Omdat Blind wel aardig kan voetballen maar fysiek 10x niets is.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat is er mis met Blind? Ok geen top wedstrijd gespeeld bij Ajax maar vorig seizoen deed ie t imo erg goed bij Groningen. Waarom haalt ie dat niveau nou niet bij Ajax?
Druk bij Ajax is vele malen hoger, en manier van voetballen is anders...quote:Op zondag 4 maart 2012 15:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat is er mis met Blind? Ok geen top wedstrijd gespeeld bij Ajax maar vorig seizoen deed ie t imo erg goed bij Groningen. Waarom haalt ie dat niveau nou niet bij Ajax?
Zo heb je wel meer Ajax spelers die het fantastisch bij andere clubs doen, en dan vervolgens keihard falen in Amsterdam. Voorbeelden in overvloed.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja en daar kan ik nou niet bij met mn pet... WTF is dat dan?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zo heb je wel meer Ajax spelers die het fantastisch bij andere clubs doen, en dan vervolgens keihard falen in Amsterdam. Voorbeelden in overvloed.
jaquote:Op zondag 4 maart 2012 15:32 schreef truedestiny het volgende:
3-4-3 is gewoon een slechte keuze geweest.
Daar gaat Bergkamp voor zorgen denk ikquote:Op zondag 4 maart 2012 15:33 schreef kreekie het volgende:
weg met de boer jezus man wat een slechte trainer
Ik begin te denken dat het gewoon een vloek isquote:Op zondag 4 maart 2012 15:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja en daar kan ik nou niet bij met mn pet... WTF is dat dan?
Daar verander je imo niets mee. De instelling is (vind ik) al seizoenen kut. Ok op sommige zeldzame uitzonderingen daar gelaten..quote:Op zondag 4 maart 2012 15:33 schreef kreekie het volgende:
weg met de boer jezus man wat een slechte trainer
die heeft ongeveer 5 wedstrijden goed gespeeld bij groningen, laatste paar wedstrijden van het seizoen was hij alweer drama.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo traag was ie niet in Groningen.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:30 schreef Reemi het volgende:
[..]
Blind is véél te traag, zeker voor een linksback.
Stuur m dan goffer t kracht honk in!quote:Op zondag 4 maart 2012 15:30 schreef TJV het volgende:
[..]
Omdat Blind wel aardig kan voetballen maar fysiek 10x niets is.
Laat m dan gewoon lekker ballen en geef m niet te veel regels en beperkingen. Te veel regels en doelen zijn imo veel te complex voor een jonge voetballer.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Druk bij Ajax is vele malen hoger, en manier van voetballen is anders...
Zou je denken?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik begin te denken dat het gewoon een vloek is
Dat is wel bij meer jonge spelers. Vorm vast houden is blijkbaar lastig voor die jonge gasten. Betekend niet dat ze niet goed genoeg zijn.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:35 schreef Yankee het volgende:
[..]
die heeft ongeveer 5 wedstrijden goed gespeeld bij groningen, laatste paar wedstrijden van het seizoen was hij alweer drama.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |