Moet het een meisje zijn? Anders wil ik best wel even langs komen hoor.quote:Op zondag 4 maart 2012 13:29 schreef benzin het volgende:
De vraag is alleen welk meisje mijn handje wil vasthouden![]()
Moguh
Touchéquote:Op zondag 4 maart 2012 13:29 schreef Cassandra87 het volgende:
Twi pas op hoor, met je 'tegen de 40'! (dat betekent namelijk indirect dat ik tegen de 30 loop, brrrr)
quote:Op zondag 4 maart 2012 13:29 schreef twi het volgende:
[..]
Moet het een meisje zijn? Anders wil ik best wel even langs komen hoor.
Die mag wel langskomen bij mijquote:
Liever welquote:Op zondag 4 maart 2012 13:29 schreef twi het volgende:
[..]
Moet het een meisje zijn? Anders wil ik best wel even langs komen hoor.
Beide mag ookquote:
Heh, ik zoek een meisje waarmee ik de rest van mijn leven elkaars handje kan vasthoudenquote:Op zondag 4 maart 2012 13:33 schreef twi het volgende:
[..]
Tsjongejonge, gooit er eens iemand een lijntje uit, is 't nog niet goed.
Inloggen? Veel meer kun je niet met een wachtwoord.quote:Op zondag 4 maart 2012 13:35 schreef DigitalGirl het volgende:
Wachtwoord hersteld binnenkort eens wat mee gaan doen.
Er staat wat mee doen, niet wat meer mee doenquote:Op zondag 4 maart 2012 13:37 schreef twi het volgende:
[..]
Inloggen? Veel meer kun je niet met een wachtwoord.
Daar moet je wel wat voor doen dan Benzin.quote:Op zondag 4 maart 2012 13:35 schreef benzin het volgende:
[..]
Heh, ik zoek een meisje waarmee ik de rest van mijn leven elkaars handje kan vasthoudenEchte liefde
![]()
Off topic: Weet er iemand goede rekoefeningen voor schouders en armen? Mijn RSI-klachten spelen weer een beetje op.
Ik zie het als een uitdaging...quote:Op zondag 4 maart 2012 13:37 schreef twi het volgende:
[..]
Inloggen? Veel meer kun je niet met een wachtwoord.
Het schijnt ook tegen erectiestoornissen te helpen. Weet ik van een vriend.quote:Op zondag 4 maart 2012 13:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
Daar moet je wel wat voor doen dan Benzin.
Tevens, ik heb wel eens tijgerbalsem geprobeerd tegen RSI klachten. Werkte vrij goed
Ik hoop gewoon dat dat ooit komt. Ik verdien het zo erg en kan het zo goed gebruiken.quote:Op zondag 4 maart 2012 13:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
Daar moet je wel wat voor doen dan Benzin.
Waar koop je dat? Bij de drogist?quote:Tevens, ik heb wel eens tijgerbalsem geprobeerd tegen RSI klachten. Werkte vrij goed
Waarom verdien je het precies zo erg?quote:Op zondag 4 maart 2012 13:42 schreef benzin het volgende:
Ik hoop gewoon dat dat ooit komt. Ik verdien het zo erg en kan het zo goed gebruiken.
Jaquote:Waar koop je dat? Bij de drogist?
quote:Op zondag 4 maart 2012 13:47 schreef twi het volgende:
[..]
Jij loopt nog niet tegen de dertig en bent dus niet zo hopeloos, man! Dat snap je toch wel!
Die moeten gewoon nog even door trainen en een beetje AXE opspuiten en in de zomer naar het strand gaanquote:
Capstan is het ook gelukt om eruit te springenquote:Op zondag 4 maart 2012 13:45 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik kan zo nog een heleboel mannen opnoemen die een vriendin verdienen, daarom gaat het waarschijnlijk zo moeilijk, iets met schaarste in aanbod
Je moet er echt tussenuit springen.
Waarom zou jij het meer verdienen dan een tijn of een twi of een bartholomeus ofzo, benzin?
Ik weet niet. Ik vind het moeilijk dat vergelijk te maken omdat we allemaal heel anders zijn. Daarnaast gun ik het ook iedereen. Nou heb ik wel de mazzel dat ik in een hele andere leeftijdscategorie zit, dus misschien is er voor ons allemaal wel wat te vindenquote:Op zondag 4 maart 2012 13:45 schreef Cassandra87 het volgende:
Waarom zou jij het meer verdienen dan een tijn of een twi of een bartholomeus ofzo, benzin?
Ik ben altijd een goed mens geweest en ondanks dat het maar kleine dingen zijn doe ik echt gruwelijk hard mijn best. Ik weet ook gewoon dat ik een hartstikke lief vriendje kan zijn, ik zou haar beter behandelen dan veel andere mannen.quote:
Benzin ook nog niet. tegen de 30 dus.quote:Op zondag 4 maart 2012 13:47 schreef twi het volgende:
[..]
Jij loopt nog niet tegen de dertig en bent dus niet zo hopeloos, man! Dat snap je toch wel!
Maar met jou zijn er nog 100.000 die goed hun best doen en lief zijn.quote:Op zondag 4 maart 2012 13:50 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik vind het moeilijk dat vergelijk te maken omdat we allemaal heel anders zijn. Daarnaast gun ik het ook iedereen. Nou heb ik wel de mazzel dat ik in een hele andere leeftijdscategorie zit, dus misschien is er voor ons allemaal wel wat te vinden
[..]
Ik ben altijd een goed mens geweest en ondanks dat het maar kleine dingen zijn doe ik echt gruwelijk hard mijn best. Ik weet ook gewoon dat ik een hartstikke lief vriendje kan zijn, ik zou haar beter behandelen dan veel andere mannen.
Het zou gewoon eens fijn zijn als de wereld iets terug zou geven
Ja en dan toch nog te horen dat ze niet goed genoeg zijn.quote:Op zondag 4 maart 2012 13:50 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Maar met jou zijn er nog 100.000 die goed hun best doen en lief zijn.
Open een Giro-nummer.quote:Op zondag 4 maart 2012 13:50 schreef benzin het volgende:
Het zou gewoon eens fijn zijn als de wereld iets terug zou geven
Weet ik niet, ik heb het idee dat veel jongens een stuk minder lief zijn dan sommigen hier. Veel meisjes zouden beter kunnen dan wat ze hebben.quote:Op zondag 4 maart 2012 13:50 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Maar met jou zijn er nog 100.000 die goed hun best doen en lief zijn.
Dat is een illusie die ik mij ook jarenlang voor heb gehouden.quote:Op zondag 4 maart 2012 13:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik heb het idee dat veel jongens een stuk minder lief zijn dan sommigen hier. Veel meisjes zouden beter kunnen dan wat ze hebben.
Je doelt toch niet op mij he?quote:Op zondag 4 maart 2012 13:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik heb het idee dat veel jongens een stuk minder lief zijn dan sommigen hier. Veel meisjes zouden beter kunnen dan wat ze hebben.
Dat is het hele punt een beetje. Met alleen lief red je het niet, iets met 13 in een dozijn. Benzin wordt vast wéér boos als ik eerlijk ben maar hij is niet bijster spannend of interessant. En hij heeft de indruk dat een vriendin hem helemaal veranderd, maar het hoort andersom te werken en ik hoop dat hij daar nog achter komt want ik gun het hem welquote:Op zondag 4 maart 2012 13:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja en dan toch nog te horen dat ze niet goed genoeg zijn.
Bovendien moet je gelijkwaardig in een relatie staan. Een klik hebben. Etc. Zo veel dingenquote:Op zondag 4 maart 2012 13:54 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik vergeet zelfs
[..]
Dat is het hele punt een beetje. Met alleen lief red je het niet, iets met 13 in een dozijn. Benzin wordt vast wéér boos als ik eerlijk ben maar hij is niet bijster spannend of interessant. En hij heeft de indruk dat een vriendin hem helemaal veranderd, maar het hoort andersom te werken en ik hoop dat hij daar nog achter komt want ik gun het hem wel
Dat dus..quote:Op zondag 4 maart 2012 13:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bovendien moet je gelijkwaardig in een relatie staan. Een klik hebben. Etc. Zo veel dingen
Ik neem hem wel gewoon meequote:Op zondag 4 maart 2012 13:56 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Moet je eerst even langs die niet al te grote doch erg brede man
quote:Op zondag 4 maart 2012 13:54 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik vergeet zelfs
[..]
Dat is het hele punt een beetje. Met alleen lief red je het niet, iets met 13 in een dozijn. Benzin wordt vast wéér boos als ik eerlijk ben maar hij is niet bijster spannend of interessant. En hij heeft de indruk dat een vriendin hem helemaal veranderd, maar het hoort andersom te werken en ik hoop dat hij daar nog achter komt want ik gun het hem wel
Vrouwen kunnen je inspireren tot verandering, dat is wat anders dan dat een vriendin je helemaal verandert. Alleen heb ik niet echt het idee dat benzin om zich heen kijkt naar meiden die hem - ongeacht dat ze hem wat 'teruggeven' - kunnen inspireren tot verandering.quote:Op zondag 4 maart 2012 13:54 schreef Cassandra87 het volgende:
En hij heeft de indruk dat een vriendin hem helemaal veranderd, maar het hoort andersom te werken en ik hoop dat hij daar nog achter komt want ik gun het hem wel
Je weet niet hoe breed kringtoppie isquote:Op zondag 4 maart 2012 13:56 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Moet je eerst even langs die niet al te grote doch erg brede man
Nee maar er is toch maar een voor mijquote:Op zondag 4 maart 2012 13:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je weet niet hoe breed kringtoppie is
Echt opzoek gaan werkt dus ook niet.quote:
Jammer kringquote:Op zondag 4 maart 2012 13:57 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee maar er is toch maar een voor mij
ok nu ben ik echt weg
Dat alleen gaat echt niet helpen hoor.quote:Op zondag 4 maart 2012 13:57 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ga nu naar de sportschool, dus straks ben ik nog breder
Want anders?quote:Op zondag 4 maart 2012 13:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Stop met die R of ik noem je Trijnbein
Ik weet niet eens meer waar ik 't gekocht heb, heb dat potje al zo lang.quote:Op zondag 4 maart 2012 13:42 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon dat dat ooit komt. Ik verdien het zo erg en kan het zo goed gebruiken.
[..]
Waar koop je dat? Bij de drogist?
Waarom doe je nou zo hard je best?quote:Op zondag 4 maart 2012 13:59 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat alleen gaat echt niet helpen hoor.
Niet interessant?quote:Op zondag 4 maart 2012 13:54 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik vergeet zelfs
[..]
Kingtoppie mij wel gemeende en oprechte excussenquote:
Is al goed hoor tijnbreinquote:Op zondag 4 maart 2012 14:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kingtoppie mij wel gemeende en oprechte excussen
Je bent wel interessant, maar je durft er niets meequote:Op zondag 4 maart 2012 14:01 schreef benzin het volgende:
[..]
Niet interessant?![]()
Maar het is goed dat je het mij wel gunt.
Dat is inderdaad wel zonde.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:18 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Je bent wel interessant, maar je durft er niets mee
Wat heb je aan een breed intellect als je niet durft te praten?
Mijn vriendinnen waren er gisteren, maar ze wisten niet meer wie jij was bijv.
Benzin, waar ben je eigenlijk zoal mee bezig nu om aantrekkelijker te worden voor het andere geslacht?quote:Op zondag 4 maart 2012 14:01 schreef benzin het volgende:
[..]
Niet interessant?![]()
Maar het is goed dat je het mij wel gunt.
Niet zoveel. Sowieso heeft intelligentie veel minder praktisch nut dan je zou denken.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:18 schreef Cassandra87 het volgende:
Je bent wel interessant, maar je durft er niets mee
Wat heb je aan een breed intellect als je niet durft te praten?
Echt niet?quote:Mijn vriendinnen waren er gisteren, maar ze wisten niet meer wie jij was bijv.
Ik ben in de eerst plaats druk met studie, maar ook gewoon alles wat er bij leven komt kijken: papieren regelen, elke dag aankleden, reizen, werken, dingen regelen, tanden poetsen, opruimen etc. Tegelijk probeer ik een beetje wat meer te gaan bewegen en dingen te veranderen, maar het is allemaal best wel veelquote:Op zondag 4 maart 2012 14:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Benzin, waar ben je eigenlijk zoal mee bezig nu om aantrekkelijker te worden voor het andere geslacht?
Wat voor een studie doe je dan?quote:Op zondag 4 maart 2012 14:27 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben in de eerst plaats druk met studie, maar ook gewoon alles wat er bij leven komt kijken: papieren regelen, elke dag aankleden, reizen, werken, dingen regelen, tanden poetsen, opruimen etc. Tegelijk probeer ik een beetje wat meer te gaan bewegen en dingen te veranderen, maar het is allemaal best wel veel
Dat herken ik wel. Ik ben ook met veel dingetjes bezig, ook in het huishouden bijvoorbeeld. Daar gaat idd best veel tijd in zitten. Verder ben ik weer begonnen met hardlopen maar de sportschool moet nog even wachten omdat ik meer duidelijkheid wil over m'n financiele situatie.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:27 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben in de eerst plaats druk met studie, maar ook gewoon alles wat er bij leven komt kijken: papieren regelen, elke dag aankleden, reizen, werken, dingen regelen, tanden poetsen, opruimen etc. Tegelijk probeer ik een beetje wat meer te gaan bewegen en dingen te veranderen, maar het is allemaal best wel veel
Een vrij zware, maar dat is eigenlijk niet echt relevant. Wat relevant is is dat ik er schijnbaar zoveel moeite mee heb om alleen al alles te doen wat bij het leven komt kijken. Het is een wonder dat mensen dingen gedaan krijgen.quote:
Je woonde toch nog niet op jezelf trouwens? Of heb ik dat gemist? Dacht dat je nog thuis woondequote:Op zondag 4 maart 2012 14:34 schreef benzin het volgende:
[..]
Een vrij zware, maar dat is eigenlijk niet echt relevant. Wat relevant is is dat ik er schijnbaar zoveel moeite mee heb om alleen al alles te doen wat bij het leven komt kijken. Het is een wonder dat mensen dingen gedaan krijgen.
Ik woon nog thuis, maar gewoon alles wat erbij komt kijken op een dag is gewoon erg veel. Ik denk dat dingen ook langer duren en zwaarder aanvoelen voor mij dan voor iemand die wel gelukkig is.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je woonde toch nog niet op jezelf trouwens? Of heb ik dat gemist? Dacht dat je nog thuis woonde
Daar vergis je je in. Ik vond het wel hebben van een relatie nog meer werk dan het niet hebben ervan.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:37 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik woon nog thuis, maar gewoon alles wat erbij komt kijken op een dag is gewoon erg veel. Ik denk dat dingen ook langer duren en zwaarder aanvoelen voor mij dan voor iemand die wel gelukkig is.
Niet per se. Geluk betekent niet per se een relatie, geluk is denk ik vooral gewoon jezelf niet ongelukkig voelen.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Daar vergis je je in. Ik vond het wel hebben van een relatie nog meer werk dan het niet hebben ervan.
Ik neem aan dat je met geluk bedoelt het hebben van een relatie in jouw geval
Je kan het over zo veel andere dingen hebbenquote:Op zondag 4 maart 2012 14:26 schreef benzin het volgende:
[..]
Niet zoveel. Sowieso heeft intelligentie veel minder praktisch nut dan je zou denken.
[..]
Echt niet?
Wat wilde je over mij vragen aan ze?
nee echt niet. bart was ook blijven eten en ik vertelde hem dat jij ook een x was geweest maar ze wisten t niet meerquote:Op zondag 4 maart 2012 14:26 schreef benzin het volgende:
[..]
Niet zoveel. Sowieso heeft intelligentie veel minder praktisch nut dan je zou denken.
[..]
Echt niet?
Wat wilde je over mij vragen aan ze?
Nou ja, het helpt mij in de beeldvorming over jou.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:34 schreef benzin het volgende:
[..]
Een vrij zware, maar dat is eigenlijk niet echt relevant.
Inderdaad Benzin vertel nu maar gewoonquote:Op zondag 4 maart 2012 14:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou ja, het helpt mij in de beeldvorming over jou.
Het is iets in de informatica. Alleen ik zou mezelf direct bekend maken als ik aan zou geven wat ik precies deed, omdat niet zoveel mensen dat doen. Op het moment houd ik mezelf bezig met het plannen van bepaalde processen door middel van bepaalde technieken uit de kunstmatige intelligentie. Helpt dat genoeg bij je beeldvorming?quote:Op zondag 4 maart 2012 14:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou ja, het helpt mij in de beeldvorming over jou.
Om een of andere reden vind ik dat best wel erg. Aan de andere kant is dat niets nieuws, mensen vergeten mij meestal vrij snel.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:42 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
nee echt niet. bart was ook blijven eten en ik vertelde hem dat jij ook een x was geweest maar ze wisten t niet meer
Ok en hoe leg je dit dan uit aan anderen? (vrouwen bijvoorbeeld, maar niet noodzakelijk)quote:Op zondag 4 maart 2012 14:49 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is iets in de informatica. Alleen ik zou mezelf direct bekend maken als ik aan zou geven wat ik precies deed, omdat niet zoveel mensen dat doen. Op het moment houd ik mezelf bezig met het plannen van bepaalde processen door middel van bepaalde technieken uit de kunstmatige intelligentie. Helpt dat genoeg bij je beeldvorming?
[..]
Hey hoi wat voor werk doe je? Ben bezig om de terminator werkelijkheid te maken.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ok en hoe leg je dit dan uit aan anderen? (vrouwen bijvoorbeeld, maar niet noodzakelijk)
Ik heb op PaiQ geleerd dat het beter is dat hele onderwerp te vermijden tijdens het gesprek, anders dan zijn ze wegquote:Op zondag 4 maart 2012 14:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ok en hoe leg je dit dan uit aan anderen? (vrouwen bijvoorbeeld, maar niet noodzakelijk)
Mensen die in hetzelfde, een vergelijkbaar, of een hiërarchisch hoger vakgebiedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Top!quote:Op zondag 4 maart 2012 14:55 schreef benzin het volgende:
[..]
Als het gesprek er toch op aan komt dan noem ik een paar heel concrete producten waar software in te vinden is die door ons soort mensen wordt gemaakt.
Wij zijn gewoon niet slim genoeg voor benzinquote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 15:02 schreef benzin het volgende:
[..]
Mensen die in hetzelfde, een vergelijkbaar, of een hiërarchisch hoger vakgebiedklinkt een beetje superieurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zullen wij dan maar afspreken als benzin ons te min vindtquote:
Hoe was je date?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zullen wij dan maar afspreken als benzin ons te min vindt
Absoluut niet, het is gewoon iets compleet anders. Ik ben blij dat ik niet hoef te weten hoe je draagkrachtconstructies van gebouwen doorrekent en de bouwkundige is waarschijnlijk blij dat hij geen software hoeft te ontwerpen.quote:
En als ik nou echt een geweldig persoon was dan waren je vriendinnen niet vergeten wie ik wasquote:Op zondag 4 maart 2012 15:09 schreef benzin het volgende:
Daarnaast ben ik nou niet echt de meest superieure persoon die er isIk mag dan misschien wel ontzettend goed zijn in een paar dingen, maar verder faal ik in alles.
![]()
Wat ik tegen watertornado zei is de beste/eenvoudigste manier om uit te leggen wat ik doe.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:13 schreef DigitalGirl het volgende:
benzin zou eens beginnen met een normale uitleg te geven in plaats van dit lul verhaal.
Jij eerstquote:
Ik ben kwaliteitscontroleur van levensmiddelen. Daar kan ik best veel over vertellenquote:Op zondag 4 maart 2012 15:15 schreef heloef het volgende:
Als mensen vragen wat ik doe weet ik nooit wat ik nou moet ik zeggen.
Dus ik kom altijd steevast uit bij "iets met websites"
Dan zou ik toch iets anders gaan verzinnen.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:14 schreef benzin het volgende:
[..]
Wat ik tegen watertornado zei is de beste/eenvoudigste manier om uit te leggen wat ik doe.
Ik zou het toch aanpakken zoals benzin door een concreet (en liefst iets waar mensen ook nog mee te maken hebben, anders blijft het vaag) voorbeeld te geven. Hoeft niet eens volledig voor jou te kloppen. Maar je wilt toch een duidelijk beeld schetsen voor buitenstaanders, daarvoor heb je geen dieptekennis nodig, maar moet je juist beginnen in grote lijnen te kaderen waar je "staat" of wat je doet. Als ze dan geïnteresseerd zijn vragen ze wel verder (vaak niet dus).quote:Op zondag 4 maart 2012 15:15 schreef heloef het volgende:
Als mensen vragen wat ik doe weet ik nooit wat ik nou moet ik zeggen.
Dus ik kom altijd steevast uit bij "iets met websites"
Oh goed, ik heb er wel een eind aangemaakt met haar.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij eersthaha. Hoe was jouw date?
Ik heb gezellig met haar gekletst onder het genoot van drankje. Er zit zeker een vervolg in. In eerste instantie alleen vriendschappelijk.
Ongelooflijk man. Alsof je whisky door de gootsteen gooit.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh goed, ik heb er wel een eind aangemaakt met haar.
Waarom?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh goed, ik heb er wel een eind aangemaakt met haar.
Ja wat ik voel niks voor haar.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ongelooflijk man. Alsof je whisky door de gootsteen gooit.
Ja, precies. Je vond de whisky niet lekker. Maar het blijft zonde.quote:
Oh nee dan snap ik het.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, precies. Je vond de whisky niet lekker. Maar het blijft zonde.
Iets met kunstmatige intelligentie in processen programmeren.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:14 schreef benzin het volgende:
[..]
Wat ik tegen watertornado zei is de beste/eenvoudigste manier om uit te leggen wat ik doe.
De enigste manier om iets anders te verzinnen is door iets anders te gaan doen of complete onzin te gaan verkondigen. Concrete voorbeelden noemen van dingen die ze kent waar mijn werk (een klein) deel van uit zou kunnen maken is tot nu toe het beste wat ik heb gevonden. Exact proberen uit te leggen wat ik doe leidt tot hele slechte resultatenquote:Op zondag 4 maart 2012 15:18 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dan zou ik toch iets anders gaan verzinnen.
Jammer manquote:Op zondag 4 maart 2012 15:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh nee dan snap ik het.
Ik heb met pijn en moeite de whisky door de gootsteen gegooid.
Zeer slechte zet, resulteert in: Oh, ik heb nog een vriend en die heeft wel een website nodig, kun je dat regelen?quote:
Nee, dat vertel ik meestal al niet eens, daar raak je veel mensen al kwijtquote:Op zondag 4 maart 2012 15:24 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Iets met kunstmatige intelligentie in processen programmeren.
toch?
quote:Op zondag 4 maart 2012 15:09 schreef benzin het volgende:
[..]
Absoluut niet, het is gewoon iets compleet anders. Ik ben blij dat ik niet hoef te weten hoe je draagkrachtconstructies van gebouwen doorrekent en de bouwkundige is waarschijnlijk blij dat hij geen software hoeft te ontwerpen.
Ons soort mensen klonk misschien superieur, maar mijn uitgebreide definitie van wat ik bedoelde toch niet?
Daarnaast ben ik nou niet echt de meest superieure persoon die er isIk mag dan misschien wel ontzettend goed zijn in een paar dingen, maar verder faal ik in alles.
![]()
Maar je vind het toch niet heel erg gek of wel? Want zeg nou zelf, wat heb jij te bieden dan? Waarom zouden mensen jou nou moeten onthouden? Je hebt niks te vertellen, je doet niet actief mee aan een gesprek. Je zit daar als een dood vogeltje. Je bent niet meer dan opvulling aan een tafel. Waarom zouden mensen jou dan wel moeten onthouden vind jij?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:13 schreef benzin het volgende:
[..]
En als ik nou echt een geweldig persoon was dan waren je vriendinnen niet vergeten wie ik was![]()
Ja voor een beurt doe ik allesquote:Op zondag 4 maart 2012 15:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zeer slechte zet, resulteert in: Oh, ik heb nog een vriend en die heeft wel een website nodig, kun je dat regelen?
Dan heb je of hele domme mensen tegen over je of jij kan gewoon niet uitleggen. Ik gok op het laatstequote:Op zondag 4 maart 2012 15:26 schreef benzin het volgende:
[..]
Nee, dat vertel ik meestal al niet eens, daar raak je veel mensen al kwijt
WAT dat is drankmisbruik gek! Hoe kun je hoe kun je!quote:Op zondag 4 maart 2012 15:23 schreef heloef het volgende:
Ik heb met pijn en moeite de whisky door de gootsteen gegooid.
quote:Op zondag 4 maart 2012 15:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan heb je of hele domme mensen tegen over je of jij kan gewoon niet uitleggen. Ik gok op het laatste
Inderdaadquote:Op zondag 4 maart 2012 15:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
WAT dat is drankmisbruik gek! Hoe kun je hoe kun je!
Ik zeg dan gewoon nee hoor.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zeer slechte zet, resulteert in: Oh, ik heb nog een vriend en die heeft wel een website nodig, kun je dat regelen?
Echte vrienden geven dan de whisky door.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
WAT dat is drankmisbruik gek! Hoe kun je hoe kun je!
Helaas is dat zo waar. Sowieso, als je vertelt dat je iets met computers doet dan heeft iedereen ineens een website nodig en een kapotte computer thuisquote:Op zondag 4 maart 2012 15:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mwaah, mensen zijn vaak minder slim dan je zou hopen, maar het is vooral zo dat deze onderwerpen veel mensen vervelen en je het om die reden zo simpel mogelijk moet houden.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan heb je of hele domme mensen tegen over je of jij kan gewoon niet uitleggen. Ik gok op het laatste
Dat dusquote:
Ik heb denk ik haar hart wel een beetje gebroken.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jammer manhelaas wat vond zij ervan?
Toen ik dit las dacht je dat je haar had afgekaptquote:Op zondag 4 maart 2012 15:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb denk ik haar hart wel een beetje gebroken.
Ik heb nog een goeie fles staanquote:Op zondag 4 maart 2012 15:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Echte vrienden geven dan de whisky door.
Dan zijn er toch genoeg andere dingen om over te praten. Het weer, je horrorscoop, films, whatever.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Helaas is dat zo waar. Sowieso, als je vertelt dat je iets met computers doet dan heeft iedereen ineens een website nodig en een kapotte computer thuis
[..]
Mwaah, mensen zijn vaak minder slim dan je zou hopen, maar het is vooral zo dat deze onderwerpen veel mensen vervelen en je het om die reden zo simpel mogelijk moet houden.
Had je haar niet eerst kunnen palen en daarna haar hart breken?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:29 schreef heloef het volgende:
[..]
En je hebt haar niet eens getroost. Oh wachtquote:Op zondag 4 maart 2012 15:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Is 't een Islay?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb nog een goeie fles staanwil je. haha
[..]
We hadden het toch over vrouwenquote:
Dat verdient ze niet ja, ze is tof.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Had je haar niet eerst kunnen palen en daarna haar hart breken?
Ja man, ik was echt stomdronken door die warme chocomel.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:31 schreef Drommeldaris het volgende:
Zo probeerde je dronken te voeren zodat ze makkelijker de weg naar je genotsknots kan bereiken
Je laten troosten door dezelfde persoon die je net heeft afgewezen is geen goed plan.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En je hebt haar niet eens getroost. Oh wacht
Tuurlijk, dat is ook verder geen probleem. Heb nooit gezegd dat dat een probleem was? Zoals ik al tegen watertornado zei: ik probeer dat onderwerp te vermijden als dat lukt.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:30 schreef tijnbrein het volgende:
Dan zijn er toch genoeg andere dingen om over te praten. Het weer, je horrorscoop, films, whatever.
Klopt.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:33 schreef benzin het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat is ook verder geen probleem. Heb nooit gezegd dat dat een probleem was? Zoals ik al tegen watertornado zei: ik probeer dat onderwerp te vermijden als dat lukt.
Helaas komen gesprekken toch snel op werk/studie uit en ontkom je er niet aan.
Hahah nee geen goed plan.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat verdient ze niet ja, ze is tof.
[..]
Ja man, ik was echt stomdronken door die warme chocomel.
[..]
Je laten troosten door dezelfde persoon die je net heeft afgewezen is geen goed plan.
Blijkbaar wel dus.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:33 schreef benzin het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat is ook verder geen probleem. Heb nooit gezegd dat dat een probleem was? Zoals ik al tegen watertornado zei: ik probeer dat onderwerp te vermijden als dat lukt.
Helaas komen gesprekken toch snel op werk/studie uit en ontkom je er niet aan.
quote:Op zondag 4 maart 2012 15:33 schreef DigitalGirl het volgende:
Tjah heloef de volgende keer pas afkappen wanneer je de volgende gevonden hebt.
Op naar de volgendequote:Op zondag 4 maart 2012 15:34 schreef heloef het volgende:
[..]Of hoe kan ik dit anders zeggen, nee toch ik blijf bij
met wat extra
Misschien DBB of kutkloon, verder is niemand geschikt volgens mij.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hahah nee geen goed plan.Maar een van ons had haar best kunnen troosten
Ik troost die vriendin van dr welquote:Op zondag 4 maart 2012 15:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Misschien DBB of kutkloon, verder is niemand geschikt volgens mij.
Ik snap niet dat jullie dat allemaal zo raar lezen. Ik noem een bepaalde groep op een bepaald moment een bepaald "soort mens" om het makkelijker te maken om het te lezen. Waar heb ik in vredesnaam waardeoordelen gegeven? Ik heb nooit gezegd dat de groep "mijn soort mensen" beter is dan een willekeurige andere groep.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:26 schreef ook_gek het volgende:
mafketel dat je er bent, dat klinkt juist exteem superieur, als of jullie soort mens beter slim en belangrijker is dan het gewone werk vol
![]()
Je zal het vast niet zo bedoelen, dat hop ik dan maar. Maar met dit soort domme opmerkingen kan je een hele hoop mensen tegen je in het harnas jagen
Ik heb toch het gevoel dat ik het toen redelijk goed deed en dat dat op zich wel genoeg zou moeten zijn.quote:Maar je vind het toch niet heel erg gek of wel? Want zeg nou zelf, wat heb jij te bieden dan? Waarom zouden mensen jou nou moeten onthouden? Je hebt niks te vertellen, je doet niet actief mee aan een gesprek. Je zit daar als een dood vogeltje. Je bent niet meer dan opvulling aan een tafel. Waarom zouden mensen jou dan wel moeten onthouden vind jij?
HOE KOM JIJ AAN DIE FOTO?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:37 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik troost die vriendin van dr wel
Benzin, je moet eens leren om kritiek wat beter te verdragen en te relativeren.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:37 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jullie dat allemaal zo raar lezen. Ik noem een bepaalde groep op een bepaald moment een bepaald "soort mens" om het makkelijker te maken om het te lezen. Waar heb ik in vredesnaam waardeoordelen gegeven? Ik heb nooit gezegd dat de groep "mijn soort mensen" beter is dan een willekeurige andere groep.
Als ik zeg dat er in een bepaalde wijk veel allochtonen wonen dan zeg ik toch ook niet gelijk dat allochtonen slechtere mensen zijn? Als dat wel het geval is dan heb ik heel vaak dingen gezegd die ik niet meende. Ik snap echt niet hoe jullie lezen.
[..]
Ik heb toch het gevoel dat ik het toen redelijk goed deed en dat dat op zich wel genoeg zou moeten zijn.
Daarnaast is wat je zegt niet echt aardig.
Ik alleen een hand gegeven gister. Telt dat ook?quote:
Wat een vertrouwenquote:Op zondag 4 maart 2012 15:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Misschien DBB of kutkloon, verder is niemand geschikt volgens mij.
Wel tof dat hij aan je denktquote:
This guy!quote:
Oh.quote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 15:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
This guy!
Maar toen ik dr mee naar huis wou nemen wou 1 van haar vriendinnen mn ballen eraf scheuren
En het was haar moeder.quote:
Je had het toch ook over een ander meisje een paar weken terug? Of begin ik dingen te vergeten?quote:
Trouwens dat is Selma, ze is hosselbaar. Maar ze is wel een beetje emo, een beetje heel erg emo.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
De chick aan de andere kant van jouw chick
Hehe. Toen ik eens bij een Bon Jovi concert was, waren er allemaal moeders met dochters. Geil man.quote:
Whehehe. En ze wilde wel zelf met jou mee?quote:
Ik vind kritiek niet leuk, maar zeker niet als ik, zoals in dit geval, beschuldigd word van dingen die ik niet heb gedaan/gezegd.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Benzin, je moet eens leren om kritiek wat beter te verdragen en te relativeren.
Met of zonder drama?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Trouwens dat is Selma, ze is hosselbaar. Maar ze is wel een beetje emo, een beetje heel erg emo.
Maar ze is wel though, al verhuist ze volgens mij wel naar Engeland op korte termijn.
Niet met de drommel mee willenquote:Op zondag 4 maart 2012 15:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe. Toen ik eens bij een Bon Jovi concert was, waren er allemaal moeders met dochters. Geil man.
[..]
Whehehe. En ze wilde wel zelf met jou mee?
quote:
Ik dacht al. Het zal je vriendin maar wezen.quote:
Wie waren er knapper de moeders of de dochters?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe. Toen ik eens bij een Bon Jovi concert was, waren er allemaal moeders met dochters. Geil man.
Omgaan met kritiek is voor iedereen lastig. Daarin ben je echt niet uniek. Maar als je om kan gaan met stevige kritiek ben je een echte baasquote:Op zondag 4 maart 2012 15:43 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vind kritiek niet leuk, maar zeker niet als ik, zoals in dit geval, beschuldigd word van dingen die ik niet heb gedaan/gezegd.
Zonder.quote:
De dochters. Maar toen was ik 16 ofzo, dus dat was niet raar. Nu zal het wel anders zijn.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie waren er knapper de moeders of de dochters?
Als ze dichterbij woonde had ik een poging gewaagdquote:Op zondag 4 maart 2012 15:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Zonder.
Ik weet ooit nog dat ik met haar probeerde te flirten, dat ging fout. Laatste keer dat ik dat gedaan heb ook.
Ja dat is het meisje die ik wel leuk vind.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je had het toch ook over een ander meisje een paar weken terug? Of begin ik dingen te vergeten?
Dat zeg ik dus, je doet het onbewust. Maar je merkt nu hier al hoe mensen er op reageren. Dat zal ook buiten fok gebeuren. Dus leer hier nu van en gaat daar op letten.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:37 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jullie dat allemaal zo raar lezen. Ik noem een bepaalde groep op een bepaald moment een bepaald "soort mens" om het makkelijker te maken om het te lezen. Waar heb ik in vredesnaam waardeoordelen gegeven? Ik heb nooit gezegd dat de groep "mijn soort mensen" beter is dan een willekeurige andere groep.
Als ik zeg dat er in een bepaalde wijk veel allochtonen wonen dan zeg ik toch ook niet gelijk dat allochtonen slechtere mensen zijn? Als dat wel het geval is dan heb ik heel vaak dingen gezegd die ik niet meende. Ik snap echt niet hoe jullie lezen.
Nou niet dus, en dat verbaast mij helemaal niks. Maar goed leer hier dus nu van. En vraag eventueel waarom iemand denkt dat zijn / haar gasten jou niet hebben onthouden.quote:Ik heb toch het gevoel dat ik het toen redelijk goed deed en dat dat op zich wel genoeg zou moeten zijn.
Lekker belangrijk, ik zit hier niet om je een kusje kroel te geven. Als je niet tegen iemand zijn / haar mening, reactie kan moet je niks zeggen. En tevens ben ik alleen maar eerlijk. Ben er niet op uit om je te kwetsen. Want dan zal ik hele andere dingen zeggen.quote:Daarnaast is wat je zegt niet echt aardig.
Haha, toen ik 20 was zou ik toch voor de moeders zijn gegaanquote:Op zondag 4 maart 2012 15:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De dochters. Maar toen was ik 16 ofzo, dus dat was niet raar. Nu zal het wel anders zijn.
En hoe zit het daar mee?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat is het meisje die ik wel leuk vind.
Okee, dus ik zit naast haar he je ziet het voor je.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Als ze dichterbij woonde had ik een poging gewaagd![]()
Wat ging er fout?
In context zie ik geen verschil. Maar dit vind ik vaker een probleem met mensen, mensen begrijpen dingen verkeerd omdat ze allerlei rare aannames doen. Dat is toch gewoon verwarrend?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:46 schreef ook_gek het volgende:
Dat zeg ik dus, je doet het onbewust. Maar je merkt nu hier al hoe mensen er op reageren. Dat zal ook buiten fok gebeuren. Dus leer hier nu van en gaat daar op letten.
Ons soort mense
In mijn beroep branche
Zie je het verschil? Het is in de branche qua beroep heel lastig uit te leggen wat ik doe. <-- dat komt beter over dan ons soort mens.
Dat verbaast mij welquote:Nou niet dus, en dat verbaast mij helemaal niks. Maar goed leer hier dus nu van. En vraag eventueel waarom iemand denkt dat zijn / haar gasten jou niet hebben onthouden.
Smooth Heloef, beter had je een grapje over scharen gemaaktquote:Op zondag 4 maart 2012 15:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee, dus ik zit naast haar he je ziet het voor je.
Dus op een gegeven moment draait ze zich naar mij toe en vraag om een schaar, ik kijk haar recht in de ogen aan, lach een beetje en als klap op de vuurpijl knipoog ik naar haar. Zij "knipoogde je nou naar mij" ik "Nee hoor" zij "jawel, doe nog eens"
Kortom flirten + heloef = disaster.
Ik rust mijn koffer mensen.
Jij kan het tenminste nogquote:Op zondag 4 maart 2012 15:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Dus op een gegeven moment draait ze zich naar mij toe en vraag om een schaar, ik kijk haar recht in de ogen aan, lach een beetje en als klap op de vuurpijl knipoog ik naar haar. Zij "knipoogde je nou naar mij" ik "Nee hoor" zij "jawel, doe nog eens"
Jongen, als ik met een meisje flirt rent ze snel weg en roept de politie.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh dat lukt nog wel, maar dat door hebben dat andere dat naar mij doen etc nietquote:
Oh kansloos, ze is bezet, door een grote, 22 jarige, leadzanger.quote:
Zou jij het door hebben als een meisje met je flirt?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jongen, als ik met een meisje flirt rent ze snel weg en roept de politie.
Beter dat dan.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jongen, als ik met een meisje flirt rent ze snel weg en roept de politie.
Ik vroeger niet, maar nu welquote:Op zondag 4 maart 2012 15:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zou jij het door hebben als een meisje met je flirt?
Hoe heb je dat geleerd?quote:
Soms, hangt af van de subtiliteit.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zou jij het door hebben als een meisje met je flirt?
quote:
Juist wel.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:55 schreef xFriendx het volgende:
Pfff, ging maar weer eens zwemmen vandaag. Lijkt wel chloor met een beetje water in zo'n zwembad.
Moest ik nog terug met de auto, net op een invoegstrook zag ik niets meer.
Nog wel kort oogcontact in het zwembad met een jongedame, alleen was ze samen met een vriendin en waren ze begeleiders van 2 debielen (echte debielen) dus niet echt een fijne situatie om verder contact te leggen. Misschien volgende week eens zien of ze er weer zijn en of ze nog steeds enigszins cute is.
Voor de rest....hallo allemaal. Weer een discussie gaande zie ik?
Waar lees jij dat zij knipoogde?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dat lukt nog wel, maar dat door hebben dat andere dat naar mij doen etc niet
Kijk en nu doe je precies wat je keer op keer op keer doet. Wijzen met je vingertje. Nee hoor nee het probleem ligt niet bij mij maar in dit geval de "mensen" nee Benzin, jij bent in deze de fout. Je moet de fout bij je zelf zoeken ipv bij de "mensen" en dat is nou precies jou hele probleem. Wat het ook is, het komt nooit door jou, maar altijd door anderen.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:51 schreef benzin het volgende:
[..]
In context zie ik geen verschil. Maar dit vind ik vaker een probleem met mensen, mensen begrijpen dingen verkeerd omdat ze allerlei rare aannames doen. Dat is toch gewoon verwarrend?
Nou niet dus want ze zijn je vergeten. Jij hebt niks gedaan, gezegt of bijgedragen aan die avond waar door die mensen jou nog weten te herrinneren. Dus nee je hebt het niet goed gedaan.quote:Dat verbaast mij welMaar misschien dat ik mensen beter onthoud dan de meeste mensen. Ik zou het nog wel precies weten in hun situatie.
Ik snap het gewoon niet, ik heb het redelijk goed gedaan.
quote:Op zondag 4 maart 2012 15:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oeh, je Duitse toyboy is serieus?
Imbicilio maakt zijn eigen fout tenminste goed.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Zit je te genieten van ons aller Ajax?
Okequote:Op zondag 4 maart 2012 15:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Door te letten op signalen zeg maar.
Ik geef je straks uitgebreider antwoord
Uhh geen idee nvmquote:
Dat of ik zou het helemaal niet door hebbenquote:Op zondag 4 maart 2012 15:59 schreef heloef het volgende:
Ik zou het echt niet doorhebben als iemand met me flirt.
Ik zou eerder denken "wat is zij nou raar aan het doen?"
Kom je ook naar de film overmorgen in Amsterdam?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
OkeMisschien kunnen we daar IRL een keer over babbelen
[..]
Uhh geen idee nvm
Soms als ik jou zie posten denk ik wel eens... Nevermindquote:Op zondag 4 maart 2012 15:59 schreef heloef het volgende:
Ik zou het echt niet doorhebben als iemand met me flirt.
Ik zou eerder denken "wat is zij nou raar aan het doen?"
Dacht eerder dat je zou wiebelen met je achterste.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:00 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik weet niet hoe het bij jullie zit maar oogcontact is vrijwel altijd winst. Ik doe even wiebelen met mijn wenkbrauwen en als ze dan moet lachen zit het meestal wel goed.
Lul, nu ben ik benieuwd.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:00 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Soms als ik jou zie posten denk ik wel eens... Nevermind
Nee beetje te ver voor de doordeweeks naar de film te gaan.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kom je ook naar de film overmorgen in Amsterdam?
Zo?quote:Op zondag 4 maart 2012 16:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dacht eerder dat je zou wiebelen met je achterste.
Dat doe ik ook wel de classic bootyshake met de flapperende armen en allesquote:Op zondag 4 maart 2012 16:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dacht eerder dat je zou wiebelen met je achterste.
quote:Op zondag 4 maart 2012 16:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Lul, nu ben ik benieuwd.![]()
Nu ga je het zeggen ook.
Bwhehehe.quote:
En nu de restquote:
Ik fapte op een van die jongens in deze clip, De linkse om precies te zijn maar toe geven Alizee is gewoon hotquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weer een reden om naar EastEnders te kijken.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op zondag 4 maart 2012 16:12 schreef heloef het volgende:
Ik heb trouwens een nieuwe natte droom.Hier word je pas nat van!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weer een reden om naar EastEnders te kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 maart 2012 16:13 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Hier word je pas nat van!Je plaatje is kapot jong.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op zondag 4 maart 2012 16:12 schreef heloef het volgende:
Ik heb trouwens een nieuwe natte droom.Linker of de rechter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weer een reden om naar EastEnders te kijken.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
hahaquote:Op zondag 4 maart 2012 16:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De rechter want die heeft wel wat weg van pinda
Degene wiens gezicht je kan zien.quote:
Neuh, maar gewoon echt niet.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De rechter want die heeft wel wat weg van pinda
Ik zou haar ook gevenquote:
Om me heen ja, op TV, in het park, in het winkelcentrum,quote:Op zondag 4 maart 2012 16:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heloef ziet overal mooie dames om hem heen.
Vind jij...quote:
Zsa Zsaquote:
Ik had de dreigbrief al klaar liggen, trapt hij er 3 in.quote:
Zijn ook genoeg mensen veel dommer dan mij, wil nog niet zeggen dat ik leuker ben. En dat is uiteindelijk belangrijkste, denk ik.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:25 schreef Cassandra87 het volgende:
Zo weer thuis. Maarre benzin.. Als jij bijv. zegt dat er weinig mensen zo slim zijn als jij (en die uitspraak heb je al eens gedaan) bedoel je daar niet mee dat de meeste mensen dom zijn. Maar dat je iets niet zo bedoeld, wil nog niet zeggen dat iets niet zo over komt
Haiquote:
Ja maar dat staat er niet per definitiequote:Op zondag 4 maart 2012 16:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zijn ook genoeg mensen veel dommer dan mij, wil nog niet zeggen dat ik leuker ben. En dat is uiteindelijk belangrijkste, denk ik.
Misschien langs de Servische placentadokter geweest die zijn ego heeft genezen?quote:Op zondag 4 maart 2012 16:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik denk dat ze Ebecilio zijn verloren gewaande tweelingbroer hebben opgesteld.
Ik kan dan niet begrijpend lezenquote:Op zondag 4 maart 2012 16:27 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja maar dat staat er niet per definitie
Het ging om het voorbeeld
Extra injectie voetbaltalent in zijn bips.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Misschien langs de Servische placentadokter geweest die zijn ego heeft genezen?
Als je talent en verstand heb ga je niet bij Ajax spelenquote:Op zondag 4 maart 2012 16:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Extra injectie voetbaltalent in zijn bips.
Hey ksssst jijquote:Op zondag 4 maart 2012 16:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je talent en verstand heb ga je niet bij Ajax spelen
Laudrup. Litmanen.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je talent en verstand heb ga je niet bij Ajax spelen
Ik vind je lief hoorquote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 16:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vind je lief hooralleen je hebt geen verstand van voetbal
Kom je langs?quote:Op zondag 4 maart 2012 16:32 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Ik ben helemaal in een knuffel modus... Als dat maar goed gaat
*knuffel*quote:Op zondag 4 maart 2012 16:32 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Ik ben helemaal in een knuffel modus... Als dat maar goed gaat
Waarom herinnerden je vriendinnen mij niet denk je. Heb ik iets fout gedaan? Had ik iets beter kunnen doen?quote:
Dat weet ik niet, je kruipt in de achtergrond denk ik. Kom nog eens langs zou ik zeggenquote:Op zondag 4 maart 2012 16:33 schreef benzin het volgende:
[..]
Waarom herinnerden je vriendinnen mij niet denk je. Heb ik iets fout gedaan? Had ik iets beter kunnen doen?
Ik ben moe, net 60 kilo deadlift en 130kilo leg press.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:26 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Hai
Ik ben moe. Loodzware kast naar boven gesjouwd. Dwz.sjouwde, ik stuurde bij en donderde bijna de trap af
Ik ken mensen die dat tegen spreken dus I don't mindquote:Op zondag 4 maart 2012 16:33 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gewoon keihard gebitcht worden omdat je vrouw bent![]()
![]()
Tof benzin, je reageert lekker scherp en nuchter vind ikquote:Op zondag 4 maart 2012 16:33 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, je kruipt in de achtergrond denk ik. Kom nog eens langs zou ik zeggen
Hehe, ik weet wel dat je meer van voetbal weet dan een gemiddelde vrouw hoorquote:Op zondag 4 maart 2012 16:35 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik ken mensen die dat tegen spreken dus I don't mind
Ik vond dat het redelijk goed ging dus om een of andere reden ben ik toch best wel teleurgesteld nuquote:Op zondag 4 maart 2012 16:33 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, je kruipt in de achtergrond denk ik. Kom nog eens langs zou ik zeggen
Begint die vadsig te worden?quote:Op zondag 4 maart 2012 16:38 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik denk toch echt dat ikook weer blij ga maken met een sportschool abonnement
Stop nou eens met piepen man. Je moet er zelf wat aan doenquote:Op zondag 4 maart 2012 16:38 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vond dat het redelijk goed ging dus om een of andere reden ben ik toch best wel teleurgesteld nuMja, nja.
Als in schat je moet gaan sporten?quote:Op zondag 4 maart 2012 16:38 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik denk toch echt dat ikook weer blij ga maken met een sportschool abonnement
Iets aan doen...?quote:Op zondag 4 maart 2012 16:39 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Stop nou eens met piepen man. Je moet er zelf wat aan doen
quote:
Nee als in mijn schatje wordt gelukkig van sporten maar de prioriteiten qua financieen liggen elders dus geef ik hem een abonnement cadeauquote:
Interesse wekkenquote:Op zondag 4 maart 2012 16:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Iets aan doen...?
Wat is de context ook alweer? Wat deed hij fout?
Laat hem lekker sporten in bed daar heb je ook nog wat aanquote:Op zondag 4 maart 2012 16:40 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
[..]
Nee als in mijn schatje wordt gelukkig van sporten maar de prioriteiten qua financieen liggen elders dus geef ik hem een abonnement cadeau
Daar verkrijg je geen shoulder/waist ratio van 5:1 mee.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:41 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Laat hem lekker sporten in bed daar heb je ook nog wat aan
Samen sporten in de sportschool een optie?quote:Op zondag 4 maart 2012 16:40 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
[..]
Nee als in mijn schatje wordt gelukkig van sporten maar de prioriteiten qua financieen liggen elders dus geef ik hem een abonnement cadeau
Dat zei ik ook, hij blijft op de achtergrond...quote:Op zondag 4 maart 2012 16:43 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Zekerder worden van jezelf en uberhaupt in gesprek durven gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |