Yups, het moest gebeuren maar mijn vader kennende wacht hij tot ie niet meer kan rijden met de bus dan pas gaat hij alles repareren of vervangen. Nu hij op vakantie is kan ik rustig alles op mijn gemak doen. Hij doet alles snel waardoor het vaak mis gaatquote:Op zondag 4 maart 2012 17:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En dat zonder brug?Gaat een aardige klus worden. Voor wanneer moet t klaar zijn?
moeten ze even doorschietenquote:Op zondag 4 maart 2012 17:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das kut... dan halen ze de 10 niet..
quote:Op zondag 4 maart 2012 17:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das kut... dan halen ze de 10 niet..
Nee geen brug, ik doe het voor onze deurquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ff snel wordt vaak ff lang.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:09 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Yups, het moest gebeuren maar mijn vader kennende wacht hij tot ie niet meer kan rijden met de bus dan pas gaat hij alles repareren of vervangen. Nu hij op vakantie is kan ik rustig alles op mijn gemak doen. Hij doet alles snel waardoor het vaak mis gaat
quote:Op zondag 4 maart 2012 17:10 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Nee geen brug, ik doe het voor onze deurHeb wel 4 van deze dingen:
Aii, dan wordt het helemaal een kutklusje..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
ik wil ook wel draaienquote:Op zondag 4 maart 2012 17:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Misschien draai ik zo wel even wat stuff, heb alleen nog geen idee wat...
Tell me 'bout itquote:Op zondag 4 maart 2012 17:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Aii, dan wordt het helemaal een kutklusje..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Top!quote:Op zondag 4 maart 2012 17:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Misschien draai ik zo wel even wat stuff, heb alleen nog geen idee wat...
quote:Op zondag 4 maart 2012 17:13 schreef Outpost76 het volgende:
Oh en binnen de 40 minuten dus als ze nou ff opschieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |