Idd, gewoon kwestie van klok stilzetten op fluitsignaal en hervatten bij balcontact.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:55 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom ze niet gewoon zuivere speeltijd gebruiken in het voetbal. Zo moeilijk kan het toch niet zijn? Nu duurt elke wedstrijd een andere tijd...
Daar is een ander topic voor.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgende eind van 't topic scoort PSV de eigen goal. eens?
We hadden genoeg kansen kneus. Ga jij maar snel Feijenoord kijken.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:57 schreef PizzaGeit het volgende:
Jahoor, 1 kans, 1 doelpunt bij dat zielige Lucky Ajax
ja Cabral doet het ook weer lekkerquote:Op zondag 4 maart 2012 15:57 schreef kapiteintje het volgende:
Oeioeioei Feyenoord toch. Wat komen we goed weg.
Als je niet kijkt moet je ook niet zo slap lullenquote:Op zondag 4 maart 2012 15:57 schreef PizzaGeit het volgende:
Jahoor, 1 kans, 1 doelpunt bij dat zielige Lucky Ajax
Dat wel natuurlijkquote:Op zondag 4 maart 2012 15:57 schreef detulp050 het volgende:
Bij zuivere speeltijd moet je volgens mij elke pot om 12:30 beginnen om voor het eten thuis te zijn
Ja en alle trolls in dit topic ookquote:Op zondag 4 maart 2012 15:58 schreef TwenteFC het volgende:
Publiek is in een keer allemaal terug gekomen.
Kijken hoe jij dadelijk reageert als PSV verliestquote:Op zondag 4 maart 2012 15:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja en alle trolls in dit topic ook
Ik hoop het, maar ben er zeker niet gerust opquote:Op zondag 4 maart 2012 15:59 schreef detulp050 het volgende:
Groningen wordt gevaarlijker, dus het wordt snel 2-0
Feyenoord counterclub.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:59 schreef detulp050 het volgende:
Groningen wordt gevaarlijker, dus het wordt snel 2-0
Das het mooie van zo'n SCC..loopt gewoon even naar buiten om een broodje te halen of een filmpje te kijken bij Pathequote:Op zondag 4 maart 2012 15:58 schreef TwenteFC het volgende:
Publiek is in een keer allemaal terug gekomen.
Ik ga die wedstrijd niet eens kijkenquote:Op zondag 4 maart 2012 15:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kijken hoe jij dadelijk reageert als PSV verliest
Fixxedquote:Op zondag 4 maart 2012 15:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kijken hoe jij dadelijk reageert als wanneer PSV verloren heeft
De 5equote:Op zondag 4 maart 2012 15:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Oh ja joh... Op welke positie sta jij dan?
Ken je dat ene liedje van Justin Timberlake?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:59 schreef Asskicker14 het volgende:
Nu staan jullie 5de in plaats van 6de. Gefeliciteerd.
Ik weet dat je n bet hebt staan, maar het blijven merkwaardige wensen zo tussendoorquote:
Ach ik wens niemand botbreuken toe (deze keer) dusquote:Op zondag 4 maart 2012 16:01 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Ik weet dat je n bet hebt staan, maar het blijven merkwaardige wensen zo tussendoor
Alle trolls natuurlijk stressenquote:Op zondag 4 maart 2012 16:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Nog een kwartiertje....Snel scoren Ajax!
Valt reuze mee. Als je dit een draak van een wedstrijd vindt heb je de afgelopen 5 jaar nooit Feyenoord gekeken denk ik.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:02 schreef kornuitbuffel het volgende:
Feyenoord staat dan wel voor, mijn god wat een draak van een wedstrijd.
True, true... wat ben je toch vreedzaam vadaag. Duidelijk lente in de luchtquote:Op zondag 4 maart 2012 16:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ach ik wens niemand botbreuken toe (deze keer) dus
Dat gaat lastig als je het makkelijk nog niet eens kanquote:Op zondag 4 maart 2012 16:02 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Eriksen wil het altijd veel te moeilijk.
Ik denk zelfs dat je dan niet vaak Eredivisiewedstrijden kijkt...quote:Op zondag 4 maart 2012 16:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Valt reuzemee. Als je dit een draak van een wedstrijd vindt heb je de afgelopen 5 jaar nooit Feyenoord gekeken denk ik.
Als dat zo doorgaat wordt het nog gelijkspelquote:Op zondag 4 maart 2012 16:02 schreef kornuitbuffel het volgende:
over 5 min al.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:03 schreef Quisho het volgende:
[..]
Oh ja Manchester united tegen Tottenham inderdaad.
heerlijke pot wordt dat.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:03 schreef Quisho het volgende:
[..]
Oh ja Manchester united tegen Tottenham inderdaad.
Baseer het meer op dit seizoen. Feyenoord heeft veel leuke wedstrijden gespeeld.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Valt reuze mee. Als je dit een draak van een wedstrijd vindt heb je de afgelopen 5 jaar nooit Feyenoord gekeken denk ik.
Heb gister al een botbreuk gezien dus die wens is al vervuldquote:Op zondag 4 maart 2012 16:03 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
True, true... wat ben je toch vreedzaam vadaag. Duidelijk lente in de lucht
Waar mickey?quote:Op zondag 4 maart 2012 16:03 schreef Asskicker14 het volgende:
Mickey en Donald staan op het veld. En dan bij hoog en laag beweren dat dit geen Mickey Mouse-competitie is.
Mickey niet meer.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:03 schreef Asskicker14 het volgende:
Mickey en Donald staan op het veld. En dan bij hoog en laag beweren dat dit geen Mickey Mouse-competitie is.
Klopt.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:02 schreef kornuitbuffel het volgende:
verheug me er al opquote:
quote:
Zelfs dan valt het nog best mee... Feyenoord heeft slechtere wedstrijden dan dit gespeeld.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:04 schreef kornuitbuffel het volgende:
[..]
Baseer het meer op dit seizoen. Feyenoord heeft veel leuke wedstrijden gespeeld.
Laat ze even calimero spelenquote:Op zondag 4 maart 2012 16:04 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Nouja Trolls, is toch logisch dat PSV,Twente,AZ,Herenveen en Feyenoord supporters jullie graag zien verliezen. heeft niks met trollen te maken.
Jij zal zo ook wel hopen op een 0-0 wanneer PSV tegen Twente speelt.
quote:Op zondag 4 maart 2012 16:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb gister al een botbreuk gezien dus die wens is al vervuld![]()
Ik noem een Ado thuis ja..quote:Op zondag 4 maart 2012 16:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zelfs dan valt het nog best mee... Feyenoord heeft slechtere wedstrijden dan dit gespeeld.
En niet eens zo heel zeldenquote:Op zondag 4 maart 2012 16:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zelfs dan valt het nog best mee... Feyenoord heeft slechtere wedstrijden dan dit gespeeld.
Het is beter voor Ajax als PSV verliest.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:04 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Nouja Trolls, is toch logisch dat PSV,Twente,AZ,Herenveen en Feyenoord supporters jullie graag zien verliezen. heeft niks met trollen te maken.
Iedereen niet ajacied die een klein beetje kritiek uit is meteen een trol in zijn ogen.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:04 schreef TwenteFC het volgende:
Captain obviousquote:Op zondag 4 maart 2012 16:05 schreef Ajacied422 het volgende:
DAVY WIST HET DAVY WIST HET.
DAVY
KENNER
IK BEN NU VOOR BARCELONA.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:06 schreef Doublepain het volgende:
Geen passie, geen strijd, geen roda
Ik ben vanaf nu supporter af![]()
Speelt Suk nog een beetje goed, buiten z'n schwalbes?quote:Op zondag 4 maart 2012 16:06 schreef RvLaak het volgende:
Ti's dat een rode kaart niet echt goed is voor het team, maar anders zou ik Suk toch echt een rotschop toewensen
Dus? 5 punten verschilquote:Op zondag 4 maart 2012 16:06 schreef kornuitbuffel het volgende:
[..]
Hier kan ik dus echt niet tegen.
Jullie staan 6e/5e.
met je trolls
Ti's?quote:Op zondag 4 maart 2012 16:06 schreef RvLaak het volgende:
Ti's dat een rode kaart niet echt goed is voor het team, maar anders zou ik Suk toch echt een rotschop toewensen
Stiekem 2-2 zo uit het niets zou wel lief zijnquote:Op zondag 4 maart 2012 16:07 schreef Geo4kant het volgende:
Ajax had ook nog een strafschop moeten hebben en Vukovic rood dus.. en met zo'n 2e helft gewoon verdiend![]()
It was fun while it lasted.
Ik hoop voor jou dat het nog 4-1 wordt.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:07 schreef Geo4kant het volgende:
Ajax had ook nog een strafschop moeten hebben en Vukovic rood dus.. en met zo'n 2e helft gewoon verdiend![]()
It was fun while it lasted.
Begint ook met een Aquote:Op zondag 4 maart 2012 16:08 schreef kornuitbuffel het volgende:
Op Teletekst staat dat Aisatti heeft gescoord.
quote:Op zondag 4 maart 2012 16:07 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou dat het nog 4-1 wordt.
quote:Op zondag 4 maart 2012 16:07 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou dat het nog 4-1 wordt.
Dat is dan dubbel fout, want het is Aissati en Anita scoorde.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:08 schreef kornuitbuffel het volgende:
Kun je gerust geven die trap, Van Hulten is toch een blind paard.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:06 schreef RvLaak het volgende:
quote:Op zondag 4 maart 2012 16:07 schreef Quisho het volgende:
OOOOOOOOH OOOOOOOOH OOOOOOHHHHHH OHHHHHHHHHH AJAX
wat zal sjek weer stralenquote:Op zondag 4 maart 2012 16:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vanavond bij sjek van Gelder 'jongens, Ajax weer titelkandidaat?'
Maar als je lief gaat vragen. Dan doet god het niet. Als je het op kennersbasis zou doen. Dan gebeurt het wel.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Stiekem 2-2 zo uit het niets zou wel lief zijn
Wie zou dat geloven?quote:Op zondag 4 maart 2012 16:08 schreef kornuitbuffel het volgende:
95% van de ajax-'supporters'quote:
Tja, met dit spel overtuigen ze niet (eerste helft) .. maar ze doen nog altijd mee.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vanavond bij sjek van Gelder 'jongens, Ajax weer titelkandidaat?'
u mad?quote:Op zondag 4 maart 2012 16:09 schreef NightDream het volgende:
Als dit Ajax kampioen wordt is dit het laatste jaar dat ik de Eredivisie volg.
Daar hou ik je aanquote:Op zondag 4 maart 2012 16:09 schreef NightDream het volgende:
Iemand daar ws de verkeerde naam aangeklikt...quote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 16:09 schreef NightDream het volgende:
Ik moest wel lachenquote:
oh dat jaquote:
De passes van Janssen waren dan ook het enige goede aan hem. Of denk je dat hij ff een sprintje zou trekken?quote:Op zondag 4 maart 2012 16:11 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen
Janssen kan trouwens ook echt niet voetballen, zelfs z'n passes komen niet aan
Janssen niet best idd... weerquote:Op zondag 4 maart 2012 16:11 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen
Janssen kan trouwens ook echt niet voetballen, zelfs z'n passes komen niet aan
Hoezo?quote:Op zondag 4 maart 2012 16:12 schreef detulp050 het volgende:
Lurling zou qua matennaaien wel bij dit Feyenoord passen
God wat een niveau.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:12 schreef detulp050 het volgende:
Zou ik wel een voorstander van zijn ja..quote:Op zondag 4 maart 2012 16:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
De passes van Janssen waren dan ook het enige goede aan hem. Of denk je dat hij ff een sprintje zou trekken?
Goeden troll!quote:Op zondag 4 maart 2012 16:12 schreef detulp050 het volgende:
ohquote:Op zondag 4 maart 2012 16:12 schreef detulp050 het volgende:
Ik heb nu al vier keer een Feyenoorder als een klein meisje aan van Hulten zien vragen 'of dat geen geel was'.quote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 16:14 schreef kornuitbuffel het volgende:
WTF deed Guidetti net, hij haalde zijn hand achter uit zijn broek weg en rook er aan.![]()
![]()
![]()
Doe jij dat nooit?quote:Op zondag 4 maart 2012 16:14 schreef kornuitbuffel het volgende:
WTF deed Guidetti net, hij haalde zijn hand achter uit zijn broek weg en rook er aan.![]()
![]()
![]()
Vies ventjequote:Op zondag 4 maart 2012 16:14 schreef kornuitbuffel het volgende:
![]()
![]()
Doe ik ook altijd, lekker tochquote:Op zondag 4 maart 2012 16:14 schreef kornuitbuffel het volgende:
![]()
![]()
Van Roda, thuis.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:15 schreef Geo4kant het volgende:
Toch knap dat je wint met zo'n slechte Sulejmani, Egocillio, Ooijer, Aissati, Vermeer, Vertonghen..
AJAX UNDERRATEDDDDDDDDDDDDD.
quote:Op zondag 4 maart 2012 16:15 schreef Geo4kant het volgende:
Toch knap dat je wint met zo'n slechte Sulejmani, Egocillio, Ooijer, Aissati, Vermeer, Vertonghen..
Idd.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:16 schreef kapiteintje het volgende:
Mag je geel voor geven scheids voor zo'n handsbal!
Geo is een psver..quote:Op zondag 4 maart 2012 16:16 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]![]()
![]()
Als het niet is dat ze met een B-elftal moeten spelen, zijn de A-spelers ineens uit vorm. Ofnee er staat te veel wind, de bal is niet rond genoeg, de zon schijnt niet.
Ajax-smoesjes
het is echt drama maar als je dan wint is het eind goed al goedquote:Op zondag 4 maart 2012 16:15 schreef Geo4kant het volgende:
quote:
quote:
Dat was zuiver geel manquote:Op zondag 4 maart 2012 16:17 schreef bianconeri het volgende:
Wat een waardeloze scheidsrechter zeg!!
Die rode kaart voor Kappelhof slaat helemaal nergens op.
Net als die zogenaamde handsbal van Bacuna
quote:Op zondag 4 maart 2012 16:12 schreef detulp050 het volgende:
+ Hij raakt hem aanquote:Op zondag 4 maart 2012 16:18 schreef detulp050 het volgende:
Ja, dat was echt een overtreding van KappelhofGuidetti maakt gewoon een minder opzichtige schwalbe dan Suk...
Nee, het verbaast me dat Feyenoord niet met 4-0 wint van Groningen, dus boos, mwah.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |