Oh een jongen die vroeger hier rondhing.quote:
Ik zal je waarschuwen mocht hij terug komen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:51 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ah okay, was al bang dat ik hem misliep.
Dankje, op jou kan ik rekenen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh een jongen die vroeger hier rondhing.
[..]
Ik zal je waarschuwen mocht hij terug komen.
die tip kreeg ik ookquote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:53 schreef kingtoppie het volgende:
Breaking bad is wel een toffe serie, ik heb net de eerste aflevering gekeken
Denk dat die mensen hun punt al maakte.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze dachten vroeger dat ik 35 was.
Nu je punt?
Dat is maar goed ook, ben bang dat je mijn anders om een uitleg zou gaan vragen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik weet dat jij me geen nuttige informatie kan bieden voor zelfreflectie, dus doe geen poging.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik was bijna de Happy Hardcore en de gabber-parodieën vergeten.
DJ Paul Elstak. Charlie Lownoise, Mental Theo. Supergabber.Mosselman.
Jaren '90 waren baas.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:56 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat is maar goed ook, ben bang dat je mijn anders om een uitleg zou gaan vragen.
Ach, beste truc is om iets lulligs te posten en dan zit je dmbox gelijk vol als hij het gelezen heeftquote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:54 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dankje, op jou kan ik rekenen.
Zo, die heb ik al lang niet gehoord. Ik wist ook niet van wie het was.quote:
Denk dat de waarheid moeilijk aan te horen is.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat jij je zo naar mij toe gedraagt om iets te compenseren.
I know.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ach, beste truc is om iets lulligs te posten en dan zit je dmbox gelijk vol als hij het gelezen heeft
echtquote:Op zondag 4 maart 2012 00:02 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
I know.
En als ik niets lulligs postte zat hij vol met andere verzoekjes.
Ooit jaren geleden de album voor 5 gulden gekocht.quote:Op zondag 4 maart 2012 00:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo, die heb ik al lang niet gehoord. Ik wist ook niet van wie het was.
Nu even hakken en dan naar bed.
Nee, geen idee of hij dat überhaupt voor waarheid aannam hoor.quote:Op zondag 4 maart 2012 00:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hielp het niet om te zeggen dat je al een vriendje hebt?
Ik had die maxi singlequote:Op zondag 4 maart 2012 00:04 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ooit jaren geleden de album voor 5 gulden gekocht.
Dan doel je op jezelf neem ik aan? Ik heb mezelf geanalyseerd en ''de waarheid'' onder ogen gezien.quote:Op zondag 4 maart 2012 00:01 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Denk dat de waarheid moeilijk aan te horen is.
Omdat dat zo gezellig is natuurlijk.quote:Op zondag 4 maart 2012 00:11 schreef Ayumu2.0 het volgende:
KT waarom ga je toch met hem in discussie?
Nee met koppigheid.quote:
Wat is er mis dan?quote:Op zondag 4 maart 2012 00:12 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik wil mezelf nu niet in de spiegel sehen
Oh je hebt een analyse gedaan nou vertel ben benieuwd wat was de conclusie??quote:Op zondag 4 maart 2012 00:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan doel je op jezelf neem ik aan? Ik heb mezelf geanalyseerd en ''de waarheid'' onder ogen gezien.
Dat jij een verstandelijke handicap hebt maar schaam jij je daar eens niet voorquote:Op zondag 4 maart 2012 00:13 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Oh je hebt een analyse gedaan nou vertel ben benieuwd wat was de conclusie??
quote:Op zondag 4 maart 2012 00:13 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ja nee daar wil ik het nu niet over hebben!
Ja, nee wat wil je nou?quote:Op zondag 4 maart 2012 00:13 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ja nee daar wil ik het nu niet over hebben!
Dat ik een vervelende eigenschappen bezitquote:Op zondag 4 maart 2012 00:13 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Oh je hebt een analyse gedaan nou vertel ben benieuwd wat was de conclusie??
Kun je nog een keer je verhaal doen over leeftijden en sex. Kunnen we nog een keer oordelen of je ee handicap hebt.quote:Op zondag 4 maart 2012 00:14 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Dat jij een verstandelijke handicap hebt maar schaam jij je daar eens niet voor
En lukt het je al??quote:Op zondag 4 maart 2012 00:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat ik een vervelende eigenschappen bezitEn meer controle over mezelf moet uitoefenen, bedankt voor je interesse
Zie je ik wist dat ging gebeuren niemand reageert maar ze onthouden het welquote:Op zondag 4 maart 2012 00:18 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Kun je nog een keer je verhaal doen over leeftijden en sex. Kunnen we nog een keer oordelen of je ee handicap hebt.
Oh, pas over een paar weken dan? Met een vriendin van een vriendin?quote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 00:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, pas over een paar weken dan? Met een vriendin van een vriendin?![]()
Er was vandaag iets. Mijn geheugen verlaat me even.
quote:
Dat is de 24equote:Op zondag 4 maart 2012 00:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, pas over een paar weken dan? Met een vriendin van een vriendin?![]()
Er was vandaag iets. Mijn geheugen verlaat me even.
Ik had een date was dat het?quote:Op zondag 4 maart 2012 00:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, hoe hard ik ook probeer. Dat ben ik niet vergeten.
Wanneer denk je dat ik het tegen haar gezegd heb?quote:Op zondag 4 maart 2012 00:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb jij een date gehad!? Net nadat je die chick gedumpt hebt?
Oh, op die manier!quote:Op zondag 4 maart 2012 00:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Wanneer denk je dat ik het tegen haar gezegd heb?![]()
Ik mail dat soort dingen niet.
Nee, niet echt anders kom je niet met ene lul verhaal over historisch gezien de zwakste blahblah.quote:
Dat was nou juist het puntje waar ik van vind dat jij een bord voor je kop hebt.quote:Op zondag 4 maart 2012 00:26 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nee, niet echt anders kom je niet met ene lul verhaal over historisch gezien de zwakste blahblah.
Ik heb een collega die helemaal gek is van dat soort muziekquote:
Hallo, Ik ben voor een aantal jaren vrachtwagenchauffeur geweest, En ik ben een van de...quote:Op zondag 4 maart 2012 00:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb een collega die helemaal gek is van dat soort muziek
Et was mar un garpjequote:Op zondag 4 maart 2012 00:30 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]![]()
Ik heb er dikke schijt aan, Lieve moraal ridders van FOK!![]()
Lijkt me wel een gaaf beroep.quote:Op zondag 4 maart 2012 00:32 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Hallo, Ik ben voor een aantal jaren vrachtwagenchauffeur geweest, En ik ben een van de...
Geen Fins meisje voor Sherlock dus?quote:Op zondag 4 maart 2012 00:39 schreef S_Holmes het volgende:
mijn date van afgelopen vrijdag viel beetje tegen, er was geen echte klik![]()
helaas niks geworden dus ...
ach ja, t was wel gezellig
Picsquote:Op zondag 4 maart 2012 00:41 schreef S_Holmes het volgende:
[..]
helaas helaas, ze was trouwens wel mooi
Wanneer ga jij eigenlijk eens voor dates zorgen, want met chatten op TC ga je er niet komen twi???quote:
Je bent de moeder van Twi?quote:Op zondag 4 maart 2012 00:45 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wanneer ga jij eigenlijk eens voor dates zorgen, want met chatten op TC ga je er niet komen twi???
Ze wil kleinkinderen.quote:
Voel je je weer een beetje eenzaam jongen?quote:Op zondag 4 maart 2012 00:45 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wanneer ga jij eigenlijk eens voor dates zorgen, want met chatten op TC ga je er niet komen twi???
Daar zit je dan met je lul te spelen voor de zoveelste keer kut he, Digitalgirlquote:Op zondag 4 maart 2012 00:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Voel je je weer een beetje eenzaam jongen?
Fok royalty.quote:Op zondag 4 maart 2012 00:46 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vraag me nu wel af wie DigitalGirl in het echt is.
Ik zit je al de hele avond te hosselen in dit topic, maar je bijt maar niet.quote:Op zondag 4 maart 2012 00:45 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Was het maar waar!quote:
Hierbij waarschuw ik je twi, begrijp dat je denkt dat het gaat werken maar dat gaat hem niet worden hoor.quote:Op zondag 4 maart 2012 00:53 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zit je al de hele avond te hosselen in dit topic, maar je bijt maar niet.
Stiekem zie ik je wel elke keer in en uitloggen op TC hoor. Je zegt nee, maar je bedoelt gewoon ja.quote:Op zondag 4 maart 2012 00:54 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Hierbij waarschuw ik je twi, begrijp dat je denkt dat het gaat werken maar dat gaat hem niet worden hoor.
Wist je al dat ik een date heb met twi?quote:Op zondag 4 maart 2012 00:54 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Hierbij waarschuw ik je twi, begrijp dat je denkt dat het gaat werken maar dat gaat hem niet worden hoor.
en ik danquote:Op zondag 4 maart 2012 00:55 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wist je al dat ik een date heb met twi?
Zeg over een paar maanden niet dat ik het je niet gezegd heb. Ga op zoek naar vrouwen die in zijn voor een date en niet die je als leuk vermaak zien terwijl zij zich vervelen.quote:Op zondag 4 maart 2012 00:55 schreef twi het volgende:
[..]
Stiekem zie ik je wel elke keer in en uitloggen op TC hoor. Je zegt nee, maar je bedoelt gewoon ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |