abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin zondag 4 maart 2012 @ 20:08:52 #1
35723 crew  GGMM
pi_108712792
Vandaag weer een rare actie, weer een rode kaart. Onbegrijpelijk en nergens voor nodig.

Incident van vandaag:

Hij heeft wel vaker van dit soort acties. Hier iets meer dan een jaar geleden:

En is nu recordhouder rode kaarten bij Twente.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat mij betreft komt hij, zeker mentaal (nog?) te kort. Heitinga en Mathijsen zijn toch op z'n minst verdedigend niet zoveel slechter? Zo'n verrijking is het wmb niet om Douglas er bij te hebben.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_108712938
Bovendien maakt hij ook vaak domme 'Frank de Boer-fouten' in verdedigend opzicht. Wat mij betreft blijft Douglas ook nog maar even mooi uit Oranje.
pi_108712985
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 20:11 schreef Saekerhett het volgende:
Wat mij betreft blijft Douglas ook nog maar even mooi uit Oranje.
★★★
pi_108713004
Nee. Martins Indi, De Vrij, Van Dijk, Bruma en Gouweleeuw hebben de toekomst en het talent om het NL elftal te bereiken.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
pi_108713073
Hij is wel opgepept door Adriaanse zegt hij zelf en hij is ook wat rustiger en eerlijk gezegd vind ik hem wel wat beter dan bij de jongens waarbij de jaren beginnen te tellen.
  zondag 4 maart 2012 @ 20:22:03 #6
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_108713648
Ik vind Douglas een uitstekende verdediger, zeker Oranje-waardig op dit moment (al lijkt er mooie nieuwe lichting aan te komen qua verdedigers, verrassend genoeg), en idd, het is mentaal soms nog een risico, maar hij gedroeg zich nu na de rode kaart al een stuk beter en rustiger dan de vorige keer, dus er zit groei in, en ik vond het natrapje ook niet echt idioot hard of gemeen of whatever. Meer gewoon uit instinct en ja, dat is fout en het mag niet, maar goed, dat soort clashes heb je nu eenmaal en daar moet hij dan nog maar even slimmer in worden.

Hij heeft gewoon nog ontzettend veel potentie om nog veel beter te worden, en Heitinga vind ik een stuk zwakker.

Wat trouwens wellicht een optie zou kunnen zijn is om Douglas neer te zetten op de plek van De Jong en dan de vrijheid geven om ook steeds in te schuiven naar voren toe, als een soort Viera zoals die vroeger bij Arsenal speelde.
pi_108713841
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 20:22 schreef Yi-Long het volgende:
Wat trouwens wellicht een optie zou kunnen zijn is om Douglas neer te zetten op de plek van De Jong en dan de vrijheid geven om ook steeds in te schuiven naar voren toe, als een soort Viera zoals die vroeger bij Arsenal speelde.
Dit kan niet serieus zijn :')

Als ie iets niet kan is t dat..
  zondag 4 maart 2012 @ 20:27:58 #8
269938 Joeri.
Aldus Urban Dictionary(.com)
pi_108714053
quote:
veel potentie om nog veel beter te worden, en Heitinga vind ik een stuk zwakker.
Dit is nog lachwekkender tbh. Ik vond in dit geval wel dat Toivonen misbruik maakt van het feit dat Douglas zo is zoals hij is, en daarbij even schuldig. Je ziet duidelijk dat Toivonen net bij het neerkomen Douglas nog een hakje geeft, waardoor hij zoiets probeert uit te lokken.
Kees Torn - Als voor nog niet begraven graven graven graven graven, graven graven graven graven. En die klopt perfect.
Jeroen van Merwijk - Eén oorlog tegelijk, waarom doen we tegenwoordig niet één oorlog tegelijk
pi_108714148
Nee, die gast blijft gewoon een loose cannon.
Daarnaast ben ik geen voorstander van genaturaliseerde voetballers in Oranje.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  zondag 4 maart 2012 @ 20:30:47 #10
39793 Moody
el moody
pi_108714245
Die overtreding van Douglas was 95% van de scheidsen en camera's niet eens opgevallen. Die pech heeft hij.

Prima verdediger, bij de beste van de eredivisie. Hij moet voor 2 verdedigen (Wisgerhof is op z'n retour), heeft 2 slechte backs bij zich en krijgt het toch voor elkaar om weinig tegengoals te incasseren. Ik zie geen reden tot paniek.
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_108714358
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 20:30 schreef Moody het volgende:
Die overtreding van Douglas was 95% van de scheidsen en camera's niet eens opgevallen. Die pech heeft hij.

Prima verdediger, bij de beste van de eredivisie. Hij moet voor 2 verdedigen (Wisgerhof is op z'n retour), heeft 2 slechte backs bij zich en krijgt het toch voor elkaar om weinig tegengoals te incasseren. Ik zie geen reden tot paniek.
De scheids stond er bovenop. Zoiets is gewoon dom en geen pech.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  zondag 4 maart 2012 @ 20:35:39 #12
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_108714568
Nee
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
  zondag 4 maart 2012 @ 20:36:53 #13
39793 Moody
el moody
pi_108714641
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 20:32 schreef eight het volgende:

[..]

De scheids stond er bovenop. Zoiets is gewoon dom en geen pech.
Ja dom, maar ook pech dat de scheids het ziet.

Domme dingen worden 100x per wedstrijd gedaan. Voetballers staan niet bekend om hun intelligentie...
'13 |
'14
  zondag 4 maart 2012 @ 20:37:10 #14
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_108714656
Ja
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_108715243
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 20:36 schreef Moody het volgende:

[..]

Ja dom, maar ook pech dat de scheids het ziet.

Domme dingen worden 100x per wedstrijd gedaan. Voetballers staan niet bekend om hun intelligentie...
Douglas lijkt met zijn domme acties een beetje om fernandez. Beiden hebben soms kortsluiting..
pi_108715326
Vidic, Piqué, Silva... maar nee, wij kiezen Douglas. :')
  zondag 4 maart 2012 @ 20:47:57 #17
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_108715397
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 20:45 schreef eight het volgende:

[..]

Douglas lijkt met zijn domme acties een beetje om fernandez. Beiden hebben soms kortsluiting..
Volgens mij heeft Ooijer dat ook zijn hele carriere gehad, en Heitinga kan er ook wat van.

Om over die TBS-er Nigel de Jong natuurlijk nog maar te zwijgen.
pi_108715742
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 20:47 schreef Nober het volgende:
Vidic, Piqué, Silva... maar nee, wij kiezen Douglas. :')
Wat dat betreft heeft duitsland het met Klose en Ozil een stuk beter gedaan.
pi_108715837
quote:
Ik vind Douglas een uitstekende verdediger, zeker Oranje-waardig op dit moment (al lijkt er mooie nieuwe lichting aan te komen qua verdedigers, verrassend genoeg), en idd, het is mentaal soms nog een risico, maar hij gedroeg zich nu na de rode kaart al een stuk beter en rustiger dan de vorige keer, dus er zit groei in, en ik vond het natrapje ook niet echt idioot hard of gemeen of whatever. Meer gewoon uit instinct en ja, dat is fout en het mag niet, maar goed, dat soort clashes heb je nu eenmaal en daar moet hij dan nog maar even slimmer in worden.
Ja hoeveel jaar heeft hij daarvoor gehad inmiddels?
quote:
Hij heeft gewoon nog ontzettend veel potentie om nog veel beter te worden,
Nauwelijks ontwikkeling de afgelopen 2 jaar
quote:
en Heitinga vind ik een stuk zwakker.
Komop, Heitinga is fysiek minder maar qua opbouw, inzicht en passend vermogen echt 10x zo goed.
quote:
Nou nee, opbouwend is Douglas drama.

Nee, ik vind één genaturaliseerde schuimbekkende TBS-Braziliaan wel genoeg in de nationale ploegen van Europa. Een tweede Pepe is gewoon niet wenselijk. Geef dan getalenteerde mensen zonder kortsluiting in de frontale hersenkwab een kans.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zondag 4 maart 2012 @ 20:59:24 #20
39793 Moody
el moody
pi_108716149
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 20:55 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

[..]

[..]

Komop, Heitinga is fysiek minder maar qua opbouw, inzicht en passend vermogen echt 10x zo goed.

[..]

Nee, ik vind één genaturaliseerde schuimbekkende TBS-Braziliaan wel genoeg in de nationale ploegen van Europa. Een tweede Pepe is gewoon niet wenselijk. Geef dan getalenteerde mensen zonder kortsluiting in de frontale hersenkwab een kans.
Alsof hij iemand door midden geschopt heeft zeg...

Nee, voetballers die in Nederland geboren zijn, maken geen fouten. Daarom zijn we zo vaak Europees -en Wereldkampioen geworden.
'13 |
'14
  zondag 4 maart 2012 @ 21:04:54 #21
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_108716506
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 20:55 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Douglas met Pepe vergelijken qua gedrag :') Tja, daar ga je al de mist in.

En die lange ballen van Heitinga gaan 9 van de 10 keer hopeloos mis.
pi_108716658
Sorry maar Douglas op het middenveld? _O-
  zondag 4 maart 2012 @ 21:12:40 #23
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_108717054
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 21:07 schreef tech4u het volgende:
Sorry maar Douglas op het middenveld? _O-
Op de positie van Nigel de Jong. Ja. Dus naast Van Bommel. In een rol zoals Viera dat invulde bij Arsenal.
pi_108717127
En jij denkt dat Douglas ook maar een klein beetje in de buurt komt van een geweldenaar zoals Viera in zijn tijd bij Arsenal?
pi_108717583
http://eredivisielive.nl/(...)arten-fc-twente.html

Moet je je eens voorstellen hoeveel rode kaarten hij zou pakken als verdedigende middenvelder?
Wist je dat nigel de jong voor het laatst een rode kaart heeft gepakt in 2005/2006? En dat hij er maar 1 in totaal heeft gepakt in zijn carriere.
  zondag 4 maart 2012 @ 22:07:46 #26
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_108721120
Op zich wel maar dit soort fratsen moeten eruit. Maar of dat lukt... aard van het beestje.

Al vond ik het rood van vandaag onterecht. Geel was voldoende geweest imo.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  zondag 4 maart 2012 @ 22:19:00 #27
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_108721760
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 21:19 schreef tech4u het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)arten-fc-twente.html

Moet je je eens voorstellen hoeveel rode kaarten hij zou pakken als verdedigende middenvelder?
Wist je dat nigel de jong voor het laatst een rode kaart heeft gepakt in 2005/2006? En dat hij er maar 1 in totaal heeft gepakt in zijn carriere.
... en hoeveel tegenstanders heeft hij in die tijd ernstig verwond!?

Dat scheidsrechters falen betekent niet dat het dan wel meevalt wat De Jong soms uitvreet op het veld...

Die gozer is een klapjosti.
pi_108723292
Douglas is zeker Nederlands elftal waardig, maar dat komt meer omdat het op verdedigend vlak 1 groot drama is op alle 4 posities achterin. Douglas is gewoon een sterke verdediger, alleen beetje domme acties.
  maandag 5 maart 2012 @ 00:04:42 #29
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_108727056
Douglas is een genaturaliseerde negert die niks met het Nederlands elftal te maken heeft en/of krijgt (IMO) dus waarom dit topique.

[ Bericht 2% gewijzigd door PLAE@ op 05-03-2012 00:31:05 (typo) ]
  maandag 5 maart 2012 @ 00:14:04 #30
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_108727440
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 00:04 schreef PLAE@ het volgende:
Douglas heeft is een genaturaliseerde negert die niks met het Nederlands elftal te maken heeft en/of krijgt (IMO) dus waarom dit topique.
Waarom maak jij je druk over Douglas terwijl je zo te lezen zelf nog zou zakken voor het inburgeringsexamen...!?

Douglas woont hier 5 jaar, betaalt meer belastingen dan jij waarschijnlijk in je hele leventje zult doen, is prima ingeburgerd, heeft geen voorkeursbehandeling gekregen wat betreft een versnelde procedure ofzo, en dan is hij nu gewoon 100% Nederlander.

Of jij dat nou leuk vindt of niet.

En zodra hij dus Nederlander is, dan kan hij geselecteerd worden voor Oranje.

En op basis van zijn kwaliteiten hoort hij bij de selectie.

pi_108727500
quote:
14s.gif Op zondag 4 maart 2012 20:11 schreef ValHallen het volgende:
Nee. Martins Indi, De Vrij, Van Dijk, Bruma en Gouweleeuw hebben de toekomst en het talent om het NL elftal te bereiken.
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  maandag 5 maart 2012 @ 00:30:24 #32
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_108727975
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 00:14 schreef Yi-Long het volgende:
Waarom maak jij je druk over Douglas

Maak ik mij druk? Het gaat niet gebeuren :)
En dat vind ik leuk B-)

On-topic gesproken....het zal me aan de kont roesten. Ik hoef zo'n genaturaliseerde gast niet in het ned elftal. Na Twente is hij weg uit NL en komt ie nooit meer terug tenminste als ik z'n wijf was zou ik ook de Braziliaanse stranden prefereren
pi_108728566
Wat ik nergens lees in deze discussie:
-wij hebben op het laatste WK gewonnen van Brazilie.
-wij staan hoger op de wereldranglijst dan Brazilie.

Zou het niet logischer zijn als Brazilie met een derderangs Nederlander (Roel Brouwers na een verrassende transfer naar Botafogo?) zou gaan voetballen?
Hoe kun je ooit nog van Brazilie winnen als je met die overschatte dommekracht aan de aftrap staat?

Van Bronckhorst, Maduro en Gullit horen in het elftal van het Koninkrijk der Nederlanden, hebben door de historie van Nederland een plaats.
Afellay en Boulahrouz zijn in Nederland opgegroeid.
De gevallen Kalou en Douglas slaan nergens op.
Dan hadden we Litmanen ook wel kunnen naturaliseren in de jaren '90.
Zo werkt het niet...
We zijn toch geen Qatar? Kom op zeg.
be the change
you want to see
in the world
  maandag 5 maart 2012 @ 01:33:50 #34
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_108729597
Douglas is echt enorm overschat. Hij kan niet voetballen namelijk. In balbezit waardeloos. Ik vind BMI en De Vrij nu al beter.
2000 light years from home
pi_108729945
quote:
Vergeet Nuijtinck niet.
Douglas hoeft van mij echt niet meer in Oranje, ik geloof dat als we gaan schuifen met spelers we nog wel een subtop verdediging op de been kunnen krijgen.
Ik zie Heitinga nog steeds als de zwakke schakel en bijvoorbeeld van Bommel of de Jong zou mooi op die plek kunnen spelen.
Bovendien weten we allemaal waar de loyaliteit van Douglas werkelijk ligt en ik zou het zonde vinden als wij ook met genaturaliseerde spelers in Oranje moeten spelen, het haalt heel het charme van interlandvoetbal er af.
  maandag 5 maart 2012 @ 01:48:56 #36
305104 Rickazio
Stad en Lande
pi_108729967
Tong? ohnee.

En nee, Douglas voegt niks toe.
♔ KoningenUitGroningen ♔
  maandag 5 maart 2012 @ 01:49:30 #37
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_108729978
quote:
Martins Indi gaat het maken ja ^O^
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_108730003
Vreemd eigenlijk dat Maduro compleet vergeten lijkt te zijn, die zou ook niet misstaan centraal in de verdediging naast Mathijssen.
Jammer dat van Marwijk achterin niet veel heeft geprobeerd terwijl dat toch echt de meest zwakke plek is in het elftal.
  maandag 5 maart 2012 @ 01:52:57 #39
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_108730049
Maduro heeft nu een beetje hetzelfde als vroeger Gerard Wiekens en Roel Brouwers...
Wiekens en Brouwers waren helden in de defensie bij de club maar zaten gewoon niet onder de radar van de bondscoach.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_108730092
quote:
14s.gif Op maandag 5 maart 2012 01:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maduro heeft nu een beetje hetzelfde als vroeger Gerard Wiekens en Roel Brouwers...
Wiekens en Brouwers waren helden in de defensie bij de club maar zaten gewoon niet onder de radar van de bondscoach.
Eens, op basis van het vorige seizoen had Brouwers ook wel een uitverkiezing verdiend het is geen wereldtop maar toch een bruikbare verdediger.
pi_108730219
quote:
is Douglas een verbetering voor het Nederlands elftal?
Ik volg geen voetbal en ik ken hem verder niet. Ik heb alleen het tweede filmpje gekeken en daaruit helaas moeten concluderen dat de vraag niet had moeten zijn "is Douglas een verbetering voor het Nederlands elftal",
maar "is Douglas een verbetering voor Nederland?".

Op die vraag zou ik (afgaande op het filmpje) nee antwoorden.

:@

[ Bericht 0% gewijzigd door Geralt op 05-03-2012 02:08:35 ]
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_108731354
Sinds Douglas NLer is geworden bakt ie er weinig meer van.
Even a broken clock is right twice a day.
pi_108731999
Ik weet niet of het ergens in de statistieken is terug te vinden, maar heb het idee dat Douglas in de eredivisie ongeëvenaard is als het gaat om onderschepte passes en het afstoppen van een aanval. Hij is wat traag en opbouwend ook geen held. Maar is wel verschrikkelijk goed in het kiezen van de juiste positie en het inlopen naar de juiste plek. En dat maakt hem een bijzonder waardevolle verdediger.

Naast hem staan een op z'n retour zijnde Wisgerhof, Tiendalli is geen hoogvlieger. Cornelisse en Rosales zijn ook niet direct om over naar huis te schrijven. En toch de minste tegendoelpunten in de Eredivisie. Natuurlijk ligt dat ook aan het spel in het algemeen, erg goede keeper, blabla. Maar ook Douglas heeft daar zeker zijn rol in gespeeld.
  Forum Admin maandag 5 maart 2012 @ 17:41:57 #44
35723 crew  GGMM
pi_108748112
Van onderschepte passes en tackles kan ik geen statistieken vinden. Alleen algemene klassementen.

Hier die van het AD spelersklassement, daar staat hij eerste:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gillette Pro Klassement, daar staat hij niet eens in:
SPOILER
Telegraaf/Vriendenloterij Voetballer van het jaar klassement, komt hij ook niet in voor:
SPOILER
Ook zeer verdeelde meningen dus.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin zondag 19 augustus 2012 @ 23:20:47 #45
35723 crew  GGMM
pi_115764790
Kickje.
Inmiddels wat bijgedraaid; het is nou niet zo dat de huidige centrale verdedigers zo bijster sterk zijn en de volgende generatie is er duidelijk nog niet klaar voor.. Laat het hem maar proberen.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_115764826
NEE GEEN VERBETERING
pi_115765082
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 23:20 schreef GGMM het volgende:
Kickje.
Inmiddels wat bijgedraaid; het is nou niet zo dat de huidige centrale verdedigers zo bijster sterk zijn en de volgende generatie is er duidelijk nog niet klaar voor.. Laat het hem maar proberen.
Ja maar dan wel zo snel mogelijk richting de Premier League. Zo in het begin van het seizoen oogt hij weer scherp en is hij zelfs opbouwend degelijk maar de laatste seizoenen leek hij na verloop wel een beetje zijn interesse/concentratie te verliezen wat slordigheden en domme actie tot gevolg had.

Wel zal ik altijd nog liever een 'echte' Nederlander op zijn plek willen zien maar zolang deze overigens talentvolle lichting nog duidelijk het niveau mist heb ik weinig problemen met Douglas.
Namelijk een geneutraliseerde Nederlander volgens alle officiele instituten met de bijhorende lasten.
  maandag 20 augustus 2012 @ 00:35:58 #48
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115767872
Hij kan uitgroeien tot een echte mandekker zoals Stam was, gewoon eentje die de spits uitschakelt, niet meer niet minder, dan heb je er een goed voetballende centrale verdediger naast nodig.
pi_115800193
Niet dat het mij verrast maar er is naar mij geluisterd

quote:
Douglas na treffen met NEC naar Fulham of Newcastle
20/08/2012 21:19

De kans is groot dat Douglas komende zondag tegen NEC zijn laatste wedstrijd voor FC Twente speelt. Fulham en Newcastle United hebben zich gemeld bij de zaakwaarnemer van de Braziliaanse verdediger.

'De clubs hebben laten weten zaken te willen doen', aldus FC Twente-voorzitter Joop Munsterman. 'We hebben concreet nog niets gehoord, maar als er een behoorlijke vergoeding tegenover staat, mag Douglas wat ons betreft vertrekken omdat hij anders volgend jaar transfervrij de deur uitloopt.'

Beide clubs uit de Premier League hebben Douglas al een salarisindicatie gegeven waarin hij zich kan vinden.

Het is voor Douglas wel van belang om de wedstrijd tegen NEC sowieso te spelen. Om definitief in aanmerking te komen voor Oranje moet Douglas eerst vijf jaar in Nederland actief zijn geweest. In de loop van volgende week kan Fulham dan wel Newcastle United definitief zaken doen. (Peter Wekking)
  Forum Admin woensdag 22 augustus 2012 @ 18:36:35 #50
35723 crew  GGMM
pi_115875344
En hij zit in de voorselectie.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_115875758
Dat hij erbij zit zegt voor mij meer over het niveau van huidige verdedigers in nederland
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  Forum Admin woensdag 22 augustus 2012 @ 18:55:39 #52
35723 crew  GGMM
pi_115875967
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 18:49 schreef stevenmac26 het volgende:
Dat hij erbij zit zegt voor mij meer over het niveau van huidige verdedigers in nederland
Klopt, dat is behoorlijk bagger ja.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')