Ja maar waarom wél de jurk kiezen.. maar pak nietquote:Op zondag 4 maart 2012 20:54 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ze mogen allebei aangeven hoe ze álles willen.. en op de dag bepaald het lot wie van de 2 op welk element zijn/haar zin krijgt
Oooooooohhhquote:Op zondag 4 maart 2012 20:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
Goffer, zit ik een hele post te maken met swatches van inet voor priem. Heb ik ineens geen inet meer op mijn laptop
Hij had voor zichzelf ook wel wat florisanters mogen kiezen dan inddquote:Op zondag 4 maart 2012 20:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja maar waarom wél de jurk kiezen.. maar pak nietZei ik vorige week dus ook al
[..]
Oooooooohhh![]()
![]()
Ik vraag me af of hij, als hij had mogen kiezen, haar alsnog in die jurk had gedwongen!quote:Op zondag 4 maart 2012 21:03 schreef PriemGirl het volgende:
Loooool hij is nu blij omdat het haar jurk is... Wat een programma
Zei die pa nu serieus "als het misgaat; dan heb ik je" tegen de bruidegom??quote:Op zondag 4 maart 2012 21:04 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik vraag me af of hij, als hij had mogen kiezen, haar alsnog in die jurk had gedwongen!
edit: ja dus!
Ik zit op een crackertje te kauwen en hoor dus niksquote:Op zondag 4 maart 2012 21:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zei die pa nu serieus "als het misgaat; dan heb ik je" tegen de bruidegom??
Mijn vriend zei net: Als je pa dat tegen mij zou zeggen; flikker ik em buitenquote:Op zondag 4 maart 2012 21:09 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik zit op een crackertje te kauwen en hoor dus niksgehehe.. maar vaders doen wel altijd zo toch
quote:Op zondag 4 maart 2012 20:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
DOE EENS SWATCHEN VOOR MIJ PLZ KTHXBYE![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, maar mooie swatches vinden was moeilijk
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
quote:Op zondag 4 maart 2012 21:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Ik heb al glittors op
en geeeeen zin om die eraf te halen. Maar kijk es?
Thx ! Ga die eerste eens nakijken in kruidvat !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, maar mooie swatches vinden was moeilijk
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Ywquote:Op zondag 4 maart 2012 21:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Thx ! Ga die eerste eens nakijken in kruidvat !
quote:Op zondag 4 maart 2012 21:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
YwDie andere had je al gezien op ooh shinies toch?
Ik denk dat mijn stiefvader ook zulke dingen zou zeggen indd, omdat hij het niet kán laten al zou ie het willenquote:Op zondag 4 maart 2012 21:12 schreef Stormqueen het volgende:
mijn vader zou het ook zeggen. Gewoon omdat het kan
Hahah nee precies!quote:Op zondag 4 maart 2012 21:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Mijn vriend zei net: Als je pa dat tegen mij zou zeggen; flikker ik em buitenSlaat toch nergens op als je al zo lang samen bent (en zij hebben al kids samen... Wat zou trouwen daar nu aan veranderen
)
ik blijf je toch lekker priem noemenquote:Op zondag 4 maart 2012 21:19 schreef PriemGirl het volgende:
Sowieso zitten er best veel mensen te zeggen hoe anders het gaat zijn.. En wij 2 zeggen steeds dat er echt heul niks gaat veranderen. Ik zou ook echt niet weten wát het zou veranderen aan onze relatie
Vriendin die vorig jaar trouwde die woonde in bij haar vriend; dus nu is het huis ook half van haar. Ja dat is wat anders idd; maar wij hebben het huis al samen gekocht.
Behalve dat mijn naam wijzigt. Maar dat verandert idd heul mijn persoonlijkheid![]()
Goed zoquote:Op zondag 4 maart 2012 21:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik blijf je toch lekker priem noemen
er verandert nog iets na je bruiloft: al het geld is op!!en je wordt dik en je haar gaat er af en je gaat driekwartbroeken dragen met crocs. True story!
Werd tijd, domme doosquote:Op zondag 4 maart 2012 21:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
OMFG Lynderella kapt ermee voorlopig![]()
![]()
![]()
![]()
Gek wijf
Drama lamaquote:Op zondag 4 maart 2012 21:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
![]()
![]()
![]()
Gek wijf
Lekker aaibaarquote:Op zondag 4 maart 2012 21:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Goed zoIk verander mijn nick ook heul niet
Owjah en al mijn korsetten en strings de deur uit; en mijn make-up en en en en ... scheren hoeft ook niet meer !Sexy jongeuh !
Ik mag de blog niet lezenquote:Op zondag 4 maart 2012 21:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
![]()
![]()
![]()
Gek wijf
Donsquote:
Whut? Hoezo mag je ze niet doorverkopenquote:Op zondag 4 maart 2012 21:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Vanmiddag was er al heel een drama over dat ze op haar blog had gepost dat dupen stelen was. En blijkbaar hebben mensen problemen met haar gehad omdat ze hun lynn's doorverkochten LOL
quote:
Nee dat mocht niet op ebay, dan mocht je er nooit mee reen lakje kopen...quote:Op zondag 4 maart 2012 21:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Whut? Hoezo mag je ze niet doorverkopen![]()
Whhahahahaha dat is inderdaad een faccccckkk momentjequote:Op zondag 4 maart 2012 21:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
Facccccccccccccccccck
Ik heb 2 broeken van Nickelson besteld, omdat ik ze mooi vond en helemaal niet echt Nickelson achtig. Bedenk ik me nu dat ik niet eens naar de achterkant gekeken hebDus ik surf nu weer naar shopvip om even te kijken, denk nog: How bad can it be? Het valt vast mee.
Fucking pailletten op je reet jonguh!
Lolquote:Op zondag 4 maart 2012 21:29 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nee dat mocht niet op ebay, dan mocht je er nooit mee reen lakje kopen...
Welk merk trouwens? I want itquote:Op zondag 4 maart 2012 21:29 schreef Debsterr het volgende:
Er is zo'n merk dat Connect the Dofs heeft geduped als tribute.. Nou is de baby beaus.
Alles is daar out of stock gewoonquote:Op zondag 4 maart 2012 21:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ninjapolish.com cover b(r)and geloof ik
Ik hoop dat het meevalt irlquote:Op zondag 4 maart 2012 21:30 schreef princess-a het volgende:
[..]
Whhahahahaha dat is inderdaad een faccccckkk momentje
Ze zijn ent begonnen. en iedereen besteld daar dan raakt alles wel op jaquote:Op zondag 4 maart 2012 21:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Alles is daar out of stock gewoon
Thanks, even lezenquote:
Ja maar irritantquote:Op zondag 4 maart 2012 21:35 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ze zijn ent begonnen. en iedereen besteld daar dan raakt alles wel op ja
Sommige waren wel leuk, maar:quote:Op zondag 4 maart 2012 21:38 schreef Diconnected het volgende:
Lynderella was sowieso overrated met der dure lakjes
Dat ! Ik vond er echhhht wel tof. Maar toen ik meer info ging zoeken ivm bestellen had ik echt zoiets van: laaaaaat maarquote:Op zondag 4 maart 2012 21:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Sommige waren wel leuk, maar:15 dollar
5 per bestelling via blog
enorm veel TC nodig
onprofessioneel gedrag
Veel te veel gedoe voor "wel leuk"quote:Op zondag 4 maart 2012 21:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
enorm veel TC nodig
onprofessioneel gedrag
Precies.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
enorm veel TC nodig
onprofessioneel gedrag
Ghehequote:
Glitters in een blanke basisquote:Op zondag 4 maart 2012 22:15 schreef princess-a het volgende:
Dupes lijken me ook wel een teken dat je makkelijk na te maken bent, be moarr creative
Jep.quote:
quote:
En terechtquote:Op zondag 4 maart 2012 22:20 schreef Incantrix het volgende:
Maaaaarr wij waren vandaag op kraamvisitezo'n lief meisje
Stef vond de hond des huizes alleen ontelbare keren interessanter
quote:Op zondag 4 maart 2012 22:21 schreef PriemGirl het volgende:
Peheheh iedereen met het liedje in haar hoofdMy work here is done
Ik ga naar bed![]()
Truste meiden
Nu moet je maar een hont nemenquote:Op zondag 4 maart 2012 22:22 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Gezien onze wens hoopte ik toch eigenlijk dat hij de baby ook wel leuk zou vinden
Mijn kleine neefje, die over een paar maandjes 3 wordt, vraagt constant aan mn zus wanneer zn baby broertje nou weggaat.. tis niet echt de meest sociale leeftijd op broertjes gebiedquote:Op zondag 4 maart 2012 22:22 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Gezien onze wens hoopte ik toch eigenlijk dat hij de baby ook wel leuk zou vinden
Dat deed mijn broertje ook bij mijn zusjequote:Op zondag 4 maart 2012 22:28 schreef princess-a het volgende:
[..]
Mijn kleine neefje, die over een paar maandjes 3 wordt, vraagt constant aan mn zus wanneer zn baby broertje nou weggaat.. tis niet echt de meest sociale leeftijd op broertjes gebied
Goeden binnenkomertquote:Op zondag 4 maart 2012 22:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb geen nieuwsbrief van Bubs gekregen.
HET IS IETS PERSOONLIJKS, IK WEET HET ZEKER!
EINZ!
*drama schopt*![]()
Ik moest hier al lachenquote:Are you pleased that you have hurt me? Is it fun?
Wat erg voor jequote:Op zondag 4 maart 2012 22:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
EINZ!
*drama schopt*![]()
quote:Op zondag 4 maart 2012 22:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
De baby vindt hij vast wel leuk als het zijn broertje/zusje is
Mnee.. Daarom was het plan ook eigenlijk om al een broertje of zusje te hebben.. Maarjaquote:Op zondag 4 maart 2012 22:28 schreef princess-a het volgende:
[..]
Mijn kleine neefje, die over een paar maandjes 3 wordt, vraagt constant aan mn zus wanneer zn baby broertje nou weggaat.. tis niet echt de meest sociale leeftijd op broertjes gebied
Je houdt wel van mequote:Op zondag 4 maart 2012 22:36 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Wat erg voor jemoet ik iemand bellen voor je...
Ik kijk het morgen even na voor je![]()
HET GAAT OVER FUCKING NAGELLAK!quote:I wondered what it would be like if everyone could love their work? Would we see a better world economy with less poverty?
Grote zus van ?quote:Op zondag 4 maart 2012 22:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
HET GAAT OVER FUCKING NAGELLAK!
Mijn god, over narcisme gesproken
Ik zelf trouwens ook niet... vreemd morgen echt even naar kijken.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
EINZ!
*drama schopt*![]()
Je hebt ook iets tegen jezelfquote:Op zondag 4 maart 2012 22:41 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik zelf trouwens ook niet... vreemd morgen echt even naar kijken.
Nu ga ik slapies doen
Serieus, dit verzin je toch niet? Net doen of het een betere wereld zou zijn als er meer mensen zoals zij zouden zijnquote:
Hij is weer droogquote:
Well, she's not bleeding on the ballroom floor Just for the attention.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oude liedjes van Panic! At the disco en fall out boy luisteren
Cause that's just ridiculous...ly odd.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Well, she's not bleeding on the ballroom floor Just for the attention.
Goeden ideequote:Op zondag 4 maart 2012 22:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oude liedjes van Panic! At the disco en fall out boy luisteren
Mij ookquote:Op zondag 4 maart 2012 22:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Doet me denken aan vroegahh (nouja niet vroegaaahh maar 5 jaar terug oid)
ik zo wel als je nog ff doorgaatquote:
Ik ga van maroon 5 naar pink naar Panic at the disco naar fall out boy naar eminemquote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 22:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ga van maroon 5 naar pink naar Panic at the disco naar fall out boy naar eminem
Mijn broertje luisterde dat soort muziekquote:Op zondag 4 maart 2012 22:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
BECAUSE THIS CITTYYYYY, THIS CITTYY IS HAAAUUNNTEEEEDD
Ik heb daar een Meet en greet mee gehad. Toffen gastenquote:Op zondag 4 maart 2012 23:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oja The bloodhound gang, daar ben ik nog naar een concert van geweest. Met 8 man in een camper. Ik had kaartjes gewonnen bij 3fmen nog +1 door de bassguitarist van het voorprogramma einz.
quote:we declare package as gift with a value $4.95 (invoice not included with package).
...bladiebla..
Any questions please contact,
Mr Sumo
Die werkt vet goed dus ik zou hem best kopen voor 6.75quote:Op zondag 4 maart 2012 23:17 schreef megamandy het volgende:
Ik heb mijzelf tegengehouden om een impulsaankoop te doen![]()
Stond bij de Sephora en bij de kassa hadden ze die potjes staan waar je nagellak eraf kan halen. Was nu ¤6,75 ipv ¤9,-. Dus ik zo denken van oooh handig voor bepaalde nagellak en ik was altijd wel benieuwd naar zo een potje.
En toen viel mij ook in dat de Essence dat nu ook heeft (had ik gespot bij VeraCamilla) voor maar ¤2,50 ofzoMaar toch eigenlijk eigenwijs zijn en het willen kopen. Gelukkig voor mijn beurs moest ik wachten omdat er een stel irritante mensen voor mij in de rij stonden.
In die tijd heb ik mijzelf overtuigd dat het die drie dubbele prijs niet waard zou zijn om uit te proberen
quote:Op zondag 4 maart 2012 23:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die werkt vet goed dus ik zou hem best kopen voor 6.75
Mwhehe ja klopt, maar dat meissie is helemaal blij dat ze niet gefaald heeftquote:Op zondag 4 maart 2012 23:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Whut, de mijne is op
Die van essence is niet met spons maar met borstelachtig iets toch?
quote:Op zondag 4 maart 2012 23:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mwhehe ja klopt, maar dat meissie is helemaal blij dat ze niet gefaald heeft
Ik wilde mijn post eerst ook nog eindigen met "En nu hopen dat ik nu niet juist gefaald hebt door het potje NIET te kopenquote:Op zondag 4 maart 2012 23:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die werkt vet goed dus ik zou hem best kopen voor 6.75
Veel minder uitdrogend vind ikquote:Op zondag 4 maart 2012 23:26 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik wilde mijn post eerst ook nog eindigen met "En nu hopen dat ik nu niet juist gefaald hebt door het potje NIET te kopen"
Maar wat doet het met je vingers? Want die van de essence droogt je handen wel echt heel erg uit als ik het op foto's zie. Morgen toch weer werken dus misschien dat ik dan toch maar weer naar de Sephora ga
Ik heb alleen Circus Confetti qua glittorquote:Op zondag 4 maart 2012 23:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Veel minder uitdrogend vind ik
Niet met grove glitters erin tho, dan mol je dat sponsje, zwarte puntjes everywhere
Niks nog.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:06 schreef megamandy het volgende:
[..]
En heb je al vanalles verzameld voor je nieuwe kamer? Of had je alles al
Ja maar ik heb eigenlijk geen geld. En hoef daarnaast heel veel ook niet te kopen omdat ik dat hier wel uit de kast kan trekken.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:10 schreef megamandy het volgende:
Ooh dat was echt niets voor mijZou meteen spullen gaan kopen
quote:Op maandag 5 maart 2012 00:10 schreef Diconnected het volgende:
Zo, in bed. Wil ik de thermostaat laag zetten, zit m'n broer in het donker in de woonkamer met z'n jas aandan gaat ie 's avonds roken als m'n ma en ik al op bed liggen, gaat ie op balkon staan
dus ik zeg net: lekker gerookt? Hij: euhhh jahoor...
sukkel dattie is. Rook dan gewoon overdag en niet stiekem. En volgens mij pikt ie af en toe mijn sigaretten ook nog
Anyhow, ik ga lezen en slapennnn. Doeiii
Ooh dan kun je misschien ook wel beter echt uit zulke winkels blijvenquote:Op maandag 5 maart 2012 00:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar ik heb eigenlijk geen geld. En hoef daarnaast heel veel ook niet te kopen omdat ik dat hier wel uit de kast kan trekken.
quote:Op maandag 5 maart 2012 00:16 schreef megamandy het volgende:
[..]
[..]
Ooh dan kun je misschien ook wel beter echt uit zulke winkels blijven
Ontstekinkje?quote:Op maandag 5 maart 2012 06:42 schreef Incantrix het volgende:
Goedernmorgen!
Wat voor potjes met borsteltjes? Ik heb weer eens geen clue war het over gaat
Mandy, klinkt goed
Ik heb al een week ofzo een klein beetje last van mijn linker-oog en nu net werd ik wakker en toen kreeg ik 'm niet meer open
Dat moet toch bijna wel?quote:Op maandag 5 maart 2012 08:19 schreef Stormqueen het volgende:
eens kijken of het mijn collega's opvalt dat ik vandaag 13,5 centimeter hoger ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My hovercraft is full of eel.
quote:Op maandag 5 maart 2012 09:19 schreef BGTes het volgende:
Vanochtend zag ik op de weegschaal dat ik een mijlpaal heb bereikt van -12.5kgDaar ben ik stiekem wel een beetje trots op
Heb er een foto van gemaakt, en ik begin eindelijk echt curves te krijgen ipv dat ik gewoon een blok vet benMoest me tegen de muur rechthouden ja, ik viel steeds bijna om
En jullie kennen me niet van mn blok vet-periode, maar ik wil er toch een beetje mee opscheppenHeb je ook een 'before' - foto?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed gedaan hoor![]()
quote:Op maandag 5 maart 2012 09:21 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Heb je ook een 'before' - foto?
Goed gedaan hoor
Aaahw.quote:Op maandag 5 maart 2012 09:22 schreef BGTes het volgende:
[..]ik weigerde echt om op de foto te gaan met meer dan alleen mijn gezicht
En dank jullie
quote:Op maandag 5 maart 2012 09:19 schreef BGTes het volgende:
Vanochtend zag ik op de weegschaal dat ik een mijlpaal heb bereikt van -12.5kgDaar ben ik stiekem wel een beetje trots op
Heb er een foto van gemaakt, en ik begin eindelijk echt curves te krijgen ipv dat ik gewoon een blok vet benMoest me tegen de muur rechthouden ja, ik viel steeds bijna om
En jullie kennen me niet van mn blok vet-periode, maar ik wil er toch een beetje mee opscheppenWat goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
quote:Op maandag 5 maart 2012 09:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
Wat heb ik een kleaute nacht achter de rug![]()
Ik kon al niet slapen dus lag om half 2 nog naar het plafond te staren, krijg ik een WA'je van
(die moest werken tot 2)
-'Ja het gaat nog wel even duren, vrees dat ik zo naar het politiebureau moet.'
'WAAT?!'
-'Ja lang verhaal, app je zo.'
'Oke.'
Dus na 2u niks gehoord te hebben:
'Ik ben onderweg.'
-'Okee zie je zo.'
'Ja, als ik niet onderweg vermoord word want had het aan de stok met een crimineel.'
Nadat ik dat berichtje had gehad was ik dus in slaap gedonderd, en toen kwam hij thuis, werd ik weer wakker en toen viel hij direct als een blok in slaap, dus nu weet ik nog niks
Ik zit hier ook met wallen op mn knieen op mn werkquote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 09:44 schreef Stormqueen het volgende:
ik verloor mijn linkerschoen vanmorgen toen ik bij een stoplicht wilde wegfietsen!!! Lopen op deze units gaat stukken beter dan fietsen
Whut ! Lekker vaagquote:Op maandag 5 maart 2012 09:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
Wat heb ik een kleaute nacht achter de rug![]()
Ik kon al niet slapen dus lag om half 2 nog naar het plafond te staren, krijg ik een WA'je van
(die moest werken tot 2)
-'Ja het gaat nog wel even duren, vrees dat ik zo naar het politiebureau moet.'
'WAAT?!'
-'Ja lang verhaal, app je zo.'
'Oke.'
Dus na 2u niks gehoord te hebben:
'Ik ben onderweg.'
-'Okee zie je zo.'
'Ja, als ik niet onderweg vermoord word want had het aan de stok met een crimineel.'
Nadat ik dat berichtje had gehad was ik dus in slaap gedonderd, en toen kwam hij thuis, werd ik weer wakker en toen viel hij direct als een blok in slaap, dus nu weet ik nog niks
pehehe, so truequote:Op maandag 5 maart 2012 09:55 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[ afbeelding ]
en speciaal voor BGtes en Skjoe en alle anderen
Ja dat zou ik ook wel hebben jaquote:Op maandag 5 maart 2012 10:37 schreef PriemGirl het volgende:
Wat is deze ! Krijg een mail dat de offerte nu toch akkoord is (van onze tussenpersoon) en of we nog even 2 formulieren willen tekenen.. Waar ze vaag iets op hebben gezet.
Waarom voelt dit aan alsof ze ons willen naaien![]()
eh whut?quote:Op maandag 5 maart 2012 10:37 schreef PriemGirl het volgende:
Wat is deze ! Krijg een mail dat de offerte nu toch akkoord is (van onze tussenpersoon) en of we nog even 2 formulieren willen tekenen.. Waar ze vaag iets op hebben gezet.
Waarom voelt dit aan alsof ze ons willen naaien![]()
quote:
Exactlyquote:
Uuh dat is wel heel maf inderdaad raar inderdaad dat het nu ineens wel toereikend isquote:Op maandag 5 maart 2012 10:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[..]
ExactlyIt seems odd... Hadden bank gebeld en die gaven ons duidelijk aan dat ons salaris gewoon te weinig was en er absoluut geen akkoord kon gegeven worden op de offerte.
Ik vind het knap dat nu.. een week later.. ons salaris toch voldoet![]()
Ik ga vriend maar even bellen
Ik hoop echt dat ze toch iets hebben kunnen regelen en offerte toch akkoord is want dan komt de verbouwing en nieuwe keuken toch erg dichtbij; maar apart is het wel...
ja!quote:Op maandag 5 maart 2012 10:46 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Skjoe heb jij wat gezonde en lekker recepten?
Klinkt lekker gaat op het lijstje!quote:Op maandag 5 maart 2012 10:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja!
Voor twee personen: een kipfiletje in blokjes snijden, in de hapjespan, 600 gram italiaanse wokgroente erbij, lekker laten garen, op het einde een halve pot pikante sugocasa erdoor roeren. Serveren met zilvervliesrijst (ik pak 1 builtje voor 2 personen). Nog geen 500 kcal pp en supergezond! Einz!
quote:
Ja... het ging heel goed tot afgelopen vrijdag, heb nu constant pijn en loop dus ook moeilijk, dus moet weer met kruk gaan lopenquote:Op maandag 5 maart 2012 11:16 schreef Stormqueen het volgende:
he dico, wat kut! Is het een terugval?
quote:Op maandag 5 maart 2012 11:18 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja... het ging heel goed tot afgelopen vrijdag, heb nu constant pijn en loop dus ook moeilijk, dus moet weer met kruk gaan lopen
Ik ben benieuwd naar Lotus.quote:
[..]
Ja... het ging heel goed tot afgelopen vrijdag, heb nu constant pijn en loop dus ook moeilijk, dus moet weer met kruk gaan lopen
En nu rustig aan met je knie hequote:
[..]
Vorig jaar als cadeau voor mn pa omdat hij 50 werd. Alleen kon ik zelf alleen de zondag, dus zijn de vrijdag en de zaterdag een buurjongen en mijn neefje op mijn kaart gegaanquote:
Nee nog niet. Maar wel al contact gehad met tussenpersoon. Die gaf aan dat het akkoord toch kwam omdat het om een klein bedrag was die we terug willen hebben en dat dat over 30 jaar gespreid echt niks oplevert; dus dat het nogal raar zou zijn als ze dus het geld níet zouden vrij laten komen.quote:Op maandag 5 maart 2012 12:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lol ik lees net het offerteverhaal van priem, lekker wazig. Bank al gebeld?
Ik zou even wachten tot alles 100% geregeld is voor je weer genaaid wordtquote:Op maandag 5 maart 2012 12:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee nog niet. Maar wel al contact gehad met tussenpersoon. Die gaf aan dat het akkoord toch kwam omdat het om een klein bedrag was die we terug willen hebben en dat dat over 30 jaar gespreid echt niks oplevert; dus dat het nogal raar zou zijn als ze dus het geld níet zouden vrij laten komen.
Uiteindelijk vond de bank dat dus goed; schijnt
Naja voor ons prima natuurlijk want dan hebben we toch wat we willen
Nu is alleen de vraag of dit nog met terugwerkende kracht kan gerealiseerd worden voor de maand februari die ze reeds verkeerd hebben afgeschrevenEn wanneer ze verwachten ons geld terug te storten. Maar daar gaan we vanavond maar eens naar informeren
Maar..... lijkt toch nog goed te komen dus![]()
Pfewwwww *last van schouder*
Ik vind dat ik nu wel madden girls kan kopen om het te vieren.. niet?Kut.
![]()
Naja meer naaien kunnen ze echt niet. Of het is akkoord en ze houden al ons geld; of het is zoals de offerte het aangaf en dan krijgen we dus geld terug (waar we dus op uit zijnquote:Op maandag 5 maart 2012 12:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zou even wachten tot alles 100% geregeld is voor je weer genaaid wordt
Als je 100% zeker bent toegelaten zou ik het wel doen jaquote:Op maandag 5 maart 2012 12:56 schreef Diconnected het volgende:
Moet ik de studie die ik ga doen in september al op m'n cv zetten?
Ik snap er niks meer van maar okquote:Op maandag 5 maart 2012 12:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Naja meer naaien kunnen ze echt niet. Of het is akkoord en ze houden al ons geld; of het is zoals de offerte het aangaf en dan krijgen we dus geld terug (waar we dus op uit zijn).
Wel betalen we de tussenpersoon pas als we de bedragen op onze rekening zien verschijnenDaarvoor krijgen ze echt geen cent van ons
Nee, want dan weten ze dat je maar tot september beschikbaar bent en zijn ze minder snel geneigd je aan te nemen.quote:Op maandag 5 maart 2012 12:56 schreef Diconnected het volgende:
Moet ik de studie die ik ga doen in september al op m'n cv zetten?
Naja dat dus nietquote:Op maandag 5 maart 2012 12:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als je 100% zeker bent toegelaten zou ik het wel doen ja
Dat kan ookquote:Op maandag 5 maart 2012 13:00 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee, want dan weten ze dat je maar tot september beschikbaar bent en zijn ze minder snel geneigd je aan te nemen.
Hm ja das waar. het gaat maar voor een parttime baantje bij de Hi, maar ik zal het er niet op zetten danquote:Op maandag 5 maart 2012 13:00 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee, want dan weten ze dat je maar tot september beschikbaar bent en zijn ze minder snel geneigd je aan te nemen.
Ze kan toch zeggen dat ze gestopt is met haar vorige studie en het nu gewoon even niet weet. En dan haar opzegtermijn opzoeken en pas ontslag nemen vlak voordat je studie begint.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar bij een gesprek vragen ze toch wat je plannen zijn, je kunt moeilijk zeggen dat je geen plannen hebt en na je proeftijd dat je bent aangenomen voor een studie. Lijkt mij dan
Soberso is het gesprek inkomen het halve werk. Op je brief/cv wijzen ze je misschien makkelijker af op zoiets dan op je gsprek (waar dat natuurlijk slechts een klein detail is omdat je verder zo leuk en goed endezo bentquote:Op maandag 5 maart 2012 13:14 schreef Mss het volgende:
[..]
Ze kan toch zeggen dat ze gestopt is met haar vorige studie en het nu gewoon even niet weet. En dan haar opzegtermijn opzoeken en pas ontslag nemen vlak voordat je studie begint.
Alle ziggo, home etc mail zijn niet verzondenquote:
Goed mailprogrammaquote:Op maandag 5 maart 2012 13:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Alle ziggo, home etc mail zijn niet verzonden![]()
nu maar handmatig gedaan
![]()
Tnx voor het opmerken!!
Wellicht heb je een deel van het verhaal gemist danquote:Op maandag 5 maart 2012 13:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik snap er niks meer van maar ok![]()
Al bijna 1,5 jaar geen problemen mee gehad. Nu kwam het wel aan stom dingquote:Op maandag 5 maart 2012 13:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Goed mailprogramma
Maar is nu goedgekomen, jeej bubselmail!
quote:Op maandag 5 maart 2012 13:40 schreef Incantrix het volgende:
Ja Bubs, congrats! En ik had je mail wel gewoon gekregen
En door een kleine miscalculatie mijnerzijds heb ik nu zo'n pijn in mijn armen dat ik denk ik de rest van de dag last ga houdenik ging met Stef boodschappen doen, maar hij zat in slaap te dommelen, dus ik twijfelde om naar huis te gaan.. Maarja, elke keer werd hij dan toch weer wakker en riep hij dat we boodschappen gingen doen etc., dus ik dacht 'als hij nu in slaap valt is hij toch wakker op het moment dat de motor uitgaat, dus terug naar huis heeft geen zin.'
FOUT!
Uiteindelijk stond ik in de parkeergarage, kind compleet in coma en moest ik met een slapend kind twee roltrappen op om bij de bank te gaan pinnen want ik moest mijn kaartje gewoon betalen en de pin-automaat van de kaartjesbetaalautomaat was stukwel eens 15 kilo slapend kind in je armen (met wegrollend hoofd en inzakkende pudding-acties) gehouden terwijl je tot twee keer toe een winkelcentrum doormoest?
En raad eens wat er gebeurde toen ik eindelijk betaald had en hem terugzette in zijn autostoeltje?
die heeft de hele weg terug liedjes zitten zingen en is nu knetterend wakker zijn kamer aan het afbreken
/rant
Dico'tje![]()
En door een kleine miscalculatie mijnerzijds heb ik nu zo'n pijn in mijn armen dat ik denk ik de rest van de dag last ga houdenik ging met Stef boodschappen doen, maar hij zat in slaap te dommelen, dus ik twijfelde om naar huis te gaan.. Maarja, elke keer werd hij dan toch weer wakker en riep hij dat we boodschappen gingen doen etc., dus ik dacht 'als hij nu in slaap valt is hij toch wakker op het moment dat de motor uitgaat, dus terug naar huis heeft geen zin.'
FOUT!
Uiteindelijk stond ik in de parkeergarage, kind compleet in coma en moest ik met een slapend kind twee roltrappen op om bij de bank te gaan pinnen want ik moest mijn kaartje gewoon betalen en de pin-automaat van de kaartjesbetaalautomaat was stukwel eens 15 kilo slapend kind in je armen (met wegrollend hoofd en inzakkende pudding-acties) gehouden terwijl je tot twee keer toe een winkelcentrum doormoest?
En raad eens wat er gebeurde toen ik eindelijk betaald had en hem terugzette in zijn autostoeltje?
die heeft de hele weg terug liedjes zitten zingen en is nu knetterend wakker zijn kamer aan het afbreken
/rant
Dico'tje![]()
quote:Op maandag 5 maart 2012 14:03 schreef Diconnected het volgende:
Donderdag sollicitatiegesprek bij de Hema
FOUT!
/rant
Dico'tje![]()
Spannendquote:Op maandag 5 maart 2012 14:03 schreef Diconnected het volgende:
Donderdag sollicitatiegesprek bij de Hema
Whehehequote:
mjam!quote:
quote:
Wat een held is Stefquote:Op maandag 5 maart 2012 14:27 schreef Incantrix het volgende:
Zodra mijn armen geen pijn meer doen vind ik het vast ook heel grappighet ergste: hij wil dus NIET slapen nu, maar zit wel constant in te zakken.. Wedden dat hij weer in slaap pleurt als ik hem in de auto prop?
ik zal duimen, Dico!
Tijd om weer een rondje te gaan rijden dus?quote:Op maandag 5 maart 2012 14:27 schreef Incantrix het volgende:
Zodra mijn armen geen pijn meer doen vind ik het vast ook heel grappighet ergste: hij wil dus NIET slapen nu, maar zit wel constant in te zakken.. Wedden dat hij weer in slaap pleurt als ik hem in de auto prop?
ik zal duimen, Dico!
Hahaha wel liefquote:Op maandag 5 maart 2012 14:32 schreef PriemGirl het volgende:
Trouwens! Afgelopen nacht me helemaal rot geschrokken!!
De heund dacht dat ie wel even naar boven hoi mocht komen zeggenSpringt al kwispelend het bed op.. Mini heart attack !!!
Heul snel weer beneden gezet en dat ie daar moest blijven. Verrekten aandachtstrekker![]()
Heul niet lief !!! Hij mag niet traplopen verdorie !!quote:
Fietsenquote:Op maandag 5 maart 2012 14:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
Trix.
Het eerste wat ik dacht was "dan laat je hem toch in de auto zitten terwijl je boodschappen doet?"
En toen dacht ik "o nee, dat doe je met een hont, dit is een kind"
Zo, flink stuk gelopen en gefietst met hont, volgens mij is het me gelukt: hij is moe!(en niet nat deze keer
)
Moeten wij ook altijd doen. Frits loopt wel trap, die kleine niet meerquote:Op maandag 5 maart 2012 14:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Heul niet lief !!! Hij mag niet traplopen verdorie !!![]()
Het ergste is: hij kan de trap oplopen; maar absoluut niet af.. dus dan moet ik hem alsnog naar beneden dragen
[..]
Fietsenis samson ook altijd zo moe van
Toffee is nog loikerquote:Op maandag 5 maart 2012 14:31 schreef Jacqie1986 het volgende:
Wheheheh gebeld worden als je net een stuk chocola in je mond stopt... Niet handig...
Hahaha zijn z'n pootjes te kort om weer naar beneden te kunnen??quote:Op maandag 5 maart 2012 14:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Heul niet lief !!! Hij mag niet traplopen verdorie !!![]()
Het ergste is: hij kan de trap oplopen; maar absoluut niet af.. dus dan moet ik hem alsnog naar beneden dragen
[..]
Fietsenis samson ook altijd zo moe van
Ik denk dat ie het stiekem gewoon leuk vindt om gedragen te worden naar beneden! Den doerakquote:Op maandag 5 maart 2012 14:49 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Hahaha zijn z'n pootjes te kort om weer naar beneden te kunnen??
Dat kan ook nog jaquote:Op maandag 5 maart 2012 15:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik denk dat ie het stiekem gewoon leuk vindt om gedragen te worden naar beneden! Den doerak
Neeeee!!!quote:Op maandag 5 maart 2012 15:11 schreef PriemGirl het volgende:
Toen mijn ouders op hem moesten passen toen wij op vakantie waren; kon ie spontaan niet meer uit zichzelf naar de keuken lopen (waar ie moest slapen). Toen mijn ma zei dat het tijd was om te gaan slapen; ging ie zich heeeeeeeeulemaal plat leggen op de bank... Zo van: "Kijk nou!!! Mijn pootjes doen het niet meer !!!!"
Dus elke avond pakte mams hem op en legde hem in zijn mand in de keuken
Dat had ie echt niet bij mij kunnen flikken; maar mijn moeder vond het zo zielig andersIk lag dubbel toen ze het vertelde! Net een klein jeung die lekker profiteert
Het zijn inderdaad net kindersquote:Op maandag 5 maart 2012 15:11 schreef PriemGirl het volgende:
Toen mijn ouders op hem moesten passen toen wij op vakantie waren; kon ie spontaan niet meer uit zichzelf naar de keuken lopen (waar ie moest slapen). Toen mijn ma zei dat het tijd was om te gaan slapen; ging ie zich heeeeeeeeulemaal plat leggen op de bank... Zo van: "Kijk nou!!! Mijn pootjes doen het niet meer !!!!"
Dus elke avond pakte mams hem op en legde hem in zijn mand in de keuken
Dat had ie echt niet bij mij kunnen flikken; maar mijn moeder vond het zo zielig andersIk lag dubbel toen ze het vertelde! Net een klein jeung die lekker profiteert
quote:Op maandag 5 maart 2012 15:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Het zijn inderdaad net kinders. Fritsje piept al een week bij de kast om een Suske en Wiske pop. En als we hem zouden geven steelt ie er 1x 5 minuten mee en daarna pakt ie zijn lapje weer
[ afbeelding ] Deze maar dan in het blauw
quote:Op maandag 5 maart 2012 15:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Het zijn inderdaad net kinders. Fritsje piept al een week bij de kast om een Suske en Wiske pop. En als we hem zouden geven steelt ie er 1x 5 minuten mee en daarna pakt ie zijn lapje weer
Haha typische ookquote:Op maandag 5 maart 2012 15:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik knuffels van ze gepakt op zolder, 5 minuten spelen en nu liggen ze weerquote:Op maandag 5 maart 2012 15:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Haha typische ookHier jankt ie soms ook omdat we persé moeten spelen !! En dan gooien we heel enthousiast zijn touw weg. Holt ie er achteraan; pakt hem in zijn bek en laat hem meteen los. Dan huppelt ie terug en jankt ie tot wij hem weer gaan halen
En als we het niet doen; gaat ie heel zielig op zijn kussen zitten
Dat deed mijn hondje ook altijd! Ooit op vakantie gegaan en toen ging meneer naar een dierenhotel. Het blikvoer aldaar lustte hij niet, dus heeft hij twee weken lang biefstuk gekregenquote:Op maandag 5 maart 2012 15:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
O mijn oude hond had ook van die goede trucjes.
Hij is een paar keer opgevangen door andere mensen als we op vakantie gingen. Verschillende mensen en bij allemaal flikte hij hetzelfde. De eerste maaltijd weigerde hij te eten, ging in plaats daarvan aandacht vragen en heul zielig kijken.
En dan dachten de mensen vrijwel zonder uitzondering "ZOMG ALS HIJ EEN MAALTIJD MIST GAAT HIJ VAST DOOD, HOE MOETEN WE DAT UITLEGGEN????"
En dan kreeg hij dus iets anders, wat uiteraard lekkerder was.
En dat at hij wel, dus kreeg hij dat de hele week.
En zodra die weer thuis was at hij zijn eigen eten weer, want daar wist hij dat hij niks beters kreeg en het keuze was tussen dit eten of niks eten
quote:Op maandag 5 maart 2012 15:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
O mijn oude hond had ook van die goede trucjes.
Hij is een paar keer opgevangen door andere mensen als we op vakantie gingen. Verschillende mensen en bij allemaal flikte hij hetzelfde. De eerste maaltijd weigerde hij te eten, ging in plaats daarvan aandacht vragen en heul zielig kijken.
En dan dachten de mensen vrijwel zonder uitzondering "ZOMG ALS HIJ EEN MAALTIJD MIST GAAT HIJ VAST DOOD, HOE MOETEN WE DAT UITLEGGEN????"
En dan kreeg hij dus iets anders, wat uiteraard lekkerder was.
En dat at hij wel, dus kreeg hij dat de hele week.
En zodra die weer thuis was at hij zijn eigen eten weer, want daar wist hij dat hij niks beters kreeg en het keuze was tussen dit eten of niks eten
eet je meer als je wel gaat hardlopen dan?quote:Op maandag 5 maart 2012 16:28 schreef BGTes het volgende:
Tot nu toe 874kcal op volgens mijn teller. Dan heb ik nog 900 over voor avondeten plus avondsnack en drinken, want vandaag ga ik niet hardlopen. Not bad
Dat zei ik in t verkeerde topiclekker zo'n telefoon
Ja dan eet ik veel energierijke dingen en yoghurt en dat soort rotzooi :pquote:Op maandag 5 maart 2012 16:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
eet je meer als je wel gaat hardlopen dan?
Duuuude dat kan toch niet goed zijnquote:Op maandag 5 maart 2012 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
ik zit ongeveer op 600 kcal voor vandaag
Avondeten nog 600 erbij.
En toch voldoende gegeten
tsja, gewoon vier boterhammen met beleg, 2 stuks fruit en een halve komkommerquote:Op maandag 5 maart 2012 16:34 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Duuuude dat kan toch niet goed zijn
Nja als je lichaam je zegt dat t goed is, is het prima tochquote:Op maandag 5 maart 2012 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
ik zit ongeveer op 600 kcal voor vandaag
Avondeten nog 600 erbij.
En toch voldoende gegeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |