Vind het leuk om te doen, maar ik moet rekening houden dat er geen olie of anders vloeistof gemorst word. Dat maakt het irritant. Heb daarvoor een groot zeil onder de bus gelegd. Buren zijn al jaren gewend dat ik klus aan auto van me pa, die kijken niet raar opquote:Op zondag 4 maart 2012 17:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ff snel wordt vaak ff lang.![]()
Beter rustig en goed doen idd.
Wel een pokke klus imo of valt t wel mee?
Goed bezig!quote:Op zondag 4 maart 2012 17:14 schreef Melting het volgende:
Wij zitten trouwens ook nog op titelkoers.
quote:Op zondag 4 maart 2012 17:12 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Tell me 'bout it![]()
En hier heb ik er 1 van:Dit heb ik op de zaak tot beschikking als het nodig isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Jij liever dan ik.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:14 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Vind het leuk om te doen, maar ik moet rekening houden dat er geen olie of anders vloeistof gemorst word. Dat maakt het irritant. Heb daarvoor een groot zeil onder de bus gelegd. Buren zijn al jaren gewend dat ik klus aan auto van me pa, die kijken niet raar op![]()
quote:Op zondag 4 maart 2012 17:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dit heb ik op de zaak tot beschikking als het nodig is
[ afbeelding ]
Dat euh, wordt lastigquote:Op zondag 4 maart 2012 17:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Top!Als je geen metal draait tune ik misschien ook wel ff in.
Ik heb 0,0 kennis over scootersquote:Op zondag 4 maart 2012 17:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij liever dan ik.
Maar als jij sleutelen leuk vind, kan je dan ook niet ff bij mij aan mn scooter komen sleutelen?
wel een goede snackbarquote:Op zondag 4 maart 2012 16:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo moeilijk in Spijk?
Hoi!!!!11quote:
idd, ik moet het met primitieve middelen doenquote:Op zondag 4 maart 2012 17:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vet handig als je 2 auto's tegelijk wilt doen
Rutten keek alsof hij persoonlijk iedere PSV'er de nek om ging draaienquote:Op zondag 4 maart 2012 17:18 schreef Intronic het volgende:
Leuk kwartiertje in de kleedkamer van PSV
Ja dat zei je nietquote:
Ik zie nu pas dat het 0-4 isquote:Op zondag 4 maart 2012 17:18 schreef Intronic het volgende:
Leuk kwartiertje in de kleedkamer van PSV
Dat wordt morgen een leuke werkdag!quote:
Snackbar Pak Boli is de bestequote:Op zondag 4 maart 2012 17:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja dat zei je niet
Ik ken er zelf niet zo veel in Spijk eigenlijk.. Ik weet dat er eentje bij 't metrostation Centrum zou moeten zitten geloof ik, maar meer niet..
Ja inderdaadquote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 17:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lopen jullie weer mooi een puntje in, hehehe.
Ik ga nu even een vriendin pestenquote:
Dat was het speciale eraan!quote:Op zondag 4 maart 2012 17:22 schreef ToT het volgende:
Wtf?Ik trek een biertje open waar echt NIKS mee gebeurd is, spuit de halve inhoud over mijn bureau!
Is nog een speciaalbiertje ook!
Iemand in de winkel mee staan schudden?quote:Op zondag 4 maart 2012 17:22 schreef ToT het volgende:
Wtf?Ik trek een biertje open waar echt NIKS mee gebeurd is, spuit de halve inhoud over mijn bureau!
Meer drank bij doen.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoi!!!!11
Warme chocolademelk gemaakt van melkchocolade is niet lekker.
Dat zal het zijn ja.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Iemand in de winkel mee staan schudden?
quote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 17:22 schreef ToT het volgende:
Whehehehe lekker te veel gist nog in de fles oid?quote:Op zondag 4 maart 2012 17:22 schreef ToT het volgende:
Zou goed kunnen. Mwah is niet echt een lekker biertje dus het is niet echt een groot verlies!quote:Op zondag 4 maart 2012 17:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Whehehehe lekker te veel gist nog in de fles oid?
Je moet zo'n flesje ook met liefde open makenquote:Op zondag 4 maart 2012 17:22 schreef ToT het volgende:
Dat was ook mijn oplossing, maar volgende keer toch weer puur kopen.quote:
Stefan weet zijn weg met flesjes en vrouwen.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:25 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Je moet zo'n flesje ook met liefde open maken
Hihi. Ik voel je broeder.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:22 schreef ToT het volgende:
Altijd een goed idee.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zal ik zo om half maar inspringen met fout een feest nummers dan?
quote:Op zondag 4 maart 2012 17:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Stefan weet zijn weg met flesjes en vrouwen.
Nog iemand nodig om de rest van die melkchocolade op te eten?quote:Op zondag 4 maart 2012 17:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat was ook mijn oplossing, maar volgende keer toch weer puur kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |