Dat wordt morgen een leuke werkdag!quote:
Snackbar Pak Boli is de bestequote:Op zondag 4 maart 2012 17:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja dat zei je niet
Ik ken er zelf niet zo veel in Spijk eigenlijk.. Ik weet dat er eentje bij 't metrostation Centrum zou moeten zitten geloof ik, maar meer niet..
Ja inderdaadquote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 17:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lopen jullie weer mooi een puntje in, hehehe.
Ik ga nu even een vriendin pestenquote:
Dat was het speciale eraan!quote:Op zondag 4 maart 2012 17:22 schreef ToT het volgende:
Wtf?Ik trek een biertje open waar echt NIKS mee gebeurd is, spuit de halve inhoud over mijn bureau!
Is nog een speciaalbiertje ook!
Iemand in de winkel mee staan schudden?quote:Op zondag 4 maart 2012 17:22 schreef ToT het volgende:
Wtf?Ik trek een biertje open waar echt NIKS mee gebeurd is, spuit de halve inhoud over mijn bureau!
Meer drank bij doen.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoi!!!!11
Warme chocolademelk gemaakt van melkchocolade is niet lekker.
Dat zal het zijn ja.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Iemand in de winkel mee staan schudden?
quote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 17:22 schreef ToT het volgende:
Whehehehe lekker te veel gist nog in de fles oid?quote:Op zondag 4 maart 2012 17:22 schreef ToT het volgende:
Zou goed kunnen. Mwah is niet echt een lekker biertje dus het is niet echt een groot verlies!quote:Op zondag 4 maart 2012 17:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Whehehehe lekker te veel gist nog in de fles oid?
Je moet zo'n flesje ook met liefde open makenquote:Op zondag 4 maart 2012 17:22 schreef ToT het volgende:
Dat was ook mijn oplossing, maar volgende keer toch weer puur kopen.quote:
Stefan weet zijn weg met flesjes en vrouwen.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:25 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Je moet zo'n flesje ook met liefde open maken
Hihi. Ik voel je broeder.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:22 schreef ToT het volgende:
Altijd een goed idee.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zal ik zo om half maar inspringen met fout een feest nummers dan?
quote:Op zondag 4 maart 2012 17:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Stefan weet zijn weg met flesjes en vrouwen.
Nog iemand nodig om de rest van die melkchocolade op te eten?quote:Op zondag 4 maart 2012 17:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat was ook mijn oplossing, maar volgende keer toch weer puur kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |