Ik mag van mijzelf eigenlijk ook geen hakken meer kopen de komende tijd. Ook omdat ik het gewoon niet kan dragen met het werkquote:Op zondag 4 maart 2012 00:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb ook schoenen gefaald, maar dan sneakers en slippers (en een broek). Ik kan wel pumps falen, maar in de praktijk draag ik ze misschien 2 keer. Dit is spul waarvan ik zeker weet dat ik het ga gebruiken (mits lekker zit, anders stuur ik het terug), dat vind ik een hoop rechtvaardigen!
(ga het zeker meer gebruiken dan het gemiddelde potje nagellak
)
Wat voor concert ben je naartoe geweest?quote:Op zondag 4 maart 2012 00:55 schreef Diconnected het volgende:
Episch concert was episch
En fuuu der zit wat in m'n oognu nog even lezen en dan zzzzz.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:45 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Binnen. twee jaar moet die lengte gehaald zijn, tenminste afgaande op de foto's en met een gemiddelde groeisnelheid van 1 tot 1,3 cm per maand.
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
Ja bij die post gniffelde ik hardopquote:Op zondag 4 maart 2012 02:29 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ben even het haartopic aan het bijlezen, hilarisch weer die malloot.... (ook in KPD aanwezig trouwens)
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan moet je iedereen een kaartje sturen dat het niet doorgaatquote:Op zondag 4 maart 2012 11:22 schreef PriemGirl het volgende:
25 kaarten helemaal klaar.. Nu even koffie... Nog 55 te gaan![]()
En dan nog adressen verzamelen arrrghhh !!! Ik las de trouw af. Te veel werk
Ow fuckquote:Op zondag 4 maart 2012 11:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
Meurning!
[..]
Dan moet je iedereen een kaartje sturen dat het niet doorgaat
Nog makkelijkerquote:Op zondag 4 maart 2012 11:29 schreef Stormqueen het volgende:
wij sturen gewoon een uitnodigings email denk ik
Doe het... doe het... je kunt het....quote:Op zondag 4 maart 2012 11:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik krijg een mail van Vente-Exclusive dat de pumps die ik in mijn winkelwagen had gestopt nog beschikbaar zijn en dan de sale over 24u afloopt.en als ik dan naar de site ga zitten ze weer in mijn winkelwagen.
FUCKING ENABLERS!
Nee ik heb besloten dat ik het geld wil sparen voor Sam Edelmansquote:Op zondag 4 maart 2012 11:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Doe het... doe het... je kunt het....
Don't leave meh alone with mah failquote:Op zondag 4 maart 2012 11:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee ik heb besloten dat ik het geld wil sparen voor Sam Edelmans
Wijffie, ik heb de afgelopen dagen heul veel gefaald en anderen laten falen, daarbij val jij in het nietquote:
zeer evilquote:Op zondag 4 maart 2012 11:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik krijg een mail van Vente-Exclusive dat de pumps die ik in mijn winkelwagen had gestopt nog beschikbaar zijn en dan de sale over 24u afloopt.en als ik dan naar de site ga zitten ze weer in mijn winkelwagen.
FUCKING ENABLERS!
Maar ze zijn wel heel mooiquote:Op zondag 4 maart 2012 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
hoi priem! Ik ben er nog! Ik heb het volle pond betaald!
quote:Op zondag 4 maart 2012 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
hoi priem! Ik ben er nog! Ik heb het volle pond betaald!
Ik hoop het !!!quote:
Ok dacht al zoietsquote:Op zondag 4 maart 2012 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
ze zitten wel lekkerder. Maar dat komt door het materiaal. Maar het verschil is niet schokkend verder
Die kan wel goed zingen ja.quote:Op zondag 4 maart 2012 12:38 schreef Diconnected het volgende:
Ik was naar Anneke van Giersbergen (zat voorheen in The Gathering) geweest gisteravond. Wat een stem![]()
en na afloop nog even met der gepraat, vriendin is blij met der gesigneerde cd
Alleen heb nu wel spierpijnnnnn. Vrijdagavond naar de stad heen en terug gefietst, en gisteravond nog een stuk verder gefietst heen en terug. Auw.En ik ga zo nog misschien naar R'dam
Oeh niiiiiiiicequote:Op zondag 4 maart 2012 14:19 schreef Debsterr het volgende:
Net m'n sponsor funds uitgegevenSpaRitual Howl & Sacred Ground + Deborah Lippmann Razzle Dazzle voor mij, SpaRitual Rythm of Life + Deborah Lippmann Ruby Red Slippers voor Loqi
.
Oh wat slecht zeg! Dikke klacht indienen!quote:Op zondag 4 maart 2012 14:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh niiiiiiiice![]()
En whaaoooooooooooo !!! We komen van 3 kaarten een deel te kort wtfGelukkig hebben we er wat meer besteld; dus wellicht hoef ik er niet weer achteraan te bellen; maar komop zeg. Voor dat geld verwacht je toch wel een goeie levering grmfplm
(en ja ik ben nÃē nog maar klaar met de kaarten.. 4u vouwwerk
)
quote:Op zondag 4 maart 2012 14:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh niiiiiiiice![]()
En whaaoooooooooooo !!! We komen van 3 kaarten een deel te kort wtfGelukkig hebben we er wat meer besteld; dus wellicht hoef ik er niet weer achteraan te bellen; maar komop zeg. Voor dat geld verwacht je toch wel een goeie levering grmfplm
(en ja ik ben nú nog maar klaar met de kaarten.. 4u vouwwerk
)
quote:Op zondag 4 maart 2012 15:19 schreef BBQ-kip het volgende:
Priem het vouwvrouwtje
Wij hadden een zooi kaarten over, hadden er 75 besteld maar ze hadden er voor de zekerheid 100 geleverd.
beetje slordig van jullie drukker zeg. Kost een hoop geld en zķ moeilijk ist nu ook weer niet voor hun toch?
Ik ben net pas wakker..... ging helemaal niet zo extreem laat naar bed maar heb echt schandalig lang geslapen![]()
Dat wordt vanavond feest als ik ga proberen om een normale tijd te gaan slapen en maandagochtend er weer vroeg uit moet![]()
![]()
![]()
Maar nu nog even genieten van het laatste restje weekend
quote:Op zondag 4 maart 2012 15:37 schreef Mirjam het volgende:
Ik had ook een luie dag gepland, in plaats daarvan zit ik met gillende pijn in een koude auto omdat mijn vriend moet werken en het niet alleen kan.
Das kakquote:Op zondag 4 maart 2012 15:37 schreef Mirjam het volgende:
Ik had ook een luie dag gepland, in plaats daarvan zit ik met gillende pijn in een koude auto omdat mijn vriend moet werken en het niet alleen kan.
Ah, da's verfucked zeg...quote:Op zondag 4 maart 2012 15:37 schreef Mirjam het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ontwikkelvloeistof bestel ik elders, ze hebben niet degene die ik wilde
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:
Ik twijfel nog of ik er andere merken bij wil zetten, maar ik denk het niet.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Én zelfs nog ruimte over zie ik!
(We hebben de F we hebben de A we hebben de L we hebben de E we hebben de N...................................... FALEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
Fixed˛quote:Op zondag 4 maart 2012 16:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of ik er andere merken bij wil zetten, maar ik denk het niet.
Eerste salarissen zijn bedoeld om nagellak van te kopen toch?
quote:Op zondag 4 maart 2012 16:42 schreef BBQ-kip het volgende:
25% korting, ik kon het niet laten
Op de een of andere manier las ik: Uw bestelling is volledig misluktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ontwikkelvloeistof bestel ik elders, ze hebben niet degene die ik wilde
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Aah wat rot zegquote:Op zondag 4 maart 2012 15:37 schreef Mirjam het volgende:
Absoluut, verbrassen die zooi!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 4 maart 2012 16:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eerste salarissen zijn bedoeld om te verbrassen toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Hahahaha,dan zou ik echt zo zitten: NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op zondag 4 maart 2012 16:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Op de een of andere manier las ik: Uw bestelling is volledig mislukt
quote:Op zondag 4 maart 2012 16:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Absoluut, verbrassen die zooi!!!!!!!!!!!
Sparen is voor paupers!IK BEN GEEN PAUPERSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wel lekker baby geknuffeld enzo?quote:Op zondag 4 maart 2012 16:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mijn weekend ging weer veel te snel voorbijMeer in de auto gezeten dan op visite geweest
Ik zou het ook niet doenquote:Op zondag 4 maart 2012 16:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eerste salarissen zijn bedoeld om te verbrassen toch?
quote:Op zondag 4 maart 2012 16:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
IK BEN GEEN PAUPER![]()
![]()
![]()
![]()
Da's 1 Catrice en 1 EssenceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Ja die was liefquote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 16:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Absoluut, verbrassen die zooi!!!!!!!!!!!
Sparen is voor paupers!Tweede salaris is voor sparen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of voor auto, met die benzineprijzen gaat het hard.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
How cutequote:Op zondag 4 maart 2012 16:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja die was liefNiet huilen enzo, dan vind ik ze al heel gauw leuk
En hij kon met 2 weken als zijn eigen hoofd omhoog tillen, that's one strong baby
Eigenlijk wel ja.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Er passen 7 OPI's nog onderin, dit vraagt om een TD bestelling
Dat gaat echt heeeeeel erg hard ja, niet zo leuk meerquote:Op zondag 4 maart 2012 16:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tweede salaris is voor sparen.
Of voor auto, met die benzineprijzen gaat het hard.
quote:Op zondag 4 maart 2012 16:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
Over sparen gesproken,vraagt me net of ik mijn laptop moneh al bij elkaar heb omdat we dat deze maand moeten betalen
'DAFUQ IK HEB PAS 400!! GESPAARD!'
- 'Tsja, 1 april moeten we betalen.'
'Fieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuw ik krijg de 20e nog loon'
En anders: kontje verkopen achter het stationquote:Op zondag 4 maart 2012 16:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
Over sparen gesproken,vraagt me net of ik mijn laptop moneh al bij elkaar heb omdat we dat deze maand moeten betalen
'DAFUQ IK HEB PAS 400!! GESPAARD!'
- 'Tsja, 1 april moeten we betalen.'
'Fieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuw ik krijg de 20e nog loon'
OV is mongolenduur als je niet gratis kan/geen korting hebtquote:Op zondag 4 maart 2012 16:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat gaat echt heeeeeel erg hard ja, niet zo leuk meer![]()
Maar toch gaat auto boven OV
Ik zat al te bedenken wat ik allemaal had gekocht en nog terug kon brengenquote:
En altijd moeten staan en het duurt lang en trommelende negers en mensen neerstekende Marokkanenquote:Op zondag 4 maart 2012 16:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
OV is mongolenduur als je niet gratis kan/geen korting hebt
"Gelukkig" kost parkeren in amsterdam me veel te veel om de auto te pakken.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat gaat echt heeeeeel erg hard ja, niet zo leuk meer![]()
Maar toch gaat auto boven OV
quote:Op zondag 4 maart 2012 16:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En altijd moeten staan en het duurt lang en trommelende negers en mensen neerstekende Marokkanen
Ik moest vorige keer naar Utrecht met OV, even 30 euro neerleggenquote:Op zondag 4 maart 2012 16:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zou 7 euro per x dat ik naar de uni ging moeten betalen aan treinkaartjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OV in Den Haag of Rotterdamquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op zondag 4 maart 2012 16:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
OV in Den Haag of RotterdamNet alsof Nederlanders perfect zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die vind ik vaker nog veel kutter/irritanter dan allochtonen![]()
Ik kan zitten om 7.26, omdat de andere idioten de tyfusdrukke trein van 7.12 nemen.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En altijd moeten staan en het duurt lang en trommelende negers en mensen neerstekende Marokkanen
quote:Op zondag 4 maart 2012 16:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
OV in Den Haag of RotterdamAmsterdam ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of zingende negerts met de accordeon en schizofrene mannen die heel hard beginnen te schreeuwen ineens
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Dagjesoudjes.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Net alsof Nederlanders perfect zijn
Die vind ik vaker nog veel kutter/irritanter dan allochtonen
Pauper Nederlanders mag je er ook tussen zetten hoor, en stinkende dronken zwervers die in de metro pissen enzoquote:Op zondag 4 maart 2012 16:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Net alsof Nederlanders perfect zijn
Die vind ik vaker nog veel kutter/irritanter dan allochtonen
De zigeuners in de metro zijn ergerlijk.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Amsterdam ookOf zingende negerts met de accordeon en schizofrene mannen die heel hard beginnen te schreeuwen ineens
Oude mensen, moeders/kinderen tijdens vakantiesquote:Op zondag 4 maart 2012 16:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Pauper Nederlanders mag je er ook tussen zetten hoor, en stinkende dronken zwervers die in de metro pissen enzo
KINDERWAGENS IN DE SPITS!quote:Op zondag 4 maart 2012 16:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oude mensen, moeders/kinderen tijdens vakanties, soberso kinderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |