Ja maar waarom wél de jurk kiezen.. maar pak nietquote:Op zondag 4 maart 2012 20:54 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ze mogen allebei aangeven hoe ze álles willen.. en op de dag bepaald het lot wie van de 2 op welk element zijn/haar zin krijgt
Oooooooohhhquote:Op zondag 4 maart 2012 20:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
Goffer, zit ik een hele post te maken met swatches van inet voor priem. Heb ik ineens geen inet meer op mijn laptop
Hij had voor zichzelf ook wel wat florisanters mogen kiezen dan inddquote:Op zondag 4 maart 2012 20:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja maar waarom wél de jurk kiezen.. maar pak nietZei ik vorige week dus ook al
[..]
Oooooooohhh![]()
![]()
Ik vraag me af of hij, als hij had mogen kiezen, haar alsnog in die jurk had gedwongen!quote:Op zondag 4 maart 2012 21:03 schreef PriemGirl het volgende:
Loooool hij is nu blij omdat het haar jurk is... Wat een programma
Zei die pa nu serieus "als het misgaat; dan heb ik je" tegen de bruidegom??quote:Op zondag 4 maart 2012 21:04 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik vraag me af of hij, als hij had mogen kiezen, haar alsnog in die jurk had gedwongen!
edit: ja dus!
Ik zit op een crackertje te kauwen en hoor dus niksquote:Op zondag 4 maart 2012 21:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zei die pa nu serieus "als het misgaat; dan heb ik je" tegen de bruidegom??
Mijn vriend zei net: Als je pa dat tegen mij zou zeggen; flikker ik em buitenquote:Op zondag 4 maart 2012 21:09 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik zit op een crackertje te kauwen en hoor dus niksgehehe.. maar vaders doen wel altijd zo toch
quote:Op zondag 4 maart 2012 20:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
DOE EENS SWATCHEN VOOR MIJ PLZ KTHXBYE![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, maar mooie swatches vinden was moeilijk
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
quote:Op zondag 4 maart 2012 21:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Ik heb al glittors op
en geeeeen zin om die eraf te halen. Maar kijk es?
Thx ! Ga die eerste eens nakijken in kruidvat !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, maar mooie swatches vinden was moeilijk
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Ywquote:Op zondag 4 maart 2012 21:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Thx ! Ga die eerste eens nakijken in kruidvat !
quote:Op zondag 4 maart 2012 21:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
YwDie andere had je al gezien op ooh shinies toch?
Ik denk dat mijn stiefvader ook zulke dingen zou zeggen indd, omdat hij het niet kán laten al zou ie het willenquote:Op zondag 4 maart 2012 21:12 schreef Stormqueen het volgende:
mijn vader zou het ook zeggen. Gewoon omdat het kan
Hahah nee precies!quote:Op zondag 4 maart 2012 21:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Mijn vriend zei net: Als je pa dat tegen mij zou zeggen; flikker ik em buitenSlaat toch nergens op als je al zo lang samen bent (en zij hebben al kids samen... Wat zou trouwen daar nu aan veranderen
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |