Ik krijg wel een zenuwtrekje in mijn ooglid bij de zaadlozing, om je verhaal wat meer kracht te geven.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:56 schreef AhmedJaret het volgende:
pas maar op dat je niet blind wordt
te lang diezelfde beweging maken met je arm terwijl er zoveel bloed in je lid stroomt kan bepaalde zenuwen in je oog (tijdelijk) proberen. Pak je rust
Soms wil je weten hoe ver je 'load' eigenlijk wel niet komt. Alleen waarom TS een tafel gebruikte is mij een vraag.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:19 schreef ecktebaas het volgende:
Waar ik me zorgen om maak is waarom je op je tafel cumt.
Inderdaad, wat is dezequote:Op zondag 4 maart 2012 15:19 schreef ecktebaas het volgende:
Waar ik me zorgen om maak is waarom je op je tafel cumt.
lolwut?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:46 schreef BoleroPower het volgende:
Wat moet ik nu doen ik durf niet naar beneden.
Heeft iemand tips ? ik legde net mijn kwakkel op tafel toen me ma binnenkwam ik kon het gewoon niet meer tegen houden en Redtube stond ook gewoon nog open ..
Wat moet ik doen?
Zijn liefdesnectar.quote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 20:57 schreef murderotic het volgende:
Gewoon naar beneden lopen en doen alsof er niks is gebeurd, dat deed je moeder waarschijnlijk ook nadat je vader haar bezwangerd had.
Ik heb nog wel een kk lekker filmpje ergens met een meisje die zichzelf lekker nat vingert terwijl ze in haar telefoon lekker vies zit te praten en dan ineens ophoudt. Dat filmpje draait dan wel gewoon door maar hoor je ineens die moeder praten:quote:
DM eens.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:54 schreef Broodje_Zaad het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een kk lekker filmpje ergens met een meisje die zichzelf lekker nat vingert terwijl ze in haar telefoon lekker vies zit te praten en dan ineens ophoudt. Dat filmpje draait dan wel gewoon door maar hoor je ineens die moeder praten:
"What are you doing there?"
Meisje: ""
"Why are you naked?"
Meisje: "![]()
"
"Are you masturbating? "
![]()
"
Echt hilarisch en awkward om te zienDie moeke staat wel 30 seconden die vragen te stellen terwijl zij daar naakt op die stoel zit
Pffff neg0r, dan moet ik wel goed zoeken vreesch ikquote:
Jij hebt zeker geen zus/zusje ? die kunnen ook s'avonds nog zomaar binnen komen wandelen dus dat is niet helemaal waar wat je zegt.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:54 schreef cvboer het volgende:
[..]
Zijn liefdesnectar.
Wel behoorlijk dom dat je dat soort hobby's niet s'avonds uitvoert.
Dat je zeker dat er niet zomaar iemand naar binnen loopt.
Kut moederquote:Op maandag 5 maart 2012 17:54 schreef Broodje_Zaad het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een kk lekker filmpje ergens met een meisje die zichzelf lekker nat vingert terwijl ze in haar telefoon lekker vies zit te praten en dan ineens ophoudt. Dat filmpje draait dan wel gewoon door maar hoor je ineens die moeder praten:
"Why are you naked?"
"
"Are you masturbating? "
![]()
"
Echt hilarisch en awkward om te zienDie moeke staat wel 30 seconden die vragen te stellen terwijl zij daar naakt op die stoel zit
Waar kan ik dat zien?quote:Op maandag 5 maart 2012 17:54 schreef Broodje_Zaad het volgende:
[..]
"Why are you naked?"
"
"Are you masturbating? "
![]()
"
De link mag ik hier niet posten in het PUB forum denk ikquote:
Haha kan je hm ook naar mij sturen?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:14 schreef Broodje_Zaad het volgende:
[..]
De link mag ik hier niet posten in het PUB forum denk ikIk PM je wel
Heb t misschien iets overdreven maar awkward is het wel
Open topic in KPDquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:14 schreef Broodje_Zaad het volgende:
[..]
De link mag ik hier niet posten in het PUB forum denk ikIk PM je wel
Heb t misschien iets overdreven maar awkward is het wel
Dan ben je toch ook van de pot gerukt als je daarvoor zelfmoord gaat plegenquote:van een knul die zichzelf verhangen had na betrapt te zijn door iemand![]()
)
xhamster voor de echte bazen.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:04 schreef Crocodi1e het volgende:
Tevens, Redtube
Je staat op het internet trouwens.
Natuurlijk lekker incognito alles. Bij veel sites loop je risico om op de Facebook-knop te klikken.quote:
Echt he, welke idioot zou nu gebruik maken van die knoppenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:54 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Natuurlijk lekker incognito alles. Bij veel sites loop je risico om op de Facebook-knop te klikken.
Dat risico werkt enkel erotiserend.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:54 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Natuurlijk lekker incognito alles. Bij veel sites loop je risico om op de Facebook-knop te klikken.
Dat vond hij serieus geil of gewoon voor de grap ofzoquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat risico werkt enkel erotiserend.
Net zoals ik ooit een vriend had die het geil vond om dingen als: "ik verkracht je in anus en neuk je helemaal scheel" in msn-venster van klasgenotes te typen, er even naar te kijken en dan weer weg te halen. Totdat er ooit iemand op enter ramde natuurlijk.
Watquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:00 schreef Velma het volgende:
(had bij typen van vorige zin opeens herinnering van een knul die zichzelf verhangen had na betrapt te zijn door iemand![]()
)
Als iemand het steeds maar blijft doen zonder publiek was het denk ik toch voor de geiligheid.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat vond hij serieus geil of gewoon voor de grap ofzo?
nee, jij bent de enige uitzonderingquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:45 schreef TheOnlyException het volgende:
Hahaha. Lijkt me echt enorm raar om een jongen te betrappen terwijl hij aan het rukken is. Zijn er ook mensen hier die dat opwindend vinden?
Vreemde fetisj.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als iemand het steeds maar blijft doen zonder publiek was het denk ik toch voor de geiligheid.
Met die welgemikte enter heeft hij het denk ik wel afgeleerd.quote:
Wat gebeurde er daarnaquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Met die welgemikte enter heeft hij het denk ik wel afgeleerd.
Je mag mij wel komen betrappenquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:45 schreef TheOnlyException het volgende:
Hahaha. Lijkt me echt enorm raar om een jongen te betrappen terwijl hij aan het rukken is. Zijn er ook mensen hier die dat opwindend vinden?
Die meid natuurlijk flippen want het was een gast van 22 destijds die iets van 140 kilo woog.quote:
Wat een mongoolquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die meid natuurlijk flippen want het was een gast van 22 destijds die iets van 140 kilo woog.Toen is er nog een relletje op msn ontstaan. Maar ja, hij had ook echt een smerig bericht getypt, over haar uitgescheurde anus en zo.
![]()
zoiets ja?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:42 schreef jeweggegooideleven het volgende:
insanity wolf.jpg
"parent catch you mastrubating......finish while looking them in the eye"
Hij deed het in de huiskamer?quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:31 schreef mrspoeZ het volgende:
Ik heb zojuist mijn kind 'betrapt'. Heb hem gezegd in zijn kamer te gaan spelen.
Een ware baas in wording, dat zie ik meteen.quote:
Goeien lemmingquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:31 schreef mrspoeZ het volgende:
Ik heb zojuist mijn kind 'betrapt'. Heb hem gezegd in zijn kamer te gaan spelen.
Een echte goede troll is iets wat onwaarschijnlijk is maar wat je mensen toch kunt laten geloven. Dat je aan het fappen bent en je moeder binnenkomt is niet heel vreemd, dat kan eens in een tienerleven voorkomen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:04 schreef BoleroPower het volgende:
Godverdomme wat is Pub makkelijk te trollen
Maar niet iedere tiener komt op de tafel klaar en het moment supreme precies als je ouders binnenkomenquote:Op donderdag 8 maart 2012 18:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Een echte goede troll is iets wat onwaarschijnlijk is maar wat je mensen toch kunt laten geloven. Dat je aan het fappen bent en je moeder binnenkomt is niet heel vreemd, dat kan eens in een tienerleven voorkomen.
Het valt allemaal wel mee dus
Jij was toch de eerste. Wat zij je moeder toen je gezellig thee kwam drinken beneden??quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:59 schreef BoleroPower het volgende:
[..]
Maar niet iedere tiener komt op de tafel klaar en het moment supreme precies als je ouders binnenkomen
Ze zei morgen weer?quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:02 schreef allesbeterweter het volgende:
[..]
Jij was toch de eerste. Wat zij je moeder toen je gezellig thee kwam drinken beneden??
Probeer OUD eens.quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:04 schreef BoleroPower het volgende:
Godverdomme wat is Pub makkelijk te trollen
precisely, zou niet weten hoe je images insluitquote:
begin met [img] en eindig met [/img]quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:26 schreef jeweggegooideleven het volgende:
[..]
precisely, zou niet weten hoe je images insluit
Ook dat je op je tafel cumdequote:Op zondag 11 maart 2012 00:54 schreef Marnixos het volgende:
Ooh dit heb ik ook iets van vijf keer gehad ofzo, met pr0nz en al. /care
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:47 schreef Vaith het volgende:
Hahahahaha
We lachen je niet uit, we lachen je toe
Wat een mooi rijmpje.quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:12 schreef Anno2012 het volgende:
fap fap in mijn trainingspak pak ,kijk eens hoe ik fap fap
wat is er daarna gebeurd?quote:Op zondag 25 maart 2012 18:52 schreef Marnixos het volgende:
Meestal fap ik gewoon op de schoolwc's, maar ik mocht een keer de klas niet uit dus was ik genoodzaakt om in de les te fappen
Valt geeneens op joh, gewoon gat in je broekzak maken, stop je hand erin, onderbroek van te voren uit gedaan en hoppa fappen maar tijdens de lesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |