Lekker he?quote:
Ga mee doen dan!quote:Op zondag 4 maart 2012 00:44 schreef einzeinz het volgende:
Klacht 2: TS is jaloers want ouders hebben seks en TS niet![]()
Het is maar wat je een anti-klacht noemtquote:Op zondag 4 maart 2012 00:44 schreef einzeinz het volgende:
Anti-klacht: Blij dat de ouders van TS seks hebben, anders was TS er nooit geweest
Viezerik.quote:Op zondag 4 maart 2012 01:10 schreef rolfson het volgende:
Vlug nu ze afgeleid zijn snel naar beneden met de hond gaan spelen.
Door een grote dikke neger.quote:Op zondag 4 maart 2012 01:15 schreef G4RUD4 het volgende:
TS zijn moeder wordt snoeihard gepenetreerd momenteel muhahaha
papa is al klaar hoorquote:Op zondag 4 maart 2012 01:15 schreef G4RUD4 het volgende:
TS zijn moeder wordt snoeihard gepenetreerd momenteel muhahaha
Ik ben aan het etenquote:
Brood met sesamzaadjes of maanzaadjes?quote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 10:45 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Brood met sesamzaadjes of maanzaadjes?
Met kwakjequote:
quote:
Ga naar de hoeren man en leef je daar uit.quote:Op zondag 4 maart 2012 10:49 schreef Mr.Cooper het volgende:
Oh lekker ik wil het in mijn mond hebben, ik heb honger
Scoopen, want geile reclame maakte me nieuwsgierig.quote:
Ik dacht dat cupcakes nu hip waren?quote:
Dat was vorige maand al uit. In de zomer punnikt heel Nederland een fleurig iPhone hoesje met bloemetjesmotief, dan weet je dat vast.quote:Op zondag 4 maart 2012 12:45 schreef Id_do_her het volgende:
Dank voor deze informatie.
[..]
Ik dacht dat cupcakes nu hip waren?
Ah, ok. Dan weet ik dat.quote:Op zondag 4 maart 2012 12:48 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dat was vorige maand al uit. In de zomer punnikt heel Nederland een fleurig iPhone hoesje met bloemetjesmotief, dan weet je dat vast.
Nee joh is allang uit.quote:Op zondag 4 maart 2012 12:45 schreef Id_do_her het volgende:
Dank voor deze informatie.
[..]
Ik dacht dat cupcakes nu hip waren?
Tof, ik zie het resultaat tegemoet.quote:Op zondag 4 maart 2012 12:49 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nee joh is allang uit.
Ik ga deze week user UI koekjes bakkenPharkus koekje, id_do_her koekje.
Like/Vindikleukquote:Op zondag 4 maart 2012 12:49 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nee joh is allang uit.
Ik ga deze week user UI koekjes bakkenPharkus koekje, id_do_her koekje.
Coolquote:
Dat moet zelfs.quote:Op zondag 4 maart 2012 12:52 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Cool![]()
Dan mag ik er vast wel een topic over openen.
Tuurlijk, als er 1 mislukt, sinepedraap bijv, dan is dat een zeer terechte klachtquote:Op zondag 4 maart 2012 12:52 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Cool![]()
Dan mag ik er vast wel een topic over openen.
quote:Op zondag 4 maart 2012 12:53 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Tuurlijk, als er 1 mislukt, sinepedraap bijv, dan is dat een zeer terechte klacht
Wat?quote:Op maandag 5 maart 2012 08:37 schreef Kroc het volgende:
Ik ben niet zo moeilijk, alleen dan begint mijn pa ineens over anale sex tegen mij. Leuk om te weten dat je dat fijn vindt met mijn moeder.
Mijn zusje die over penissen praat met mijn moeder.
Sommige dingen hoef ik niet te horen.
Zijn gewoon normale gespreksonderwerpen voor aan tafel met de hele familie hier.quote:Op maandag 5 maart 2012 08:37 schreef Kroc het volgende:
Ik ben niet zo moeilijk, alleen dan begint mijn pa ineens over anale sex tegen mij. Leuk om te weten dat je dat fijn vindt met mijn moeder.
Jezusquote:Op maandag 5 maart 2012 08:37 schreef Kroc het volgende:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |