Iddquote:Op zondag 4 maart 2012 10:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die Spytool werkt ook voor normale zoekopdrachten beter dan de normale zoekfunctie.
Een Leica M9 jattenquote:Op zondag 4 maart 2012 10:53 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb jou even nodig, ik ga misschien een spiegelreflexcamera kopen, maar ik heb geen idee wat goed is als je een budget van 550 euro hebt.
Camera en lensquote:Op zondag 4 maart 2012 10:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een Leica M9 jatten
Maar wat wil je dan kopen voor die 550 euro?Alleen de camera (+ lens?) of moet er ook nog een tasje, flitser, geheugenkaartjes enzo bij?
http://tweakers.net/price(...)00-+-18-55mm-vr.htmlquote:
Ik heb het liefst een nikon, maar is dat de enige in mijn prijsklasse?quote:Op zondag 4 maart 2012 11:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
http://tweakers.net/price(...)00-+-18-55mm-vr.html
Megagoede sensor. Als je van Canon houdt en wat meer geld wilt overhouden zou je ook die 1100D kunnen nemen. Ik vind dat dat ding behoorlijk goede foto's maakt, ik kan alleen maar niet wennen aan de bediening.
Tweedehands is je "bereik" natuurlijk groter.
Echt hequote:Op zondag 4 maart 2012 11:14 schreef arachide. het volgende:
Mijn god, heloef maakt zijn eigen leven moeilijk... Zijn posts zijn zo grappig.
Ik vind het de laatste tijd wel erg meevallen hoor. Hij heeft kunnen proeven van de wereld die daten heet.quote:Op zondag 4 maart 2012 11:14 schreef arachide. het volgende:
Mijn god, heloef maakt zijn eigen leven moeilijk... Zijn posts zijn zo grappig.
Nee hoor, je kunt natuurlijk ook goedkoper gaan.quote:Op zondag 4 maart 2012 11:13 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb het liefst een nikon, maar is dat de enige in mijn prijsklasse?
Laatst stond er op Facebook dat hij een relatie had, bleek het een hoax te zijnquote:Op zondag 4 maart 2012 11:18 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik vind het de laatste tijd wel erg meevallen hoor. Hij heeft kunnen proeven van de wereld die daten heet.
Hij date nu dus niet meer. Ja, niet mijn probleem dat hij niet gezoend heeft enzo, maar dan later baalt hij weer dat hij maar 1 keer gezoend heeft. Tja, dat doet die dan toch zelf?quote:Op zondag 4 maart 2012 11:18 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik vind het de laatste tijd wel erg meevallen hoor. Hij heeft kunnen proeven van de wereld die daten heet.
Noem eens iets, want ik weet niet wat goed is en wat niet.quote:Op zondag 4 maart 2012 11:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee hoor, je kunt natuurlijk ook goedkoper gaan.Maar zelf zou ik heel graag twee scrollwieltjes hebben (zoals mijn camera ook heeft) maar daarvoor moet je weer een stap boven de D5100 . . .
Aan de andere kant ben jij er niet aan gewend en vind je het helemaal geen nadeel.
Eigenlijk is alles van Canon en Nikon gewoon niet slecht. Van goedkoop tot duur, het zijn allemaal goede camera's. Waar je dus naar moet kijken is of de feel je lekker ligt. Dus je moet op naar de MediaMarkt of een andere winkel waar ze camera's hebben liggen en dan eens het een en ander in je hand houden om te kijken hoe je het in je hand vind liggen.quote:Op zondag 4 maart 2012 11:22 schreef arachide. het volgende:
[..]
Noem eens iets, want ik weet niet wat goed is en wat niet.
De Slegte in Maastricht?quote:Op zondag 4 maart 2012 11:29 schreef ValHallen het volgende:
Oh, gisteren boeken geshopt bij De Slegte. Resultaat:
- Yann Martel - Life of Pi
- Jonathan Safran Foer - Everything is illuminated
- Nick Hornby - High Fidelity
- Jack Kerouac - On the road
- Peter Hoeg - Smilla's gevoel voor sneeuw
Kosten: 35 euro.
Toekomstig leesplezier in 4 (moderne) klassiekers van de literatuur voor die prijs: Onbetaalbaar.
Maar gaat PSV winnen?quote:Op zondag 4 maart 2012 11:29 schreef ValHallen het volgende:
Toekomstig leesplezier in 4 (moderne) klassiekers van de literatuur voor die prijs: Onbetaalbaar.
Een biebabonnement kost 31 euro per jaar.quote:Op zondag 4 maart 2012 11:29 schreef ValHallen het volgende:
Zo komt mijn toekomstige boekenkastmuur nooit vol he.quote:Op zondag 4 maart 2012 11:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een biebabonnement kost 31 euro per jaar.
Dan had je verdikke naar mijn werk kunnen komen.quote:Op zondag 4 maart 2012 11:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Den Haag. En ik vind de Selexyz in Maastricht mooier.
Ow, ja, als je liever boeken in de kast hebt dan ze leest is een bibliotheekkaart niet handig.quote:Op zondag 4 maart 2012 11:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zo komt mijn toekomstige boekenkastmuur nooit vol he.
quote:Op zondag 4 maart 2012 11:33 schreef ValHallen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
That's what i call a bookstore.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |