quote:Op zondag 4 maart 2012 12:56 schreef QuarterBack het volgende:
Ik mis nog een leuk assortiment schepjes anders kan dit nooit wat worden.![]()
[ link | afbeelding ]
was rommelig vandaag, dus niet echt lekker. Morgen nog een keer proberenquote:Op zondag 4 maart 2012 21:24 schreef MaryMouse het volgende:
Lekker gewerkt vandaag kokje?
Ik voelde mij de hele dag een beetje brak
Bij mij was het ook rommelig. Ben blij dat ik morgen mag werkenquote:Op zondag 4 maart 2012 21:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
was rommelig vandaag, dus niet echt lekker. Morgen nog een keer proberen
quote:Op zondag 4 maart 2012 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bij mij was het ook rommelig. Ben blij dat ik morgen mag werkenwat zeg ik nu
aik geloof je gelijk, heb er niks van gezienquote:Op zondag 4 maart 2012 21:34 schreef MaryMouse het volgende:
Lieke zag er wél stralend uit vandaag bij TUDB
quote:Op zondag 4 maart 2012 21:36 schreef superkokje het volgende:
[..]
aik geloof je gelijk, heb er niks van gezien
vrees dat dat steeds moeilijker gaat worden, of ik moet vrij zijnquote:Op zondag 4 maart 2012 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Jammer, maar nog niet getreurd, ze zijn de teams nu nog het samenstellen, dus de komende weken proberen zondagavond voor 8 uur thuis te zijn, kan je Lieke zien stralen
Dat weet ik tochquote:Op zondag 4 maart 2012 21:40 schreef superkokje het volgende:
[..]
vrees dat dat steeds moeilijker gaat worden, of ik moet vrij zijn
idd niet, kijk alleen 's avonds wat er op isquote:Op zondag 4 maart 2012 21:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat weet ik toch![]()
Ik kan wel zeggen dat ik ze voor je opneem, maar je kijkt ze dan toch later niet terug
Ik was vanmorgen al om 07:30 wakker (zonder wekkerquote:Op zondag 4 maart 2012 21:45 schreef superkokje het volgende:
[..]
idd niet, kijk alleen 's avonds wat er op is
een paar uur nog wel. Lui krengquote:Op zondag 4 maart 2012 21:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik was vanmorgen al om 07:30 wakker (zonder wekker) en ben blij dat ik in 'the cloud' kan opnemen. Lekker een paar uurtjes vanuit bed opgenomen filmpjes gekeken
Ik had de hele dag wel in mijn nest willen blijven liggen. 't is dat ik een telefoontje kreeg en daarom 's middags naar mijn moeder moestquote:
first things first hèquote:Op zondag 4 maart 2012 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik had de hele dag wel in mijn nest willen blijven liggen. 't is dat ik een telefoontje kreeg en daarom 's middags naar mijn moeder moest
quote:
ligt in dit geval iets anders denk ikquote:Op zondag 4 maart 2012 21:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Alhoewel er mij ook wel eens gezegd is dat ik éérst voor mijzelf moet zorgen, en dan pas voor anderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |