En smooth jazzquote:Op zondag 4 maart 2012 01:50 schreef Stza het volgende:
jullie luisteren zeker ook allemaal van die battie metal shit of niet?
Geen idee. Als je kunt uitleggen wat battie metal is, kan ik daar misschien antwoord op geven.quote:Op zondag 4 maart 2012 01:50 schreef Stza het volgende:
jullie luisteren zeker ook allemaal van die battie metal shit of niet?
Homometalquote:Op zondag 4 maart 2012 01:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Geen idee. Als je kunt uitleggen wat battie metal is, kan ik daar misschien antwoord op geven.
van die autisten metal zoals gorgoroth en mayhem dat soort 14 jarige gayass nerdjes muziekquote:Op zondag 4 maart 2012 01:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Geen idee. Als je kunt uitleggen wat battie metal is, kan ik daar misschien antwoord op geven.
Lekker gespeeld?quote:
Dit:quote:Op zondag 4 maart 2012 01:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, dat is Black Metal.quote:Op zondag 4 maart 2012 03:45 schreef Stza het volgende:
[..]
van die autisten metal zoals gorgoroth en mayhem dat soort 14 jarige gayass nerdjes muziek
Ibanez V205 SECE Natural, semi-akoestisch met versterkingding. Nieuw bij Feedback voor 230 euries. Bij interesse hoor ik 't welquote:Op zondag 4 maart 2012 01:36 schreef Niles-Crane het volgende:
Iemand eventueel interesse in een Ibanez V205 natural akoestische gitaar? Wil zelf graag voor een oude archtop gaan. VP 150 euro incl. tas?
Dat is battle metal. Dat ken ik natuurlijk wel. Ik dacht dat er ineens weer 2 nieuwe subgenres bij waren gekomen.quote:Op zondag 4 maart 2012 10:28 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dit:
Opzwepende metal met soundtrackachtige toetsen- en koorarrangementen. Bands als Ensiferum en Crimfall vallen ook binnen het genre.
pcies Manowar en zulksquote:Op zondag 4 maart 2012 12:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is battle metal. Dat ken ik natuurlijk wel. Ik dacht dat er ineens weer 2 nieuwe subgenres bij waren gekomen.
Wie ?quote:
Kwestie van een fuse vervangen denk ikquote:Op zondag 4 maart 2012 14:22 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Trouwens klaagbaak post....
Ik heb net mijn Chorus geëlektrocuteerd![]()
![]()
![]()
De schakelbare adapter had ik eerder voor een lamp gebruikt en was vergeten om het voltage te verlagen...
Nu klinkt de Chorus als een overdrive dus veel kraak geen modulatie meer en hij klinkt zachter als het inkomend signaal.
Goed naar de tering dus (of ik moet nut verzinnen voor een signaal verlagende krakende overdrive)
Ronnie Montrose, van o.a. Montrose (duh...), waar Sammy Hagar begonnen isquote:
Zegt me helemaal niets.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ronnie Montrose, van o.a. Montrose (duh...), waar Sammy Hagar begonnen is
Hoeft niet zo te zijn.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:50 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Kwestie van een fuse vervangen denk ik
[TK/TR] Ibanez V205 Semi-akoestische gitaarquote:Op zondag 4 maart 2012 17:57 schreef kapiteintje het volgende:
Iemand nog een tip voor mij? Wil binnenkort een western/steelstring gitaar kopen en een London City Comet Mk1 daarvoor van de hand doen. Mijn budget is 200-250 euro. Tweedehands geen bezwaar.
Oh ja...modellen met een smalle hals vallen eigenlijk al af. Ben daar niet zo'n fan van. En liefst semi-akoestisch.
Als je 'm wilt ruilen.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:54 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
[TK/TR] Ibanez V205 Semi-akoestische gitaar
Niks voor jou?
Ik heb zelf in principe liever geld maar kan er nog wel over nadenken.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Iets anders heb ik niet staan dat ik weg wil doen.
Butterscotch, zwarte slagplaat met wit randje en een donkerbruine/bijna zwarte hals.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:10 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Ik heb zelf in principe liever geld maar kan er nog wel over nadenken.
Welke kleur e.d. is die van jou?
Muziek klinkt goed hoorquote:Op maandag 5 maart 2012 00:19 schreef Braddie het volgende:
Studio opname van m`n bandje, PI and the One Fours
Marshall MG60FX voor de Ibanez LP en de Vox VT40+ () voor de Fender Tele.
speel jij de toetsen?quote:Op maandag 5 maart 2012 00:19 schreef Braddie het volgende:
Je bent veeeeeeeeeel beter op toetsenquote:Op maandag 5 maart 2012 00:19 schreef Braddie het volgende:
Dank, ja klopt, zang is niet top, text ook niet, maar die gast schreef dit echt 2 jaar geleden of zoquote:Op maandag 5 maart 2012 00:28 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Muziek klinkt goed hoor![]()
Zang/tekst wat minder though. Je doet 't goed op keyboard
Klinkt heel verleidelijkquote:Op maandag 5 maart 2012 00:32 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Je bent veeeeeeeeeel beter op toetsen![]()
![]()
![]()
Steek je gitaren in de fik en ga voor de keys man
Het is ook totaal niet de bedoeling dat het geluid mooi, vol of rijk is. Het moet gewoon een rauwe ouwe sound hebben. Heb nu een beetje de intentie om het lastige elektrische gitaarwerk achter mij te laten en back to the basic te gaan met gitaarspelenquote:Op maandag 5 maart 2012 01:07 schreef Braddie het volgende:
Zeker doen!
Dat zijn best wel leuke gitaartjes, weet niet hoe het zit qua hout en dergelijke, maar ze produceren best een ok geluid.
Hij heeft vast wel die rauwe sound, zo`n vieze afgeleefde western sound zit daar vast wel inquote:Op maandag 5 maart 2012 01:09 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Het is ook totaal niet de bedoeling dat het geluid mooi, vol of rijk is. Het moet gewoon een rauwe ouwe sound hebben. Heb nu een beetje de intentie om het lastige elektrische gitaarwerk achter mij te laten en back to the basic te gaan met gitaarspelenWil nog wel een beetje goede fingerstyle leren. Beetje á la Johnny Cash en dat soort dingetjes...
Fingerstyle spelen vind ik altijd wel gaaf, probeer dat snelle stuk van Sultans Of Swing soms voor de lol mee te spelen, maar dat is vrij lastig, terwijl ik gewoon met m`n wijsvinger en duim ala Knopfler kan spelenquote:Op maandag 5 maart 2012 01:23 schreef Niles-Crane het volgende:
Toch maar even een lokale gitaarleraar gemaild, kijken of ik het een en ander kan leren qua akoestische gitaar-dingen (tokkelen, fingerstyle enz enz).
Ik heb het wel eens live gehadquote:Op maandag 5 maart 2012 01:47 schreef Braddie het volgende:
Gister was ik vergeten hoe ik Last Horizon moest spelenEn ik pak net de Les Paul vast zet voor de gein de backing track aan, en ik speelde hem zo weer mee
Iemand anders hier ook last van?, dat je random vergeet hoe je dingen moet spelen?
Niet slecht.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:19 schreef Braddie het volgende:
dit.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:32 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Je bent veeeeeeeeeel beter op toetsen![]()
![]()
![]()
Steek je gitaren in de fik en ga voor de keys man
Niet die Ibanez in de fik steken, idioot!quote:
Dit ja. Klonk als een saxofoon ofzo, maar een orgel/hammond-solo is natuurlijk way toffer.quote:Op maandag 5 maart 2012 07:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Niet slecht.
De volgende keer zou ik voor je solo een ander geluid kiezen. Geen idee waar het op moest lijken maar dit deed een beetje afbreuk aan de rest (ik vond het behoorlijk nep klinken). Houd dan gewoon het orgelgeluid wat je had en maak er een echte orgelsolo van.
Nah, wat ik al zei, toetsen spelen doe ik al 11 jaar, gitaar pas 1,5 dus ja.. toen ik 1,5 jaar toetsen speelde was ik ook echt niet zo goed als nu.quote:
Inderdaad, dat is gekkenwerkquote:Op maandag 5 maart 2012 12:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Niet die Ibanez in de fik steken, idioot!
Klopt, ga ook de volgende take ff kloten met wat eigen drawbar soundsquote:Op maandag 5 maart 2012 13:33 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Dit ja. Klonk als een saxofoon ofzo, maar een orgel/hammond-solo is natuurlijk way toffer.
Discografie word beperkt tot een EP, en die is bij ons te koopquote:Op maandag 5 maart 2012 21:03 schreef BurnaBoy het volgende:
Dan is dat lijstje nog wel behoorlijk bruikbaar.
Bio en foto's had je al. Nu een discografie lijstje en wat linkjes naar youtube ofzo.
Dat is wat bij mij opkomt. Misschien een linkje naar te downloaden of te kopen muziek
quote:
One man bandquote:
Ik heb hele gare optredensquote:
Das teminste nog watquote:
ja, daarom vond mijn leraar Gary More - The Loner wel een goed idee. Er zitten 2 riffjes in het lied die technisch wel moeilijk zijn. Maar daar heb ik nog 3 weken voor.En de eindsolo improviseer ik wel gewoon wat.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 07:50 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
One man band![]()
* Ik heb helegaar geen optredens
Het moeilijkste zijn al de bends. Het is geen ingewikkeld lied maar als de bends niet goed zijn dan klinkt het waardeloos.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:47 schreef Dribbel_ het volgende:
Zoiets is wel een heel moeilijk nummer om goed uit te voeren
Succes!!!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:06 schreef stefanhaan het volgende:
Dat zal denk ik wel goed komentenzij ik dichtklap voor een publiek
Ik heb juist meer last van zenuwen wanneer er bekenden bij zijn. Die zijn namelijk veel kritischer.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:07 schreef Narasan het volgende:
[..]
Succes!!!
Gewoon doen alsof je voor bekenden speelt, doe ik ook altijd.
Dan zijn de zenuwen namelijk niet zo hoog.
Dat ligt er dan ook maar aan welke bekenden je voor je hebt. Als je bijvoorbeeld je eigen gitaar leraar daar ziet staan, ja die ziet alles wat je fout en/of goed doet.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:12 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb juist meer last van zenuwen wanneer er bekenden bij zijn. Die zijn namelijk veel kritischer.
Ik twijfel ook nog een beetje tussen Lay Down - Priestess en the loner.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:41 schreef The_Dean het volgende:
Geen last van. Al was het de koningin, gewoon rammen.
Staan de waardes die de adapter moet hebben niet op de versterker?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:42 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Heeft iemand hier soms een Roland Cube 15 vesterker? Ik wilde laatst (na te lang niets gedaan te hebben) weer gaan spelen, en merkte dat ik 3 adapters heb met de juiste Voltage, maar verschillende wattages. Dus nu ben ik bang de verkeerde te gebruiken. En aangezien geen van de drie 'Roland' vermeld zijn ze misschien allemaal verkeerd.
Dus wie heeft dezelfde vesterker, en kan me de preciese waardes geven? Alvast bedankt!
Dan ben je hier bij het juiste adress, stuur me maar een pb'tjequote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:42 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Heeft iemand hier soms een Roland Cube 15 vesterker? Ik wilde laatst (na te lang niets gedaan te hebben) weer gaan spelen, en merkte dat ik 3 adapters heb met de juiste Voltage, maar verschillende wattages. Dus nu ben ik bang de verkeerde te gebruiken. En aangezien geen van de drie 'Roland' vermeld zijn ze misschien allemaal verkeerd.
Dus wie heeft dezelfde vesterker, en kan me de preciese waardes geven? Alvast bedankt!
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:40 schreef Svyatagor het volgende:
Toch nog maar een keertje naar Primus, nu in Eindhoven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |