Waarom? Wilt Ajax geen 3de worden?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
neh. Goaltje van Dost wil ik zien
Ajax en SCH in de CL, dat wordt weer genietenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax wordt eerste. Heerenveen wordt tweede.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ajax en SCH in de CL, dat wordt weer genieten
Ja.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het briljante PSV zal zeker gemist worden jaquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Twente, jonge!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Het briljante PSV zal zeker gemist worden ja
Met die kutverdediging wordt Manolev gewoon doodgedraaid door Messi.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Die hadden jullie vast verloren...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja.![]()
Dit jaar hadden we ongeluk met die portugese driftkikker. anders speelden we gewoon tegen Apoel Nicosia
Manolev draait zichzelf al dood.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met die kutverdediging wordt Manolev gewoon doodgedraaid door Messi.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:03 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die hadden jullie vast verloren...
Twente en PSV hebben meer kans hoorquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Ajax heeft meer kans dan PSV om door te gaan in de CL hoor.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Twente en PSV hebben meer kans hoor/feit
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax heeft meer kans dan PSV om door te gaan in de CL hoor.
Goede vergelijking.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:05 schreef Geo4kant het volgende:
Toch wel grappig en hypocriet al die ajacieden nu Twente liever dan PSV en altijd maar huilie doen als wij zingen helemaal niets in amsterdam..![]()
Misschien als jullie Zagreb om zouden omkopen wel ja.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax heeft meer kans dan PSV om door te gaan in de CL hoor.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Misschien als jullie Zagreb om zouden kopen wel ja.
Zingen jullie?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:05 schreef Geo4kant het volgende:
Toch wel grappig en hypocriet al die ajacieden nu Twente liever dan PSV en altijd maar huilie doen als wij zingen helemaal niets in amsterdam..![]()
En welke kansberekening heb jij hier op losgelaten?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Twente en PSV hebben meer kans hoor/feit
Mwa, vind ik niet.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, dat gaat over misgunnen en lachen als ze het niet worden.. precies het zelfde
quote:
Ik zie het al... komt door de oproep.quote:President-commissaris Peter Swinkels riep de PSV-supporters eerder deze week op tot meer steun. Deze oproep is positief ontvangen door diverse verenigingen, die met het idee van het clublied zijn gekomen. PSV gaat hierin een rol spelen door de tekst te tonen op de schermen.
Ontopic is pijnlijk..quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, vind ik niet.
Maar laten we ontopic gaan.
Ik had dus gelijk.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ontopic is pijnlijk..lijkt erop dat je gelijk gaat krijgen.
Achja, doe er kinderachtig over wat je wilt.. PSV supporters (Oost) doet dat altijd, ze hopen nu dat de rest ook mee doet (lees:papa's en mama's) ..quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Ik zie het al... komt door de oproep.
Nooit gehoord ...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Achja, doe er kinderachtig over wat je wilt.. PSV supporters (Oost) doet dat altijd, ze hopen nu dat de rest ook mee doet (lees:papa's en mama's) ..
quote:PSV gaat hierin een rol spelen door de tekst te tonen op de schermen.
Helaas hebben wij geen Blind, v.d. Wiel en Alderweireldquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Best grappig dat PSV'ers hier denken kans te maken met hun C-Verdediging in de CL.
@onders de quoteWat een domme haas die swinkels.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nooit gehoord ...
Maar gelukkig worden jullie geholpen, dus zie het wel goedkomen tegen Twente.
[..]
Boilesen - Vertonghen - Alderweireld - van der Wiel.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Helaas hebben wij geen Blind, v.d. Wiel en Alderweireld
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Ik zie het al... komt door de oproep.
Is sowieso niet relevant ook niet wie het beste publiek heeft en nog zulk soort onzin dingen want we zijn allemaal bias.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:11 schreef GGMM het volgende:
Die 'Wie is er beter, PSV of Ajax'-discussie is niet zo relevant momenteel.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is sowieso niet relevant ook niet wie het beste publiek heeft en nog zulk soort onzin dingen want we zijn allemaal bias.
Rullevant.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:11 schreef GGMM het volgende:
Die 'Wie is er beter, PSV of Ajax'-discussie is niet zo relevant momenteel.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:11 schreef GGMM het volgende:
Die 'Wie is er beter, PSV of Ajax'-discussie is relevant
Gelijkspelletje zou mooi zijn morgenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:20 schreef ajacied4lf het volgende:
Zometeen AZ nog punten verspelen, en dan morgen PSV en Twente nog
Prima plan.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:20 schreef ajacied4lf het volgende:
Zometeen AZ nog punten verspelen, en dan morgen PSV en Twente nog
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:20 schreef ajacied4lf het volgende:
Zometeen AZ nog punten verspelen, en dan morgen Ajax, Feyenoord en Twente nog
Ja.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is hij dat met dat oranje valhelmpje op?
3-0 voor ADOquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ado - Heerenveen nog 0-0
Wat denken jullie?
2-1quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ado - Heerenveen nog 0-0
Wat denken jullie?
Kut met peren. 0-0.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ado - Heerenveen nog 0-0
Wat denken jullie?
Die met dat oranje valhelmpje op achter het doel.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:29 schreef debeterebob het volgende:
Wie is de_kromme en wat zijn de grappen nu?
Pics?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die met dat oranje valhelmpje op achter het doel.
RKCquote:
Dat is meestal het geval bij promovendi.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
RKC is een leuk cluppie. Hebben zich helemaal vanuit de jupiler league omhoog gevochten
Jep, en het jaar daarop verdwijnen ze over het algemeen weerquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is meestal het geval bij promovendi.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is meestal het geval bij promovendi.
1-2 wordt gescoord in de 90e minuut door Piecke.... O wacht die is er niet meer. Door Pasveer danquote:
Mjaquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:41 schreef kapiteintje het volgende:
Toegegeven. Dat RKC is een leuke aanvulling in de Eredivisie. Dat is wel eens anders geweest bij promovendi.
Ik hoop het ook. Zou mooi zijn als Heracles ons weer een beetje in 't zadel kan helpen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik verhuis naar de bank en ga genieten van Heracles
Zwolle is een leuk clubje wat meestal wel aardig voetbal speelt. En nu de samenwerking met Real Madrid eraan komt gaat ze met een paar jaar gewoon voor Europees voetbalquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
MjaDen Bosch, Zwolle... doe mij dit jaar maar Sparta, GAE en Cambuur erbij
Luigi?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Mooi om te zien hoe Bruns aan het groeien is. heb m vaak aan t werk gezien bij de beloften
laat Zoet dat ook maar doen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Laat NAC trouwens de nul maar houden, krijg ik mooi 10 punten van Ten Rouwelaar
zeker. maja daar heb je nu niks meer aanquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maakt niet uit, blijft een goede actie... Toch?
Jaja we weten het nu wel na 3 postsquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Had eigenlijk 1-3 voor Heracles moeten staanSchooiers.
Hoop je...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat lul je manneke. gelijkspelletje man.
Volgende week weer tegen Roda?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens volgende week:
Heerenveen - Excelsior
Ajax - Roda JC
Feyenoord - FC Utrecht
NAC - PSV
De graafschap - AZ
NEC - FC Twente
Allemaal 1tjes
NAC thuis is toch wel een angstgegner van PSV. Laten we vaak punten liggen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens volgende week:
Heerenveen - Excelsior
Ajax - Roda JC
Feyenoord - FC Utrecht
NAC - PSV
De graafschap - AZ
NEC - FC Twente
Allemaal 1tjes
Wordt komende week ook weer verliezen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:27 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
NAC thuis is toch wel een angstgegner van PSV. Laten we vaak punten liggen.
Daarom moeten we morgen winnen. Kunnen we weer tegen een klein clubje punten laten liggenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wordt komende week ook weer verliezen.
Ze spelen morgen tegen Roda, maar volgens jouw programma volgende week ook.quote:
Mag ik vragen waarom jij dat bij elke wedstrijd van PSV dit 100x moet melden?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wordt komende week ook weer verliezen.
Omdat Altidore Amerikaan is. Bij Maarten Martens draaien ze Belgie van Henk Westbroekquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:28 schreef RvLaak het volgende:
In Alkmaar hebben ze wel smaak btw... Eerst Queen met I Want it All en nu Springsteen met Born in the USA
Springsteen snap ik... Is dat van België werkelijk? (Is van 't Goede Doel, btw)... Maar waarom Queen?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:29 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Omdat Altidore Amerikaan is. Bij Maarten Martens draaien ze Belgie van Henk Westbroek
Lekker ludiek zeg.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:29 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Omdat Altidore Amerikaan is. Bij Maarten Martens draaien ze Belgie van Henk Westbroek
Jaquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Springsteen snap ik... Is dat van België werkelijk? (Is van 't Goede Doel, btw)... Maar waarom Queen?
Henk en Henk allebeiquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:31 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
JaMaar Henk Westbroek is de zanger van 't Goed Doel
mama vond het leukquote:
Laat gaan man.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
mama vond het leuk
Maar nu weet ik nog steeds niet waarom Queen werd gedraaid... Niet dat er een reden nodig is, maar soit
Geen idee. Misschien is die Poulsen homo?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar nu weet ik nog steeds niet waarom Queen werd gedraaid... Niet dat er een reden nodig is, maar soit
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Altijd mooi als NAC verliest. Shitclub.
Alleen volgende week mogen ze wel winnen.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom jij dat bij elke wedstrijd van PSV dit 100x moet melden?
Wss vanwege dezelfde reden als die PSV'ers hebben om bij elke andere wedstrijd hun club er bij te slepen, gok ik zoquote:
Idd, welke mongool dat verzonnen heeftquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:36 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Bijna net zo debiel als Fernandez motm bij PSV - FEY
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd, welke mongool dat verzonnen heeft
5 wedstrijden was het toch?
Zoals verwacht, geen antwoord.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stress jij altijd als ik iets negatiefs zeg over PSV?
idd, maar als Feyenoorder ben ik wel blij dat de scheids het niet gezien heeftquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:38 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
True, als je graag vecht moet je maar MMA gaan doen ipv voetbal.
Hoezo? Hij heeft toch alsnog 5 wedstrijden aan z'n broek hangen?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
idd, maar als Feyenoorder ben ik wel blij dat de scheids het niet gezien heeft
Stel je voor dat het 2-2 was geblevenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
idd, maar als Feyenoorder ben ik wel blij dat de scheids het niet gezien heeft
Eens, maar hij scoorde wel. 2 keer zelfs.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoezo? Hij heeft toch alsnog 5 wedstrijden aan z'n broek hangen?
Wat imo toch de terechte uitslag geweest zou zijn, maar ja... Had Feyenoord maar beter moeten verdedigenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:40 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Stel je voor dat het 2-2 was gebleven
Dan was het wel een gestolen punt geweest aangezien hij al van het veld had gemoeten met rood.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wat imo toch de terechte uitslag geweest zou zijn, maar ja... Had Feyenoord maar beter moeten verdedigen
Eens, maar qua wedstrijdbeeld waren Feyenoord en PSV gelijk aan elkaar... Moet je toegeven, toch?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:41 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Dan was het wel een gestolen punt geweest aangezien hij al van het veld had gemoeten met rood.
Dat zekerquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Eens, maar qua wedstrijdbeeld waren Feyenoord en PSV gelijk aan elkaar... Moet je toegeven, toch?
4 ploegen nu op 25 punten. Alleen utrecht met wedstrijd minder gespeeldquote:
En NEC 1 puntje daarboven.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:42 schreef Merkie het volgende:
[..]
Utrecht, NAC, ADO en VVV samen op plek 16.
Komende week:quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:43 schreef eight het volgende:
[..]
4 ploegen nu op 25 punten. Alleen utrecht met wedstrijd minder gespeeld
Bizar hoe snel VVV is bijgekomenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:44 schreef fanneke het volgende:
[..]
En NEC 1 puntje daarboven.
Morgen Utrecht-NEC, een degradatieduel dus.
En Ajax heeft Bob Marley.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:49 schreef Einthovuh het volgende:
Wij hebben trouwens Tina Turner in het stadion.
Schijnt dat Vitesse met Marylin Manson begint... Drum intro van Beautiful Peoplequote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:49 schreef Einthovuh het volgende:
Weer eens wat anders dan 'Eye of the Tiger'.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Schijnt dat Vitesse met Marylin Manson begint... Drum intro van Beautiful People
Jullie hebben toch alleen Guus Meeuwis in jullie stadion?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:49 schreef Einthovuh het volgende:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan 'Eye of the Tiger'.
Die komt alleen in de zomerdag zijn zakken bij ons vullen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:51 schreef fanneke het volgende:
[..]
Jullie hebben toch alleen Guus Meeuwis in jullie stadion?
Ik ga wel regelmatig naar uitduels, maar ik heb sinds kort fulltime werk en dat tikt toch wel aan.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Waarom ben jij daar niet? Of ga je alleen naar thuis wedstrijden?
a, ik snap...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik ga wel regelmatig naar uitduels, maar ik heb sinds kort fulltime werk en dat tikt toch wel aan.
Ze zingen het in meerdere stadions, dus zal er wel een kern van waarheid in zitten...quote:
Of een wijdverspreid gerucht natuurlijk...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:59 schreef fanneke het volgende:
[..]
Ze zingen het in meerdere stadions, dus zal er wel een kern van waarheid in zitten...
Weggestuurd worden...quote:
stelletje klootzakkenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Weggestuurd worden...
Vond het wel leuk dat hij zei "wat een...." (dat laatste heb ik niet verstaan)
fixedquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Weggestuurd worden...
Vond het wel leuk dat hij zei "wat een klootviool" (dat laatste heb ik niet verstaan)
Klootviool gebruiken ze alleen in de persiflages van Mastermovies.quote:
Geen idee, commentator denkt dat de arbitrage denkt dat de scheldkanonnade van Verbeek @ Altidore voor hen was.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:07 schreef kapiteintje het volgende:
Waarom moet Verbeek van 't veld af dan?
Ik ken mensen die het live gebruikenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:07 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Klootviool gebruiken ze alleen in die persiflages van Mastermovies.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:18 schreef Oidipous het volgende:
En ik altijd denken dat AZ een keurig publiek op de stoelen heeft zitten... Of ze hebben informatie over Bossen's moeder die ik niet heb.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:59 schreef fanneke het volgende:
[..]
Ze zingen het in meerdere stadions, dus zal er wel een kern van waarheid in zitten...
Zeker niet... En aangezien Bosse niet affluit ivm de gezongen teksten, vermoed ik dat er idd een kern van waarheid te bespeuren zit in de inhoud van het gezongende.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:20 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Niets mis mee om met het oudste ambt in verband gebracht te worden.
muv het wegsturen van Verbeek, eensquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:22 schreef Oidipous het volgende:
Bossen fluit gewoon een prima wedstrijd. Ook dit doet ie weer goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |