Nee, Zook vroeg duidelijk wat is er VERGELIJKBAAR Met Ilse en Anouk.. Das heel wat andersquote:Op zondag 4 maart 2012 17:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja duh maar er werd toch gevraagd wat Anouk en Ilse gemeen hebben?
[..]
Hoe vet.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:04 schreef Tchock het volgende:
Wat de fuck? Ik heb een plaat met alleen maar lege groeven op één kant![]()
hier nietquote:Op zondag 4 maart 2012 17:04 schreef Ishimaru het volgende:
Klaar met radiator van auto te vervangen. Nu nog remleidingen, alleen regent het
Daar ben je nog wel even mee bezig, en het wordt donker..quote:Op zondag 4 maart 2012 17:04 schreef Ishimaru het volgende:
Klaar met radiator van auto te vervangen. Nu nog remleidingen, alleen regent het
quote:Op zondag 4 maart 2012 17:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar ik draaide ook Nederlandstalig, rock, hardcore, etc.
Dus je hebt echt kwaliteitsmuziek gemist.
quote:Op zondag 4 maart 2012 17:04 schreef Intronic het volgende:
haha stefanhaan ik zei het toch, nu al 0-2 achter jongen!
quote:Op zondag 4 maart 2012 17:04 schreef Intronic het volgende:
haha stefanhaan ik zei het toch, nu al 0-2 achter jongen!
Ohquote:Op zondag 4 maart 2012 17:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, Zook vroeg duidelijk wat is er VERGELIJKBAAR Met Ilse en Anouk.. Das heel wat anders
Hahaha.... ik weet hem echt niet meer. Maar ik draaide dat soort muziek vrijdagavond ook al.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Dan moet je zo maar je playlist nog een keertje streamen.
En dat zonder brug?quote:Op zondag 4 maart 2012 17:04 schreef Ishimaru het volgende:
Idd, maar het moet gebeuren. Ben blij dat ik de remschijven vroeg in de ochtend heb vervangen.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daar ben je nog wel even mee bezig, en het wordt donker..
Je hebt toch wel een brug?quote:Op zondag 4 maart 2012 17:07 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Idd, maar het moet gebeuren. Ben blij dat ik de remschijven vroeg in de ochtend heb vervangen.
Domme buurt, maar ik ga sate spiesjes makenquote:
En waarom niet?quote:Op zondag 4 maart 2012 17:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Hahaha.... ik weet hem echt niet meer. Maar ik draaide dat soort muziek vrijdagavond ook al.
Kan het binnenkort nog wel een keer doen. (Al weet ik niet of iemand daar op zit te wachten.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |