5,5 miljoen voor een éénjarig contract is veel te duur jaquote:Op zondag 4 maart 2012 19:58 schreef Moody het volgende:
Fer was toch veuls te duur?
Nu opeens niet meer?
Grappig
Ja, oke je neemt een maand lang een Vertonghen uiquote:Op zondag 4 maart 2012 20:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee daar begin ik niet aan. Alleen met me rofamatties jeweetz.
2013 contract toch?
Teveel?quote:
Ja kanker op zeg.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja, oke je neemt een maand lang een Vertonghen ui
Dealquote:Op zondag 4 maart 2012 20:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja kanker op zeg.
Ik stuur wel een fles whisky naar je osso. Deal?
quote:Op zondag 4 maart 2012 20:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja kanker op zeg.
Ik stuur wel een fles whisky naar je osso. Deal?
Okequote:
(Daily Star on Sunday)quote:Ajax ace Jan Vertonghen last night revealed his wish to seal a £12million switch to Tottenham . He said: “Tottenham are an amazing club and I think my game can be suited to English football.
Doe ff TR man.quote:
En dat is nog in ponden ookquote:
Dan heeft hij nog maar een éénjarig contract, dan vang je nooit meer dan 10 miljoen.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:02 schreef Moody het volgende:
Twente vangt > 10 miljoen voor hem over 2-3 jaar. Lijkt me geen verkeerd rendement als je bedenkt dat hij ook nog wat bijdraagt aan het team
Cholera?quote:Op zondag 4 maart 2012 20:03 schreef Moody het volgende:
Ik dacht dat het woord k**** uit was tegenwoordig nadat minimaal 50% van de users hier hebben verloren aan die ziekte. Andere ziekte anyone?
Quoten is net zoveel snitchen als een TR.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zal ik je eens TR'en? wat je ook bij mij deed...
GGMM kwam in het topic en 1 minuut daarna Yvonne. Maar als je wilt denken dat ik je snitch is het prima.quote:
Ga lekker ergens anders de moraalridder uithangen.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:03 schreef Moody het volgende:
Ik dacht dat het woord k**** uit was tegenwoordig nadat minimaal 50% van de users hier hebben verloren aan die ziekte. Andere ziekte anyone?
quote:Op zondag 4 maart 2012 20:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
GGMM kwam in het topic en 1 minuut daarna Yvonne. Maar als je wilt denken dat ik je snitch is het prima.
Je hebt wel gelijk zal er op letten.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:03 schreef Moody het volgende:
ik heb geen joodse mattiesquote:
Ah oke. Dat kan.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
ik heb geen joodse matties, alleen steven maar dat is een verhaal apart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |