Kanker ik ging hier helemaal stuk om.quote:Op maandag 5 maart 2012 12:58 schreef fyah het volgende:
[..]
de mijne stikte in zijn eigen kakkankerlijer
ik woon in maaseik, letterlijk 400 meter van de NL grens. Ik weet dondersgoed wat die troep is, maar veel verder dan de grensstreek komt het volgens mij niet neequote:Op maandag 5 maart 2012 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Trouwens..
Kennen ze in Belgie echt geen Cassis?
Die ober viel zowat om van verbazing, ja.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:07 schreef fyah het volgende:
[..]
ik woon in maaseik, letterlijk 400 meter van de NL grens. Ik weet dondersgoed wat die troep is, maar veel verder dan de grensstreek komt het volgens mij niet nee
Lekker.quote:
Ligt eraan wat voor vis, haringquote:
quote:
Dat is ook echt goed lekker ja.quote:
Ja mooie jongen ben ik hèquote:
Haring vind ik een van de meest stinkende soorten vis, ik vermijd haringkraampjes echt als de pestquote:
Poekie toch, vis is lekker.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Haring vind ik een van de meest stinkende soorten vis, ik vermijd haringkraampjes echt als de pest
Haring is heerlijk juistquote:Op maandag 5 maart 2012 13:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Haring vind ik een van de meest stinkende soorten vis, ik vermijd haringkraampjes echt als de pest
Ikke, is wel een aanrader hoor maar je gaat wel huilen.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:21 schreef tliciouz het volgende:
Wie had hier de film 50/50 ook alweer gezien?
Ah dat was jij jaquote:Op maandag 5 maart 2012 13:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ikke, is wel een aanrader hoor maar je gaat wel huilen.
moet em nog zien. Heb em al thuis liggen. Misschien van de weekquote:Op maandag 5 maart 2012 13:21 schreef tliciouz het volgende:
Wie had hier de film 50/50 ook alweer gezien?
My sister's keeper is 'n draak van een film.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ah dat was jij jaIk vond hem tegenvallen, heb zelfs geen traan gelaten. Terwijl ik normaal konijntjes op tv al zit te snotteren. Overigens wel een luchtige film ondanks het onderwerp.
Dan vond ik my sister's keeper mooier.
Tijd van de maand he, over emotioneel. Dan huil ik overal omquote:Op maandag 5 maart 2012 13:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ah dat was jij jaIk vond hem tegenvallen, heb zelfs geen traan gelaten. Terwijl ik normaal konijntjes op tv al zit te snotteren. Overigens wel een luchtige film ondanks het onderwerp.
Dan vond ik my sister's keeper mooier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |