En smooth jazzquote:Op zondag 4 maart 2012 01:50 schreef Stza het volgende:
jullie luisteren zeker ook allemaal van die battie metal shit of niet?
Geen idee. Als je kunt uitleggen wat battie metal is, kan ik daar misschien antwoord op geven.quote:Op zondag 4 maart 2012 01:50 schreef Stza het volgende:
jullie luisteren zeker ook allemaal van die battie metal shit of niet?
Homometalquote:Op zondag 4 maart 2012 01:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Geen idee. Als je kunt uitleggen wat battie metal is, kan ik daar misschien antwoord op geven.
van die autisten metal zoals gorgoroth en mayhem dat soort 14 jarige gayass nerdjes muziekquote:Op zondag 4 maart 2012 01:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Geen idee. Als je kunt uitleggen wat battie metal is, kan ik daar misschien antwoord op geven.
Lekker gespeeld?quote:
Dit:quote:Op zondag 4 maart 2012 01:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, dat is Black Metal.quote:Op zondag 4 maart 2012 03:45 schreef Stza het volgende:
[..]
van die autisten metal zoals gorgoroth en mayhem dat soort 14 jarige gayass nerdjes muziek
Ibanez V205 SECE Natural, semi-akoestisch met versterkingding. Nieuw bij Feedback voor 230 euries. Bij interesse hoor ik 't welquote:Op zondag 4 maart 2012 01:36 schreef Niles-Crane het volgende:
Iemand eventueel interesse in een Ibanez V205 natural akoestische gitaar? Wil zelf graag voor een oude archtop gaan. VP 150 euro incl. tas?
Dat is battle metal. Dat ken ik natuurlijk wel. Ik dacht dat er ineens weer 2 nieuwe subgenres bij waren gekomen.quote:Op zondag 4 maart 2012 10:28 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dit:
Opzwepende metal met soundtrackachtige toetsen- en koorarrangementen. Bands als Ensiferum en Crimfall vallen ook binnen het genre.
pcies Manowar en zulksquote:Op zondag 4 maart 2012 12:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is battle metal. Dat ken ik natuurlijk wel. Ik dacht dat er ineens weer 2 nieuwe subgenres bij waren gekomen.
Wie ?quote:
Kwestie van een fuse vervangen denk ikquote:Op zondag 4 maart 2012 14:22 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Trouwens klaagbaak post....
Ik heb net mijn Chorus geëlektrocuteerd![]()
![]()
![]()
De schakelbare adapter had ik eerder voor een lamp gebruikt en was vergeten om het voltage te verlagen...
Nu klinkt de Chorus als een overdrive dus veel kraak geen modulatie meer en hij klinkt zachter als het inkomend signaal.
Goed naar de tering dus (of ik moet nut verzinnen voor een signaal verlagende krakende overdrive)
Ronnie Montrose, van o.a. Montrose (duh...), waar Sammy Hagar begonnen isquote:
Zegt me helemaal niets.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ronnie Montrose, van o.a. Montrose (duh...), waar Sammy Hagar begonnen is
Hoeft niet zo te zijn.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:50 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Kwestie van een fuse vervangen denk ik
[TK/TR] Ibanez V205 Semi-akoestische gitaarquote:Op zondag 4 maart 2012 17:57 schreef kapiteintje het volgende:
Iemand nog een tip voor mij? Wil binnenkort een western/steelstring gitaar kopen en een London City Comet Mk1 daarvoor van de hand doen. Mijn budget is 200-250 euro. Tweedehands geen bezwaar.
Oh ja...modellen met een smalle hals vallen eigenlijk al af. Ben daar niet zo'n fan van. En liefst semi-akoestisch.
Als je 'm wilt ruilen.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:54 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
[TK/TR] Ibanez V205 Semi-akoestische gitaar
Niks voor jou?
Ik heb zelf in principe liever geld maar kan er nog wel over nadenken.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Iets anders heb ik niet staan dat ik weg wil doen.
Butterscotch, zwarte slagplaat met wit randje en een donkerbruine/bijna zwarte hals.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:10 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Ik heb zelf in principe liever geld maar kan er nog wel over nadenken.
Welke kleur e.d. is die van jou?
Muziek klinkt goed hoorquote:Op maandag 5 maart 2012 00:19 schreef Braddie het volgende:
Studio opname van m`n bandje, PI and the One Fours
Marshall MG60FX voor de Ibanez LP en de Vox VT40+ () voor de Fender Tele.
speel jij de toetsen?quote:Op maandag 5 maart 2012 00:19 schreef Braddie het volgende:
Je bent veeeeeeeeeel beter op toetsenquote:Op maandag 5 maart 2012 00:19 schreef Braddie het volgende:
Dank, ja klopt, zang is niet top, text ook niet, maar die gast schreef dit echt 2 jaar geleden of zoquote:Op maandag 5 maart 2012 00:28 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Muziek klinkt goed hoor![]()
Zang/tekst wat minder though. Je doet 't goed op keyboard
Klinkt heel verleidelijkquote:Op maandag 5 maart 2012 00:32 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Je bent veeeeeeeeeel beter op toetsen![]()
![]()
![]()
Steek je gitaren in de fik en ga voor de keys man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |