quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als je het echt goed wilt doen moet je het doen hoe mijn broer het doetMet zo'n racestoel en een logitec stuurtje met echt goede foot en schakel gear enzo
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als je het echt goed wilt doen moet je het doen hoe mijn broer het doetMet zo'n racestoel en een logitec stuurtje met echt goede foot en schakel gear enzo
In december 2010 een gekocht, na een jaar weer verkocht, stond gewoon stof te happen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:28 schreef Mikkie het volgende:
Twijfel twijfel twijfel... ga ik een Xbox 360 kopen, eigenlijk vooral voor Forza Motorsport en dus de bijkomende Nordschleife-ervaring?
Fijn zo'n kappersstoel in de woonkamerquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als we het over de duvel hebben zie ik op dailyoffers:
http://www.gamediscounter.com/weekendactie.aspx?id=63769
En dan nog zo'n stuurtje erbij: http://www.seats4games.nl/logitech-g27-stuurwiel.html
en klaar is kees/Mikkie
Goedkoop is het nietquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als we het over de duvel hebben zie ik op dailyoffers:
http://www.gamediscounter.com/weekendactie.aspx?id=63769
En dan nog zo'n stuurtje erbij: http://www.seats4games.nl/logitech-g27-stuurwiel.html
en klaar is kees/Mikkie
Volgende keer gewoon een halve liter bier dan maar.quote:Op zondag 4 maart 2012 13:28 schreef HostiMeister het volgende:
En zo ben je al een twee weken bezig geen frisdrank te drinken totdat je ineens met een bepaald persoon staat te kletsen en ineens een halve liter cola hebt betaald.
Die verkopen ze niet bij de subwayquote:Op zondag 4 maart 2012 13:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon een halve liter bier dan maar.
Dan zeg je nee, ik hoef er geen drinken bij. En dan ga je naar de supermarkt, een klein kratje bavaria halen.quote:Op zondag 4 maart 2012 13:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die verkopen ze niet bij de subway
Dat komt omdat mannen de meeste rotzooi makenquote:Op zondag 4 maart 2012 13:14 schreef Californium het volgende:
hier is het gewoon nog redelijk schoon en goed opgeruimd.. straks na het eten even de afwas doen en klaar
Had ik kunnen doen, dacht er niet bij naquote:Op zondag 4 maart 2012 13:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan zeg je nee, ik hoef er geen drinken bij. En dan ga je naar de supermarkt, een klein kratje bavaria halen.
quote:Op zondag 4 maart 2012 13:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat komt omdat mannen de meeste rotzooi maken
Waarom drink je geen frisdrank meer? Of beter gezegd: waarom wil je het niet meer drinken?quote:Op zondag 4 maart 2012 13:28 schreef HostiMeister het volgende:
En zo ben je al een twee weken bezig geen frisdrank te drinken totdat je ineens met een bepaald persoon staat te kletsen en ineens een halve liter cola hebt betaald.
Kijken of ik zonder die hardcore sugar rush kan.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:13 schreef AMDB het volgende:
[..]
Waarom drink je geen frisdrank meer? Of beter gezegd: waarom wil je het niet meer drinken?
Je has ook gewoon voor de fristi kunnen gaanquote:Op zondag 4 maart 2012 13:28 schreef HostiMeister het volgende:
Old habbits die hardquote:Op zondag 4 maart 2012 16:18 schreef Californium het volgende:
[..]
Je has ook gewoon voor de fristi kunnen gaan
Heldquote:Op zondag 4 maart 2012 17:19 schreef IrishBastard het volgende:
Ik kan skiën. Of nouja, ik heb foutloos de kinderpiste afgeroesjd
Ik had nog nooit ook maar iets in die trant gedaan, dus ik ben best tevreden met wat ik in een uur of vier geleerd hebquote:
We zagen je al voorbij komen op dumpertquote:Op zondag 4 maart 2012 17:44 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik had nog nooit ook maar iets in die trant gedaan, dus ik ben best tevreden met wat ik in een uur of vier geleerd heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En terecht, trots op zijn! Genoeg mensen die dat niet luktquote:Op zondag 4 maart 2012 17:44 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik had nog nooit ook maar iets in die trant gedaan, dus ik ben best tevreden met wat ik in een uur of vier geleerd heb
't Is wel duidelijk wie er de broek aan heeft!quote:Op zondag 4 maart 2012 18:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo maar eens naar de Chinees
Ik heb er niet eens zin anMaar IB wil graag..
Lag dus gelukkig niet alleen aan mijquote:Op zondag 4 maart 2012 22:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik snap niks van die zin van jou Cali.. Naja gelukkig krijg ik ook geen last van die boete
Oppervlakkig populistisch gezwam.quote:Op maandag 5 maart 2012 10:13 schreef remlof het volgende:
Ja zondermeer een goeie poster. Confronterend.
quote:Op maandag 5 maart 2012 13:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja, luiheid qua inschrijven, wil er eik langs gaan maar zal het toch maar online doen
Veel sterkte allebei
Bahquote:Op maandag 5 maart 2012 13:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
Het is meer wat ze eraan kunnen doen. Ik heb nu al 3 nachten koorts en zweetaanvallen 's nachts. En dan niet een beetje, echt gewoon doorweekt.
quote:He ,
Deze computer held heeft geprobeerd een mail door te sturen,met een extra briefje van mij zelf.
Is het gelukt?
Help, nu kon ik de onderstreping weer niet weg krijgen.
Groet schoonmoeder
quote:Op maandag 5 maart 2012 13:32 schreef IrishBastard het volgende:
En om iedereen even mee te laten genieten: mijn broer en ik gaan het vrijgezellenfeest van mijn andere broer organiseren. Daarvoor hebben we de gegevens nodig van de personen die mee gaan, dus even contact opgenomen met de ceremoniemeester (lees: de schoonmoeder van de trouwende broer). Na te horen dat ze wat zou gaan opzoeken kreeg ik vandaag deze mail:
[..]
Verder geen forward aan de mail of iets, maar vooral dat onderstreepte stuk
quote:Op maandag 5 maart 2012 13:33 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Goh, jouw nieuwe buurman/vrouw werkt zeker bij een supermarkt, of niet?
Wij hebben een beetje een nazi. Op de een of andere manier is hij er altijd als je net iets op de gang gezet hebt (omdat je met 10 min weer naar buiten gaat), en dan belt hij aan of het weg mag.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
Bij ons kwam de huisbaas eigenlijk nooit zeuren. Pracht vent was dat! Altijd gratis in en uit rijkaarten voor de parkeerkelder en had me een paar keer naar binnen geholpen omdat mijn deur dichtgewaaid was.![]()
Die ging alleen zeuren over wasrekjes in de gang.
En nou kreeg ik de mail, blijkt het te gaan om 2 namen met nummersquote:
Irritant! Je bent wel een baas als je op die manier je boodschappen mee naar huis neemt.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:42 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wij hebben een beetje een nazi. Op de een of andere manier is hij er altijd als je net iets op de gang gezet hebt (omdat je met 10 min weer naar buiten gaat), en dan belt hij aan of het weg mag.
Deze persoon heeft echter al een ruime week zo'n supermarkt kar op de gang staan, waar ze altijd de producten in zetten als ze gaan vakken vullen zegmaar
quote:Op maandag 5 maart 2012 13:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Irritant! Je bent wel een baas als je op die manier je boodschappen mee naar huis neemt.![]()
Vroeger hadden ze op een ander complex ook zo'n nazi. En toen had een gang-genoot van een klasgenoot daar een apparaat neergezet en die had de beheerder weggezet. Gaat ie naar de beheerder om te vragen waar zijn nier-dialyse apparaat was gebleven want het stond net nog op de gang,
Je huurt een busje. Je rijdt de stad in en je schiet op voorbijgangers die je inhaalt. Winquote:Op maandag 5 maart 2012 13:48 schreef IrishBastard het volgende:
Wow, kennelijk nodigt mijn broer naast ons maar 3 andere personen uit. Beperkt dan wel een beetje in activiteiten denk ikAan de andere kant zijn er misschien ook wel weer andere dingen mogelijk, maar met z'n zessen gaan paintballen is bijvoorbeeld wel een beetje minder
Die wist niet hoe snel ie dat ding moest teruggeven met een hoop excuses.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:49 schreef IrishBastard het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Zal die huisbaas even op z'n neus gekeken hebbenEn dan nog maar een stichtelijk woordje afsteken over dat het niet op de gang mag staan natuurlijk
Ik ook.quote:
Ik lees daar 3 woorden in i.p.v. 1 dus qua galgje houdt je dan niet veel over.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:21 schreef IrishBastard het volgende:
Wat ik vandaag geleerd heb is perfect voor galgje: kosmische microgolf achtergrondstraling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |