Hoi.quote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 21:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jammer dat Waterreus niet bij SV zit straks
Heel jammer ja.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jammer dat Waterreus niet bij SV zit straks
Oh, nee.quote:
I think i like itquote:Op zondag 4 maart 2012 21:50 schreef J2T het volgende:
Today was a good day (L)
Volgende week lekker RKC. Ik zeg ik hou ervan.
Mag ik dat nu nog doen dan? lekker topics openen?quote:Op zondag 4 maart 2012 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, nee.
Toen reageerde er 3 mensen in m'n welkomstopicMaar ik stond toen nog wel bekend als VBL-troll
Kunnen we jouw ontgroening dan niet overdoen?quote:Op zondag 4 maart 2012 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, nee.
Toen reageerde er 3 mensen in m'n welkomstopicMaar ik stond toen nog wel bekend als VBL-troll
Jojoortjes ontgroening lijkt me leuker.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:51 schreef eight het volgende:
[..]
Kunnen we jouw ontgroening dan niet overdoen?
Ik zou het niet doen nee.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mag ik dat nu nog doen dan? lekker topics openen?
Als je nooit toenadering zoekt hoef je ook niet iemand te verlaten.quote:
Inderdaad. Zo ongeveer hetzelfde als klappen voor Duitsers die met tanks je stad komen binnenvallen.quote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 21:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad. Zo ongeveer hetzelfde als klappen voor Duitsers die met tanks je stad komen binnenvallen.
Dat gebeurde toch ook?quote:Op zondag 4 maart 2012 21:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad. Zo ongeveer hetzelfde als klappen voor Duitsers die met tanks je stad komen binnenvallen.
Wat zit je dwars?quote:Op zondag 4 maart 2012 21:52 schreef Muto het volgende:
[..]
Als je nooit toenadering zoekt hoef je ook niet iemand te verlaten.
Whehe lulquote:Op zondag 4 maart 2012 21:53 schreef Caland het volgende:
[..]
alleen in amsterdamquote:
Jules Deelderquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |