quote:Op zondag 4 maart 2012 16:14 schreef MaximusTG het volgende:
Zooo, lekker ff het balkon een beetje opgeruimd, gestoft & gestofzuigd, huiskamerplantjes gesnoeid (waaronder twee spaanse pepers die het gewoon nog steeds doen, vorig jaar opgekweekt vanuit een nasi-pakket) . Aardbeienplant dode blad eruit. Allemaal wat gedroogde koeienpoep en een scheutje water. Nieuwe basilicum + peterselie + paprika + spaanse peper gezaaid
.
Zie je, je moet hem kwaad makenquote:
quote:
Dat ga ik ook proberen!quote:Op zondag 4 maart 2012 16:19 schreef MaximusTG het volgende:
[..], ja, is echt grappig. Heb gewoon een keer een hele mooie rode peper die erbij zat genomen en de zaadjes uitgehaald. Even laten drogen, aantal gezaaid, en rest in envelopje bewaard. Kwamen hele mooie plantjes uit met heel veel pepers.
quote:Op zondag 4 maart 2012 16:19 schreef MaximusTG het volgende:
[..], ja, is echt grappig. Heb gewoon een keer een hele mooie rode peper die erbij zat genomen en de zaadjes uitgehaald. Even laten drogen, aantal gezaaid, en rest in envelopje bewaard. Kwamen hele mooie plantjes uit met heel veel pepers.
Graag gedaan hoorquote:
Ik zag hem op het veld tussendoor meelezen hier.quote:
Nuquote:Op zondag 4 maart 2012 16:22 schreef LieLie het volgende:
Ik wil ook wat sla gaan zaaien in potten, wanneer moet/kan dat?
Ja, zo werkt dat met die jonge gasten hè, altijd onlinequote:Op zondag 4 maart 2012 16:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zag hem op het veld tussendoor meelezen hier.
Ohquote:Op zondag 4 maart 2012 16:29 schreef MaximusTG het volgende:
[..]
Nu. Heb hier nog een zakje snijsla staan bv; dat kan je zaaien van maart tot juli, duurt ongeveer 50-70 dagen voor het klaar is. Dus als je nu begint, en dan om de week weer wat zaait heb je over 50 dagen elke week verse sla
.
Ja, uiterst efficiënte counters.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |