quote:
Wees dan duidelijk wáárop je "Jawel" zegt.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik beweer nergens dat jij beweert dat hij gekocht is, ik zeg alleen dat hij gehuurd is.
Danku!quote:Op zondag 4 maart 2012 21:00 schreef ValHallen het volgende:
Zinloze discussie, Guidetti is beter dan Siggy. En zal beter blijven. Wat Siggy nou niet meteen een slechte spits maakt verder.
Kan je ook niet meer zekerheid zeggen ditquote:Op zondag 4 maart 2012 21:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wees dan duidelijk wáárop je "Jawel" zegt.
En nee, die gast is helemaal niet beter. ALleen al omdat hij geblesseerd isMaar buiten dat, denk je nou echt dat die gast internationale (wereld)top wordt? Dat wordt Guidetti namelijk wel
.
quote:Op zondag 4 maart 2012 21:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
4 ton per seizoenshelft.
Edit: vuile sneleditter
Ajax spitsen horen langzaam, technisch, groot en (kop)sterk te zijn. Kluivertquote:Op zondag 4 maart 2012 21:02 schreef ajacied4lf het volgende:
Gaat weer nergens over. Ik hoop dat Siggy voor altijd bij Ajax blijft. Eindelijk weer eens een 'Ajax spits'.
Die altijd geblesseerd is?quote:Op zondag 4 maart 2012 21:02 schreef ajacied4lf het volgende:
Gaat weer nergens over. Ik hoop dat Siggy voor altijd bij Ajax blijft. Eindelijk weer eens een 'Ajax spits'.
Dat was vroegah.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ajax spitsen horen langzaam, technisch, groot en (kop)sterk te zijn. Kluivert
Zulke spelers zitten meteen bij Chelsea, Barcelona, Real madrid etc.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Maar wel de perfecte Ajax spits. Net als Kanu bijvoorbeeld.
Inlijsten/in de troffeekast, eerste en laatste keer.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zou Ebecilio doen met de bal die hij mee naar huis mocht nemen?
Klopt. De Ajaxspitsen die we de laatste jaren hebben opgeleid komen allemaal talent tekort (Poepon, Nando Rafael)quote:Op zondag 4 maart 2012 21:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zulke spelers zitten meteen bij Chelsea, Barcelona, Real madrid etc.
Ik denk dat we blij moeten zijn met Siggy, hij deed het prima de eerste paar wedstrijden.
Alleen moeten we hopen dat hij niet net als Robben isdaar lijkt het wel op.
Ik geef sowieso echt geen fuck om auto's. no homo.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:16 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik ben voor het eerst TopGear aan het kijken, en ik vind het helemaal niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |