quote:
Zoveel waarheden in deze 2 postsquote:
Hij is de vrije man dus moet meevallenquote:Op zondag 4 maart 2012 13:30 schreef S0nic het volgende:
Na hoeveel minuten gaat Ooijer rood krijgen?
Het is een nieuw topic. valt weinig aan terug te bladeren.quote:Op zondag 4 maart 2012 13:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
zoveel moeite om even terug te bladeren?
Ben je serieus zo dom of ben je aan het trollen?quote:Op zondag 4 maart 2012 13:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Het is een nieuw topic. valt weinig aan terug te bladeren.
AFC AJAX #1736: Dapp're strijdersquote:Op zondag 4 maart 2012 13:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Het is een nieuw topic. valt weinig aan terug te bladeren.
quote:
Koppers blessure toch?quote:Op zondag 4 maart 2012 13:37 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Waarom staan in godsnaam Ooijer en Anita in de verdediging en Janssen er uberhaupt in. Wat is er mis met van Rhijn en koppers, of wil hij ze langzaam brengen?
Dan nog moet je die 2 er niet in zetten...
Goh, Van Koppers lijkt me logisch héquote:Op zondag 4 maart 2012 13:37 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Waarom staan in godsnaam Ooijer en Anita in de verdediging en Janssen er uberhaupt in. Wat is er mis met van Rhijn en koppers, of wil hij ze langzaam brengen?
3-4-3quote:Op zondag 4 maart 2012 13:37 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ja jongeh, ik was vergeten dat die geblesseerd was. Maar wat is er met v Rhijn dan?quote:Op zondag 4 maart 2012 13:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goh, Van Koppers lijkt me logisch hé
quote:Op zondag 4 maart 2012 13:39 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja jongeh, ik was vergeten dat die geblesseerd was. Maar wat is er met v Rhijn dan?
quote:
1 2 3 4 5 | Vermeer Alderweireld - Ooijer - Vertonghen Enoh Janssen - Eriksen - Anita Lukoki - De Jong - Boerrigter |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |