Ik mag van mijzelf eigenlijk ook geen hakken meer kopen de komende tijd. Ook omdat ik het gewoon niet kan dragen met het werkquote:Op zondag 4 maart 2012 00:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb ook schoenen gefaald, maar dan sneakers en slippers (en een broek). Ik kan wel pumps falen, maar in de praktijk draag ik ze misschien 2 keer. Dit is spul waarvan ik zeker weet dat ik het ga gebruiken (mits lekker zit, anders stuur ik het terug), dat vind ik een hoop rechtvaardigen!
(ga het zeker meer gebruiken dan het gemiddelde potje nagellak
)
Wat voor concert ben je naartoe geweest?quote:Op zondag 4 maart 2012 00:55 schreef Diconnected het volgende:
Episch concert was episch
En fuuu der zit wat in m'n oognu nog even lezen en dan zzzzz.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:45 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Binnen. twee jaar moet die lengte gehaald zijn, tenminste afgaande op de foto's en met een gemiddelde groeisnelheid van 1 tot 1,3 cm per maand.
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
Ja bij die post gniffelde ik hardopquote:Op zondag 4 maart 2012 02:29 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ben even het haartopic aan het bijlezen, hilarisch weer die malloot.... (ook in KPD aanwezig trouwens)
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan moet je iedereen een kaartje sturen dat het niet doorgaatquote:Op zondag 4 maart 2012 11:22 schreef PriemGirl het volgende:
25 kaarten helemaal klaar.. Nu even koffie... Nog 55 te gaan![]()
En dan nog adressen verzamelen arrrghhh !!! Ik las de trouw af. Te veel werk
Ow fuckquote:Op zondag 4 maart 2012 11:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
Meurning!
[..]
Dan moet je iedereen een kaartje sturen dat het niet doorgaat
Nog makkelijkerquote:Op zondag 4 maart 2012 11:29 schreef Stormqueen het volgende:
wij sturen gewoon een uitnodigings email denk ik
Doe het... doe het... je kunt het....quote:Op zondag 4 maart 2012 11:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik krijg een mail van Vente-Exclusive dat de pumps die ik in mijn winkelwagen had gestopt nog beschikbaar zijn en dan de sale over 24u afloopt.en als ik dan naar de site ga zitten ze weer in mijn winkelwagen.
FUCKING ENABLERS!
Nee ik heb besloten dat ik het geld wil sparen voor Sam Edelmansquote:Op zondag 4 maart 2012 11:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Doe het... doe het... je kunt het....
Don't leave meh alone with mah failquote:Op zondag 4 maart 2012 11:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee ik heb besloten dat ik het geld wil sparen voor Sam Edelmans
Wijffie, ik heb de afgelopen dagen heul veel gefaald en anderen laten falen, daarbij val jij in het nietquote:
zeer evilquote:Op zondag 4 maart 2012 11:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik krijg een mail van Vente-Exclusive dat de pumps die ik in mijn winkelwagen had gestopt nog beschikbaar zijn en dan de sale over 24u afloopt.en als ik dan naar de site ga zitten ze weer in mijn winkelwagen.
FUCKING ENABLERS!
Maar ze zijn wel heel mooiquote:Op zondag 4 maart 2012 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
hoi priem! Ik ben er nog! Ik heb het volle pond betaald!
quote:Op zondag 4 maart 2012 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
hoi priem! Ik ben er nog! Ik heb het volle pond betaald!
Ik hoop het !!!quote:
Ok dacht al zoietsquote:Op zondag 4 maart 2012 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
ze zitten wel lekkerder. Maar dat komt door het materiaal. Maar het verschil is niet schokkend verder
Die kan wel goed zingen ja.quote:Op zondag 4 maart 2012 12:38 schreef Diconnected het volgende:
Ik was naar Anneke van Giersbergen (zat voorheen in The Gathering) geweest gisteravond. Wat een stem![]()
en na afloop nog even met der gepraat, vriendin is blij met der gesigneerde cd
Alleen heb nu wel spierpijnnnnn. Vrijdagavond naar de stad heen en terug gefietst, en gisteravond nog een stuk verder gefietst heen en terug. Auw.En ik ga zo nog misschien naar R'dam
Oeh niiiiiiiicequote:Op zondag 4 maart 2012 14:19 schreef Debsterr het volgende:
Net m'n sponsor funds uitgegevenSpaRitual Howl & Sacred Ground + Deborah Lippmann Razzle Dazzle voor mij, SpaRitual Rythm of Life + Deborah Lippmann Ruby Red Slippers voor Loqi
.
Oh wat slecht zeg! Dikke klacht indienen!quote:Op zondag 4 maart 2012 14:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh niiiiiiiice![]()
En whaaoooooooooooo !!! We komen van 3 kaarten een deel te kort wtfGelukkig hebben we er wat meer besteld; dus wellicht hoef ik er niet weer achteraan te bellen; maar komop zeg. Voor dat geld verwacht je toch wel een goeie levering grmfplm
(en ja ik ben nÃē nog maar klaar met de kaarten.. 4u vouwwerk
)
quote:Op zondag 4 maart 2012 14:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh niiiiiiiice![]()
En whaaoooooooooooo !!! We komen van 3 kaarten een deel te kort wtfGelukkig hebben we er wat meer besteld; dus wellicht hoef ik er niet weer achteraan te bellen; maar komop zeg. Voor dat geld verwacht je toch wel een goeie levering grmfplm
(en ja ik ben nú nog maar klaar met de kaarten.. 4u vouwwerk
)
quote:Op zondag 4 maart 2012 15:19 schreef BBQ-kip het volgende:
Priem het vouwvrouwtje
Wij hadden een zooi kaarten over, hadden er 75 besteld maar ze hadden er voor de zekerheid 100 geleverd.
beetje slordig van jullie drukker zeg. Kost een hoop geld en zķ moeilijk ist nu ook weer niet voor hun toch?
Ik ben net pas wakker..... ging helemaal niet zo extreem laat naar bed maar heb echt schandalig lang geslapen![]()
Dat wordt vanavond feest als ik ga proberen om een normale tijd te gaan slapen en maandagochtend er weer vroeg uit moet![]()
![]()
![]()
Maar nu nog even genieten van het laatste restje weekend
quote:Op zondag 4 maart 2012 15:37 schreef Mirjam het volgende:
Ik had ook een luie dag gepland, in plaats daarvan zit ik met gillende pijn in een koude auto omdat mijn vriend moet werken en het niet alleen kan.
Das kakquote:Op zondag 4 maart 2012 15:37 schreef Mirjam het volgende:
Ik had ook een luie dag gepland, in plaats daarvan zit ik met gillende pijn in een koude auto omdat mijn vriend moet werken en het niet alleen kan.
Ah, da's verfucked zeg...quote:Op zondag 4 maart 2012 15:37 schreef Mirjam het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ontwikkelvloeistof bestel ik elders, ze hebben niet degene die ik wilde
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:
Ik twijfel nog of ik er andere merken bij wil zetten, maar ik denk het niet.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Én zelfs nog ruimte over zie ik!
(We hebben de F we hebben de A we hebben de L we hebben de E we hebben de N...................................... FALEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
Fixed˛quote:Op zondag 4 maart 2012 16:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of ik er andere merken bij wil zetten, maar ik denk het niet.
Eerste salarissen zijn bedoeld om nagellak van te kopen toch?
quote:Op zondag 4 maart 2012 16:42 schreef BBQ-kip het volgende:
25% korting, ik kon het niet laten
Op de een of andere manier las ik: Uw bestelling is volledig misluktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ontwikkelvloeistof bestel ik elders, ze hebben niet degene die ik wilde
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Aah wat rot zegquote:Op zondag 4 maart 2012 15:37 schreef Mirjam het volgende:
Absoluut, verbrassen die zooi!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 4 maart 2012 16:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eerste salarissen zijn bedoeld om te verbrassen toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Hahahaha,dan zou ik echt zo zitten: NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op zondag 4 maart 2012 16:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Op de een of andere manier las ik: Uw bestelling is volledig mislukt
quote:Op zondag 4 maart 2012 16:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Absoluut, verbrassen die zooi!!!!!!!!!!!
Sparen is voor paupers!IK BEN GEEN PAUPERSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wel lekker baby geknuffeld enzo?quote:Op zondag 4 maart 2012 16:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mijn weekend ging weer veel te snel voorbijMeer in de auto gezeten dan op visite geweest
Ik zou het ook niet doenquote:Op zondag 4 maart 2012 16:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eerste salarissen zijn bedoeld om te verbrassen toch?
quote:Op zondag 4 maart 2012 16:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
IK BEN GEEN PAUPER![]()
![]()
![]()
![]()
Da's 1 Catrice en 1 EssenceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Ja die was liefquote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 16:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Absoluut, verbrassen die zooi!!!!!!!!!!!
Sparen is voor paupers!Tweede salaris is voor sparen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of voor auto, met die benzineprijzen gaat het hard.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
How cutequote:Op zondag 4 maart 2012 16:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja die was liefNiet huilen enzo, dan vind ik ze al heel gauw leuk
En hij kon met 2 weken als zijn eigen hoofd omhoog tillen, that's one strong baby
Eigenlijk wel ja.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Er passen 7 OPI's nog onderin, dit vraagt om een TD bestelling
Dat gaat echt heeeeeel erg hard ja, niet zo leuk meerquote:Op zondag 4 maart 2012 16:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tweede salaris is voor sparen.
Of voor auto, met die benzineprijzen gaat het hard.
quote:Op zondag 4 maart 2012 16:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
Over sparen gesproken,vraagt me net of ik mijn laptop moneh al bij elkaar heb omdat we dat deze maand moeten betalen
'DAFUQ IK HEB PAS 400!! GESPAARD!'
- 'Tsja, 1 april moeten we betalen.'
'Fieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuw ik krijg de 20e nog loon'
En anders: kontje verkopen achter het stationquote:Op zondag 4 maart 2012 16:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
Over sparen gesproken,vraagt me net of ik mijn laptop moneh al bij elkaar heb omdat we dat deze maand moeten betalen
'DAFUQ IK HEB PAS 400!! GESPAARD!'
- 'Tsja, 1 april moeten we betalen.'
'Fieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuw ik krijg de 20e nog loon'
OV is mongolenduur als je niet gratis kan/geen korting hebtquote:Op zondag 4 maart 2012 16:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat gaat echt heeeeeel erg hard ja, niet zo leuk meer![]()
Maar toch gaat auto boven OV
Ik zat al te bedenken wat ik allemaal had gekocht en nog terug kon brengenquote:
En altijd moeten staan en het duurt lang en trommelende negers en mensen neerstekende Marokkanenquote:Op zondag 4 maart 2012 16:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
OV is mongolenduur als je niet gratis kan/geen korting hebt
"Gelukkig" kost parkeren in amsterdam me veel te veel om de auto te pakken.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat gaat echt heeeeeel erg hard ja, niet zo leuk meer![]()
Maar toch gaat auto boven OV
quote:Op zondag 4 maart 2012 16:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En altijd moeten staan en het duurt lang en trommelende negers en mensen neerstekende Marokkanen
Ik moest vorige keer naar Utrecht met OV, even 30 euro neerleggenquote:Op zondag 4 maart 2012 16:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zou 7 euro per x dat ik naar de uni ging moeten betalen aan treinkaartjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OV in Den Haag of Rotterdamquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op zondag 4 maart 2012 16:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
OV in Den Haag of RotterdamNet alsof Nederlanders perfect zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die vind ik vaker nog veel kutter/irritanter dan allochtonen![]()
Ik kan zitten om 7.26, omdat de andere idioten de tyfusdrukke trein van 7.12 nemen.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En altijd moeten staan en het duurt lang en trommelende negers en mensen neerstekende Marokkanen
quote:Op zondag 4 maart 2012 16:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
OV in Den Haag of RotterdamAmsterdam ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of zingende negerts met de accordeon en schizofrene mannen die heel hard beginnen te schreeuwen ineens
Dagjesoudjes.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Net alsof Nederlanders perfect zijn
Die vind ik vaker nog veel kutter/irritanter dan allochtonen
Pauper Nederlanders mag je er ook tussen zetten hoor, en stinkende dronken zwervers die in de metro pissen enzoquote:Op zondag 4 maart 2012 16:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Net alsof Nederlanders perfect zijn
Die vind ik vaker nog veel kutter/irritanter dan allochtonen
De zigeuners in de metro zijn ergerlijk.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Amsterdam ookOf zingende negerts met de accordeon en schizofrene mannen die heel hard beginnen te schreeuwen ineens
Oude mensen, moeders/kinderen tijdens vakantiesquote:Op zondag 4 maart 2012 16:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Pauper Nederlanders mag je er ook tussen zetten hoor, en stinkende dronken zwervers die in de metro pissen enzo
KINDERWAGENS IN DE SPITS!quote:Op zondag 4 maart 2012 16:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oude mensen, moeders/kinderen tijdens vakanties, soberso kinderen
Ok, dat zijn wel de meest irritante lui.... van die gepensioneerde echtparenquote:
Ouders die hun kinderen niet opvoedend.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oude mensen, moeders/kinderen tijdens vakanties, soberso kinderen
Omdat Feyenoord gewonnen heeftquote:Op zondag 4 maart 2012 16:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
WAAROM STAAT PSV NA 20 MINUTEN AL 2-0 ACHTER![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mazzels!Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op zondag 4 maart 2012 16:56 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga me eens opmaken, daarna etentje bij vrienden
En mijn man gaat niet mee, want die moet het hele weekend al overwerken, deadlines![]()
Gelukkig ben ik zelf gezellig genoeg voor 2!Have fun!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mazzels!
Kinderen die niet opstaan voor oude mensenquote:Op zondag 4 maart 2012 16:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ouders die hun kinderen niet opvoedend.
Die trof ik vaak als ik om 11 uur college had, want na negenen in de trein.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ok, dat zijn wel de meest irritante lui.... van die gepensioneerde echtparen![]()
Met hun 2 voor de prijs van 1 ANWB-jassen en dito brillen die dat de hele weg zitten te zeuren over wat er vroeger op plekken zat waar ze langs rijden. En de hele tijd iedereen aankijken en zo eng lachen
Jij moet onderzoeker wordenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb serieus eens gehad dat ik op ging staan voor een oudje, en dat er een dikke negerin gauw ging zittenquote:Op zondag 4 maart 2012 16:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kinderen die niet opstaan voor oude mensen
Oude mensen die je aankijken alsof je een alien bent als je opstaat voor ze, SORRY DAT IK WEL BEN OPGEVOED
OMFGquote:Op zondag 4 maart 2012 16:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb serieus eens gehad dat ik op ging staan voor een oudje, en dat er een dikke negerin gauw ging zitten
quote:Op zondag 4 maart 2012 16:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jij moet onderzoeker wordenJij stelt toch van die slimme vragonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dafuq.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb serieus eens gehad dat ik op ging staan voor een oudje, en dat er een dikke negerin gauw ging zitten
Het goede antwoord is: OMDAT ZE AAN HET PRUTSEN ZIJN.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jij stelt toch van die slimme vragon
Woman in blackquote:Op zondag 4 maart 2012 16:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hoe heet die enge film met daniel raddinges ook al weer? Lady in black?
Toen gingen andere mensen zich er ook meebemoeienquote:
I know, maar vond het wel leuk om even te zeggenquote:Op zondag 4 maart 2012 16:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het goede antwoord is: OMDAT ZE AAN HET PRUTSEN ZIJN.
Er is toch geen relatie met Feyenoord als ze tegen Twente spelen
You failed, yes?quote:
Ohhh als ze op mn jas of sjaal gaan zitten waardoor ik half gestikt wordquote:Op zondag 4 maart 2012 17:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Ook leuk, mensen met dikke reet die op je gaan zitten.Of op je tas neerploffen voor je überhaupt de kans krijgt om 'm weg te halen.
quote:Op zondag 4 maart 2012 17:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
I know, maar vond het wel leuk om even te zeggen![]()
EN WAAROM VRAGEN ALS JE HET ANTWOORD AL WEET?!
Ik krijg dan de neiging om heel theatraal stikgeluiden te maken.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ohhh als ze op mn jas of sjaal gaan zitten waardoor ik half gestikt worden dan zeg je er wat van en dan gaan ze 1mm opzij
quote:Op zondag 4 maart 2012 17:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik krijg dan de neiging om heel theatraal stikgeluiden te maken.
Die zijn mooiquote:
Doe eens een dagje amsterdam met het ovquote:Op zondag 4 maart 2012 17:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
Volgens mij zijn mijn medereizigers echt heel beschaafd altijd, als ik dit zo hoor!
Failing is in your blood dear.quote:
Er zit niet heeel supervaak leuke dingen bij, maar als wel, dan heb je wel mooien kortingenquote:
Veel emailspam?quote:Op zondag 4 maart 2012 17:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Er zit niet heeel supervaak leuke dingen bij, maar als wel, dan heb je wel mooien kortingen
Heb wel in de tram in Amsterdam gezeten, maar niet tijdens de spits.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Doe eens een dagje amsterdam met het ov
Alleen elke dag van de sale van die dag. Maar dat kan je uitzettenquote:
Dat.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Doe eens een dagje amsterdam met het ov
Metro is het ergst vind ikquote:Op zondag 4 maart 2012 17:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Heb wel in de tram in Amsterdam gezeten, maar niet tijdens de spits.
Wat is je eigen haarkleur?quote:Op zondag 4 maart 2012 17:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb besloten om mijn haar niet meer te kleuren, eens kijken hoe lang ik dat volhoud
ja ik twijfelde heel erg tussen beige en zwart gisteren... en dan nu beige met 40% korting... failquote:Op zondag 4 maart 2012 17:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Die zijn mooi2 paar maddens in 1 weekend, mooien score
Als je sowieso nog beige wilde gaan kopen is het geen fail!quote:Op zondag 4 maart 2012 17:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja ik twijfelde heel erg tussen beige en zwart gisteren... en dan nu beige met 40% korting... fail
pehehequote:Op zondag 4 maart 2012 17:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Als je sowieso nog beige wilde gaan kopen is het geen fail!![]()
And they make you ghappy.
/goedpraten
Dat! Uiteindelijk had je ze dan toch wel gekocht.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Als je sowieso nog beige wilde gaan kopen is het geen fail!![]()
And they make you ghappy.
/goedpraten
Ook cosmeticaquote:Op zondag 4 maart 2012 17:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hebben ze daar ook cosmetica aanbiedingen of alleen schoenen en kleding?
Oh dear...quote:Op zondag 4 maart 2012 17:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ook cosmeticaDior en Yves zijn volgens mij als eens met make-up langs gekomen. Oh en parfum en sieraden ook
Care, chanelquote:Op zondag 4 maart 2012 17:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
http://www.pinchofpretty.com/?p=562
Kijk nou, nog een Peridot-dupe!
Dingen kopen om het merk.quote:
Ik ook maar ik ga geen essence meer kopen want ik ben een snobquote:Op zondag 4 maart 2012 17:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
http://you-nailed-it.blog(...)sence-fruity-le.html
Hey, deze vind ik best heel leuk!
Optie 3: Rennen (en ik fietsen) in de regenquote:
Ruik je ook zo?quote:Op zondag 4 maart 2012 17:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Optie 3: Rennen (en ik fietsen) in de regen.
Ik zie er dus ongeveer hetzelfde uit
Het is geen dupequote:Op zondag 4 maart 2012 17:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dingen kopen om het merk.![]()
Ik hoef hem ook niet, heb al de Catrice-versie en die is goed genoeg voor mij. Maar het is wel een dupe!
HELDINquote:
De Catrice versie niet nee, maar die bedoel ik ook niet. Ik bedoel die CG-versie. En niks tegen jezelf met luxe verwennen, heerlijk kan dat zijn.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het is geen dupe. En jezelf af en toe met luxe verwennen
.
Dat. Ik heb ook paradoxal liggen; omdat ik díe wou en niet de barry mquote:
Ik heb de revlon dupe maar ik wil paradoxal ook nog wel halen, faalquote:Op zondag 4 maart 2012 18:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat. Ik heb ook paradoxal liggen; omdat ik díe wou en niet de barry m
Hij ligt hier al 2 jaar en ik heb hem toch al 1x op gehadquote:Op zondag 4 maart 2012 18:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb de revlon dupe maar ik wil paradoxal ook nog wel halen, faal
quote:Op zondag 4 maart 2012 18:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hij ligt hier al 2 jaar en ik heb hem toch al 1x op gehad![]()
Hij staat wel bovenop mijn kast; want chanel !quote:
Ik heb chanels + mijn enige dior op een mini etagere op mijn bjoetiekastquote:Op zondag 4 maart 2012 18:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hij staat wel bovenop mijn kast; want chanel !Naast mijn dior
![]()
Oh dat weet ik, maar soms geef ik wel bewust dat geld uit, omdat het kanquote:Op zondag 4 maart 2012 18:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
De Catrice versie niet nee, maar die bedoel ik ook niet. Ik bedoel die CG-versie. En niks tegen jezelf met luxe verwennen, heerlijk kan dat zijn.
Waar ik op doelde (en ik hoop dat deduidelijk maakte dat ik niet helemaal serieus was) was iets kopen voor 20 euro omdat het een merk is, terwijl je voor 5 euro hetzelfde iets van een zelfde kwaliteit kan kopen.
Als de kwaliteit beter is, dan snap ik prima dat mensen er meer aan uit geven.
quote:Op zondag 4 maart 2012 18:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb chanels + mijn enige dior op een mini etagere op mijn bjoetiekast
Oh jeetje... Wat ontzettend heftig zeg........quote:Op zondag 4 maart 2012 18:35 schreef BGTes het volgende:
Fuck.
Die vriend van me die uitzaaiingen had.. heeft nu nog meer uitzaaiingen in zijn been en longen. De dokter zei dat ze hem nog wel wilden behandelen, maar dat het echt heel zwaar gaat worden en dat de kans dat hij er over een jaar nog is niet bepaald groot is. Ze zouden alleen zijn tijd op aarde nog kunnen rekken.
Ik voel me nog heel down nu, maar hij lijkt best.. opgelucht. Hij is het zat om voor zichzelf te vechten.
Snap ikquote:Op zondag 4 maart 2012 18:38 schreef BGTes het volgende:
Nouja ik wil er wel om huilen maar het lukt gewoon niet. Hij staat zo optimistisch in het leven nu (relatief gezien dan) en het voelt egoistisch om te huilen.
Binnenkort gaan we weer met zn allen langs en dan gaan we een feestje vieren 'op zijn leven'. Zo'n type is het zeg maar. Wie ben ik dan om erom te gaan zitten huilen?
Maar ik ben een emotionele sucker
Jeetjequote:Op zondag 4 maart 2012 18:38 schreef BGTes het volgende:
Nouja ik wil er wel om huilen maar het lukt gewoon niet. Hij staat zo optimistisch in het leven nu (relatief gezien dan) en het voelt egoistisch om te huilen.
Binnenkort gaan we weer met zn allen langs en dan gaan we een feestje vieren 'op zijn leven'. Zo'n type is het zeg maar. Wie ben ik dan om erom te gaan zitten huilen?
Lieverd, hij kan er positief over zijn, maar het blijft toch ontzettend triest?quote:Op zondag 4 maart 2012 18:38 schreef BGTes het volgende:
Zijn reactie: Och jeetje, dat moeten we niet hebben. Straks ben ik geen man meer als blijkt dat ik ook huilen kan. Hehequote:Op zondag 4 maart 2012 18:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Lieverd, hij kan er positief over zijn, maar het blijft toch ontzettend triest?
Als dit geen reden is om te huilen, wat dan wel?
(en ik denk dat hij er ook wel om huilt, misschien niet als er mensen bij zijn)
Datquote:Op zondag 4 maart 2012 18:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Lieverd, hij kan er positief over zijn, maar het blijft toch ontzettend triest?
Als dit geen reden is om te huilen, wat dan wel?
(en ik denk dat hij er ook wel om huilt, misschien niet als er mensen bij zijn)
Klinkt goedquote:Op zondag 4 maart 2012 18:47 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat
Kijk dat hij zich positief opstelt wil niet zeggen dat jij je niet verdrietig mag voelen
En het gaat heel goed met mijn date MSS
Ja heel ergquote:
HIhi mooi zoquote:
Nice.quote:
Damn, da's heftig.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:35 schreef BGTes het volgende:
Fuck.
Die vriend van me die uitzaaiingen had.. heeft nu nog meer uitzaaiingen in zijn been en longen. De dokter zei dat ze hem nog wel wilden behandelen, maar dat het echt heel zwaar gaat worden en dat de kans dat hij er over een jaar nog is niet bepaald groot is. Ze zouden alleen zijn tijd op aarde nog kunnen rekken.
Ik voel me nog heel down nu, maar hij lijkt best.. opgelucht. Hij is het zat om voor zichzelf te vechten.
SPELLETJE SPELEN !!quote:Op zondag 4 maart 2012 19:07 schreef IJsdraakje het volgende:
En nu heb ik m'n pc aangeslingerd voor schoolwerk, maar ik weet even niet meer wat ik nu wilde gaan doen.
Zal ik mijn nakijkwerk maar sturen?quote:Op zondag 4 maart 2012 19:07 schreef IJsdraakje het volgende:
En nu heb ik m'n pc aangeslingerd voor schoolwerk, maar ik weet even niet meer wat ik nu wilde gaan doen.
Als je nog niet klaar bent, kan dat ook nog wel even wachten hoor.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zal ik mijn nakijkwerk maar sturen?
Naja ik vind dat ik klaar ben maar ik zal het zelf nog eens overlezen na het etenquote:Op zondag 4 maart 2012 19:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als je nog niet klaar bent, kan dat ook nog wel even wachten hoor.Zit nu een beetje te youtuben en te bedenken hoe ik een werkstuk ga maken.
Wat een grapjurk.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:18 schreef BGTes het volgende:
Mailtje van een oud-klasgenoot:
Zou je een klein documentje voor me na willen kijken? Is in het Engels. Dat studeer jij toch?
Ik oke.
Open ik het bestand.
84 fucking pagina's vol spelfoutenEnig idee hoeveel geld ik daarmee zou kunnen verdienen?
Heb hem maar gemaild dat hij 5 euro per pagina kan bieden voor deze hoeveelheid, of anders zijn moeder even kan bellen want dit ga ik niet gratis doen
quote:Op zondag 4 maart 2012 19:18 schreef BGTes het volgende:
Zou je een klein documentje voor me na willen kijken? Is in het Engels. Dat studeer jij toch?
Ik oke.
Open ik het bestand.
84 fucking pagina's vol spelfoutenEnig idee hoeveel geld ik daarmee zou kunnen verdienen?
Heb hem maar gemaild dat hij 5 euro per pagina kan bieden voor deze hoeveelheid, of anders zijn moeder even kan bellen want dit ga ik niet gratis doen
WAT 84 PAGINA'S IS HIJ GEKquote:Op zondag 4 maart 2012 19:18 schreef BGTes het volgende:
Ik oke.
Open ik het bestand.
Die verdient gewoon een zekere vinger.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:19 schreef BGTes het volgende:
Sowieso na elkaar 3 jaar niet gesproken te hebben en me vroeger al geen blik waardig gekeurd te hebben dit opeens vragen
* PriemGirl flasht some boobies to cheer bgtes upquote:Op zondag 4 maart 2012 19:20 schreef BGTes het volgende:
Ik ga maar even afwassen
HURRR WAT EEN MONGOLEN OVERAL.
Ja ik ben emotioneel vandaag
Omnomnomquote:Op zondag 4 maart 2012 19:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
Een hele zak thaise groenten met een gegrild kipfiletje en een heeeeel klein beetje ketjap![]()
Jaa en ik voel me nadat ik dit gegeten heb veel beter dan na een kapsalonquote:
GAAF!!!!quote:Op zondag 4 maart 2012 19:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vraag aan:
'Mag ik misschien kijken of ik deze op acceptgiro kan bestellen op jouw naam, want ik heb al besteld op acceptgiro deze week?'
- 'Ja hoor.'
'MEH, lukt niet'
-'Welke is het dan?'
'Ja die zwarte met die skull.'
-'Maat?'
'L'
-'Okay besteld met cc.'
'I FUCKING LOVE YOU!'
Tof issie hequote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 19:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
* PriemGirl flasht some boobies to cheer bgtes up
quote:Op zondag 4 maart 2012 19:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Djuuu, ik wil OPI falen, maar wat op TD staat vind ik ķf niet boeiend ķf ik heb het al.Spoiled, I am it.
Die mogen niet in m'n rek.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:47 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Of Nubars kopenHeb nu Reclaim op, zo pretteeeeeeeeeeh
Alleen wel gefaald met cleanup: bij m'n linker middelvinger mis ik nu een deeltjewou morgen foto's maken voor blog dus dat wordt wat
quote:Op zondag 4 maart 2012 20:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Damn, heeft Bubs nu alweer twee jaar d'r webshop? Tijd gaat hard.
GRATIES NAGELLAKREKKEN VOOR REVIEUW?quote:Op zondag 4 maart 2012 20:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Damn, heeft Bubs nu alweer twee jaar d'r webshop? Tijd gaat hard.
Sintersik.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
GRATIES NAGELLAKREKKEN VOOR REVIEUW?
Jup.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:07 schreef PriemGirl het volgende:
Oeh !!! Zoya heeft wat mooie nude kleuren; toch??
Tips?quote:
voor bij de nieuwe schoenekes!quote:Op zondag 4 maart 2012 20:07 schreef PriemGirl het volgende:
Oeh !!! Zoya heeft wat mooie nude kleuren; toch??
Voor den trouw !!!quote:
I know, ik heb nu geen plek voor rekken ookquote:Op zondag 4 maart 2012 20:11 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Als een paar Chanel lakjes niet koopt heb je al een rek gespaard
Niet echt eigenlijk, ik weet dat ze er best veel hebben, maar ik draag amper nude.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Tips?Ik heb geen nude in mijn bezit
Jaoh ik ken het... hmm dan maar op swatches afgaan.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet echt eigenlijk, ik weet dat ze er best veel hebben, maar ik draag amper nude.
HUUUUU.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
In de huiskamer wel plek, maar dat vindt mama vast niet leuk
Dan zitten er ook allemaal mensen aan die lakjes die dan potjes open gaan draaien enzo, bah
Ze zullen je chanel niet goed dichtdraaien, of je HTF OPIs![]()
Gordijnen altijd dicht laten, kluizenaar to the maxquote:Op zondag 4 maart 2012 20:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
HUUUUU.
Al mep ik ze er dan gewoon vandaan. Mijn muur met meuk, afblijven.
En uiteraard even goed opletten hoeveel zon de muur vangt.
eh, drie?quote:Op zondag 4 maart 2012 20:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jaoh ik ken het... hmm dan maar op swatches afgaan.
Skjoe ! Heb jij niet toevallig wat verloren nudes in je stash die ik eens mag komen uitproberen?![]()
Te rozequote:Op zondag 4 maart 2012 20:24 schreef Diconnected het volgende:
Deze Zoya heb ik:
[ afbeelding ]
Mia
Erg mooi
Welke?quote:
Ik hoor het kraken.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:28 schreef Stormqueen het volgende:
ehr, ik hebbb cult nails cruisin nude, en eh. Ehhhh....
quote:Op zondag 4 maart 2012 20:28 schreef Stormqueen het volgende:
ehr, ik hebbb cult nails cruisin nude, en eh. Ehhhh....
Ja daarom. Morgen eens kijkenquote:
DOE EENS SWATCHEN VOOR MIJ PLZ KTHXBYEquote:Op zondag 4 maart 2012 20:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb 4 nudes van catrice Mona Lisa, Cotton candy at eiffeltower, My cafe au lait at Notre ame, en dance like a prima ballerina
Oh en draag ze nooit.
Ik word daar zo verdrietig vanquote:Op zondag 4 maart 2012 20:38 schreef princess-a het volgende:
Ik zit echt ontzettend te lachen om Welkom op mijn bruiloftDeze mensen zitten echt mijlenver uit elkaar
ik vind het zo'n kansloos programmaquote:Op zondag 4 maart 2012 20:38 schreef princess-a het volgende:
Ik zit echt ontzettend te lachen om Welkom op mijn bruiloftDeze mensen zitten echt mijlenver uit elkaar
Datquote:Op zondag 4 maart 2012 20:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind het zo'n kansloos programmaonenigheid faken vanwege get everything for free
Ghehe ja oké.. maar ik heb m'n naieve pet opquote:Op zondag 4 maart 2012 20:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind het zo'n kansloos programmaonenigheid faken vanwege get everything for free
Dat kan ik me ook echt totaal niet voorstellen, niet alleen heeft ze hem niet zelf gekozen, tis ook echt niet wat ze wil. Never!quote:Op zondag 4 maart 2012 20:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
DatDaar waren we het vorige week ook al over een... cif en ik
Wat een nepheid
alleen maar omdat alles betaald en gesponsord wordt.
Echt never nooit niet dat ik zou trouwen in een jurk die ík niet zelf heb gekozen
Ik zou echt huilend naar die dag terugkijken denk ikquote:Op zondag 4 maart 2012 20:44 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dat kan ik me ook echt totaal niet voorstellen, niet alleen heeft ze hem niet zelf gekozen, tis ook echt niet wat ze wil. Never!
Maar jij hebt wel dé jurkquote:Op zondag 4 maart 2012 20:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik zou echt huilend naar die dag terugkijken denk ik![]()
![]()
![]()
En ik word echt naar van die 'barbie gaat trouwen' reclame
Ik ben wel bang voor cif's reactiequote:
Yes! Zij wil eenvoudig wit, hij is Efteling fetisjist en maakt van haar een kermisattractiequote:Op zondag 4 maart 2012 20:46 schreef Stormqueen het volgende:
moet deze ook in de verkeerde jurk dan? Pehehe
Hoezo?quote:
Oh my.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:47 schreef princess-a het volgende:
[..]
Yes! Zij wil eenvoudig wit, hij is Efteling fetisjist en maakt van haar een kermisattractie
Gewoon....quote:
Tijd gaat hard iddquote:Op zondag 4 maart 2012 20:41 schreef princess-a het volgende:
BGTes
Unf wat een supervet jasje![]()
Bubs gefeliciteerd! 2 jaar alweer?
Gefeli bubsquote:
Ze mogen allebei aangeven hoe ze álles willen.. en op de dag bepaald het lot wie van de 2 op welk element zijn/haar zin krijgtquote:Op zondag 4 maart 2012 20:52 schreef Stormqueen het volgende:
waarom heeft de vent uberhaupt iets te zeggen over de jurk bij die show
quote:Op zondag 4 maart 2012 20:41 schreef princess-a het volgende:
BGTes
Unf wat een supervet jasje![]()
Bubs gefeliciteerd! 2 jaar alweer?
Ik denk dat hij haar stiekem haatquote:Op zondag 4 maart 2012 20:55 schreef Stormqueen het volgende:
ja ik ken het principe, maar waarom nou perse de jurk ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |