Ik had geen enkele aankoop gedaan. Enkel de juiste poppetjes op de juiste positie gezet..quote:Op zondag 4 maart 2012 15:38 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ik kon met Ajax zelfs de CL winnen met 2 aankopen.
Fm is makkelijker geworden
Ik koop altijd Tadic en Bony.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik had geen enkele aankoop gedaan. Enkel de juiste poppetjes op de juiste positie gezet..
Van Ebecilio, Blind en Janssen heb ik direct hun contract ontbonden
Slim van je. De Boer is gewoon een prutser joh.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik had geen enkele aankoop gedaan. Enkel de juiste poppetjes op de juiste positie gezet..
Va Ebecilio, Blind en Janssen heb ik direct hun contract ontbonden
quote:Op zondag 4 maart 2012 15:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Van Ebecilio, Blind en Janssen heb ik direct hun contract ontbonden
Daar kan het tenminstequote:
Mijn standaard aankopen zijn Tadic en Bony. Dan mijn opstellingquote:Op zondag 4 maart 2012 15:41 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Slim van je. De Boer is gewoon een prutser joh.
Ik kocht Wilfried en een seizoen later Wilian en het liep als een trein
bij mij ongeveer hetzelfde. maar dan met Kara voor Anita en Yttergard Jenssen voor Lodeiroquote:Op zondag 4 maart 2012 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn standaard aankopen zijn Tadic en Bony. Dan mijn opstelling
Tadic - Bony - Sigthorsson
Lodeiro - Eriksen - Anita
Boile - Verto - Alder - Wiel
Vermeer
Eriksen vooruitgeschoven spelmaker
Zonder aankopen zou ik dit doen:quote:Op zondag 4 maart 2012 15:43 schreef vincerusso het volgende:
[..]
bij mij ongeveer hetzelfde. maar dan met Kara voor Anita en Yttergard Jenssen voor Lodeiro
dit is geen pech, dit is onkunde.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:44 schreef truedestiny het volgende:
Dit seizoen heeft Ajax echt te veel pech.
Zo'n opstelling speel ik met FM12. Loopt als een treinquote:Op zondag 4 maart 2012 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zonder aankopen zou ik dit doen:
Boerrigter - Sigthorsson - Sulejmani in de aanval
ik speel ook vaak met 2 spitsen siggy en Wilfried voorin en erachter drie cm,squote:Op zondag 4 maart 2012 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zonder aankopen zou ik dit doen:
Boerrigter - Sigthorsson - Sulejmani in de aanval
Idd ja!quote:Op zondag 4 maart 2012 15:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
vooral op het gebied van Medisch en Conditioneel vlak.
Veel teveel. Onkunde van de medische staf.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoeveel geblesseerden zijn er van de boer zn basis 11?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |