Je bedoelt, je wordt erg verlegen? Alleen in het bijzijn van leuke vrouwen of bij iedereen?quote:Op zondag 4 maart 2012 21:20 schreef krioro het volgende:
[..]
OK, geen probleem. Heb ook niet direct heel ernstige vragen hoor, vandaar dat ik hier kwam.
[..]
Ik ben soms wat te verlegen en word dan een beetje onzeker, waardoor ik nog meer verlegen word enz. enz. Hoe doorbreek ik dat patroon?
Ik gebruik als ik een maand goed wil trainen creatine, en probeer standaard whey te nemen na een trainingquote:Op zondag 4 maart 2012 21:22 schreef Lynthy het volgende:
[..]
ja net zoals alle andere (top)sporters die nooit middeltjes gebruiken, geloof je het zelf?
666quote:
Iron Maidenquote:
Die foto van laatst staat op facebook.quote:
fel? welnee. jemig jij bent echt niets gewend, of ben je zo'n softie... ofzo?quote:Op zondag 4 maart 2012 21:21 schreef kingtoppie het volgende:
Je reageert wel lekker fel Lynthy, weet je zeker dat er niks is?
kijk en daar begint het mee, heel 'onschuldig'... geen wonder dat je je zo aangevallen voeltquote:Op zondag 4 maart 2012 21:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik gebruik als ik een maand goed wil trainen creatine, en probeer standaard whey te nemen na een training
En jullie maar denken dat hij gegroeid is van twee stuks fruit per dag.quote:
Nee wel optredens van die tour volgens mijquote:
?quote:Op zondag 4 maart 2012 21:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die foto van laatst staat op facebook.
Valt wel mee hoorquote:Op zondag 4 maart 2012 21:26 schreef Lynthy het volgende:
kijk en daar begint het mee, heel 'onschuldig'... geen wonder dat je je zo aangevallen voelt
Daar heb ik het niet over...quote:Op zondag 4 maart 2012 21:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
En jullie maar denken dat hij gegroeid is van twee stuks fruit per dag.Een grootgebruiker van AAS, hij is het. Elke dag anabolenshakies en dan krijg je dat.
Van die meet die jij van mij gemaakt hebt. Leuke fotoquote:
Ayumu houdt niet van grote mannenquote:Op zondag 4 maart 2012 21:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je wilt gewoon dat ik je kleine jongen blijft, maar ik moet groeien pap!
Kijken, genot.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee wel optredens van die tour volgens mij
nee, maar het is wel een begin... vertel mij watquote:
Oh ja ik zie je facebook niet hequote:Op zondag 4 maart 2012 21:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Van die meet die jij van mij gemaakt hebt. Leuke fotokomt ook nog in mijn fobo hier
Je snapt mij nog steeds nietquote:Op zondag 4 maart 2012 21:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je wilt gewoon dat ik je kleine jongen blijft, maar ik moet groeien pap!
quote:Op zondag 4 maart 2012 21:28 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Je snapt mij nog steeds nietTipje voor je www.gay.nl succes!
quote:Op zondag 4 maart 2012 21:28 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Je snapt mij nog steeds nietTipje voor je www.gay.nl succes!
Staat op mijn lijstjequote:
haha dan zet ik hem maar hier neerquote:
Hij vraagt er zowat zelf om...quote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 20:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geen succes bij de fok-vrouwen, die durven niet te daten, dus nu maar bij de mannen proberen he.
Nog een keer...quote:Op zondag 4 maart 2012 21:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vermoed dat je de ernst van het probleem niet inziet.
wat is er dan? Ik heb zin in Donderdag, mag dat ook?quote:Op zondag 4 maart 2012 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wie heeft er allemaal zin in dinsdag?!!
Hoezo dat?quote:Op zondag 4 maart 2012 21:31 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Pas je dan wel op dat je mlig niet tegen komt?
Onzeker dunkt me zo.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:31 schreef Lynthy het volgende:
wat ik me oprecht afvraag is of die sportschoolboys geen latente homo's zijn? want ze zijn zo obsessief met hun lichaam bezig... dat is eng gewoon. of zijn ze gewoon zo onzeker? want als je denkt dat je het alleen van je lichaam moet hebben om vrouwen te scoren... think again, you're doing it wrong
En je denkt nog steeds dat er niks met je mis is dat je er steeds op terug komt?quote:Op zondag 4 maart 2012 21:31 schreef Lynthy het volgende:
wat ik me oprecht afvraag is of die sportschoolboys geen latente homo's zijn? want ze zijn zo obsessief met hun lichaam bezig... dat is eng gewoon. of zijn ze gewoon zo onzeker? want als je denkt dat je het alleen van je lichaam moet hebben om vrouwen te scoren... think again, you're doing it wrong
Ik heb er wel zin in, maar ben wel beetje zenuwachtigquote:Op zondag 4 maart 2012 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil ookquote:Op zondag 4 maart 2012 21:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb er wel zin in, maar ben wel beetje zenuwachtig
Huh? Ik weet van niks... En al weet ik het durf het niet ben bang voor die ventquote:Op zondag 4 maart 2012 21:32 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Vraag maar aan Ayumu die weet wel wat ik bedoel
Nee, lekkere egoïst ben je, Ayumu2.0. Ik heb wel meer van je reacties gelezen en had ook niet anders verwacht. Als kingtoppie hier straks dood neervalt door het gebruik van die middeltjes zal het jou aan je harige aars roesten. Hufter. En vooral lekker die jongen opstoken om zichzelf te bewijzen. Ja, lekker makkelijk is dat, zo vanachter je computer. Meneer Anoniem. Bah, om te walgen dit. Mensen zoals jij kijk ik met de nek aan.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:30 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Nog een keer...![]()
Daar gaat het MIJ niet OM! Godver!
jij bent andere een van degenen die zich telkens aangesproken voelt... dat zegt wel genoeg, niet?quote:Op zondag 4 maart 2012 21:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En je denkt nog steeds dat er niks met je mis is dat je er steeds op terug komt?
Jij weet wel wat ik bedoel met kijk uit voor mligquote:Op zondag 4 maart 2012 21:32 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Huh? Ik weet van niks... En al weet ik het durf het niet ben bang voor die vent
ik..!!quote:Op zondag 4 maart 2012 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat is dit nou weer?quote:Op zondag 4 maart 2012 21:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nee, lekkere egoïst ben je, Ayumu2.0. Ik heb wel meer van je reacties gelezen en had ook niet anders verwacht. Als kingtoppie hier straks dood neervalt door het gebruik van die middeltjes zal het jou aan je harige aars roesten. Hufter. En vooral lekker die jongen opstoken om zichzelf te bewijzen. Ja, lekker makkelijk is dat, zo vanachter je computer. Meneer Anoniem. Bah, om te walgen dit. Mensen zoals jij kijk ik met de nek aan.
Haphaphaphapquote:Op zondag 4 maart 2012 21:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En je denkt nog steeds dat er niks met je mis is dat je er steeds op terug komt?
Denk wel soms wat obessief, maar niet latente homo's. Immers dan is het enige verschil dat ze een man willen i.p.v. een vrouw en ook dan zal je meer nodig hebben dan enkel een 'lekkere body'.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:31 schreef Lynthy het volgende:
Ik heb al weet ik veel hoe lang een vriendin, en ook al zou ik de enige op de wereld zijn, dan zou ik er geen spat minder om werken. Het is gewoon iets voor jezelf. Heeft niets met andere mensen te maken.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:31 schreef Lynthy het volgende:
Birdyachtig (kortom de gevoelige muziek)quote:Op zondag 4 maart 2012 21:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik zoek wat leuke nieuwe nummers. Denk beetje richting,
Adel
C2C
bidry
Ben howard
miike snow
77 bombay street
snow patrol
Beetje richting de pop
What's that supposed to mean?quote:
OK, zal ik doen, dank je!quote:
Hm, ik weet niet hoor, ik ben Surinamer dus met die lengte zit het wel goed dacht ik. Ik stuur zo wel even pics dan kun je het beter beoordelen.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het met de geringe lengte van je penis te maken heeft. Staak onmiddellijk het gebruik van anabole androgene steroïden en win kennis in bij een arts. Gebruik verder overvloedig veel water om de penis schoon te spoelen en eet voldoende fruit om je lichaam klaar te maken voor herstel.
Aan je reacties hierboven merk ik dat je niet weet waar je het over hebt, dus laat maar.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:22 schreef Lynthy het volgende:
[..]
ja net zoals alle andere (top)sporters die nooit middeltjes gebruiken, geloof je het zelf?
Bij iedereen, maar bij leuke vrouwen is het wat heftiger zeg maar.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bedoelt, je wordt erg verlegen? Alleen in het bijzijn van leuke vrouwen of bij iedereen?
neequote:Op zondag 4 maart 2012 21:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wat is er dan? Ik heb zin in Donderdag, mag dat ook?
Dat ik weer weet wie je bent.quote:
Ik kocht een voorraadquote:Op zondag 4 maart 2012 21:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waarom kook je niet even 6 eieren en eet je die op, jij met je eeuwige stroopwafels.
tja, helaas maar surinamers hebben dus niet de grootste, die mythe is al lang busted... dat blijkt een blanke te zijn.. over niet weten waar je het over hebt zegquote:Op zondag 4 maart 2012 21:34 schreef krioro het volgende:
[..]
What's that supposed to mean?
[..]
OK, zal ik doen, dank je!
[..]
Hm, ik weet niet hoor, ik ben Surinamer dus met die lengte zit het wel goed dacht ik. Ik stuur zo wel even pics dan kun je het beter beoordelen.
[..]
Aan je reacties hierboven merk ik dat je niet weet waar je het over hebt, dus laat maar.
[..]
Bij iedereen, maar bij leuke vrouwen is het wat heftiger zeg maar.
ja maar, ja maar wat is er dinsdag dan?quote:
Ja, gewoon koken en dan schrikken met koud water. Dan elk ei doormidden snijden en je hebt 12 heerlijke snacks die je lekker kunt weglepelen met een klein beetje zout.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kocht een voorraad![]()
6 eieren en dan nom nom zonder brood?
Dinsdag meet in A'dam en filmquote:Op zondag 4 maart 2012 21:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja maar, ja maar wat is er dinsdag dan?
En donderdag gaat ik naar Anouk. Dus heb ik in in donderdag
quote:Op zondag 4 maart 2012 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op zondag 4 maart 2012 21:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ja, gewoon koken en dan schrikken met koud water. Dan elk ei doormidden snijden en je hebt 12 heerlijke snacks die je lekker kunt weglepelen met een klein beetje zout.
Ook prima te bewaren in de koelkast.
'een blanke'...zeg maar 1tje? Die het gehele gemiddelde opkrikt?quote:Op zondag 4 maart 2012 21:37 schreef Lynthy het volgende:
[..]
tja, helaas maar surinamers hebben dus niet de grootste, die mythe is al lang busted... dat blijkt een blanke te zijn.. over niet weten waar je het over hebt zeg
moet ik even aan mn wederhelft vragen =pquote:
Potverdorie nu heb ik zin in een eitje.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ja, gewoon koken en dan schrikken met koud water. Dan elk ei doormidden snijden en je hebt 12 heerlijke snacks die je lekker kunt weglepelen met een klein beetje zout.
haha top, maar ik heb echt alle nummers al. En geruime tijd ook alquote:Op zondag 4 maart 2012 21:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Birdyachtig (kortom de gevoelige muziek)
De dancekant op
Beetje oud maar nog steeds lekker dat wel
Popkant
Wel slim dat van dat doormidden snijden, dan verdubbel je het aantal heerlijke snacksquote:Op zondag 4 maart 2012 21:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ah OK, dan is het goed! Samen een keer vrouwen versieren dan?quote:
Vergeten specifiek te zijn, ik ben van gemengd ras. Maar nu weet ik het helemaal niet zeker meer. Ik zal jou de pics ook even doorsturen want jij kan het natuurlijk beter beoordelen.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:37 schreef Lynthy het volgende:
[..]
tja, helaas maar surinamers hebben dus niet de grootste, die mythe is al lang busted... dat blijkt een blanke te zijn.. over niet weten waar je het over hebt zeg
Negers in de rimboe hebben geen dokters die hun lul opmeten.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:37 schreef Lynthy het volgende:
[..]
Whey is gewoon een manier om je spieren sneller te laten herstellen. Anders moet ik teringveel eieren eten elke dagquote:Op zondag 4 maart 2012 21:28 schreef Lynthy het volgende:
[..]
nee, maar het is wel een begin... vertel mij wat
Drommel toch? Jij weet het, laat ons niet in spanning.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:38 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
'een blanke'...zeg maar 1tje? Die het gehele gemiddelde opkrikt?
Ah oke, gezellig voor de geen die gaan.quote:
Neen, met de trein. Ik zit al in Heemstede, dus ga ik van daar naar Amsterdam. Lekker Snarf en CA en Twi en Silk en Heloef meeten.quote:
Dat is natuurlijk onzin, iedereen weet dat het hoogste gemiddelde op FOK! gevonden wordt.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:38 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
'een blanke'...zeg maar 1tje? Die het gehele gemiddelde opkrikt?
Ik moet steeds vaker aan die kleding winkel denken als ik CA zie staan.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
moet ik even aan mn wederhelft vragen =p
CA....?????
Oh je bent van gemengd ras? Dan moet je inderdaad wel een grote piemel hebben ja.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:40 schreef krioro het volgende:
[..]
Ah OK, dan is het goed! Samen een keer vrouwen versieren dan?
[..]
Vergeten specifiek te zijn, ik ben van gemengd ras. Maar nu weet ik het helemaal niet zeker meer. Ik zal jou de pics ook even doorsturen want jij kan het natuurlijk beter beoordelen. [ afbeelding ]
Ik ga nooit naar de dokter, nou ja in april weer maar voor een heel ander lichaamsdeel. Een stuk hoger.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:41 schreef kingtoppie het volgende:
Heloef, hebben ze jouw lul al opgemeten?
Topidee.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:40 schreef krioro het volgende:
[..]
Ah OK, dan is het goed! Samen een keer vrouwen versieren dan?
Jammer wel.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga nooit naar de dokter, nou ja in april weer maar voor een heel ander lichaamsdeel. Een stuk hoger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |