Moet het een meisje zijn? Anders wil ik best wel even langs komen hoor.quote:Op zondag 4 maart 2012 13:29 schreef benzin het volgende:
De vraag is alleen welk meisje mijn handje wil vasthouden![]()
Moguh
Touchéquote:Op zondag 4 maart 2012 13:29 schreef Cassandra87 het volgende:
Twi pas op hoor, met je 'tegen de 40'! (dat betekent namelijk indirect dat ik tegen de 30 loop, brrrr)
quote:Op zondag 4 maart 2012 13:29 schreef twi het volgende:
[..]
Moet het een meisje zijn? Anders wil ik best wel even langs komen hoor.
Die mag wel langskomen bij mijquote:
Liever welquote:Op zondag 4 maart 2012 13:29 schreef twi het volgende:
[..]
Moet het een meisje zijn? Anders wil ik best wel even langs komen hoor.
Beide mag ookquote:
Heh, ik zoek een meisje waarmee ik de rest van mijn leven elkaars handje kan vasthoudenquote:Op zondag 4 maart 2012 13:33 schreef twi het volgende:
[..]
Tsjongejonge, gooit er eens iemand een lijntje uit, is 't nog niet goed.
Inloggen? Veel meer kun je niet met een wachtwoord.quote:Op zondag 4 maart 2012 13:35 schreef DigitalGirl het volgende:
Wachtwoord hersteld binnenkort eens wat mee gaan doen.
Er staat wat mee doen, niet wat meer mee doenquote:Op zondag 4 maart 2012 13:37 schreef twi het volgende:
[..]
Inloggen? Veel meer kun je niet met een wachtwoord.
Daar moet je wel wat voor doen dan Benzin.quote:Op zondag 4 maart 2012 13:35 schreef benzin het volgende:
[..]
Heh, ik zoek een meisje waarmee ik de rest van mijn leven elkaars handje kan vasthoudenEchte liefde
![]()
Off topic: Weet er iemand goede rekoefeningen voor schouders en armen? Mijn RSI-klachten spelen weer een beetje op.
Ik zie het als een uitdaging...quote:Op zondag 4 maart 2012 13:37 schreef twi het volgende:
[..]
Inloggen? Veel meer kun je niet met een wachtwoord.
Het schijnt ook tegen erectiestoornissen te helpen. Weet ik van een vriend.quote:Op zondag 4 maart 2012 13:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
Daar moet je wel wat voor doen dan Benzin.
Tevens, ik heb wel eens tijgerbalsem geprobeerd tegen RSI klachten. Werkte vrij goed
Ik hoop gewoon dat dat ooit komt. Ik verdien het zo erg en kan het zo goed gebruiken.quote:Op zondag 4 maart 2012 13:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
Daar moet je wel wat voor doen dan Benzin.
Waar koop je dat? Bij de drogist?quote:Tevens, ik heb wel eens tijgerbalsem geprobeerd tegen RSI klachten. Werkte vrij goed
Waarom verdien je het precies zo erg?quote:Op zondag 4 maart 2012 13:42 schreef benzin het volgende:
Ik hoop gewoon dat dat ooit komt. Ik verdien het zo erg en kan het zo goed gebruiken.
Jaquote:Waar koop je dat? Bij de drogist?
quote:Op zondag 4 maart 2012 13:47 schreef twi het volgende:
[..]
Jij loopt nog niet tegen de dertig en bent dus niet zo hopeloos, man! Dat snap je toch wel!
Die moeten gewoon nog even door trainen en een beetje AXE opspuiten en in de zomer naar het strand gaanquote:
Capstan is het ook gelukt om eruit te springenquote:Op zondag 4 maart 2012 13:45 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik kan zo nog een heleboel mannen opnoemen die een vriendin verdienen, daarom gaat het waarschijnlijk zo moeilijk, iets met schaarste in aanbod
Je moet er echt tussenuit springen.
Waarom zou jij het meer verdienen dan een tijn of een twi of een bartholomeus ofzo, benzin?
Ik weet niet. Ik vind het moeilijk dat vergelijk te maken omdat we allemaal heel anders zijn. Daarnaast gun ik het ook iedereen. Nou heb ik wel de mazzel dat ik in een hele andere leeftijdscategorie zit, dus misschien is er voor ons allemaal wel wat te vindenquote:Op zondag 4 maart 2012 13:45 schreef Cassandra87 het volgende:
Waarom zou jij het meer verdienen dan een tijn of een twi of een bartholomeus ofzo, benzin?
Ik ben altijd een goed mens geweest en ondanks dat het maar kleine dingen zijn doe ik echt gruwelijk hard mijn best. Ik weet ook gewoon dat ik een hartstikke lief vriendje kan zijn, ik zou haar beter behandelen dan veel andere mannen.quote:
Benzin ook nog niet. tegen de 30 dus.quote:Op zondag 4 maart 2012 13:47 schreef twi het volgende:
[..]
Jij loopt nog niet tegen de dertig en bent dus niet zo hopeloos, man! Dat snap je toch wel!
Maar met jou zijn er nog 100.000 die goed hun best doen en lief zijn.quote:Op zondag 4 maart 2012 13:50 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik vind het moeilijk dat vergelijk te maken omdat we allemaal heel anders zijn. Daarnaast gun ik het ook iedereen. Nou heb ik wel de mazzel dat ik in een hele andere leeftijdscategorie zit, dus misschien is er voor ons allemaal wel wat te vinden
[..]
Ik ben altijd een goed mens geweest en ondanks dat het maar kleine dingen zijn doe ik echt gruwelijk hard mijn best. Ik weet ook gewoon dat ik een hartstikke lief vriendje kan zijn, ik zou haar beter behandelen dan veel andere mannen.
Het zou gewoon eens fijn zijn als de wereld iets terug zou geven
Ja en dan toch nog te horen dat ze niet goed genoeg zijn.quote:Op zondag 4 maart 2012 13:50 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Maar met jou zijn er nog 100.000 die goed hun best doen en lief zijn.
Open een Giro-nummer.quote:Op zondag 4 maart 2012 13:50 schreef benzin het volgende:
Het zou gewoon eens fijn zijn als de wereld iets terug zou geven
Weet ik niet, ik heb het idee dat veel jongens een stuk minder lief zijn dan sommigen hier. Veel meisjes zouden beter kunnen dan wat ze hebben.quote:Op zondag 4 maart 2012 13:50 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Maar met jou zijn er nog 100.000 die goed hun best doen en lief zijn.
Dat is een illusie die ik mij ook jarenlang voor heb gehouden.quote:Op zondag 4 maart 2012 13:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik heb het idee dat veel jongens een stuk minder lief zijn dan sommigen hier. Veel meisjes zouden beter kunnen dan wat ze hebben.
Je doelt toch niet op mij he?quote:Op zondag 4 maart 2012 13:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik heb het idee dat veel jongens een stuk minder lief zijn dan sommigen hier. Veel meisjes zouden beter kunnen dan wat ze hebben.
Dat is het hele punt een beetje. Met alleen lief red je het niet, iets met 13 in een dozijn. Benzin wordt vast wéér boos als ik eerlijk ben maar hij is niet bijster spannend of interessant. En hij heeft de indruk dat een vriendin hem helemaal veranderd, maar het hoort andersom te werken en ik hoop dat hij daar nog achter komt want ik gun het hem welquote:Op zondag 4 maart 2012 13:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja en dan toch nog te horen dat ze niet goed genoeg zijn.
Bovendien moet je gelijkwaardig in een relatie staan. Een klik hebben. Etc. Zo veel dingenquote:Op zondag 4 maart 2012 13:54 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik vergeet zelfs
[..]
Dat is het hele punt een beetje. Met alleen lief red je het niet, iets met 13 in een dozijn. Benzin wordt vast wéér boos als ik eerlijk ben maar hij is niet bijster spannend of interessant. En hij heeft de indruk dat een vriendin hem helemaal veranderd, maar het hoort andersom te werken en ik hoop dat hij daar nog achter komt want ik gun het hem wel
Dat dus..quote:Op zondag 4 maart 2012 13:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bovendien moet je gelijkwaardig in een relatie staan. Een klik hebben. Etc. Zo veel dingen
Ik neem hem wel gewoon meequote:Op zondag 4 maart 2012 13:56 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Moet je eerst even langs die niet al te grote doch erg brede man
quote:Op zondag 4 maart 2012 13:54 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik vergeet zelfs
[..]
Dat is het hele punt een beetje. Met alleen lief red je het niet, iets met 13 in een dozijn. Benzin wordt vast wéér boos als ik eerlijk ben maar hij is niet bijster spannend of interessant. En hij heeft de indruk dat een vriendin hem helemaal veranderd, maar het hoort andersom te werken en ik hoop dat hij daar nog achter komt want ik gun het hem wel
Vrouwen kunnen je inspireren tot verandering, dat is wat anders dan dat een vriendin je helemaal verandert. Alleen heb ik niet echt het idee dat benzin om zich heen kijkt naar meiden die hem - ongeacht dat ze hem wat 'teruggeven' - kunnen inspireren tot verandering.quote:Op zondag 4 maart 2012 13:54 schreef Cassandra87 het volgende:
En hij heeft de indruk dat een vriendin hem helemaal veranderd, maar het hoort andersom te werken en ik hoop dat hij daar nog achter komt want ik gun het hem wel
Je weet niet hoe breed kringtoppie isquote:Op zondag 4 maart 2012 13:56 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Moet je eerst even langs die niet al te grote doch erg brede man
Nee maar er is toch maar een voor mijquote:Op zondag 4 maart 2012 13:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je weet niet hoe breed kringtoppie is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |