wel meer van je reacties gelezen en had ook niet anders verwacht. Als kingtoppie hier straks dood neervalt door het gebruik van die middeltjes zal het jou aan je harige aars roesten. Hufter. En vooral lekker die jongen opstoken om zichzelf te bewijzen. Ja, lekker makkelijk is dat, zo vanachter je computer. Meneer Anoniem. Bah, om te walgen dit. Mensen zoals jij kijk ik met de nek aan.
Haphaphaphapquote:Op zondag 4 maart 2012 21:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En je denkt nog steeds dat er niks met je mis is dat je er steeds op terug komt?
Denk wel soms wat obessief, maar niet latente homo's. Immers dan is het enige verschil dat ze een man willen i.p.v. een vrouw en ook dan zal je meer nodig hebben dan enkel een 'lekkere body'.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:31 schreef Lynthy het volgende:
Ik heb al weet ik veel hoe lang een vriendin, en ook al zou ik de enige op de wereld zijn, dan zou ik er geen spat minder om werken. Het is gewoon iets voor jezelf. Heeft niets met andere mensen te maken.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:31 schreef Lynthy het volgende:
Birdyachtig (kortom de gevoelige muziek)quote:Op zondag 4 maart 2012 21:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik zoek wat leuke nieuwe nummers. Denk beetje richting,
Adel
C2C
bidry
Ben howard
miike snow
77 bombay street
snow patrol
Beetje richting de pop
What's that supposed to mean?quote:
OK, zal ik doen, dank je!quote:
Hm, ik weet niet hoor, ik ben Surinamer dus met die lengte zit het wel goed dacht ik. Ik stuur zo wel even pics dan kun je het beter beoordelen.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het met de geringe lengte van je penis te maken heeft. Staak onmiddellijk het gebruik van anabole androgene steroïden en win kennis in bij een arts. Gebruik verder overvloedig veel water om de penis schoon te spoelen en eet voldoende fruit om je lichaam klaar te maken voor herstel.
Aan je reacties hierboven merk ik dat je niet weet waar je het over hebt, dus laat maar.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:22 schreef Lynthy het volgende:
[..]
ja net zoals alle andere (top)sporters die nooit middeltjes gebruiken, geloof je het zelf?
Bij iedereen, maar bij leuke vrouwen is het wat heftiger zeg maar.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bedoelt, je wordt erg verlegen? Alleen in het bijzijn van leuke vrouwen of bij iedereen?
neequote:Op zondag 4 maart 2012 21:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wat is er dan? Ik heb zin in Donderdag, mag dat ook?
Dat ik weer weet wie je bent.quote:
Ik kocht een voorraadquote:Op zondag 4 maart 2012 21:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waarom kook je niet even 6 eieren en eet je die op, jij met je eeuwige stroopwafels.
tja, helaas maar surinamers hebben dus niet de grootste, die mythe is al lang busted... dat blijkt een blanke te zijn.. over niet weten waar je het over hebt zegquote:Op zondag 4 maart 2012 21:34 schreef krioro het volgende:
[..]
What's that supposed to mean?
[..]
OK, zal ik doen, dank je!
[..]
Hm, ik weet niet hoor, ik ben Surinamer dus met die lengte zit het wel goed dacht ik. Ik stuur zo wel even pics dan kun je het beter beoordelen.
[..]
Aan je reacties hierboven merk ik dat je niet weet waar je het over hebt, dus laat maar.
[..]
Bij iedereen, maar bij leuke vrouwen is het wat heftiger zeg maar.
ja maar, ja maar wat is er dinsdag dan?quote:
Ja, gewoon koken en dan schrikken met koud water. Dan elk ei doormidden snijden en je hebt 12 heerlijke snacks die je lekker kunt weglepelen met een klein beetje zout.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kocht een voorraad![]()
6 eieren en dan nom nom zonder brood?
Dinsdag meet in A'dam en filmquote:Op zondag 4 maart 2012 21:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja maar, ja maar wat is er dinsdag dan?
En donderdag gaat ik naar Anouk. Dus heb ik in in donderdag
quote:Op zondag 4 maart 2012 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op zondag 4 maart 2012 21:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ja, gewoon koken en dan schrikken met koud water. Dan elk ei doormidden snijden en je hebt 12 heerlijke snacks die je lekker kunt weglepelen met een klein beetje zout.
Ook prima te bewaren in de koelkast.
'een blanke'...zeg maar 1tje? Die het gehele gemiddelde opkrikt?quote:Op zondag 4 maart 2012 21:37 schreef Lynthy het volgende:
[..]
tja, helaas maar surinamers hebben dus niet de grootste, die mythe is al lang busted... dat blijkt een blanke te zijn.. over niet weten waar je het over hebt zeg
moet ik even aan mn wederhelft vragen =pquote:
Potverdorie nu heb ik zin in een eitje.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ja, gewoon koken en dan schrikken met koud water. Dan elk ei doormidden snijden en je hebt 12 heerlijke snacks die je lekker kunt weglepelen met een klein beetje zout.
haha top, maar ik heb echt alle nummers al. En geruime tijd ook alquote:Op zondag 4 maart 2012 21:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Birdyachtig (kortom de gevoelige muziek)
De dancekant op
Beetje oud maar nog steeds lekker dat wel
Popkant
Wel slim dat van dat doormidden snijden, dan verdubbel je het aantal heerlijke snacksquote:Op zondag 4 maart 2012 21:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ah OK, dan is het goed! Samen een keer vrouwen versieren dan?quote:
Vergeten specifiek te zijn, ik ben van gemengd ras. Maar nu weet ik het helemaal niet zeker meer. Ik zal jou de pics ook even doorsturen want jij kan het natuurlijk beter beoordelen.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:37 schreef Lynthy het volgende:
[..]
tja, helaas maar surinamers hebben dus niet de grootste, die mythe is al lang busted... dat blijkt een blanke te zijn.. over niet weten waar je het over hebt zeg
Negers in de rimboe hebben geen dokters die hun lul opmeten.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:37 schreef Lynthy het volgende:
[..]
Whey is gewoon een manier om je spieren sneller te laten herstellen. Anders moet ik teringveel eieren eten elke dagquote:Op zondag 4 maart 2012 21:28 schreef Lynthy het volgende:
[..]
nee, maar het is wel een begin... vertel mij wat
Drommel toch? Jij weet het, laat ons niet in spanning.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:38 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
'een blanke'...zeg maar 1tje? Die het gehele gemiddelde opkrikt?
Ah oke, gezellig voor de geen die gaan.quote:
Neen, met de trein. Ik zit al in Heemstede, dus ga ik van daar naar Amsterdam. Lekker Snarf en CA en Twi en Silk en Heloef meeten.quote:
Dat is natuurlijk onzin, iedereen weet dat het hoogste gemiddelde op FOK! gevonden wordt.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:38 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
'een blanke'...zeg maar 1tje? Die het gehele gemiddelde opkrikt?
Ik moet steeds vaker aan die kleding winkel denken als ik CA zie staan.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
moet ik even aan mn wederhelft vragen =p
CA....?????
Oh je bent van gemengd ras? Dan moet je inderdaad wel een grote piemel hebben ja.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:40 schreef krioro het volgende:
[..]
Ah OK, dan is het goed! Samen een keer vrouwen versieren dan?
[..]
Vergeten specifiek te zijn, ik ben van gemengd ras. Maar nu weet ik het helemaal niet zeker meer. Ik zal jou de pics ook even doorsturen want jij kan het natuurlijk beter beoordelen. [ afbeelding ]
Ik ga nooit naar de dokter, nou ja in april weer maar voor een heel ander lichaamsdeel. Een stuk hoger.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:41 schreef kingtoppie het volgende:
Heloef, hebben ze jouw lul al opgemeten?
Topidee.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:40 schreef krioro het volgende:
[..]
Ah OK, dan is het goed! Samen een keer vrouwen versieren dan?
Jammer wel.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga nooit naar de dokter, nou ja in april weer maar voor een heel ander lichaamsdeel. Een stuk hoger.
Mijn haar zit niet goed.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:42 schreef Drommeldaris het volgende:
Dushi's die dat nog niet zijn, kom tc. Er zijn 9 man en 6 cams
Even nog Mr. Panzermaus dat je zelf even de tering en eens een keer beter leest.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nee, lekkere egoïst ben je, Ayumu2.0. Ik heb wel meer van je reacties gelezen en had ook niet anders verwacht. Als kingtoppie hier straks dood neervalt door het gebruik van die middeltjes zal het jou aan je harige aars roesten. Hufter. En vooral lekker die jongen opstoken om zichzelf te bewijzen. Ja, lekker makkelijk is dat, zo vanachter je computer. Meneer Anoniem. Bah, om te walgen dit. Mensen zoals jij kijk ik met de nek aan.
En waar de fuck heb jij mij ooit mensen opstoken tot het pakken van middeltjes.. Weet je weer er zo stoer zit te doen op het moment jij met al je praatjes over heel dat gezeik om gespierder te worden.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geen succes bij de fok-vrouwen, die durven niet te daten, dus nu maar bij de mannen proberen he.
Want je wil eerst weten hoe lang hij is voordat je me hosselt?quote:
Die jongen is echt niets gewend.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:26 schreef Lynthy het volgende:
[..]
fel? welnee. jemig jij bent echt niets gewend, of ben je zo'n softie... ofzo?
Niet bijtenquote:Op zondag 4 maart 2012 21:43 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Even nog Mr. Panzermaus dat je zelf even de tering en eens een keer beter leest.
[..]
En waar de fuck heb jij mij ooit mensen opstoken tot het pakken van middeltjes.. Weet je weer er zo stoer zit te doen op het moment jij met al je praatjes over heel dat gezeik om gespierder te worden.
En daarmee klaar.
wat doen al die succesvolle, vrouwenverslindende sportschoolboys in dit topic eigenlijk? hebben ze iets te compenseren ofzo?quote:Op zondag 4 maart 2012 21:41 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Oh je bent van gemengd ras? Dan moet je inderdaad wel een grote piemel hebben ja.
Ik weet dat?quote:Op zondag 4 maart 2012 21:41 schreef twi het volgende:
[..]
Drommel toch? Jij weet het, laat ons niet in spanning.
Ik heb geen cam atmquote:Op zondag 4 maart 2012 21:42 schreef Drommeldaris het volgende:
Dushi's die dat nog niet zijn, kom tc. Er zijn 9 man en 6 cams
DM?quote:Op zondag 4 maart 2012 21:43 schreef Ayumu2.0 het volgende:
En waar de fuck heb jij mij ooit mensen opstoken tot het pakken van middeltjes.. Weet je weer er zo stoer zit te doen op het moment jij met al je praatjes over heel dat gezeik om gespierder te worden.
En daarmee klaar.
Je bent gewoon een laffe internetheld die reacties wil uitlokken op internet.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:43 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Even nog Mr. Panzermaus dat je zelf even de tering en eens een keer beter leest.
[..]
En daarmee klaar.
Cool, zo'n ingebouwde spiegel in je beeldschermquote:Op zondag 4 maart 2012 21:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je bent gewoon een laffe internetheld die reacties wil uitlokken op internet.
Ik lul altijd tochquote:Op zondag 4 maart 2012 21:46 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik weet dat?
[..]
Ik heb geen cam atm
En je zal wel weer lullen btw.
Ik snapte het al nietquote:Op zondag 4 maart 2012 21:47 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat nog tegen pm en niet tegen jou
Oh snap!quote:Op zondag 4 maart 2012 21:47 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Cool, zo'n ingebouwde spiegel in je beeldschermWaar haal je die?
En jij bent er allemaal verantwoordelijk voor. Ben je nu niet apetrots?quote:Op zondag 4 maart 2012 21:48 schreef DigitalGirl het volgende:
Eigenlijk is dit wel een heel erg beschamend topic om in te posten. De ene is nog gekker dan de andere.
Nou, ik dacht dat ie redelijk was maar jullie maken me nu weer onzeker.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:41 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Oh je bent van gemengd ras? Dan moet je inderdaad wel een grote piemel hebben ja.
Ik ga wel eens naar de sportschool, maar ben geen vrouwenverslinder, mag ik dan advies vragen?quote:Op zondag 4 maart 2012 21:46 schreef Lynthy het volgende:
[..]
wat doen al die succesvolle, vrouwenverslindende sportschoolboys in dit topic eigenlijk? hebben ze iets te compenseren ofzo?
Twee staan sterker dan één toch! Niet dat ik versierskills heb verder maar toch.quote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 21:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je bent gewoon een laffe internetheld die reacties wil uitlokken op internet.
En wie was er de laffe internetheld?quote:Op zondag 4 maart 2012 21:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waarom reageer je nu op hemquote:Op zondag 4 maart 2012 21:49 schreef twi het volgende:
[..]
En jij bent er allemaal verantwoordelijk voor. Ben je nu niet apetrots?
Vrouwen en homo's spannen altijd samen.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:51 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ja zeg kom niet aan ayumu, dan kom je aan mij![]()
Zou me als ik jouw was drukker om het onderstaande je weet precies datgene wat ik gisteren zei en dat nu door complete vreemde in 2 minuten wordt ontdekt. Je moet je eens wat meer als man gaan dragen in plaats van een softie.quote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 21:26 schreef Lynthy het volgende:
[..]
fel? welnee. jemig jij bent echt niets gewend, of ben je zo'n softie... ofzo?
[..]
kijk en daar begint het mee, heel 'onschuldig'... geen wonder dat je je zo aangevallen voelt
Hm, wat een kut muziek.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:52 schreef Lynthy het volgende:
ik gooi er nog een lekker 'mainstream' plaatje in
Vraag kingtoppie, hij verduurt jouw treiterijpartijen al langer.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:50 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
[..]
En wie was er de laffe internetheld?
Ik ben het oneens met beide... Ruzie voor niks dit.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vraag kingtoppie, hij verduurt jouw treiterijpartijen al langer.
Probeer je weleens te versieren?quote:Op zondag 4 maart 2012 21:50 schreef krioro het volgende:
[..]
Nou, ik dacht dat ie redelijk was maar jullie maken me nu weer onzeker.
[..]
Ik ga wel eens naar de sportschool, maar ben geen vrouwenverslinder, mag ik dan advies vragen?
[..]
Twee staan sterker dan één toch! Niet dat ik versierskills heb verder maar toch.
Slaap lekkerquote:
Ruzie?quote:Op zondag 4 maart 2012 21:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben het oneens met beide... Ruzie voor niks dit.
Dan mag Kingtoppie het eens uitleggen want tot nu toe heb ik zowel in DM als PM vaker met hem gesproken en nog nooit iets gehoord over dat ik hem treiter. En als dat zowel is mag hij dat gerust zeggen.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vraag kingtoppie, hij verduurt jouw treiterijpartijen al langer.
hm... in zon geval trek ik mn slaapzak uit de kast en slaap ik op de bank =pquote:Op zondag 4 maart 2012 21:57 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ga ook zo dromen. Met een mooie fokker naast mij
Maar ik moet mijn bed nog opmaken
Ik heb wel een hoekbank.. Ieder een helft en hoofdjes tegen elkaarquote:Op zondag 4 maart 2012 21:58 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hm... in zon geval trek ik mn slaapzak uit de kast en slaap ik op de bank =p
maar das beetje krap met zn 2tjes haha
Als je soft bent of het je ontbreekt aan ballen dan zie je alles als "ruzie".quote:
Maar als je wakker wordt naast haar dan droom je nogquote:Op zondag 4 maart 2012 21:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
M'n eigen Fok harem![]()
Dromen zijn bedrog alleen
sorry hoor, zal voortaan geen progressieve metal meer postenquote:
moet je in elkaar schuiven pas het prima op een smalle bank. Lekker tegen elkaar aan liggen en filmpje kijken terwijl de 1 de ander over de rug kriebelt of door de haren kriebelt.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:58 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hm... in zon geval trek ik mn slaapzak uit de kast en slaap ik op de bank =p
maar das beetje krap met zn 2tjes haha
ik pak alvast tomaten om naar de verliezer te gooien...!!quote:
DG grijpt iedereen aan om een kutopmerking te maken. What else is new.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:00 schreef kingtoppie het volgende:
Geweldig die Digital girl, alles aangrijpen om mij af te schilderen als een watje
Vreemd, ik krijg alleen maar huil-PM's van kingtoppie over hoe hij niet meer op FOK! wil komen door jou en je treiterclubje. Dat je dat niet kan beseffen, hoe je iemands online plezier zo kan vergallen met dat gekloot van je. Cyberpesten is nog laffer dan in het echt pesten. Maar dat hoor je vast wel vaker?quote:Op zondag 4 maart 2012 21:58 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Dan mag Kingtoppie het eens uitleggen want tot nu toe heb ik zowel in DM als PM vaker met hem gesproken en nog nooit iets gehoord over dat ik hem treiter. En als dat zowel is mag hij dat gerust zeggen.
tijdens film kijken werkt dat wel... maar ik slaap nogal wild, niemand wil met mij een bank delen, een 2 persoonsbed eigen ik al helemaal toe hahaquote:Op zondag 4 maart 2012 22:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
moet je in elkaar schuiven pas het prima op een smalle bank. Lekker tegen elkaar aan liggen en filmpje kijken terwijl de 1 de ander over de rug kriebelt of door de haren kriebelt.
Vast hetzelfde als hoe jij nu Ayumu's plezier vergalt. Hoor je ook wel vaker?quote:Op zondag 4 maart 2012 22:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vreemd, ik krijg alleen maar huil-PM's van kingtoppie over hoe hij niet meer op FOK! wil komen door jou en je treiterclubje. Dat je dat niet kan beseffen, hoe je iemands online plezier zo kan vergallen met dat gekloot van je. Cyberpesten is nog laffer dan in het echt pesten. Maar dat hoor je vast wel vaker?
Nou niet echt vaak. Ik ben meer van praten over gezamenlijke interesses en zo, iemand leren kennen. En dan merk ik vanzelf wel of ik die persoon leuk vind. Alleen ben ik er dan dus onzeker over of zij mij net zo leuk vind als ik haar. En dan durf ik niet verder te gaan, bang voor een afgang. Hoe kan ik sterker staan in die situaties?quote:Op zondag 4 maart 2012 21:56 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Probeer je weleens te versieren?
Hoe doe je dat dan precies, en waar gaat het fout?
Ik vind het zelf wel knus maar ik denk niet dat mijn vriend er morgen gezelliger van wordtquote:Op zondag 4 maart 2012 22:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
tijdens film kijken werkt dat wel... maar ik slaap nogal wild, niemand wil met mij een bank delen, een 2 persoonsbed eigen ik al helemaal toe haha
Ik durf het wel aan hoorquote:Op zondag 4 maart 2012 22:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
tijdens film kijken werkt dat wel... maar ik slaap nogal wild, niemand wil met mij een bank delen, een 2 persoonsbed eigen ik al helemaal toe haha
Mwah...quote:Op zondag 4 maart 2012 22:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vreemd, ik krijg alleen maar huil-PM's van kingtoppie over hoe hij niet meer op FOK! wil komen door jou en je treiterclubje. Dat je dat niet kan beseffen, hoe je iemands online plezier zo kan vergallen met dat gekloot van je. Cyberpesten is nog laffer dan in het echt pesten. Maar dat hoor je vast wel vaker?
ja maar ik ga niet op de bank slapen, dus filmpje kijken is TOP op een oude regenachtige dag. Lekker knus op de bank met lekkere hapjes en drankjes binnen handbereik.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
jij, ik en je hele harem.... dat gata noooooit passen =pquote:Op zondag 4 maart 2012 22:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik durf het wel aan hoor
Ow ik ging maffe....
KOM DAN HÈquote:
Je merkt het vaak wel aan kleine dingetjes... Als jij denkt dat je kans maakt, dan maak je vaak ook gewoon kansquote:Op zondag 4 maart 2012 22:02 schreef krioro het volgende:
[..]
Nou niet echt vaak. Ik ben meer van praten over gezamenlijke interesses en zo, iemand leren kennen. En dan merk ik vanzelf wel of ik die persoon leuk vind. Alleen ben ik er dan dus onzeker over of zij mij net zo leuk vind als ik haar.
Dat hoef ik niet te doen dat doe je zelf al maar ik hoop nog steeds dat je het een keer gaat begrijpen. Zolang jij je zo blijft gedragen kun je gewichtheffen tot je een ons weegt maar blijft men je zien als een verwijfd typetje dat bij het minst geringste zich als een softie gedraagt. En dit zeg ik alleen maar omdat ik het hoopt dat het eens je ogen opend.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:00 schreef kingtoppie het volgende:
Geweldig die Digital girl, alles aangrijpen om mij af te schilderen als een watje
Ja laten wij eens wat liefde maken.quote:
Ik krijg het druk, moet ook om 4 uur al modderworstelenquote:Op zondag 4 maart 2012 22:04 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Morgen, kwart over 3, achter het fietsenhok!
aaah dat combineren we welquote:Op zondag 4 maart 2012 22:04 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik krijg het druk, moet ook om 4 uur al modderworstelen
tja sorry hoor, maar als je mij al 'vijandig' vindt reageren (of whatever)... dat vinden vrouwen in de regel niet aantrekkelijk.. doe er je voordeel meequote:Op zondag 4 maart 2012 22:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mwah...
Stop er mee, ayumu mag ik welIk vind dat er veel vijandigheid heerst in dit topic. En dit is het enige topic waar ik uitgemaakt word voor mietje. Dus het zal allemaal wel
Nee nee, niet daarquote:Op zondag 4 maart 2012 22:04 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Morgen, kwart over 3, achter het fietsenhok!
iedereen straks achter zn eigen fietsenhok, willekeurige personen inelkaar slaan "ooooh sorry dacht dat je van fok was" ghehequote:
Dat wil er maar niet bij hem in...quote:Op zondag 4 maart 2012 22:05 schreef Lynthy het volgende:
[..]
tja sorry hoor, maar als je mij al 'vijandig' vindt reageren (of whatever)... dat vinden vrouwen in de regel niet aantrekkelijk.. doe er je voordeel mee
Ik denk dat ik in de regel niet op vrouwen als jij val dus dat de vrouwen die ik ''vijandig'' vind reageren sowieso al niet hoefquote:Op zondag 4 maart 2012 22:05 schreef Lynthy het volgende:
[..]
tja sorry hoor, maar als je mij al 'vijandig' vindt reageren (of whatever)... dat vinden vrouwen in de regel niet aantrekkelijk.. doe er je voordeel mee
Ik doe al andere dingen achter het fietsenhokquote:Op zondag 4 maart 2012 22:06 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
iedereen straks achter zn eigen fietsenhok, willekeurige personen inelkaar slaan "ooooh sorry dacht dat je van fok was" ghehe
dus je wilt in feite een vrouwje dat alleen ja en amen zegt? succesquote:Op zondag 4 maart 2012 22:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik in de regel niet op vrouwen als jij val dus dat de vrouwen die ik ''vijandig'' vind reageren sowieso al niet hoef
Denk toch gewoon blijven pompen, dan kom je er wel.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:02 schreef krioro het volgende:
[..]
Nou niet echt vaak. Ik ben meer van praten over gezamenlijke interesses en zo, iemand leren kennen. En dan merk ik vanzelf wel of ik die persoon leuk vind. Alleen ben ik er dan dus onzeker over of zij mij net zo leuk vind als ik haar. En dan durf ik niet verder te gaan, bang voor een afgang. Hoe kan ik sterker staan in die situaties?
Gelukkig zijn er ook maar weinig vrouwen die een man willen die hun aan kunnen...quote:Op zondag 4 maart 2012 22:07 schreef Lynthy het volgende:
[..]
dus je wilt in feite een vrouwje dat alleen ja en amen zegt? succes
Dat zeg ik nietquote:Op zondag 4 maart 2012 22:07 schreef Lynthy het volgende:
[..]
dus je wilt in feite een vrouwje dat alleen ja en amen zegt? succes
ik zou zoiezo niets doen wat DG doet... straks ga je t zelfde vage gedrag vertonen enzoquote:Op zondag 4 maart 2012 22:07 schreef Panzermaus het volgende:
kingtoppie blijven pompen met die gewichten, maar blijf ver weg bij die middeltjes. Dan kom je er wel. Laat DigitalGirl maar praten, hij is een ectomorfe jongeman met het testosteronniveau van een vlinder.
Fladder fladderquote:Op zondag 4 maart 2012 22:07 schreef Panzermaus het volgende:
kingtoppie blijven pompen met die gewichten, maar blijf ver weg bij die middeltjes. Dan kom je er wel. Laat DigitalGirl maar praten, hij is een ectomorfe jongeman met het testosteronniveau van een vlinder.
quote:Op zondag 4 maart 2012 22:08 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Denk toch gewoon blijven pompen, dan kom je er wel.
Wederom: vraag Panzer
OMG je hebt het over "iemand 'aankunnen'"!! Lever nu maar meteen je ballen in, wat een miet ben jij dat je je inlaat met zulke enge feministische gedachtegoedenquote:Op zondag 4 maart 2012 22:08 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er ook maar weinig vrouwen die een man willen die hun aan kunnen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
quote:Op zondag 4 maart 2012 22:09 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik zou zoiezo niets doen wat DG doet... straks ga je t zelfde vage gedrag vertonen enzo
ik hoef geen man die me aankan.. ik vind dat zo'n onzin... maar iemand die er niet mee om kan gaan als je wat tegengas of commentaar geeft is ook niet erg aantrekkelijkquote:Op zondag 4 maart 2012 22:08 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er ook maar weinig vrouwen die een man willen die hun aan kunnen...
Ik denk dat daar een hele goede kernboodschap inzit. Gewoon overtuigd zijn van jezelf. Maar ja, dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je merkt het vaak wel aan kleine dingetjes... Als jij denkt dat je kans maakt, dan maak je vaak ook gewoon kans
Ook maak ik altijd hele slechte garpjes. Hierop zou ik bijvoorbeeld zeggen: Ik zal jou eens pompen. En zelf lach ik daarom, maar sommige dames kunnen dat niet waarderen.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:08 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Denk toch gewoon blijven pompen, dan kom je er wel.
Wederom: vraag Panzer
Gast je hebt niet in de gaten dat je gelijk bent gerend naar wat in jouw ogen het alfa mannetje is... je kunt beter gelijk zeggen tegen al de vrouwen date panzermauss want die is ten minste een man in tegenstelling tot ik zelf.quote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 22:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
DG is onze nieuwe nouvelles, maar dan more stupidquote:Op zondag 4 maart 2012 22:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Maar volgens mij is hij best lief, alleen wilt hij op het forum gewoon stoer doen ofzo
Eensquote:Op zondag 4 maart 2012 22:11 schreef Lynthy het volgende:
[..]
ik hoef geen man die me aankan.. ik vind dat zo'n onzin... maar iemand die er niet mee om kan gaan als je wat tegengas of commentaar geeft is ook niet erg aantrekkelijk
Die ken ik nietquote:Op zondag 4 maart 2012 22:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
DG is onze nieuwe nouvelles, maar dan more stupid
dat is dan niet zijn sterkste punt, dat stoer overkomenquote:Op zondag 4 maart 2012 22:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Maar volgens mij is hij best lief, alleen wilt hij op het forum gewoon stoer doen ofzo
Date mij, alle mede-adonissen (en mede-18+ cm crew) zijn welkom.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:11 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Gast je hebt niet in de gaten dat je gelijk bent gerend naar wat in jouw ogen het alfa mannetje is... je kunt beter gelijk zeggen tegen al de vrouwen date panzermauss want die is ten minste een man in tegenstelling tot ik zelf.
[..]
nou ja, als ik commentaar geef op jouw reacties blijkt dat dus niet echt hequote:
ja of stoer... je snapt me welquote:Op zondag 4 maart 2012 22:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat is dan niet zijn sterkste punt, dat stoer overkomen
Nee idd. En echt intelligent is ie ook nietquote:Op zondag 4 maart 2012 22:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat is dan niet zijn sterkste punt, dat stoer overkomen
Dat komt omdat ik niet hou van de manier waaropquote:Op zondag 4 maart 2012 22:14 schreef Lynthy het volgende:
[..]
nou ja, als ik commentaar geef op jouw reacties blijkt dat dus niet echt he
dat kan wel zijn, maar als je daar zo openlijk over valt is dat een major turn off... snap je?quote:Op zondag 4 maart 2012 22:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik niet hou van de manier waarop
Maar dat maakt niet uit want ik val niet op die meisjes snap je?quote:Op zondag 4 maart 2012 22:15 schreef Lynthy het volgende:
[..]
dat kan wel zijn, maar als je daar zo openlijk over valt is dat een major turn off... snap je?
Ik vind het allemaal prima, als ik hem zat ben negeer ik hem.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja of stoer... je snapt me wel
Lekker tegendraads doen.... ik vind hem soms bloedirritant, maar soms moet ik er ook wel om lachen
je snapt het blijkbaar niet... die meisjes bestaan namelijk nietquote:Op zondag 4 maart 2012 22:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar dat maakt niet uit want ik val niet op die meisjes snap je?
Wat ik grappig vind is dat ik hem gewoon kan beledigen, hij zegt nooit wat terug tegen mijquote:Op zondag 4 maart 2012 22:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal prima, als ik hem zat ben negeer ik hem.
Jezus wat een niet-grappige vrouwonvriendelijke grapjes vind je het gek dat ze dat niet kunnen waarderenquote:Op zondag 4 maart 2012 22:11 schreef krioro het volgende:
[..]
Ook maak ik altijd hele slechte garpjes. Hierop zou ik bijvoorbeeld zeggen: Ik zal jou eens pompen. En zelf lach ik daarom, maar sommige dames kunnen dat niet waarderen.
quote:Op zondag 4 maart 2012 22:17 schreef Lynthy het volgende:
[..]
je snapt het blijkbaar niet... die meisjes bestaan namelijk niet
Hij vergeet er bij te vermelden dat hij een T-shirt draagt met dequote:Op zondag 4 maart 2012 22:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jezus wat een niet-grappige vrouwonvriendelijke grapjes vind je het gek dat ze dat niet kunnen waarderen
Maargoed even serieus zou jij jezelf alfa noemen? Dat zegt ook wel veel natuurlijk. Misschien een goed idee om daar eens naar te kijken.
geen 1 vrouw zegt ja, nee en amen beeld zequote:
sowieso, een alpha... dat ben je of niet, dit heeft ook verder niets met de sportschool te maken, maar alles met charisma en uitstraling, heck zelfs een iel mannetje als Hitler... nja need i say more?quote:Op zondag 4 maart 2012 22:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jezus wat een niet-grappige vrouwonvriendelijke grapjes vind je het gek dat ze dat niet kunnen waarderen
Maargoed even serieus zou jij jezelf alfa noemen? Dat zegt ook wel veel natuurlijk. Misschien een goed idee om daar eens naar te kijken.
Gelukkig, dat wil ik ook nietquote:Op zondag 4 maart 2012 22:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
geen 1 vrouw zegt ja, nee en amen beeld ze
Was dat een alpha-man ja?quote:Op zondag 4 maart 2012 22:21 schreef Lynthy het volgende:
[..]
sowieso, een alpha... dat ben je of niet, dit heeft ook verder niets met de sportschool te maken, maar alles met charisma en uitraling, heck zelfs een iel mannetje als Hitler... nja need i say more?
Wat ik je nu al twee dagen probeer te zeggen je moet eens tegengas geven... niet zo soft gewoon een grote bek terug op zetten.quote:
Presentquote:Op zondag 4 maart 2012 22:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Date mij, alle mede-adonissen (en mede-18+ cm crew) zijn welkom.
Zeg ook niet dat het iets met de sportschool te maken heeft.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:21 schreef Lynthy het volgende:
[..]
sowieso, een alpha... dat ben je of niet, dit heeft ook verder niets met de sportschool te maken, maar alles met charisma en uitraling, heck zelfs een iel mannetje als Hitler... nja need i say more?
Super advies man dankjewel.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:23 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wat ik je nu al twee dagen probeer te zeggen je moet eens tegengas geven... niet zo soft gewoon een grote bek terug op zetten.
Dit dus!quote:Op zondag 4 maart 2012 22:21 schreef Lynthy het volgende:
[..]
sowieso, een alpha... dat ben je of niet, dit heeft ook verder niets met de sportschool te maken, maar alles met charisma en uitstraling, heck zelfs een iel mannetje als Hitler... nja need i say more?
een groot leider (kunnen/willen) zijn, dat is toch wel het kenmerk van een alpha dacht ik zo...quote:
Kim-Jong Il was ook een alpha-man.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je zegt 1 verkeerd ding tegen hem en je bent doodBest wel dominerend
Groter als Hitlerquote:Op zondag 4 maart 2012 22:25 schreef twi het volgende:
[..]
Kim-Jong Il was ook een alpha-man.
[ afbeelding ]
een alfa BEN je... ook als je t niet wil...quote:Op zondag 4 maart 2012 22:24 schreef Lynthy het volgende:
[..]
een groot leider (kunnen/willen) zijn, dat is toch wel het kenmerk van een alpha dacht ik zo...
Het heeft toch meer met aantrekkelijkheid te maken dan met macht IMHO. In elk geval in 'onze' context.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:24 schreef Lynthy het volgende:
[..]
een groot leider (kunnen/willen) zijn, dat is toch wel het kenmerk van een alpha dacht ik zo...
Je denkt dat je jezelf niet kunt veranderen?quote:Op zondag 4 maart 2012 22:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dit dus!
Je kan nooit iets worden wat je niet bent.
dat klinkt ook wel vet jaquote:
Ik denk niet dat Hitler dat was, hij kon heel goed praten, overtuigen en hij had charisma. Als hij ergens binnen loopt kijk je meten op van hey daar komt iemand binnen die indruk op je maakt.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:23 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Zeg ook niet dat het iets met de sportschool te maken heeft.
En Hitler was een alfa? Je leert iedere dag iets nieuws
Oh, nou ik maak ook wel manonvriendelijke garpjes hoor, ik ben geen seksist!quote:Op zondag 4 maart 2012 22:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
De alpha is gewoon het dominante mannetje.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:25 schreef twi het volgende:
[..]
Het heeft toch meer met aantrekkelijkheid te maken dan met macht IMHO. In elk geval in 'onze' context.
het was dan ook een aanvulling op jouw reactiequote:Op zondag 4 maart 2012 22:23 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Zeg ook niet dat het iets met de sportschool te maken heeft.
En Hitler was een alfa? Je leert iedere dag iets nieuws
in dit geval niet nee.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je denkt dat je jezelf niet kunt veranderen?
neenee, een alfa is iemand die juist geen moeite doet, maar wordt "gekozen" tot leider... tis niet iets wat je kan worden, of waar je je best voor kutn doen... heeft ook niets met dominantie te maken maar meer met een natuurlijk overwichtquote:Op zondag 4 maart 2012 22:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
De alpha is gewoon het dominante mannetje.
Het kan best dat je valt op iemand die relaxter is en wat minder in beeld komt. Maar dat maakt hem geen alpha.
Natuurlijk overwicht is toch dominant?quote:Op zondag 4 maart 2012 22:29 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
neenee, een alfa is iemand die juist geen moeite doet, maar wordt "gekozen" tot leider... tis niet iets wat je kan worden, of waar je je best voor kutn doen... heeft ook niets met dominantie te maken maar meer met een natuurlijk overwicht
Je wordt wat je bent, de toekomst bestaat niet.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dit dus!
Je kan nooit iets worden wat je niet bent.
natuurlijk overwicht, iets dat hitler niet had wilde je zeggen? kom op zeg...quote:Op zondag 4 maart 2012 22:29 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
neenee, een alfa is iemand die juist geen moeite doet, maar wordt "gekozen" tot leider... tis niet iets wat je kan worden, of waar je je best voor kutn doen... heeft ook niets met dominantie te maken maar meer met een natuurlijk overwicht
Verbaast me niks, maar leg maar uit dan.quote:
Waarom typ jij niet met hoofdletters?quote:Op zondag 4 maart 2012 22:30 schreef Lynthy het volgende:
[..]
natuurlijk overwicht, iets dat hitler niet had wilde je zeggen? kom op zeg...
nee, je hebt het of je hebt het niet.. net zoals een teken- en schildercursus van de loi je geen rembrant zal maken...quote:
dit dus.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:31 schreef Lynthy het volgende:
[..]
nee, je hebt het of je hebt het niet.. net zoals een teken- en schildercursus van de loi je geen rembrant zal maken...
Heb je dit gehaald uit een van je bodybuilding zelfhulpboeken???quote:Op zondag 4 maart 2012 22:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je wordt wat je bent, de toekomst bestaat niet.
Stalin had een penis van 23 cm.
klopt, hitler kon goed uit de voeten met psychogie en op die manier op mensen inspelen. Eigenlijk was het een heel onzeker, verdrietig mannetje... je zou bijna meelij met m krijgenquote:Op zondag 4 maart 2012 22:30 schreef Lynthy het volgende:
[..]
natuurlijk overwicht, iets dat hitler niet had wilde je zeggen? kom op zeg...
Klopt tenslotte zat Duitsland diep in de shit ten tijde van zijn aantreden.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:31 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
klopt, hitler kon goed uit de voeten met psychogie en op die manier op mensen inspelen. Eigenlijk was het een heel onzeker, verdrietig mannetje... je zou bijna meelij met m krijgen
Relaxt is juist een teken van zelfverzekerdheid en gaat gepaard met de overhand hebben.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
De alpha is gewoon het dominante mannetje.
Het kan best dat je valt op iemand die relaxter is en wat minder in beeld komt. Maar dat maakt hem geen alpha.
hij had anders al een flinke achterban voor die economische shit hoorquote:Op zondag 4 maart 2012 22:32 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Klopt tenslotte zat Duitsland diep in de shit ten tijde van zijn aantreden.
En ik altijd maar denken dat jij het was. Met je waarheidverdraaiingspraktijken. Zum kotsen.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:34 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Sowieso was Goebbels het grote brein achter Hitler
ik durf te stellen dat beide meer vrouwen om hun vingers konden winden dan jij in de rest van je leven nog gaat doen...quote:Op zondag 4 maart 2012 22:33 schreef twi het volgende:
We hebben het hier natuurlijk niet over leiderschap, maar tegen het opkijken naar (en dan voornamelijk in fysiek opzicht en qua uitstraling). Het gaat hier namelijk over versieren, indruk maken en zelfvertrouwen over je verschijning. Met Hitler en Kim-Jong Il zou ik wat dat betreft echt niet willen ruilen, hoe 'goed' ze ook waren qua leiderschapskwaliteiten.
Et kan best dat die persoon het overhand niet wilt hebben en zich wat afzijdig houdt toch?quote:Op zondag 4 maart 2012 22:34 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Relaxt is juist een teken van zelfverzekerdheid en gaat gepaard met de overhand hebben.
Opgefokte gastjes die denken dat ze alfa zijn
Wat wil je nu bewijzen?quote:Op zondag 4 maart 2012 22:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
En ik altijd maar denken dat jij het was. Met je waarheidverdraaiingspraktijken. Zum kotsen.
Not even gonna lie, die Eva van Hitler was toch best een hete vrouw.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:33 schreef twi het volgende:
We hebben het hier natuurlijk niet over leiderschap, maar tegen het opkijken naar (en dan voornamelijk in fysiek opzicht en qua uitstraling). Het gaat hier namelijk over versieren, indruk maken en zelfvertrouwen over je verschijning. Met Hitler en Kim-Jong Il zou ik wat dat betreft echt niet willen ruilen, hoe 'goed' ze ook waren qua leiderschapskwaliteiten.
Natuurlijk, anders maakte 'ie ze dood.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:35 schreef Lynthy het volgende:
[..]
ik durf te stellen dat beide meer vrouwen om hun vingers konden winden dan jij in de rest van je leven nog gaat doen...
Jij bent niet relaxt hoor, je maakt je veel te snel druk om dingen.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Et kan best dat die persoon het overhand niet wilt hebben en zich wat afzijdig houdt toch?
Nouja ik vind het wel een mooie eigenschap, relaxt zijn.
Ah, en wat trekt je zo aan aan hitler ehh?quote:Op zondag 4 maart 2012 22:35 schreef Lynthy het volgende:
[..]
ik durf te stellen dat beide meer vrouwen om hun vingers konden winden dan jij in de rest van je leven nog gaat doen...
Peron?quote:Op zondag 4 maart 2012 22:36 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Not even gonna lie, die Eva van Hitler was toch best een hete vrouw.
zat vrouwen die nat van hem worden, wees daar maar niet bang voor...quote:
En toch vind ik het een mooie eigenschap? Waar zei ik dat ik relaxt ben?quote:Op zondag 4 maart 2012 22:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij bent niet relaxt hoor, je maakt je veel te snel druk om dingen.
Daar word ik eigenlijk wel bang van.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:37 schreef Lynthy het volgende:
[..]
zat vrouwen die nat van hem worden, wees daar maar niet bang voor...
Ik vind het een hele interesante man, hoe kan hij nou een heel land laten doen wat hij wilt. Zijn gedrevenheid, zijn overtuigings kracht.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah, en wat trekt je zo aan aan hitler ehh?
trusten!!!!quote:Op zondag 4 maart 2012 22:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hihi
Ik ga slapen trouwens![]()
Goed uitgerust zijn, want nieuwe tattoo morgen
Ciao
Wel een beetje jammer ja.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik vind het een hele interesante man, hoe kan hij nou een heel land laten doen wat hij wilt. Zijn gedrevenheid, zijn overtuigings kracht.
Het is alleen jammer dat hij volledig de verkeerde kant op ging met alles.
niets, want ik val niet op macht, roem en/of geld.. maar veel vrouwen doen dat nu eenmaal wel...quote:Op zondag 4 maart 2012 22:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah, en wat trekt je zo aan aan hitler ehh?
Zoeveel roem had meneer Hitler anders niet. Fixe afknapper wel...quote:Op zondag 4 maart 2012 22:39 schreef Lynthy het volgende:
[..]
niets, want ik val niet op macht, roem en/of geld.. maar veel vrouwen doen dat nu eenmaal wel...
Jij valt op een goed ontwikkeld en mannelijk fysiek, nietwaar? Ik ook.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:39 schreef Lynthy het volgende:
[..]
niets, want ik val niet op macht, roem en/of geld.. maar veel vrouwen doen dat nu eenmaal wel...
Aan de andere kant ook wel weer heel interesant hoe iemand tot het punt gekomen is om die kant op te gaan en het ook nog eens uit te voeren.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wel een beetje jammer ja.
Hij had zoveel goede dingen kunnen doen.
quote:Op zondag 4 maart 2012 22:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jij valt op een goed ontwikkeld en mannelijk fysiek, nietwaar? Ik ook.
Hoezo had hij geen roem???quote:Op zondag 4 maart 2012 22:39 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zoeveel roem had meneer Hitler anders niet. Fixe afknapper wel...
nee, de fysiek waar ik op val vond je te iel... niet waar?quote:Op zondag 4 maart 2012 22:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jij valt op een goed ontwikkeld en mannelijk fysiek, nietwaar? Ik ook.
Hij heeft ook best wel wat goede dingen gedaan. De economie van Duitsland weer terug gebracht, werk gelegenheid, vertrouwen van het volk weer 100% krijgen. Nieuwe woonwijken aanleggen, nieuwe wegen.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niet meer toch?quote:Op zondag 4 maart 2012 22:42 schreef kingtoppie het volgende:
Is het ontkennen van de holocaust nog strafbaar eigenlijk?
heeft ie ook? kinderbijslag, het ontslagrecht, en noem maar op.. komt allemaal bij de nazi's vandaan hoor... krijgen jullie geen geschiedenis meer op school tegenwoordigquote:Op zondag 4 maart 2012 22:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Pics?quote:Op zondag 4 maart 2012 22:41 schreef Lynthy het volgende:
[..]
nee, de fysiek waar ik op val vond je te iel... niet waar?
Hoezo dat? Wilde je er mee gaan beginnen?quote:Op zondag 4 maart 2012 22:42 schreef kingtoppie het volgende:
Is het ontkennen van de holocaust nog strafbaar eigenlijk?
Een zin begin je met een hoofdletterquote:Op zondag 4 maart 2012 22:43 schreef Lynthy het volgende:
[..]
heeft ie ook? kinderbijslag, het ontslagrecht, en noem maar op.. komt allemaal bij de nazi's vandaan hoor... krijgen jullie geen geschiedenis meer op school tegenwoordig
Iedereen maakt fouten. Pas wanneer je smaak richting een BMI van 25+ en een sub-15% bf gaat zit je een beetje in de goede richting. Alles daarbuiten is een indicatie van een probleem met je aantrekkelijksheidpapillen.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:41 schreef Lynthy het volgende:
[..]
nee, de fysiek waar ik op val vond je te iel... niet waar?
quote:Op zondag 4 maart 2012 22:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Iedereen maakt fouten. Pas wanneer je smaak richting een BMI van 25+ en een sub-15% bf gaat zit je een beetje in de goede richting. Alles daarbuiten is een indicatie van een probleem met je aantrekkelijksheidpapillen.
ik zit op een forum, niet in alt.grammar ofzoquote:Op zondag 4 maart 2012 22:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Een zin begin je met een hoofdletter
Fix eerst je eigen uiterlijk en ga dan op zoek naar een paarmaatje.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:44 schreef moneyfornothing het volgende:
Nohh mijn aantrekkelijkheidspapillen zijn niet goed, hoe fix ik dat?
[..]
Iedereen maakt fouten. Pas wanneer je smaak richting een BMI van 25+ en een sub-15% bf gaat zit je een beetje in de goede richting. Alles daarbuiten is een indicatie van een probleem met je aantrekkelijksheidpapillen.
Ik vind het er dom uitzien.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:45 schreef Lynthy het volgende:
[..]
ik zit op een forum, niet in alt.grammar ofzo
[..]
dat maak ik zelf wel uit, pm eens een foto?quote:Op zondag 4 maart 2012 22:44 schreef moneyfornothing het volgende:
Nohh mijn aantrekkelijkheidspapillen zijn niet goed, hoe fix ik dat?
Ik heb al een vriend en mijn uiterlijk is goed.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Fix eerst je eigen uiterlijk en ga dan op zoek naar een paarmaatje.
Pardon, ik bedoelde nu. Ja vroeger was er ook een wel een grote groep Nederlanders die vonden dat Hitler goed bezig was. Ook ondanks het vreedzaam annexeren van gebieden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |