Maakt niet uit maar ik moest even lachen. Maar waarom wil je ze vanuit Amerika naar Duitsland laten versturen terwijl je ze daar zo kan kopen?quote:Op zondag 4 maart 2012 19:49 schreef leandertjee het volgende:
ben al in 2009 geregistreert hoor ^^
maar dit is me 1e post jha, dacht ik
het moet hongkong zijn zegt iemand anders,quote:Op zondag 4 maart 2012 19:53 schreef Rucky het volgende:
[..]
Maakt niet uit maar ik moest even lachen. Maar waarom wil je ze vanuit Amerika naar Duitsland laten versturen terwijl je ze daar zo kan kopen?
Niet slim om er mee naar buiten te gaan vriend. Word gewoon bestraft als wapenbezit.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:53 schreef leandertjee het volgende:
en die ij bedoelt zijn voor metalen balltjes, de mijne van plastic
het is gewoon meer om s'avonds in het bos the ouwehoeren met vrienden. Als je elkaar gaan beschieten met airsoft wapens dan ga je het wat meet voelen
Dat snap ik maar jouw vraag hoort niet in het fhf forum thuis. Vraag even om een topic verplaatsing.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:55 schreef leandertjee het volgende:
[..]
het moet hongkong zijn zegt iemand anders,
maar in duitsland kosten dezelfde dingen al snel 30¤, en ik betaal er natuurlijk liever een tientje voor
aiii dat is een beetje jammer, maar nog steeds wil ik hem hebbenquote:Op zondag 4 maart 2012 19:57 schreef sterk_aanwezig het volgende:
[..]
Niet slim om er mee naar buiten te gaan vriend. Word gewoon bestraft als wapenbezit.
hoezo dan?quote:Op zondag 4 maart 2012 19:58 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat snap ik maar jouw vraag hoort niet in het fhf forum thuis. Vraag even om een topic verplaatsing.
Ja dat kan.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:12 schreef leandertjee het volgende:
maar nu heb ik nog steeds geen antwoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |