Ik las "spacybonen"quote:Op zondag 4 maart 2012 20:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat zijn specibonen? Die lijken me niet echt gezond
Ik kan het wel ontkennen maar dat heeft geen nut.quote:
Geeft niet hoor Loefjequote:Op zondag 4 maart 2012 20:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan het wel ontkennen maar dat heeft geen nut.
Wut?quote:
Tsssk, jij moest eens weten wat Pinda allemaal voor mij heeft gedaan.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geeft niet hoor Loefje
Komt vanzelf goed wanneer je een ruggengraat kweekt![]()
Nee, dat was bob zijn wtfmoment van de dag over die niet lekkere laatste sinasappel volgens mijquote:Op zondag 4 maart 2012 20:14 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wut?
Je had het toch over een harde opmerking over een sinaasappel die je had gemaakt?
Dat betekend niet dat je constant ja en amen moet zeggen op alles.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Tsssk, jij moest eens weten wat Pinda allemaal voor mij heeft gedaan.
hehehequote:Op zondag 4 maart 2012 20:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gheheheh ik hou va grapjes inde supermarkt... ook een keer bij de potten specibonen, stond op 1 van de blikjes "gesorteerd" dus ik zei (was de bedoeling dat ik het dacht) " oooh das handig, hoef ik dat zelf niet meer te doen"
spercibonen, sorry =pquote:
IRL zou veel leuker zijnquote:
niet...want ze hijst me in een gothic-jurk =pquote:
Dat is toch geen WTF-moment. Mensen die Sinos niet stalkenquote:Op zondag 4 maart 2012 20:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ze vindt je lief
http://www.fok.nl/gm/spytool.php?van=Aliana&over=Sinosappel&spy=1
Dan hoef je dat zelf niet meer te doenquote:Op zondag 4 maart 2012 20:16 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
spercibonen, sorry =p
en "zelf doen" als in sorteren... snap nog steeds niet waarom dat op t blikje staat "gesorteerde spercibonen"
Doe ik niet.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat betekend niet dat je constant ja en amen moet zeggen op alles.
Da's een goeie, die moet ik onthouden.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:18 schreef heloef het volgende:
Als dat het niet zou zijn was het anders geweest.
uhuh, jij ook denk ik aangezien je jezelf pinda noemtquote:
Heeft vast iets met kwaliteit of lengte te makenquote:Op zondag 4 maart 2012 20:16 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
spercibonen, sorry =p
en "zelf doen" als in sorteren... snap nog steeds niet waarom dat op t blikje staat "gesorteerde spercibonen"
Ik bedenk me nu pas hoe dubbelop dat is.quote:
Des te meer redenquote:Op zondag 4 maart 2012 20:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
niet...want ze hijst me in een gothic-jurk =p
quote:Op zondag 4 maart 2012 20:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
matched goed bij mn nerdy-bril =Dquote:
Hai Myrquote:
woei, emo'squote:Op zondag 4 maart 2012 20:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Nee, ze heet zo omdat arachideolie meer verhit kan worden.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:19 schreef Lynthy het volgende:
[..]
uhuh, jij ook denk ik aangezien je jezelf pinda noemt
Dat zou een chaos worden, maar wel leukquote:
hahahahahaquote:Op zondag 4 maart 2012 20:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Welk antikatlied? Mensen die antikatliederen zingen DOEN NIET MEER MEE.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:21 schreef Drommeldaris het volgende:
Sinos wat zit je mn antikatlied te posten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met een groepje fokkers samen in een huis wonenquote:Op zondag 4 maart 2012 20:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat zou een chaos worden, maar wel leuk
ik ben nog steeds voor een BB met fokkersquote:Op zondag 4 maart 2012 20:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met een groepje fokkers samen in een huis wonen
The horror. Plus hoeveel huizen zijn er nou die beschikken over zeg 8 aparte zolderkamers.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met een groepje fokkers samen in een huis wonen
Bedoel je niet BBQ?quote:Op zondag 4 maart 2012 20:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben nog steeds voor een BB met fokkers
BB lijkt me echt gaaf! =D alleen beetje kut gezien mn bedrijf enzo...quote:Op zondag 4 maart 2012 20:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 maart 2012 20:13 schreef Drommeldaris het volgende:
http://www.fok.nl/gm/spytool.php?van=Aliana&over=Sinosappel&spy=1
Dat wordt waarschijnlijk heel saai omdat iedereen achter te computer zit of heel spannend omdat iedereen afkickverschijnselen krijgt door het gebrek aan internet.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat is precies wat ik dcaht + waarom houdt ze ze vast ...(tis niet dat ze anders uit dr jurkje vallen ofzo)quote:
Kelder mag ook hoorquote:Op zondag 4 maart 2012 20:25 schreef xFriendx het volgende:
[..]
The horror. Plus hoeveel huizen zijn er nou die beschikken over zeg 8 aparte zolderkamers.
Saperdefapfapfapquote:
het ging even om de stijl, kon niet zo snel wat beters vindenquote:
Deze man.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Het heeft wel wat. Maar die piercing en wenkbrauwen zijn wat ordinair
En ze is plat
Nee Big Brotherquote:
mmm je mist toch wel ietsquote:Op zondag 4 maart 2012 20:28 schreef twi het volgende:
[..]
Deze man.
Al maakt het plat me geen bal uit
Een BB met fokkers..holy shit!quote:Op zondag 4 maart 2012 20:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee Big Brother
Zit echt op het moment te wachten dat ze weer een BB doen, ik ga me gelijk opgeven
Jezus, wat is er met jouw fotoboek gebeurd? En waarom staat het kadlied daar niet?quote:Op zondag 4 maart 2012 20:28 schreef Sinosappel het volgende:
Haha. Die fittie tussen mij en Aliana was wel mooi toch. Toen rose met die spytool kwam
Maar Drommel, antikad lied had veel indruk op me gemaakt
Uhuh. Maarja het viel me nogal op door die handen erop.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:27 schreef Lynthy het volgende:
[..]
het ging even om de stijl, kon niet zo snel wat beters vinden
Ja, zo oppervlakkig meisje hequote:Op zondag 4 maart 2012 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
mmm je mist toch wel ietsals ze zo plat is
quote:Op zondag 4 maart 2012 20:29 schreef twi het volgende:
[..]
Jezus, wat is er met jouw fotoboek gebeurd? En waarom staat het kadlied daar niet?
Kan ze toch niks aan doen. Trouwens, het lijkt wel alsof ze nog maar 15 is of zo, misschien ligt het daar aan dat ze nog zo plat is.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
mmm je mist toch wel ietsals ze zo plat is
Daarom zei ik al dat het een jonge poser wasquote:Op zondag 4 maart 2012 20:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kan ze toch niks aan doen. Trouwens, het lijkt wel alsof ze nog maar 15 is of zo, misschien ligt het daar aan dat ze nog zo plat is.
Ik had het niet over haar maar vrouwen zonder borsten. Mijn ex bv. Ik miste toch wel iets zeg maarquote:Op zondag 4 maart 2012 20:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kan ze toch niks aan doen. Trouwens, het lijkt wel alsof ze nog maar 15 is of zo, misschien ligt het daar aan dat ze nog zo plat is.
mja, maar dan moet ze niet dr "inkijk" laten fotograveren en t met dr handen afdekken, dan valt t zo op...quote:Op zondag 4 maart 2012 20:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Alles wat ik zeg maakt toch veel indruk op jouquote:Op zondag 4 maart 2012 20:28 schreef Sinosappel het volgende:
Haha. Die fittie tussen mij en Aliana was wel mooi toch. Toen rose met die spytool kwam
Maar Drommel, antikad lied had veel indruk op me gemaakt
Ik waardeer tieten meer als ik sta te springen van de testosteronquote:
Geen dank voor alle extra hits die ik je zojuist heb bezorgd door het in dit topic te vermelden/vragen.quote:
Jouw ex had totaal geen borsten? Meestal hebben ze wel iets toch?quote:Op zondag 4 maart 2012 20:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik had het niet over haar maar vrouwen zonder borsten. Mijn ex bv. Ik miste toch wel iets zeg maar
Ehh, wat?quote:Op zondag 4 maart 2012 20:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik waardeer tieten meer als ik sta te springen van de testosteron(Relatief aan de kont dan)
Nee, beter was geweest als ze ze nog een beetje omhoog had gedrukt of zo.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:31 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja, maar dan moet ze niet dr "inkijk" laten fotograveren en t met dr handen afdekken, dan valt t zo op...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A match made in heaven.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:31 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Alles wat ik zeg maakt toch veel indruk op jou
quote:Op zondag 4 maart 2012 20:32 schreef Drommeldaris het volgende:
Tering sinos je fobo
Ik sta niet eens tussen je favoriete fokkers, wat is deze?
Dit shirt voor je!tof shirtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.signatuurloos
Ja... Zoiets, ik ben een billen man al zeg ik het zelf maar...quote:Op zondag 4 maart 2012 20:32 schreef twi het volgende:
[..]
Hij fapt sneller op tietenplaatjes dan op kontenplaatjes.
Nee, maar ik geloof dat alleen Heloef en ik die mening hebben.quote:
Dat is wel tegenovergesteld. Of geniet je meer van het fappen wanneer je het langzaam doet?quote:Op zondag 4 maart 2012 20:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja... Zoiets, ik ben een billen man al zeg ik het zelf maar...
HEEEYquote:Op zondag 4 maart 2012 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, maar ik geloof dat alleen Heloef en ik die mening hebben.
Altomeisjes.
quote:Op zondag 4 maart 2012 20:32 schreef Drommeldaris het volgende:
Tering sinos je fobo
Ik sta niet eens tussen je favoriete fokkers, wat is deze?
Dit shirt voor je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je toont niet eens lobi in mn nieuwe fobo
Heaven is a place on earth with you
Maar wanneer ben je een alto?quote:Op zondag 4 maart 2012 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, maar ik geloof dat alleen Heloef en ik die mening hebben.
Altomeisjes.
Ah, ik snapte al niet waarom hij daarmee op mij reageerde maar toen ik het las stond het kont gedeelte er nog niet.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:32 schreef twi het volgende:
[..]
Hij fapt sneller op tietenplaatjes dan op kontenplaatjes.
Komtie:quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2012 20:37:25 ]
Neuh...quote:Op zondag 4 maart 2012 20:34 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is wel tegenovergesteld. Of geniet je meer van het fappen wanneer je het langzaam doet?
mja, als je van alternatieve rock en zo houdt? want dit is niet echt mainstream hequote:
Niet iedereen is een nerdmeisje, mfn.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:37 schreef moneyfornothing het volgende:
Heb je nou echt pics van je beeldscherm genomen?
quote:Op zondag 4 maart 2012 20:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Komtie:Kinky dat paarse haar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
signatuurloos
[..]
Komtie:Sims 1? Wat Grafisch slechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
quote:Op zondag 4 maart 2012 20:37 schreef moneyfornothing het volgende:
iets ja. maar niet iets wat je kan vastpakken en mee spelen zeg maar.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jouw ex had totaal geen borsten? Meestal hebben ze wel iets toch?
Ik vind dat anders best wel mainstream.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:38 schreef Lynthy het volgende:
[..]
mja, als je van alternatieve rock en zo houdt? want dit is niet echt mainstream he
Zelf een zakje smurfensnot maken voordat je begint te seksen.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
iets ja. maar niet iets wat je kan vastpakken en mee spelen zeg maar.
Klinkt leukquote:Op zondag 4 maart 2012 20:38 schreef Lynthy het volgende:
[..]
mja, als je van alternatieve rock en zo houdt? want dit is niet echt mainstream he
had ze ook geen tepels dan?quote:Op zondag 4 maart 2012 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Nooit over een definitie nagedacht.quote:
[..]
Komtie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:37 schreef twi het volgende:
Kaneelstokje is al aan het fappen op die eerste.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Fixedquote:Op zondag 4 maart 2012 20:35 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je toont niet eens lobi in mn nieuwe fobo
hahaquote:Op zondag 4 maart 2012 20:39 schreef twi het volgende:
[..]
Zelf een zakje smurfensnot maken voordat je begint te seksen.
Ja, heel lullig als je als vrouw met bijna geen borsten zit, maar dan nog zou ik er niet *zo'n* issue van maken.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
oh dat welquote:
Dat deed ik toen ook nietquote:Op zondag 4 maart 2012 20:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, heel lullig als je als vrouw met bijna geen borsten zit, maar dan nog zou ik er niet *zo'n* issue van maken.
Maar het klopt wel tijn, wat je zegt.
ja want ik fok op me laptop en ik doe sims op mijn macquote:Op zondag 4 maart 2012 20:37 schreef moneyfornothing het volgende:
radio 538 en Q music enzo zijn mainstreamquote:Op zondag 4 maart 2012 20:39 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik vind dat anders best wel mainstream.
3? Damn, maar de combo foto's maken van een beeldscherm met een foon is nooit echt super te noemenquote:Op zondag 4 maart 2012 20:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sims 3maar met telefoon genomen en het beeld deed raar
vind dat echt wel een enge foto!quote:
Liever een leuk hoofd en goede tieten.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:41 schreef twi het volgende:
Liever een leuk hoofd en geen tieten, dan een middelmatig hoofd en (grote) tieten.
Joekelsquote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 20:43 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Liever een leuk hoofd en goede tieten.
Dilemma's mfn, dilemma's.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:43 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Liever een leuk hoofd en goede tieten.
Nou ja, joekels ook weer niet; die hebben vaak ook van die pannenkoektepels.quote:
Come to daddyquote:
Lieg nietquote:Op zondag 4 maart 2012 20:44 schreef Myraela het volgende:
Ik zou mijn borsten graag laten verkleinen.
Ach, het uiterlijk moet ook goed zijn hoor.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:44 schreef kingtoppie het volgende:
Ze moet gewoon een mooi innerlijk hebben
en naar welke obscure bandjes luister jij zoal dan?quote:
En wat is jouw eisenlijstje, Sinosje?quote:Op zondag 4 maart 2012 20:45 schreef Sinosappel het volgende:
Mensen in het avnzmgtopic met eisenlijsten
Als je hier post betekent dat niet dat je met iedereen van bil moet gaan he?quote:Op zondag 4 maart 2012 20:45 schreef Sinosappel het volgende:
Dank u en amen.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:44 schreef kingtoppie het volgende:
Ze moet gewoon een mooi innerlijk hebben
Ja, maar dat kent iedereen natuurlijk. Ik vind het album drugqs (of hoe je 't ook spelt) eigenlijk helemaal lekker om te horen. Jammer dat ik ze effe een beetje kwijt benquote:Op zondag 4 maart 2012 20:45 schreef xFriendx het volgende:
Met Windowlicker ofzow toch? Met die chicks met baarden en zo?
Het moet klikken.quote:
Huh wat?quote:Op zondag 4 maart 2012 20:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je hier post betekent dat niet dat je met iedereen van bil moet gaan he?
Pics van je tetten, DM nu!quote:Op zondag 4 maart 2012 20:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik lieg niet. Met een C of een kleine D zou ik enorm blij zijn.
Amen brotherquote:Op zondag 4 maart 2012 20:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je hier post betekent dat niet dat je met iedereen van bil moet gaan he?
geloof ik best hoor..!quote:Op zondag 4 maart 2012 20:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Fappen.quote:
Ik zit hier niet omdat ik zo gemakkelijk ben.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:45 schreef Sinosappel het volgende:
Veel groter is ook niet praktischquote:Op zondag 4 maart 2012 20:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
http://www.last.fm/user/Captain_Xeroquote:Op zondag 4 maart 2012 20:45 schreef Lynthy het volgende:
[..]
en naar welke obscure bandjes luister jij zoal dan?
Ik heb maar 3 punten, is dat teveelquote:Op zondag 4 maart 2012 20:45 schreef Sinosappel het volgende:
Haha ja, heb al gereden en mijn motor eens een keer gewassen.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:47 schreef Crutch het volgende:
[..]
Voel je het al buiten? Het motorweer nadert.
Dus jij vind kinderen ok?quote:Op zondag 4 maart 2012 20:48 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb maar 3 punten, is dat teveel
Ik heb ook enorm veel pijn.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:47 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
geloof ik best hoor..!
toen ik in de puberteit zat, was ik ook best uit verhouding, tieten waren in heel snel gegroeid, en was toen ook wat zwaarder. Had echt elke dag last van mn rug enzo.
is soort vanvanzelf goedgekomen, boobs zijn kleiner (en mn voeten ook trouwens =p)
Jij ook, maar dan met je nichtje.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:49 schreef twi het volgende:
[..]
Natuurlijk, Drommel woont in Groningen, die wil een gezin met 12 kinderen.
quote:Op zondag 4 maart 2012 20:49 schreef twi het volgende:
[..]
Natuurlijk, Drommel woont in Groningen, die wil een gezin met 12 kinderen.
Maar C of D is ook niet meteen in de categorie kleine tietjes. Wel veel beter te doen qua gewicht en alsnog leuk om naar te kijken, dat wel.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb ook enorm veel pijn.Ik slaap ook met bh omdat het gewoon pijn doet zodra ik mijn bh uit doe. Gewoon teveel gewicht. Echt niet chill. Mannen vinden het leuk, maar daar houd het dan ook echt op.
gorillaz is anders net zo 'mainstream' als deus of audioslavequote:Op zondag 4 maart 2012 20:48 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
http://www.last.fm/user/Captain_Xero
Beperkt het je ook in activiteiten dan? En kledingkeuze en zo?quote:Op zondag 4 maart 2012 20:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb ook enorm veel pijn.Ik slaap ook met bh omdat het gewoon pijn doet zodra ik mijn bh uit doe. Gewoon teveel gewicht. Echt niet chill. Mannen vinden het leuk, maar daar houd het dan ook echt op.
Konden we maar kopen wat we willen.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:48 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Haha ja, heb al gereden en mijn motor eens een keer gewassen.
Had bijna een nieuwe gekocht trouwens, maar toch maar niet gedaan want dan zou mijn spaargeld + vorige salaris op zijn.
mja, t gaat toch niet om wat "de man" leuk vind, last van je rug is echt rot... =( ik droeg na een tijdje vrij vaak een sport-bh, omdat dat t gewoon beetje plat drukt en meer steun geeft, truitjes enzo trokken ook altijd heel raar bij mn oksel.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
overgewicht is een keuzequote:Op zondag 4 maart 2012 20:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
hard gewordenquote:Op zondag 4 maart 2012 20:47 schreef krioro het volgende:
Ik hoorde dat het hier over tieten ging.
[ afbeelding ]
Ken ik jou?quote:Op zondag 4 maart 2012 20:51 schreef krioro het volgende:
Hey maar hoi. Eigenlijk kwam ik hier omdat ik met Heloef op versiertocht wil. Tips zijn welkom.
Sinds wanneer niet?quote:Op zondag 4 maart 2012 20:51 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja, t gaat toch niet om wat "de man" leuk vind,
Ik zag hem aankomen.quote:
Ik vind kleiner dan een C ook mooi hoor, maar niet bij mij. Maar bij een vrouw van 1.70 ofzo vind ik het wel schattig.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:50 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Maar C of D is ook niet meteen in de categorie kleine tietjes. Wel veel beter te doen qua gewicht en alsnog leuk om naar te kijken, dat wel.
Qua activiteiten valt het wel mee, gewoon andere topjes aan als je sport. Met kleding valt het meeste wel mee, alleen bloesjes zitten meestal overal goed behalve bij mn borsten.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:50 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Beperkt het je ook in activiteiten dan? En kledingkeuze en zo?
Ik ook nu jij hier bent.quote:
Mijn hart, wat doe je, kleine brada.quote:
Nee, maar als je dik bent heb je ook dikke tieten.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:54 schreef Lynthy het volgende:
[..]
want vrouwen kiezen voor hun maat tieten?
Waarom?quote:Op zondag 4 maart 2012 20:53 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dan zou ik wel een 2e huisje willen.
Mijn BMI is al 25+, er is nu geen weg meer terug.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:54 schreef Drommeldaris het volgende:
Panzer, ik heb ook bijna overgewicht nog 2 kilo
Groter dan een D is vaak gewoon overgewicht. Cup Rollade is niet ondenkbaar met een BMI van 40.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:54 schreef Lynthy het volgende:
[..]
want vrouwen kiezen voor hun maat tieten?
M'n ma heeft na 12 jaar pas een nieuwe motor gekocht.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:53 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja of op zijn minst de motoren die ik wil.
Hé, heb jij je huiswerk al af? En mag ik je zusje neuken?quote:Op zondag 4 maart 2012 20:54 schreef heloef het volgende:
Klasgenoot heeft een raakbaar zusje, me gusta.
maar er zijn ook zat dunne, magere en slanke vrouwen met grote tieten, dus...quote:Op zondag 4 maart 2012 20:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, maar als je dik bent heb je ook dikke tieten.
Niet waar. Ik ken ook dikke vrouwen met kleine tieten.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, maar als je dik bent heb je ook dikke tieten.
Nee gewoon vrienden worden met die jongen, bij hem over de vloer komen.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:55 schreef twi het volgende:
[..]
Hé, heb jij je huiswerk al af? En mag ik je zusje neuken?
Ja, maar het ging over mij. En ik ben gewoon kenserdik.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:55 schreef Lynthy het volgende:
[..]
maar er zijn ook zat dunne, magere en slanke vrouwen met grote tieten, dus...
En als je er goed over nadenkt, dan nog steeds?quote:Op zondag 4 maart 2012 20:55 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik heb er vaak over gedroomd en het lijkt me gewoon leuk.
dat ook idd, lang niet alle dikke vrouwen hebben dikke tettenquote:Op zondag 4 maart 2012 20:55 schreef Crutch het volgende:
[..]
Niet waar. Ik ken ook dikke vrouwen met kleine tieten.
Oh en die bolle uit de Plusreclame is daar ook een voorbeeld van.
Jij gaat naar mijn zwembad?quote:Op zondag 4 maart 2012 20:56 schreef xFriendx het volgende:
Moet wel zeggen dat ik vandaag in het zwembad ook weer genoeg heren en ook jongens zag met tieten....
Dat is dan wel weer genaaid.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:55 schreef Crutch het volgende:
[..]
Niet waar. Ik ken ook dikke vrouwen met kleine tieten.
Oh en die bolle uit de Plusreclame is daar ook een voorbeeld van.
Echt nieuw alsing 0 km zal ik waarschijnlijk nooit kopen, ook niet als ik meer dan genoeg geld ervoor heb. Maar gewoon een andere komt er binnen nu en een jaar wel aan denk ik zo. Heb deze nu 2.5 jaar ongeveer.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:54 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
M'n ma heeft na 12 jaar pas een nieuwe motor gekocht.
Heb je Loft gekeken?quote:Op zondag 4 maart 2012 20:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer genaaid.Dat ziet er al helemaal niet uit.
Mijn zusje bijvoorbeeld. Slank en grote borsten. Moeder ookquote:Op zondag 4 maart 2012 20:55 schreef Lynthy het volgende:
[..]
maar er zijn ook zat dunne, magere en slanke vrouwen met grote tieten, dus...
ranzig, maar dat hebben die anabolenboys ookquote:Op zondag 4 maart 2012 20:56 schreef xFriendx het volgende:
Moet wel zeggen dat ik vandaag in het zwembad ook weer genoeg heren en ook jongens zag met tieten....
Is die dan al aan vervanging toe dan?quote:Op zondag 4 maart 2012 20:56 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Echt nieuw alsing 0 km zal ik waarschijnlijk nooit kopen, ook niet als ik meer dan genoeg geld ervoor heb. Maar gewoon een andere komt er binnen nu en een jaar wel aan denk ik zo. Heb deze nu 2.5 jaar ongeveer.
Alleen die boys hebben geen pikquote:Op zondag 4 maart 2012 20:57 schreef Lynthy het volgende:
[..]
ranzig, maar dat hebben die anabolenboys ook
jaquote:Op zondag 4 maart 2012 20:56 schreef Crutch het volgende:
[..]
En als je er goed over nadenkt, dan nog steeds?
Op de 1 of andere manier vind ik het slightly disturbing als jij dit soort dingen zegt.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn zusje bijvoorbeeld. Slank en grote borsten. Moeder ook
Pecs zijn geen moobs.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:57 schreef Lynthy het volgende:
[..]
hij gaat er wel stuk van heb ik begrepen als je die troep lang gebruiktquote:
Dat ziet er anders uit en dat weet jij ook wel.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:57 schreef Lynthy het volgende:
[..]
quote:
Grappig man, treurig dat je het nog steeds niet snapt.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:59 schreef Lynthy het volgende:
[..]
hij gaat er wel stuk van heb ik begrepen als je die troep lang gebruikt
Moet dat dan?quote:Op zondag 4 maart 2012 20:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Is die dan al aan vervanging toe dan?
vind dat anabolen lichaam echt vies eruit zien..!!quote:
gast deze zijn groter dan mijn cup bquote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 20:47 schreef krioro het volgende:
Ik hoorde dat het hier over tieten ging.
[ afbeelding ]
Nee, maar het lijkt mij echt een aankoop die je doet om er voor lange tijd van te genieten... Ik vind 2.5 jaar kort in de oren klinken.quote:
Klopt, hoe meer je gaint hoe meer piemel je moet inleveren. Zodat als je echt ripped bent er niks meer van over is. Vraag Panzer.quote:
Ja nou en, ze zien er wel heel anders uit, hoop ik voor je.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:00 schreef Lynthy het volgende:
[..]
gast deze zijn groeter dan mijn cup b
[..]
Tsja leuk als het tijdens het eten over bh's gaatquote:Op zondag 4 maart 2012 20:59 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Op de 1 of andere manier vind ik het slightly disturbing als jij dit soort dingen zegt.
Wie snapt het niet?quote:Op zondag 4 maart 2012 20:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat ziet er anders uit en dat weet jij ook wel.
[..]
[..]
Grappig man, treurig dat je het nog steeds niet snapt.
De reden waarom ik dus nooit zwem.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:01 schreef xFriendx het volgende:
De manboobs die ik zag was vooral vet. Waren ook weer juist die personen die na een half uurtje spartelen ergens in een ligstoel aan een bak(je) patat gingen.
Mijn huidige motor heb ik dan ook niet gekocht om lang van te genieten.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, maar het lijkt mij echt een aankoop die je doet om er voor lange tijd van te genieten... Ik vind 2.5 jaar kort in de oren klinken.
Ik kan dit beamen, ik ben volgens mij al een cm kwijtquote:Op zondag 4 maart 2012 21:01 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Klopt, hoe meer je gaint hoe meer piemel je moet inleveren. Zodat als je echt ripped bent er niks meer van over is. Vraag Panzer.
hahahaha arme jij..!quote:Op zondag 4 maart 2012 21:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tsja leuk als het tijdens het eten over bh's gaatik kan moeilijk niet luisteren
Zeg het eens.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:01 schreef ook_gek het volgende:
hallo![]()
Heloef ben je er, ik heb effe je hulp nodig.
Ahquote:Op zondag 4 maart 2012 21:02 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Mijn huidige motor heb ik dan ook niet gekocht om lang van te genieten.
Ja trauma'squote:
of die vrouwen met zulk lang okselhaar dat het drijft op het water.... of mannen met bizar veel rughaar, smerig dak daar tussen lig te dobberenquote:
Pics.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:02 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik kan dit beamen, ik ben volgens mij al een cm kwijt(op 20 kilo
)
Ik ga nooit meer zwemmen.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
of die vrouwen met zulk lang okselhaar dat het drijft op het water.... of mannen met bizar veel rughaar, smerig dak daar tussen lig te dobberen
Schattig dat je nog niet het verschil weet tussen testikels en penis. Hihaho.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tsja leuk als het tijdens het eten over bh's gaatik kan moeilijk niet luisteren
[..]
Wie snapt het niet?
Ja maar dan is het wel nuttig voor jou., want jij zal er blij mee zijn.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:01 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Er zijn wel meer dingen nutteloos, maar dan kan het nog wel leuk zijn.
quote:Op zondag 4 maart 2012 21:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
of die vrouwen met zulk lang okselhaar dat het drijft op het water.... of mannen met bizar veel rughaar, smerig dak daar tussen lig te dobberen
Ik ben blij dat het je goedkeuring nu wel heeft.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah
Dan snap ik wel dat je een nieuwe wilt kopen
quote:Op zondag 4 maart 2012 21:05 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik ben blij dat het je goedkeuring nu wel heeft.
Ja en? Anabole shit is sowieso ongezondquote:Op zondag 4 maart 2012 21:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Schattig dat je nog niet het verschil weet tussen testikels en penis. Hihaho.
Ik zoek wat leuke nieuwe nummers. Denk beetje richting,quote:
Dat viel dan nog wel mee eigenlijk.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Coldplay?quote:Op zondag 4 maart 2012 21:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik zoek wat leuke nieuwe nummers. Denk beetje richting,
Adel
C2C
bidry
Ben howard
miike snow
77 bombay street
snow patrol
Beetje richting de pop
Een man met een BMI van 16 vind ik zorgelijker, tijnbrein.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja en? Anabole shit is sowieso ongezond
gelukkig heb ik die niet dusquote:Op zondag 4 maart 2012 21:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Een man met een BMI van 16 vind ik zorgelijker, tijnbrein.
zo iets indrdaad maar noem eens wat nummer dan?quote:Op zondag 4 maart 2012 21:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Coldplay?
Jozé gonzales
Damien rice
Sufjan stevens.
Pak gewoon de bovenste van youtubequote:Op zondag 4 maart 2012 21:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zo iets indrdaad maar noem eens wat nummer dan?
Ik ga ook niet meer zwemmen. Vooral de drie dagen erna dat ik overal jeuk heb vind ik minder.quote:
quote:
Zo wordt het nooit wat met jouw muzieksmaak..quote:
zo idd...!! heb ene keer van mn tenen tot aan mn schouders rode uitslag gehad, je zag echt precies de lijn van tot waar t water kwamquote:Op zondag 4 maart 2012 21:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ga ook niet meer zwemmen. Vooral de drie dagen erna dat ik overal jeuk heb vind ik minder.
Vond het fijn weer te zwemmen. Heb daar jaaaaren terug ook nog wedstrijden gezwommen. Alleen dat chloor....als een agent mij nu zou controleren en naar mijn ogen kijkt denkt ie vast dat ik wat gebruikt heb. Dat is wat minder fijn. Maar dat is dan morgen wel weer weg.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ga ook niet meer zwemmen. Vooral de drie dagen erna dat ik overal jeuk heb vind ik minder.
quote:Op zondag 4 maart 2012 21:10 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zo idd...!! heb ene keer van mn tenen tot aan mn schouders rode uitslag gehad, je zag echt precies de lijn van tot waar t water kwam
Even tussendoor, en absoluut niet lullig bedoeld: Wat doe je eigenlijk hier?quote:Op zondag 4 maart 2012 21:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Een man met een BMI van 16 vind ik zorgelijker, tijnbrein.
Nog nooit Panzers adviezen gelezenquote:Op zondag 4 maart 2012 21:12 schreef benzin het volgende:
[..]
Even tussendoor, en absoluut niet lullig bedoeld: Wat doe je eigenlijk hier?![]()
Een slowchat heeft nooit echt een onderwerp en wat mij betreft is iedereen welkom, maar tot nu toe heb ik je alleen mensen zien afkatten en het onderwerp naar bodybuilding zien verleggen. Is er niet een topic dat speciaal daarover gaat? Wat zoek je hier precies?
trollen, dat lijkt me nogal duidelijkquote:Op zondag 4 maart 2012 21:12 schreef benzin het volgende:
[..]
Even tussendoor, en absoluut niet lullig bedoeld: Wat doe je eigenlijk hier?![]()
Een slowchat heeft nooit echt een onderwerp en wat mij betreft is iedereen welkom, maar tot nu toe heb ik je alleen mensen zien afkatten en het onderwerp naar bodybuilding zien verleggen. Is er niet een topic dat speciaal daarover gaat? Wat zoek je hier precies?
Wat is er met jou dat je zo een afkeer hebt voor anabolenboys?quote:Op zondag 4 maart 2012 21:15 schreef Lynthy het volgende:
[..]
trollen, dat lijkt me nogal duidelijk
zelfs nadat alle vrouwen in dit topic aangaven niet van anabolenboys te houden
Ik bekommer me hier om kingtoppie en Sinos. Voor de rest is er het BB topic in SPT.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:12 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vroeg serieus tips maar word keihard genegeerd.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:12 schreef benzin het volgende:
[..]
voel je je aangesproken?quote:Op zondag 4 maart 2012 21:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat is er met jou dat je zo een afkeer hebt voor anabolenboys?
Anabolenboys zijn sowieso niet het standaard droomtype van de gemiddelde vrouw.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat is er met jou dat je zo een afkeer hebt voor anabolenboys?
Je hebt een punt.quote:
Snap ikquote:Op zondag 4 maart 2012 21:17 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Anabolenboys zijn sowieso niet het standaard droomtype van de gemiddelde vrouw.
Vertel mij wat. Ik heb ook al een omgangsverbod met heloef gekregen.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:16 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik vroeg serieus tips maar word keihard genegeerd.
Dat zelfs Heloef me niet meer wil kennen doet nog het meeste pijn.
Het is hier soms wat druk, als je echt advies wil hebben moet je dan dingen een paar keer vragen.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:16 schreef krioro het volgende:
[..]
Het valt me gewoon op? Ik vind het overdreven dat constante aanhalen en vraag me af waar dat vandaan komt?quote:
Ik ga mijn best doen.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik zoek wat leuke nieuwe nummers. Denk beetje richting,
Adel
C2C
bidry
Ben howard
miike snow
77 bombay street
snow patrol
Beetje richting de pop
quote:
in tegenstelling tot wat ze zelf denken (en zoals dat hier wel weer bewezen wordt)quote:Op zondag 4 maart 2012 21:17 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee serieus ik weet het niet meer.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:16 schreef krioro het volgende:
[..]
Dat zelfs Heloef me niet meer wil kennen doet nog het meeste pijn.
Ik zie haar het er helemaal niet zoveel over hebben hoor.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het valt me gewoon op? Ik vind het overdreven dat constante aanhalen en vraag me af waar dat vandaan komt?
OK, geen probleem. Heb ook niet direct heel ernstige vragen hoor, vandaar dat ik hier kwam.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:17 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is hier soms wat druk, als je echt advies wil hebben moet je dan dingen een paar keer vragen.
Als het een serieuze vraag is dan kan je eventueel ook in de serieuze tegenhanger van deze SC terecht: Het serieuze als-versieren-moeilijk-is-topic #19
Ik ben soms wat te verlegen en word dan een beetje onzeker, waardoor ik nog meer verlegen word enz. enz. Hoe doorbreek ik dat patroon?quote:Op zondag 4 maart 2012 21:17 schreef Sinosappel het volgende:
krioro, wat voor tips wil je? Waar gaat het fout?
ik heb dat woord 2x gebruikt dramaqueen.. jezus je lijkt wel een wijfquote:Op zondag 4 maart 2012 21:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het valt me gewoon op? Ik vind het overdreven dat constante aanhalen en vraag me af waar dat vandaan komt?
top! je weet voor de rest wel goed welke kant ik op ga qua muziek. Dus ben benieuwd.quote:
Fernandes, jonge.quote:
Meer pompen. Vraag Panzer.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:20 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik ben soms wat te verlegen en word dan een beetje onzeker, waardoor ik nog meer verlegen word enz. enz. Hoe doorbreek ik dat patroon?
Geen idee picsquote:Op zondag 4 maart 2012 21:21 schreef kingtoppie het volgende:
Je reageert wel lekker fel Lynthy, weet je zeker dat er niks is?
Oh, nee ik weet genoeg nu.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:21 schreef krioro het volgende:
[..]
Fernandes, jonge.
Tevens gok ik dat er hier 0 mensen zijn die anabole steroïden gebruiken, just sayin'.
Ik vermoed dat het met de geringe lengte van je penis te maken heeft. Staak onmiddellijk het gebruik van anabole androgene steroïden en win kennis in bij een arts. Gebruik verder overvloedig veel water om de penis schoon te spoelen en eet voldoende fruit om je lichaam klaar te maken voor herstel.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:20 schreef krioro het volgende:
[..]
OK, geen probleem. Heb ook niet direct heel ernstige vragen hoor, vandaar dat ik hier kwam.
[..]
Ik ben soms wat te verlegen en word dan een beetje onzeker, waardoor ik nog meer verlegen word enz. enz. Hoe doorbreek ik dat patroon?
ja net zoals alle andere (top)sporters die nooit middeltjes gebruiken, geloof je het zelf?quote:Op zondag 4 maart 2012 21:21 schreef krioro het volgende:
[..]
Fernandes, jonge.
Tevens gok ik dat er hier 0 mensen zijn die anabole steroïden gebruiken, just sayin'.
het is denk ik meer dat "dat soort" mannen onderling een soort strijd voeren, want ik ken geen enkele vrouw die dat echt mooi vindquote:Op zondag 4 maart 2012 21:17 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |