Ze zijn vrouw, ze zijn blond en Nederlandse?quote:Op zondag 4 maart 2012 16:51 schreef Zokunen het volgende:
Wat is vergelijkbaar met anouk en ilse de lange?
Nee, die is kutterquote:
Ja..... wat is dat nou?quote:
Volgens mij doelt ie er op dat ze alle 2 een duet oid hebben opgenomen met treintje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had vorige week geklaagd tegen mn ouders dat ze op zaterdag altijd zo vroeg gaan eten... ( Vorige week werd er gewoon geroepen om de tafel te dekken om 16.50 omdat t eten klaar was.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja..... wat is dat nou?![]()
Tja.... gisteren heb ik de show ook 's middags pas verschoven. Het zij je vergeven.
Ja echt he!quote:
Neuh.....quote:Op zondag 4 maart 2012 16:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh dus ik was niet eens echt schuldig.
WTF?quote:Op zondag 4 maart 2012 16:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Neuh.....
Moest mijn ouders wegbrengen dus moest de show verzetten. Heb random nummers gedraaid. O.a. doedelzak en draaiorgelmuziek.
Hoeveel puntjes hebben jullie nog voor nummer deux?quote:Op zondag 4 maart 2012 16:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
ZwolleOf nouja, dit weekend is het meer Zwolle
![]()
Maar ik draaide ook Nederlandstalig, rock, hardcore, etc.quote:
5 nog maarquote:Op zondag 4 maart 2012 17:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoeveel puntjes hebben jullie nog voor nummer deux?
Anouk is ook totaal anders dan Ilse, maar jij vroeg naar belabberde Nederlandse muziek door vrouwenquote:Op zondag 4 maart 2012 17:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sorry, maar Anouk is heel anders dan Locomotiefje..
Ik? Hij..quote:Op zondag 4 maart 2012 17:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Anouk is ook totaal anders dan Ilse, maar jij vroeg naar belabberde Nederlandse muziek door vrouwen
Ja duh maar er werd toch gevraagd wat Anouk en Ilse gemeen hebben?quote:Op zondag 4 maart 2012 17:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sorry, maar Anouk is heel anders dan Locomotiefje..
quote:Op zondag 4 maart 2012 16:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Volgens mij doelt ie er op dat ze alle 2 een duet oid hebben opgenomen met treintje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over brillen en UI's gesprokenquote:Op zondag 4 maart 2012 17:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Bril kopen![]()
We hebben totaal andere UI´s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |