Ga maar TR'e. Ben je goed in.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:29 schreef Stokstaart het volgende:
pleur maar op hier post ik niet meer smerige joden TT
quote:Op zondag 4 maart 2012 20:29 schreef Stokstaart het volgende:
Reejageer je af op moody dan mattiquote:Op zondag 4 maart 2012 20:29 schreef Stokstaart het volgende:
Niet zo janken ik geloof er immers weer door jou in.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Geld is straks op als jullie geen CL halen.
Mijn prognose: Ajax 1 , Twente 2 en PSV 3
Iets voorspellen is iets anders dan iemand iets gunnen. Echt bekijk het maar.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Niet zo janken ik geloof er immers weer door jou in.
Ik hunt NOOIT. Had een geniale TT bedacht maar laat maar weer zitten.quote:
Sowieso niet PSV.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:32 schreef stevenmac26 het volgende:
ik hoop dat ajax kampioen wordt maar als ik naar het beestje verstand wat ik heb luister dan wordt het alsnog psv of twente
Neehee.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:32 schreef stevenmac26 het volgende:
ik hoop dat ajax kampioen wordt maar als ik naar het beestje verstand wat ik heb luister dan wordt het alsnog psv of twente
PSV zie ik de komende 2 weken niet zonder kleerscheuren doorkomen. Voor Twente ben ik banger.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:32 schreef stevenmac26 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |