quote:Op zondag 4 maart 2012 17:13 schreef Outpost76 het volgende:
Oh en binnen de 40 minuten dus als ze nou ff opschieten.
Vind het leuk om te doen, maar ik moet rekening houden dat er geen olie of anders vloeistof gemorst word. Dat maakt het irritant. Heb daarvoor een groot zeil onder de bus gelegd. Buren zijn al jaren gewend dat ik klus aan auto van me pa, die kijken niet raar opquote:Op zondag 4 maart 2012 17:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ff snel wordt vaak ff lang.![]()
Beter rustig en goed doen idd.
Wel een pokke klus imo of valt t wel mee?
Goed bezig!quote:Op zondag 4 maart 2012 17:14 schreef Melting het volgende:
Wij zitten trouwens ook nog op titelkoers.
quote:Op zondag 4 maart 2012 17:12 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Tell me 'bout it![]()
En hier heb ik er 1 van:Dit heb ik op de zaak tot beschikking als het nodig isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Jij liever dan ik.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:14 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Vind het leuk om te doen, maar ik moet rekening houden dat er geen olie of anders vloeistof gemorst word. Dat maakt het irritant. Heb daarvoor een groot zeil onder de bus gelegd. Buren zijn al jaren gewend dat ik klus aan auto van me pa, die kijken niet raar op![]()
quote:Op zondag 4 maart 2012 17:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dit heb ik op de zaak tot beschikking als het nodig is
[ afbeelding ]
Dat euh, wordt lastigquote:Op zondag 4 maart 2012 17:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Top!Als je geen metal draait tune ik misschien ook wel ff in.
Ik heb 0,0 kennis over scootersquote:Op zondag 4 maart 2012 17:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij liever dan ik.
Maar als jij sleutelen leuk vind, kan je dan ook niet ff bij mij aan mn scooter komen sleutelen?
wel een goede snackbarquote:Op zondag 4 maart 2012 16:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo moeilijk in Spijk?
Hoi!!!!11quote:
idd, ik moet het met primitieve middelen doenquote:Op zondag 4 maart 2012 17:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vet handig als je 2 auto's tegelijk wilt doen
Rutten keek alsof hij persoonlijk iedere PSV'er de nek om ging draaienquote:Op zondag 4 maart 2012 17:18 schreef Intronic het volgende:
Leuk kwartiertje in de kleedkamer van PSV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |