Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
Het is hoed, Youriquote:Op zondag 4 maart 2012 17:48 schreef Dudeweiser het volgende:
Als PSV nu nog wint eet ik mijn pet op.
tja met teampressing en ultra attacking krijg je dat wel eens. Ze zingen nu wel een toontje lager in Eindhovenquote:Op zondag 4 maart 2012 18:03 schreef Dudeweiser het volgende:
Tegen tien man nog een tegendoelpunt krijgentering wat slecht.
waar zijn Kamikazie en Stijn als je ze wil uitlachen?quote:Op zondag 4 maart 2012 18:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
tja met teampressing en ultra attacking krijg je dat wel eens. Ze zingen nu wel een toontje lager in Eindhoven
Ik ga Kamikazie laten ragen morgen met fifaquote:Op zondag 4 maart 2012 18:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
waar zijn Kamikazie en Stijn als je ze wil uitlachen?
Bouma 34 pacequote:
NIF Janssen speelde al erg lekkerquote:Op zondag 4 maart 2012 18:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zou leuk zijn voor de mensen hier met een Eredivisie team. IF Janssen en IF Ebecilio
IF Ebicilio, why? EA maakt zich weer compleet belachelijk als ze dat doen.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zou leuk zijn voor de mensen hier met een Eredivisie team. IF Janssen en IF Ebecilio
Ps of xbox?quote:
Raadpleeg Rijst voor xbox toernooienquote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 18:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
IF Ebicilio, why? EA maakt zich weer compleet belachelijk als ze dat doen.
Is toch zo? EA voegt ineens een speler toequote:
Het zou idd wel raar zijn als hij IF zou worden.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Is toch zo? EA voegt ineens een speler toe
ja...............quote:Op zondag 4 maart 2012 18:30 schreef Heskeysucks het volgende:
Ik ga nu ook ff een erg cheap Silver team zoeken. als je spelers in verkeerde opstelling hebt, heeft dat dan veel invloed op je chem?
Onequote:
Ebecilio zit niet eens in fut, dan is dat helemaal niet mogelijk. If jansen of if Fer lijkt mij wel wat!quote:Op zondag 4 maart 2012 18:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
IF Fer zou echt een beest zijn!quote:Op zondag 4 maart 2012 18:32 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ebecilio zit niet eens in fut, dan is dat helemaal niet mogelijk. If jansen of if Fer lijkt mij wel wat!
Lobbien op ea voor fer? Eindelijk een reden. Maar goed ik wil hem dan wel gold zien, betwijfel of men het hier mee eens is.quote:
JAAAAHAAAAAAAA!quote:
Vandaag lukt niet. Is het trouwens 1 wedstrijd? 2 lijkt mij eerlijker dus 1 thuis en 1 uit en als beide 1 hebben gewonnen een beslissingswedstrijd. Doelsaldo telt niet mee dan.quote:
Is 1 wedstrijd. Kunnen we niet veranderen want gisteren is er al gespeeld.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vandaag lukt niet. Is het trouwens 1 wedstrijd? 2 lijkt mij eerlijker dus 1 thuis en 1 uit en als beide 1 hebben gewonnen een beslissingswedstrijd. Doelsaldo telt niet mee dan.
Morgen ofzo dan?quote:Op zondag 4 maart 2012 18:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Is 1 wedstrijd. Kunnen we niet veranderen want gisteren is er al gespeeld.
Bronze +20 Moreel 45K Binquote:Op zondag 4 maart 2012 18:40 schreef Toefjes het volgende:
GJE, gooi even een bronzen contract erop voor 2K bin anders
Silver wordt denk ik ook heel erg duur, zelfde als met Janssen.quote:
Dan is Heerenveen - RKC ook een derbyquote:PSV 2 - 6 Fc twemte
Numbers 2 vs 3
Possible If's
Willem Janssen CM 2 goal
Leroy fer CM 1 goal 1 assit
Luuk de jong STR 1 goal and 1 assit
Roberto Rosales 1 assits
there got to be 1 of these people if this week because this is a sort of derby
Dan heb je per ongeluk managerkaarten gekocht vrees ikquote:Op zondag 4 maart 2012 18:50 schreef Creeg het volgende:
Ik snap er niks van?? Heel veel spelers nu bij mij zijn hun contracten afgelopen in ultimate team. Ik heb nieuwe contracten gekocht zowel goude als zilveren, maar ik kan ze niet toepassen op de spelers
haha, waarom 45K als de inleg 2K is?quote:Op zondag 4 maart 2012 18:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Bronze +20 Moreel 45K Bin
FC Bacardi trouwens
SCAM!quote:
Fuck, ik ben trade-offers gewendquote:
ohja, kan ook tradeofferen,was ik even vergetenquote:Op zondag 4 maart 2012 18:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Fuck, ik ben trade-offers gewend
Zet er een nieuwe op voor 2k, sorry
Ik had voorheen de zelfde contracten, alleen die had ik uit een pack. Ik heb in de veiling gewoon gezocht naar contracten.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan heb je per ongeluk managerkaarten gekocht vrees ik
Spelers en managercontracten zien er hetzelfde uit behalve de naam bovenin. Je kan niet op een van beide apart zoeken.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:56 schreef Creeg het volgende:
[..]
Ik had voorheen de zelfde contracten, alleen die had ik uit een pack. Ik heb in de veiling gewoon gezocht naar contracten.
Zullen wij zo ook spelen?quote:Op zondag 4 maart 2012 18:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Spelers en managercontracten zien er hetzelfde uit behalve de naam bovenin. Je kan niet op een van beide apart zoeken.
Ja, misschien wel beter, anders ben ik weer laat op bedquote:Op zondag 4 maart 2012 19:02 schreef Fuszy het volgende:
Voor de PS3 spelers. Na 9 uur kunnen jullie niet online spelen.
Soukouna, 4-2-2-2 SP, Ligue 1 Toulouse FCquote:Op zondag 4 maart 2012 19:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, misschien wel beter, anders ben ik weer laat op bed
GJE, kan geen morale kaart met 45K vinden trouwens
2k is de inlegquote:Op zondag 4 maart 2012 19:04 schreef Fuszy het volgende:
@ GJE
Je krijgt het straks, want nu heb ik even geen 3k. 2.9k heb ik dan weer wel.
Goldthwaite 4-1-2-1-2 CV MLS Portland 2k BINquote:Op zondag 4 maart 2012 19:05 schreef Fuszy het volgende:
OH het is 2k geworden. Zet er maar wat op dan
Perfect, zal je afkruizen in m'n excelletjequote:
Alstuquote:Op zondag 4 maart 2012 19:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Perfect, zal je afkruizen in m'n excelletje
Ook even afkruizenquote:
haha ja is goed. Ik heb geen haast.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kan het morgen? Andere zijn ook nog niet geweest denk ik.
Flikker op.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:12 schreef Dudeweiser het volgende:
Prachtig om te zien hoe PSV werd afgeslacht
quote:Op zondag 4 maart 2012 19:12 schreef Dudeweiser het volgende:
Nu zijn ze schijnbaar het eigen stadion aan het afbrekenquote:Op zondag 4 maart 2012 19:12 schreef Dudeweiser het volgende:
Prachtig om te zien hoe ik jou morgen afslachtquote:
Ach, praatjes van iemand die weet dat ie gaat verliezen. Altijd vermakelijk zo op de zondagavondquote:Op zondag 4 maart 2012 19:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Prachtig om te zien hoe ik jou morgen afslacht
Ik hoorde hier in huis dat bijna iedere PSV'er obesitas heeft. Gezien dit beeld en de beelden in het stadion, dan kan ik me daar wel in vindenquote:Op zondag 4 maart 2012 19:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nu zijn ze schijnbaar het eigen stadion aan het afbreken
[ afbeelding ]
Ultra defensive op de counter 5 at the back met Young, Agbonlahor en Walcott voorinquote:Op zondag 4 maart 2012 19:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ach, praatjes van iemand die weet dat ie gaat verliezen. Altijd vermakelijk zo op de zondagavond
quote:Op zondag 4 maart 2012 19:24 schreef Thorb het volgende:
Zullen we als sfeeractie elke dag om 19.13 het clublied van psv posten?
Oke, je mag best inwrijven dat we 6-2 hebben verloren maar een beetje normale woordkeuze mag wel hoor. Ik begon je net aardig te vinden.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Kamikazie klinkt een beetje alsof er een kuub zand in zijn kut zit
quote:Op zondag 4 maart 2012 19:24 schreef Thorb het volgende:
Zullen we als sfeeractie elke dag om 19.13 het clublied van psv posten?
Ik wrijf helemaal niets in hoor, ik ben onpartijdig qua Nederlands voetbalquote:Op zondag 4 maart 2012 19:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Oke, je mag best inwrijven dat we 6-2 hebben verloren maar een beetje normale woordkeuze mag wel hoor. Ik begon je net aardig te vinden.
Mijn punt blijft hetzelfde en daar reageer je niet op.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik wrijf helemaal niets in hoor, ik ben onpartijdig qua Nederlands voetbal
Hommo! Als je geen club hebt kan je opdonderenquote:Op zondag 4 maart 2012 19:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee je bent voor Ajaxquote:Op zondag 4 maart 2012 19:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat m'n woordkeuze niet juist was?quote:Op zondag 4 maart 2012 19:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Mijn punt blijft hetzelfde en daar reageer je niet op.
Dat zegt hij, onpartijdig. Aangezien de meeste ajacieden bij een nederlaag van club veranderen.quote:
Een kuub zand in je kut? Hoe bedenk je het.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat m'n woordkeuze niet juist was?
Ach, hij heeft ook iets gehoord en wil het dan gelijk gebruikenquote:Op zondag 4 maart 2012 19:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Een kuub zand in je kut? Hoe bedenk je het.
Je klonk wel érg chagrijnig, maargoed, sorry..quote:Op zondag 4 maart 2012 19:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Een kuub zand in je kut? Hoe bedenk je het.
vind je het gek als je club verliestquote:Op zondag 4 maart 2012 19:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je klonk wel érg chagrijnig, maargoed, sorry..
Heb ik nooit last van, ben ondertussen wel gewend dat Chelsea verliestquote:Op zondag 4 maart 2012 19:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
vind je het gek als je club verliest
Hij is voor Chelsea, hij is het gewendquote:Op zondag 4 maart 2012 19:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
vind je het gek als je club verliest
Niemand in Nederland cared om Chelsea of wat dan maar ook dus kunnen wij je ook niet plagen.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb ik nooit last van, ben ondertussen wel gewend dat Chelsea verliest
Neem VVV oid maar, kunnen we je vaak plagenquote:Op zondag 4 maart 2012 19:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Eigenlijk moet ik eens een Nederlandse club gaan zoeken om te supporten, ofniet..
Ajax is voordehandliggend, maarjaquote:Op zondag 4 maart 2012 19:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Neem VVV oid maar, kunnen we je vaak plagen
Of elk jaar Zwolle na de winterstop, kunnen we ook lachen
Je zoekt geen club, een club zit in je hart, je ziel en waar dan ook.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Eigenlijk moet ik eens een Nederlandse club gaan zoeken om te supporten, ofniet..
Feyenoord heeft wel verloren van VVVquote:Op zondag 4 maart 2012 19:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Neem VVV oid maar, kunnen we je vaak plagen
Of elk jaar Zwolle na de winterstop, kunnen we ook lachen
Daar dacht ik dus ook al aan, ik kan niet zomaar kiezenquote:Op zondag 4 maart 2012 19:43 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je zoekt geen club, een club zit in je hart, je ziel en waar dan ook.
Normaliter wel, al 20 jaar en in de zomer 21 jaar Feyenoorderquote:Op zondag 4 maart 2012 19:43 schreef Fuszy het volgende:
[..]
True. Als je neutraal begint kan er alsnog wel iets groeien, maar kunstmatig een club uitzoeken om te gaan supporteren is zelden een succes. Dan eindig je vaak als successupporter die ieder jaar een andere voorkeur heeft.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:43 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zolang je teletekst het maar doetquote:Op zondag 4 maart 2012 19:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Daar dacht ik dus ook al aan, ik kan niet zomaar kiezen
quote:Op zondag 4 maart 2012 19:47 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Een supporter bén je, dat wordt je niet![]()
Succes met Chelsea trouwens!
Ja is goed. Zet er maar iets op.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wil je nu trouwens nog inleggen voor het toernooi of niet?
Moet om 20:00 weg
Ik ook!quote:Op zondag 4 maart 2012 19:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Sorry maat, maar ik heb echt geen zin meer in fifa, had het vorig topic ook al gezegt maar daar had je niet meer op gereageerd, excusesquote:Op zondag 4 maart 2012 19:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wil je uit het toernooi stappen of vandaag geen fifa meer spelen?quote:Op zondag 4 maart 2012 19:49 schreef Pietjuuhh het volgende:
[..]
Sorry maat, maar ik heb echt geen zin meer in fifa, had het vorig topic ook al gezegt maar daar had je niet meer op gereageerd, excuses
Ik stap er liever uit, ik ben eigenlijk meer bezig met mw3..quote:Op zondag 4 maart 2012 19:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wil je uit het toernooi stappen of vandaag geen fifa meer spelen?
Gekocht.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Voor GekkeGerrit en Reemi staan er 2x een bronse conditie op voor 1.9 start en 2k BIN
Ik ook.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Voor GekkeGerrit en Reemi staan er 2x een bronse conditie op voor 1.9 start en 2k BIN
21 maart. Als Twente nog een rondje extra Europees speelt moeten ze het nog een keer verzetten geloof ik.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:52 schreef Dudeweiser het volgende:
Wanneer wordt die wedstrijd tussen graafschap en twente ingehaald?
Ik, dubbele kansenquote:Op zondag 4 maart 2012 19:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Heb van allebei binnen, zal jullie afkruizen
Wie wilt er meedoen in de plaats van Pietjuuhh?
Jij speelt toch sinds kort op de xdoos?quote:
PS3 doet het nog hoor, even kijken of ik nog een teampje heb.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij speelt toch sinds kort op de xdoos?
Aight, zet ik je in m'n excel, morgen even inzetten als je mee wilt doen, dan kunnen we beginnen met de wedstrijden morgenquote:Op zondag 4 maart 2012 19:58 schreef laucas het volgende:
[..]
PS3 doet het nog hoor, even kijken of ik nog een teampje heb.
Zet maar een kaart online.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Aight, zet ik je in m'n excel, morgen even inzetten als je mee wilt doen, dan kunnen we beginnen met de wedstrijden morgen
QQ, organiseer jij dan een volgende alvast.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:01 schreef n0ir het volgende:
Dat xbox toernooi is is zo gay, één keer verliezen op penalty's en gelijk lig ik er uit!
GJE maakt er tenminste twee poultjes van 4 van, die boy is veel slimmer dan Rijst!!
quote:Op zondag 4 maart 2012 20:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
QQ, organiseer jij dan een volgende alvast.
Ik ga niet strijken met de eer, was Toefjes z'n ideequote:Op zondag 4 maart 2012 20:01 schreef n0ir het volgende:
Dat xbox toernooi is is zo gay, één keer verliezen op penalty's en gelijk lig ik er uit!
GJE maakt er tenminste twee poultjes van 4 van, die boy is veel slimmer dan Rijst!!
Ja ik moet wel, er is geen normaal team te vinden in dit toernooiquote:Op zondag 4 maart 2012 20:05 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ga jij het toernooi spelen met je sweat team?
Je kan wel zoals Rijst doen alleen dan de variance verklijnen door er van te maken dat je 2 wedstrijden moet winnen per ronde.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:01 schreef n0ir het volgende:
Sorry, zit mobiel.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:09 schreef Fuszy het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#k5LDS521bcXyy
Dit is toch een redelijk normaal team
quote:Op zondag 4 maart 2012 20:09 schreef Fuszy het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#k5LDS521bcXyy
Dit is toch een super team
Zeik niet zoquote:Op zondag 4 maart 2012 20:01 schreef n0ir het volgende:
Ik ben slimme boy en jij lekker nietquote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 18:03 schreef Dudeweiser het volgende:
Tegen tien man nog een tegendoelpunt krijgentering wat slecht.
Zo te zien zijn jullie teletekst supporters.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:16 schreef GekkeGerrit- het volgende:
2 goals tegen krijgen met een man meer
-Lindgrenquote:
Ik deel hun uitspraken ook en ik heb het gezienquote:Op zondag 4 maart 2012 20:17 schreef zerokil het volgende:
[..]
[..]
Zo te zien zijn jullie teletekst supporters.
Ze hebben inderdaad niet meegedaan aan de sfeeractie, nee.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:17 schreef zerokil het volgende:
[..]
[..]
Zeer nice team, duurquote:
Vooral eredivisie livequote:Op zondag 4 maart 2012 20:17 schreef zerokil het volgende:
[..]
[..]
Ps3 is uit, morgenquote:Op zondag 4 maart 2012 20:19 schreef laucas het volgende:
[..]
Kom nu potje dan, hebben we dat ook weer gehad
Wel tempo maken, want over 40 minuten gaat PSN platquote:Op zondag 4 maart 2012 20:19 schreef laucas het volgende:
[..]
Kom nu potje dan, hebben we dat ook weer gehad
Daargaat het dus helemaal niet om.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vooral eredivisie livede PSV supporters die naar het stadion gingen werden ook teletekst supporters: na de 0-2 gingen ze al weg
Best raar eigenlijk, allemaal van die grote beeldschermen in het stadion waarop genoeg teletekst kan worden uitgezonden en gaan ze naar huisquote:Op zondag 4 maart 2012 20:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vooral eredivisie livede PSV supporters die naar het stadion gingen werden ook teletekst supporters: na de 0-2 gingen ze al weg
Hij durft nietquote:Op zondag 4 maart 2012 20:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wel tempo maken, want over 40 minuten gaat PSN plat
Daarop stond het clublied, die kennen ze namelijk niet uit hun hoofdquote:Op zondag 4 maart 2012 20:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Best raar eigenlijk, allemaal van die grote beeldschermen in het stadion waarop genoeg teletekst kan worden uitgezonden en gaan ze naar huis
hoezo?quote:Op zondag 4 maart 2012 20:17 schreef zerokil het volgende:
[..]
[..]
8-2 uitkijken van Arsenal tegen Man u was geen pretje neequote:Op zondag 4 maart 2012 20:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tja, PSV is gewoon vernederd. En zo worden we allemaal een keer de lul in het seizoen
Boere boere boere is dat toch?quote:Op zondag 4 maart 2012 20:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Daarop stond het clublied, die kennen ze namelijk niet uit hun hoofd
5-1 Heerenveen-AZ deed pijn, bijna fysiekquote:Op zondag 4 maart 2012 20:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
8-2 uitkijken van Arsenal tegen Man u was geen pretje nee
Nou kijk je kan wel zeggen ja met 10 man en dan nog een tegen doelpunt hoe slecht ben je dan..quote:
Kansen benutten is ook een kwaliteit, en daarin was Twente gewoon beter.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:22 schreef zerokil het volgende:
[..]
Nou kijk je kan wel zeggen ja met 10 man en dan nog een tegen doelpunt hoe slecht ben je dan..
Maar psv speelde gewoon met 2 verdedigers omdat ze dat wel moesten, maar ze scoorde maar niet had sowieso al 4-4 moeten zijn..
Twente scoorde elke kans en psv miste gvd alles
quote:Op zondag 4 maart 2012 20:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Daarop stond het clublied, die kennen ze namelijk niet uit hun hoofd
quote:Oproep supportersverenigingen voor steun tegen FC Twente
2 maart 2012 PSV.nl
De Supportersvereniging PSV en PSV Fans United doen een oproep aan alle supporters om zondag zoveel mogelijk in het rood-wit naar de wedstrijd PSV - FC Twente te komen. Ook willen beide verenigingen in gang zetten dat het hele Philips Stadion na 19 minuten en 13 seconden het clublied van PSV zingt, staand en uit volle borst.
PSV Netwerk
De Supportersvereniging PSV en PSV Fans United roepen op om na 19 minuten massaal te gaan staan en 13 seconden later het clublied Voor rood-wit gezongen in te zetten. “Op die manier willen we nog meer steun geven aan onze jongens om hen naar een overwinning te zingen”, zegt Etiënne van Herp van de Supportersvereniging PSV. Het is al een traditie bij elke thuis- en uitwedstrijd van PSV dat de supporters op vak Oost en in het uitvak na 19 minuten en 13 seconden het clublied zingen, maar de oproep is er nu dus op gericht dat het uitverkochte Philips Stadion massaal meedoet. PSV ondersteunt dit initiatief en zal via de grote schermen in het stadion aandacht geven als het moment daar is, tijdens de wedstrijd.
En komen er tijdenquote:
Had psv vorig seizoen ook tegen Feyenoord. Ik heb weken geleden, elke dag moest ik het aanhorenquote:Op zondag 4 maart 2012 20:22 schreef zerokil het volgende:
[..]
Nou kijk je kan wel zeggen ja met 10 man en dan nog een tegen doelpunt hoe slecht ben je dan..
Maar psv speelde gewoon met 2 verdedigers omdat ze dat wel moesten, maar ze scoorde maar niet had sowieso al 4-4 moeten zijn..
Twente scoorde elke kans en psv miste gvd alles
Misschien is het wel beter dat ze zo hard hebben verloren.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kansen benutten is ook een kwaliteit, en daarin was Twente gewoon beter.
quote:Op zondag 4 maart 2012 20:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Had psv vorig seizoen ook tegen Feyenoord. Ik heb weken geleden, elke dag moest ik het aanhorenmy revenge will be sweet.
Ach, die gasten halen tienduizenden euro's per week binnen en ze zitten nu met een lekker wijf op de bank. Lekker belangrijk ookquote:Op zondag 4 maart 2012 20:24 schreef zerokil het volgende:
[..]
Misschien is het wel beter dat ze zo hard hebben verloren.
Schijt uit je poepertquote:Op zondag 4 maart 2012 20:24 schreef zerokil het volgende:
Oh ik heb dikke schijt aan jullie revenge.
10... Was die wedstrijd toch?quote:
Het was één van de kampioenswedstrijden ja.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Schijt uit je poepertlekker geen kampioenschap vorig seizoen en volgens Mertens waren jullie vorige al kampioen, knap dat Twente dan boven jullie staat
Dat is niet wat Mertens zei......quote:Op zondag 4 maart 2012 20:26 schreef zerokil het volgende:
[..]
Het was één van de kampioenswedstrijden ja.
Gelukkig heb ik geen last van het PSN downtime. Goede tijd om PSN onderhoud in te lassen, hulde aan Sonyquote:
Dat weet je niet aangezien hij Belg is en die dingen precies zo bedoelen als dat ze zeggen.quote:
Zei hij na afloop.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat weet je niet aangezien hij Belg is en die dingen precies zo bedoelen als dat ze zeggen.
Nee dat zei hij niet. Hij zei dit is de kampioenswedstrijd.quote:
Ik zit op de helft van jequote:Op zondag 4 maart 2012 20:30 schreef Dudeweiser het volgende:
Nog 23 posts en dan zit ik aan 9k posts
November '11quote:
Waar basseerde hij eigenlijk op dat je pedo was?quote:Op zondag 4 maart 2012 20:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jaja, pedo, en vannacht Aidshond. Ik krijg mn portie hier wel
Denk omdat ik oud ben, en hier zit. Beetje stom, want als ik pedo was zou ik wel in pubertalk gaan zitten. En jullie zijn geen meisjes ook nog. Behalve Quelquote:Op zondag 4 maart 2012 20:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waar basseerde hij eigenlijk op dat je pedo was?
Pedo's vallen meestal op kleine jongetjesquote:Op zondag 4 maart 2012 20:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Denk omdat ik oud ben, en hier zit. Beetje stom, want als ik pedo was zou ik wel in pubertalk gaan zitten. En jullie zijn geen meisjes ook nog. Behalve Quel
Dat is smerig. Kogeltje voor die gastenquote:Op zondag 4 maart 2012 20:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Pedo's vallen meestal op kleine jongetjes
Gekke Belg.. Hij zit mij de heletijd te DM'en, nu maar geblocktquote:Op zondag 4 maart 2012 20:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Denk omdat ik oud ben, en hier zit. Beetje stom, want als ik pedo was zou ik wel in pubertalk gaan zitten. En jullie zijn geen meisjes ook nog. Behalve Quel
Ocherm, zo een vriendelijke man!quote:Op zondag 4 maart 2012 20:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 maart 2012 20:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ligt aan de opstelling, normaal rond de 13/14k (ps3)quote:Op zondag 4 maart 2012 21:15 schreef diedjuh het volgende:
Hoeveel zal leonardo opleveren denken jullie? Kreeg hem net uit een pakje.
Als iedereen zn inleg betaald heeft denk ik, lijkt mij het meest logisch. Wij zitten toch in 1 poule geloof ik?quote:
Jij, ik Reemi en GekkeGerritquote:Op zondag 4 maart 2012 21:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als iedereen zn inleg betaald heeft denk ik, lijkt mij het meest logisch. Wij zitten toch in 1 poule geloof ik?
Begint het toernooi morgen? Ik zal eventjes moeten wachten, want SIF Falcao is verkocht en IF Benzema staat op de TP, dus feitelijk gezien heb ik geen spitsquote:Op zondag 4 maart 2012 21:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Mensen die voor het toernooi ps3 spelen graag even de standen PM'en
Hier welquote:
Ach. Ik heb een <80 teampje dus dat boeit echt niks.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Begint het toernooi morgen? Ik zal eventjes moeten wachten, want SIF Falcao is verkocht en IF Benzema staat op de TP, dus feitelijk gezien heb ik geen spits
Zodra Lindgren heeft ingelegd kunnen we beginnen. Je mag zelf bepalen wanneer je speelt, no worriesquote:Op zondag 4 maart 2012 21:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Begint het toernooi morgen? Ik zal eventjes moeten wachten, want SIF Falcao is verkocht en IF Benzema staat op de TP, dus feitelijk gezien heb ik geen spits
Ik gister ook, bleek het iemand anders te zijn. 3-0 stond ik voor en toen ragequitte hijquote:Op zondag 4 maart 2012 21:31 schreef Lindgren. het volgende:
Wtf. Ik word net gematchmaked tegen KSIolajidebt.. Hij backt tot 7x aan toe out.
fake, het is KSIOlajidebt en hij heeft xboxquote:Op zondag 4 maart 2012 21:31 schreef Lindgren. het volgende:
Wtf. Ik word net gematchmaked tegen KSIolajidebt.. Hij backt tot 7x aan toe out.
geeft een minimumprijs in danquote:Op zondag 4 maart 2012 21:40 schreef Toefjes het volgende:
nu volgt een hels karwei: Up Aguero zoeken tussen alle Teves en andere aguero plaatjes
Ja, inderdaad, minimaal 120K. Dan kom je wel bij de plaatjes die je wilt hebben. Bizar dat de UP 193K gemiddeld kost en de IF 1.5 miljoen volgens ultimatedb. Toch de magie van het zwarte kaartje.quote:
de magie van TOTW1.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, minimaal 120K. Dan kom je wel bij de plaatjes die je wilt hebben. Bizar dat de UP 193K gemiddeld kost en de IF 1.5 miljoen volgens ultimatedb. Toch de magie van het zwarte kaartje.
@lindgren: ja, ik ben de vervanger van .. je weet wel.
Laucas doet ook onverwachts mee, zit bij ons in de poulequote:
Dit.quote:
Bizar, ik koop ook UP Nani. 2 maanden geleden kostte Aguero 88 en Nani 87 bij elkaar 2,3 miljoen en nu 270Kquote:
Ja, maar zoals gezegd lag dat bij Aguero vooral aan zijn zeldzaamheid.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bizar, ik koop ook UP Nani. 2 maanden geleden kostte Aguero 88 en Nani 87 bij elkaar 2,3 miljoen en nu 270K
Ik hoop dat ze degraderen, kut club.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
tegen fokking Catania nog welHoe sneu
ik geef Ranieri nog maximaal twee weken.
Vandaag/morgen toedeledokiequote:Op zondag 4 maart 2012 21:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
tegen fokking Catania nog welHoe sneu
ik geef Ranieri nog maximaal twee weken.
Ach, vanavond pakt 'ie Yolanthe weer in de kakkert en ontvangt ie z'n loonstrook. Geen medelijden met hem.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:48 schreef diedjuh het volgende:
Ik heb wel medelijden met Sneijder, trouwens.
Hij heeft een Hummer en Jolanthequote:Op zondag 4 maart 2012 21:48 schreef diedjuh het volgende:
Ik heb wel medelijden met Sneijder, trouwens.
quote:Op zondag 4 maart 2012 21:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ach, vanavond pakt 'ie Yolanthe weer in de kakkert en ontvangt ie z'n loonstrook. Geen medelijden met hem.
Nee, hij heeft heus wel clubs voor het uitkiezen ook afgelopen zomer en iedereen zag het wel aankomen, er moet gruwelijk bezuinigt worden daar en de bejaarde spelers worden allemaal nog een jaar ouder.quote:
Moet morgen, ik lig in m'n bed ps3 uitquote:
Sorry, dan gaat het niet door.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Moet morgen, ik lig in m'n bed ps3 uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Ik raak al in de war bij het eerste deelquote:Op zondag 4 maart 2012 21:52 schreef pascal08 het volgende:
Ik heb ff uitgezocht hoe dat nou zit met chemistry.
- Meer dan 9 chemistry heeft géén invloed op de stats.
- Chemistry zorgt voor een boost van 0 tot 5 punten per attribuut, afhankelijk van de individuele- en teamchemistry die voor respectievelijk 75% en 25% meetellen.
- Schotkracht, Penalties en Vrije trappen krijgen de grootste boost met gemiddeld 3-4 punten bij 9 chem.
- Wissel krijgen een chemistry gelijk aan de teamchemistry gedeeld door 11.
- Links tussen de spelers geven alleen een individuele boost, dus ze gaan er niet beter door samenwerken.
- Moraal en condiitie lijken alleen invloed te hebben op de attributen op de eerste pagina (versnelling, sprintsnelheid, uithoudingsvermogen, kracht, etc.)
Hier heb ik nog een overzichtje met hoe die chemistryregels precies werken. Het eerste tabeltje heb ik zelf uitgevonden en dat 2e grafiekje heb ik van youtube.
[ afbeelding ]
Het onderste grafiek werkt zo:
1 punt voor dezelfde competitie
1,5 punt voor hetzelfde land
2,5 punt voor dezelfde club
Dit tel je bij elkaar op en dan kijk je op de horizontale as in welk kleur vakje daarbij hoort. In de legenda zie je hoeveel chemistrypunten elke kleur waard is.
Einsteinquote:Op zondag 4 maart 2012 21:52 schreef pascal08 het volgende:
Ik heb ff uitgezocht hoe dat nou zit met chemistry.
- Meer dan 9 chemistry heeft géén invloed op de stats.
- Chemistry zorgt voor een boost van 0 tot 5 punten per attribuut, afhankelijk van de individuele- en teamchemistry die voor respectievelijk 75% en 25% meetellen.
- Schotkracht, Penalties en Vrije trappen krijgen de grootste boost met gemiddeld 3-4 punten bij 9 chem.
- Wissel krijgen een chemistry gelijk aan de teamchemistry gedeeld door 11.
- Links tussen de spelers geven alleen een individuele boost, dus ze gaan er niet beter door samenwerken.
- Moraal en condiitie lijken alleen invloed te hebben op de attributen op de eerste pagina (versnelling, sprintsnelheid, uithoudingsvermogen, kracht, etc.)
Hier heb ik nog een overzichtje met hoe die chemistryregels precies werken. Het eerste tabeltje heb ik zelf uitgevonden en dat 2e grafiekje heb ik van youtube.
[ afbeelding ]
Het onderste grafiek werkt zo:
1 punt voor dezelfde competitie
1,5 punt voor hetzelfde land
2,5 punt voor dezelfde club
Dit tel je bij elkaar op en dan kijk je op de horizontale as in welk kleur vakje daarbij hoort. In de legenda zie je hoeveel chemistrypunten elke kleur waard is.
Gewoon net doen of je het niet gelezen hebt dan.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik raak al in de war bij het eerste deel
quote:Op zondag 4 maart 2012 21:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gewoon net doen of je het niet gelezen hebt dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |