Whaha en nu troll ik je met de muziekquote:Op zondag 4 maart 2012 18:00 schreef Outpost76 het volgende:
K3![]()
Van de week een zakje K3 snoep gekregen om me te plagen van een meisje van 11.
ik moet de boel ook een beetje verdelenquote:Op zondag 4 maart 2012 17:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ga pas einde van de maand weer denk ikWil niet teveel gaan, begin van de maand was al best duur door lenzen en andere crap
Jaquote:Op zondag 4 maart 2012 18:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Whaha en nu troll ik je met de muziek
Ja, das ook weer zo, al heb ik ws pech en wordt het werken dan.. Anyway.. Lenzen, 2 keer moeten tanken deze week alleen al..quote:Op zondag 4 maart 2012 18:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik moet de boel ook een beetje verdelen
6 April is nog twijfel, maar koninginnedag komt er ook aan natuurlijk
Jaquote:
Schoolweekquote:Op zondag 4 maart 2012 18:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Doe eens positief! De werkweek komt er weer aan
Ja leuk... Kan broertje weer naar school fietsen met een kans dat hij die etterbakken weer tegen komt...quote:Op zondag 4 maart 2012 18:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Doe eens positief! De werkweek komt er weer aan
Is je Google stuk ofzo?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
quote:Op zondag 4 maart 2012 18:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Is je Google stuk ofzo?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jacky_LafonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |