abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108713546
2012

12 maart: Webkim (jongen)
***21 maart: Kuukske en JDude*** (jongen)
27 maart: Oeke
*** 31 maart: flugeltje en Martijn_AR *** (jongen)

01 april: Superwormjim (jongen, papa)
07 april: Asyniur (jongen)
12 april: Marrije (meisje)
13 april: Rixtje (jongen)
21 april: Xanteh
26 april: Roosje84 (jongen)

02 mei: Zoë23 (meisje)
03 mei: Knife (papa)
06 mei: Soohr (papa)
07 mei: Sproet-je (jongen)
17 mei: Sam1993
18 mei: Tinuviel en iamredleader
24 mei: Covie

16 juni: adesse
23 juni: Phaidra (jongetje)
26 juni: KatyM (jongetje)
26 juni: Marjolijntje (meisje)
29 juni: bijtje84 (2 jongens)
29 juni: Lunta
30 juni: clauwheee (meisje)

4 Juli: Bodpa09
*** 8 juli: mereltje en Forno ***
12 juli: Fenne
12 juli: Kersjes (jongen)
13 juli kin238 (meisje)
17 juli: Sonnetje85 (meisje)
21 juli: Gerberaatje (meisje)
24 juli: Tante_Soesa (meisje)
26 juli: Troeta (meisje)

1 augustus: Nanadu
6 augustus: maffemuts (jongetje)
16 augustus: SupremeEvil
21 augustus: Labelloo
27 augustus: MixedEmotions
28 augustus: Cantare

1 september: Sopho
10 september: LeNeHe
***10 september: Loodje en Blijepeen***
13 September: Frups
17 september: Kwisted

03 oktober: Freubelot
04 oktober: Admiraal_Anaal (papa)
12 oktober: Mangostine
13 oktober: Sorbootje (neefje of nichtje)
eind oktober: Enfermera

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 4 maart 2012 @ 20:22:00 #2
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108713643
quote:
2s.gif Op zondag 4 maart 2012 20:19 schreef covie het volgende:
Ik denk dat je de 40 weken niet haalt dit keer fluugs, dus ik zou emotioneel gezien ook de omslag maar eens proberen te maken :Y :*
Die omslag maken is best wel lastig merk ik... Ik heb gewoon geen enkel scenario in m'n hoofd waarbij Pieterke een paar weken eerder komt... Ook Martijn niet trouwens, die is nog haske druk bezig om op z'n werk alles zo voor te bereiden dat ie er bij 42 weken 4 weken tussenuit kan...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_108713705
Ik hoor het wel als er in de OP nog wat aangepast moet worden.

Correctie dan Flugel. Ik hoop dat hij komt wanneer jullie er klaar voor zijn :*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_108713931
Vorige keer had je toch ook al lang van te voren last va voorweeen fluugs?
Althans k kan me herinneren dat ik er van overtuigd was dat jij en Pessie me in gingen halen :D
Nja hopelijk doen ze wel iets!

Vandaag de zolder opgeruimd. Weer een hoop weggedaan (blijven ieder jaar bezig :')). Volgende.week gaan ze beginnen aan de babykamer O+
En nu ben ik verrot, heb ook de woonkamer schoongemaakt, gisteren de bovenverdieping. Dus morgen doe k niks...
  zondag 4 maart 2012 @ 20:28:52 #5
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108714115
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 20:26 schreef Sonnetje85 het volgende:
Vorige keer had je toch ook al lang van te voren last va voorweeen fluugs?
Althans k kan me herinneren dat ik er van overtuigd was dat jij en Pessie me in gingen halen :D
Nja hopelijk doen ze wel iets!

Vandaag de zolder opgeruimd. Weer een hoop weggedaan (blijven ieder jaar bezig :')). Volgende.week gaan ze beginnen aan de babykamer O+
En nu ben ik verrot, heb ook de woonkamer schoongemaakt, gisteren de bovenverdieping. Dus morgen doe k niks...
Ja klopt, zei ik net in het vorige topic ook al... Alleen waren ze toen niet zo heftig als nu... Het zal er bijhoren bij mij denk ik, maar fijn is anders...

Zolder ruimen! Toch iets van nesteldrang dus :P
pi_108714216
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 20:22 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Die omslag maken is best wel lastig merk ik... Ik heb gewoon geen enkel scenario in m'n hoofd waarbij Pieterke een paar weken eerder komt... Ook Martijn niet trouwens, die is nog haske druk bezig om op z'n werk alles zo voor te bereiden dat ie er bij 42 weken 4 weken tussenuit kan...
Aah komt allemaal vast goed!
In elk geval hoop ik dat de kleine pieter het nog een week of 2 volhoud dat zou sowieso het beste zijn!

Doen voorweeën ook al echt pijn?
Kan me er niks bij voorstellen hoe het voelt.
pi_108714548
:* Fluugs, hou hem nog maar even lekker bij je hoor!!

Hier nu eindelijk met de benen omhoog op de bank. Lamp hangt, muur is geverfd, kozijn is geverfd, boel is gezogen en gedweild, de kast en de commode staan!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_108714884
Nesteldrang. Ik heb het nog niet :@. Volgens mij. Ik heb het ledikantje opgemaakt, dat wel. En een sprei overheen gelegd.

JD heeft al gepoetst vandaag. :D ik zou alleen nog graag de voorraadkast opruimen. Want als ik die zie word ik wel gek :')

Mooi kamertje Marjolijn!
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_108714981
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 20:28 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ja klopt, zei ik net in het vorige topic ook al... Alleen waren ze toen niet zo heftig als nu... Het zal er bijhoren bij mij denk ik, maar fijn is anders...

Zolder ruimen! Toch iets van nesteldrang dus :P
Oh daar heb ik overheen gelezen.
Nee dat snap ik. Lijkt me heel irritant die voorweeen. Hoop dat ik ze weer oversla :)

Nee joh, geen nesteldrang. Gewoon noodzaak. Anders klust t zo lastig. Maar tis wel fijn moet ik zeggen.
Dit weekend hadden we even groot onderhoud nodig in huis.
pi_108715127
Leuk je kamertje Marjolijn!
En boeiend dat t ikea is, dat t naar je zin is is toch het belangrijkste!
  zondag 4 maart 2012 @ 20:47:57 #11
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108715396
flugel, ik heb stiekem zo'n vermoeden dat Pieter in elk geval niet blijft zitten tot 42 weken.

Ik heb zelf zo'n gevoel dat Huubke niet blijft zitten tot 40 weken.

Kuuks, hebben wij dezelfde voorraadkast? Ik moet de onze ook nog opruimen, maar ik denk dat dat toch echt een karweitje wordt voor na de bevalling...
Verder heb ik ook geen nesteldrang hoor :N

Leuk Marjolijntje :Y
pi_108715624
Zou wat zijn als we dezelfde kast hebben 8-). Dat houdt in dat als jij de jouwe opruimt de mijne ook is opgeruimd. :7
  zondag 4 maart 2012 @ 20:54:16 #13
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108715782
Maar ik begin er pas aan na de bevalling, dus als jij jouw dadendrang nou eens wat eerder uitvoert? Dan hoef ik het niet meer te doen ;)
pi_108716162
Jeetje Fluugs, dan duim ik gewoon dat Pietertje nog even blijft zitten, tot jullie je er klaar voor voelen. En dat je gewoon een paar laatste ontspannende weken hebt zodat je uitgerust bent voor de bevalling. :*

PE, gefeliciteerd met jullie dochter! *O*

Lief dat er naar me gevraagd werd in het vorige topic. O+
Ik vind het moeilijk mee te schrijven. Ik weet nog goed dat toen ik zwanger was van Ko hier iemand tot weet ik hoe lang doorwerkte en dat ik dat echt idioot vond. :')
Nu doe ik het zelf.
En het voelt ook idioot en zwaar en ik ben ook bang dat het kind er ineens is en dat we nog geen naam hebben en geen geboortekaartje. :{
En mijn voeten zijn echt enorm gezwollen door het vocht, maar dat is ook niet zo verbazend.
Dus eigenlijk gaat het wat minder hier. ;(

Maar tussen alles door word ik zo verwend en verzorgd, dat het verheugen op ons nieuwe baby'tje steeds groter word.
Ik kreeg een enorme doos van Mignonne met spulletjes die ze nog had uit haar kraampakket, lieve joggingbroekjes, new born luiertjes en baby-olie en nog veel meer. O+
En Wickie kwam het mozesmandje brengen voor de baby. Heb ik even van Wies en Mette mogen genieten, wat een leukerds! O+
En mijn mama is ook een dagje komen helpen gister. O+

Nouja, gemengde gevoelens hier dus... ;)

Lief kamertje Marjoleintje! O+
Er is ook een topic he? Om je kamertje te showen. :)
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_108716570
quote:
2s.gif Op zondag 4 maart 2012 20:54 schreef Asyniur het volgende:
Maar ik begin er pas aan na de bevalling, dus als jij jouw dadendrang nou eens wat eerder uitvoert? Dan hoef ik het niet meer te doen ;)
Het staat op de planning voor volgende week zondag :D
  zondag 4 maart 2012 @ 21:07:41 #16
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108716694
Ik weet het niet hoor dames of ie zoveel eerder gaat komen...

Oeks :* Pas op jezelf he dame?
pi_108716762
Oeke :* vervelend dat je je zo voelt! Heb je er zicht op hoe lang je nog door.moet werken?
Fijn dat er veel lieve mensen om je heen zijn die je toch een beetje verwennen.

Ik geloof dat ik zo mn bed induik. Ben echt niet lekker (net opeens, beetje bluh gevoel) en volgens mij is dat vermoeidheid.
Hoop dat dreumes me een beetje uit laat slapen. En om 8uur wakker wordt ipv rond half 7...
  zondag 4 maart 2012 @ 21:10:11 #18
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108716865
quote:
10s.gif Op zondag 4 maart 2012 21:05 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Het staat op de planning voor volgende week zondag :D
Aah mooi, ik verheug me alvast op een opgeruimde kast ;)

oeke, wat flugel zegt: pas goed op jezelf :*
Maar fijn dat je gisteren zo'n fijne dag gehad hebt O+
  zondag 4 maart 2012 @ 21:18:58 #19
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_108717527
Och Oeks, ik weet hoe je je voelt. Ik heb ook tot 39 weken doorgewerkt, het ging bij mij wel goed. Maar toch had ik achteraf beter met 37/38 weken max moeten stoppen. Het is dat Lientje pas met 41.4 weken werd geboren en ik daardoor weer goed uitgerust was, maar was ze voor de 40 weken geboren dan was dat niet zo geweest en dat nekt je dan volgens mij na de bevalling.

Sterkte ermee, dapper ben je zeker! ;)
pi_108717859
Sonnetje, ik heb vandaag besloten dat ik nog 3 volle dagen werk op het atelier en wat dan niet af is, neem ik mee naar huis. Dan kan ik dat in een iets rustiger tempo afmaken.
Bv 2 uurtjes werken als Ko naar de psz is ofzo.
Ik wil ook wat ruimte in mijn hoofd maken voor de bevalling. En dus de rest los kunnen laten.

Juud, dan bedoelde ik jou misschien! :D :*
Nouja, weet je, ik word zo door mijn werk in beslag genomen, dat er gewoon weinig anders overblijft. En normaal vind ik dat heerlijk, zo de laatste loodjes van een project. Maar nu heb ik 2 conflicterende belangen in mijn hart en hoofd. en dat botst.
Maar het voelt ook niet goed er hier over te 'zeuren'. Dus vandaar dat jullie me minder horen. En geen tijd natuurlijk. :P :')
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_108731022
Oeke dat heb je goed, dan heb je nog maar 2 weken om echt uit te rusten.
Ik hoop wel dat als je het werk thuis hebt, je niet elk moment gaat pakken om verder te werken, maar echt je rust neemt.

Soempie, fijn dat het zo goed gaat. En ik ben echt wel jaloers een beetje dat je overweegt om helemaal te stoppen :o Oooh als ik dat toch kon *droomt weg* :+
pi_108731029
Misselijk O+

Marjoleintje, leuk kamertje! :)
pi_108731104
Oef, vanochtend de eerste kotspartij (sorry), maar het viel me mee! Alleen jammer dat ik er ivm verse mascara daarna uitzag als die sad panda van Coco :')
Wel apart hoe dat ineens komt opzetten, eerst was er weinig aan de hand, toen ineens brak het zweet me uit!? En nu vrolijk aan de yoghurt met muesli.

Fijn he Coco, die bevestiging? Zie je, deze blijft plakken. O+
  maandag 5 maart 2012 @ 07:05:36 #24
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_108731105
Soempie, ik ben na mn 2e bevalling helemaal gestopt met werken. Geen moment spijt van gehad en krijg je dat wel dan kun je altijd beslissen weer aan het werk te gaan.

Oeke, geen geboortekaartje, ach nou ja, dat kan ook wat later, maar geen naam wordt wel lastig. Verder nog wel aan je to do lijst toegekomen of is dat door de drukte naar de achtergrond geschoven?

Asy, ik ben nieuwsgierig naar het pakje.
pi_108731106
Nou *O* voor de misselijke dames dan maar? :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')