abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 3 maart 2012 @ 19:32:44 #1
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_108673402
En hier weer verder snuffelen naar leuke tips en vergapen aan mooie kamertjes!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
  zaterdag 3 maart 2012 @ 19:34:08 #2
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_108673443
ik denk niet in die kast :P
Iesje heeft ook 'r kleding niet in de kamer.

50,- is iig niet duur!
pi_108673992
O jawel hoor, helemaal vol :+ onder en boven.
  zaterdag 3 maart 2012 @ 20:07:07 #4
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_108674439
;) Foto! Eerst zien dan geloven
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_108695855
Nu het van bijna van toepassing is ga ik dit ook maar eens volgen ;) leuke foto's gezien in voorgaande topics! :)
Elektronische sigaretten Elektrische sigaretten
pi_108702415
Jeej onze babykamer is klaar:D

Spoiler want zijn best veel foto's

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn nu helemaal klaar:D en ngo 10 weken te gaan dus deadline ook gehaald.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_108786368
Net 2 dekbedovertrekken gekocht voor op het nieuwe bed van Wolf.
Eindelijk dus een klein beginnetje met het maken van z'n grote jongenskamer


“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  dinsdag 6 maart 2012 @ 16:32:38 #8
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_108786399
mooi poppejans!
in de haak.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 16:33:48 #9
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_108786441
mooi gedaan sam!
in de haak.
  donderdag 8 maart 2012 @ 09:25:33 #10
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_108854070
Wellicht ter inspiratie, het kamertje van Lientje....
Op eentje na onder een spoiler, want ze zijn een beetje groot.



SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 7% gewijzigd door Juud79 op 08-03-2012 21:51:47 ]
pi_108854251
Mooi! En dat gestipte kastje is echt heel leuk!!
pi_108855671
Dat gestipte kastje O+ super leuk, zou hier ook niet misstaan, maar dan in paars met witte stippen :)
Vouwgordijnen zijn ook af gemaakt en hangen inmiddels ook, ben er super blij mee!

Nu alleen nog even zwanger zien te worden... :P
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_108866217
Poppejans, geweldig beddengoed, vooral het onderste! Zou ik zo voor Ivans kamer kopen. O+

Wat een mooi en lief kamertje, Juud. Met name dat kastje vind ik geweldig.

Ik kwam vandaag zulke leuke inspiratie tegen voor Lena's toekomstige kamer. Ik had altijd in mijn hoofd dat er een eenpersoonsbed zou komen achterin haar kamertje onder het raam, maar daarvoor komen we in de breedte 5 cm tekort. -O-

Maar kijk! *O*









Ik vind het zo leuk en lief. Dat bedje voor de knuffel, de lucht aan de onderkant, de details. O+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 8 maart 2012 @ 16:40:03 #14
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_108867747
mooi! en heeeeel veel Ikea zie ik :P
pi_108877057
en pinterest :P nog even en dan zien we alles 3x voorbij komen, facebook, fok en pinterest :D
pi_108877285
leuk zeg!! Fijn sfeertje.

Sorry kd maar ik ga em ook pinnen :P
ik snap alleen dat geval boven het bed niet zo. Het maakt het wel knusser enzo, en het ziet er heel schetig uit. Maar daar laat je je kind toch niet serieus op spelen toch? :o hoe komt het daar op? en weer af? en het oogt alsof ie er snel af kan vallen :X
bed lijkt wat langer dan een standaard bed? nouja hoe dan ook, leuk!
:)
  donderdag 8 maart 2012 @ 20:45:23 #17
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_108877762
Leuk Claudia, ik vind het sereen en rustig.

Over een tijdje gaat Noortje ook over naar een nieuwe kamer en ben ideeen op aan het doen en heb mezelf toch maar aangemeld bij pinterest.... (kannieachterblijvennatuurlijk)
pi_108880664
Nee, dat lijkt me ook niet, mignonne. Het is volgens mij meer voor het idee. Maar dat geldt ook voor de plank boven de deur. Daar kom je toch nooit meer bij?

Het zou nog wel een idee zijn om zoiets te maken met een stevigere constructie en een open trap naar boven zodat er een extra zitje ontstaat. En aan die trap kun je weer dingetjes hangen. Of zou zo'n constructie vragen om problemen zijn? :Y)
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_108880900
nouja die plank daar kun je idd ook niet bij maar dat zou je nog best kunnen gebruiken als bergruimte ofzo. Wat prullen erop ter decoratie, oude schoenen daar erop? ik weet t niet.
Maar die unit voor boven het bed vind ik wel een beetje gezocht qua decoratie en ook wat groot. Hoewel het t bed wel wat knusser maakt.

Ik vind de vloer trouwens erg leuk, jammer dat k echt geen tapijt-achtige vloerbedekking kan hebben -O-
:)
pi_108881112
Nou ja, ik zie het dus als een soort schapje/hemeltje. Het is knus en decoratief.

De vloer vind ik ook mooi. Ik vraag me af of dit zo'n onaangenaam aanvoelend tapijt is. Hebben we ooit in een vakantiehuisje gehad en dat was echt vreselijk!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_108881423
Denk dat jij sisal bedoelt?
dat hebben wij ook gehad, ik vond het erg leuk :D O+

maar dit is volgens mij gladder qua structuur
:)
  donderdag 8 maart 2012 @ 22:10:21 #22
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_108883113
Ow wauw wat leuk Claudia... Lijkt een beetje op de afmeting van Oona's kamertje ook.. (maar dan nog met een schuin gedeelte aan de raamkant).....

Wij hebben hetzelfde probleem met een niet passend 1 persoons bed onder het raam dus...

Jullie wel de mogelijkheid tot een kledingkast op een andere kamer? Hier helaas niet... dus er moet wel echt meer bergruimte..

Wat me overigens wel een beetje tegen staat is hoofdeind zo vlak bij de deur...
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_108883275
Iemand een idee voor een plafondventilator voor een jongen van 3 jaar, liefst met lamp :@
pi_108901209
Juud O+ "Mijn" kastje! Superleuk het in het kamertje van Lientje te zien staan! Leuke kamer.
pi_108901406
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 22:10 schreef Reilain het volgende:
Jullie wel de mogelijkheid tot een kledingkast op een andere kamer? Hier helaas niet... dus er moet wel echt meer bergruimte..
Het lijkt me dat je onder zo'n bed ook veel bergruimte hebt!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_108904323
Wauw wat gaaf die kamer, Claudia! Ik heb hem ook even opgeslagen. Leuk voor als ze groter is en niet meer op de grond speelt!
pi_108904654
Ow en for now ga ik dit gebruiken als inspiratie om Elise's kamer af te maken :)
De basis is al goed, dat stippenbehang komt op de helft, een mooie sierlijstlat in het midden (ga geen lambrisering aanbrengen, haha).
Heb al échte spitzen gekocht om ergens op te hangen en het schilderij met de spitzen is in bestelling! Mooie dikke witte gordijnen erbij en klaaar :)


pi_108904791
oh mooi ja Elise O+
ik hóu van spitzen O+ en van ballet <3
:)
pi_108904822
En ik denk idd dat je onder zo'n bed ook veel ruimte hebt. Je zou nog kunnen overwegen om het zelf te maken en het bed dan wat hoger te maken zodat je een soort kajuitbed hebt. Die vind ik altijd zo leuk O+
:)
pi_108906279
Heb je echt spitzen gekocht om op te hangen? :o .

Had je even moeten pm-en. Ik heb er nog weet ik hoeveel liggen, allemaal met echt bloed enzo. Heerlijk joh, spitzen O+ :+ .
  vrijdag 9 maart 2012 @ 15:16:37 #31
260253 Sandous
*+*+*+*+*+
pi_108906676
Sanne wauw!!! Mooi

Had jij nog n foto voor n duokamer, of was dat iemand anders :') (mn geheugen)
pi_108907636
Oooh wat zoet :o

Wel erg mooi als je zo'n lief meiske hebt hoor voor in die kamer O+.
pi_108908000
Ik heb mijn spitzen ook nog O+
Ben benieuwd maar het eindresultaat Sannne
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_108910855
Ik hang in Lena's kamer wel een bugel op.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_108913961
Haha Claudia.

Ja heb echte spitzen gekocht, nieuw! Kvond ze gewoon mooi :)
En ik ga het wel ietsjes stoerder maken, wat landelijks erbij, en er zal ook wat meer kleur in komen maar ik vond die muren zo mooi en zon smeedijzeren bed heb ik ook, en ballet rules :)
Dit is me ook iets té zoet hoor!

Sandous dat was ik niet geloof ik.. Of wel? Hmz.. Ik heb wel een hele leuke duokamer foto gezien, misschien dat ik die had beloofd?
pi_108915672
oh ik zie nu dat je mn post ook zo kan lezen :D het is mij ook te zoet :D veul te zoet :@
maar zulke foto's vind ik zó mooi O+ ik heb er een paar in zwart-wit die ik mooi vind, maar ik vind de schetsen die Dégas maakte voor zijn schilderijen ook heel mooi. Zoiets zou k ook wel op kunnen hangen denk ik in een mooi lijstje <3

En idd, combineren met iets stoers lijkt me leuk. Smeetijzeren bed is leuk, iets van (sloop)hout zou ook kunnen. En ik ben persoonlijk echt enorm fan van houten vloeren die gelakt/geverfd zijn maar waarbij dat er dan weer wat afgebladderd is. Niet echt kindvriendelijk though :P
:)
pi_108916238








nouja goed, you catch my drift.
Vast lang niet iedereen zn ding :P maar ik hou altijd stiekem meer van de schetsen/studies dan van het uiteindelijke schilderij :D ik hou van de ruwheid ervan.
Ik zou zoiets best in een kamertje hangen in een paar mooie lijstjes en dan met wat zoetere details erbij zoals een tutu of pakje en spitzen erbij bijvoorbeeld. :Y
:)
pi_108916876
Oh das wel heel gaaf die schetsen O+
Mja bij mij werkt dat toch nooit zo als ik t bedacht had :D

Ben nog druk bezig met inspiratie opdoen voor de babykamer. Er komen iig roze accessoires :D Roze muren mag niet van de wederhelft :P Dus dat wordt waarschijnlijk gewoon dezelfde basis als bij Floris (wit gestucte muren :P Althans volgens mij is t ral 9010 ofzo, dus niet helemaal wit), alleen dan roze erbij ;)
En andere muurdecoratie uiteraard, maar k weet nog niet wat :)
  vrijdag 9 maart 2012 @ 20:16:34 #39
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_108916893
quote:
16s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 17:24 schreef Claudia_x het volgende:
Ik hang in Lena's kamer wel een bugel op.
haha, ik denk niet dat ik Noortje happy maar met een paar Noren en een paar spikes.... is nog gevaarlijk ook :o
pi_108916919
Ik hou ook van studies. Ik zou alleen nooit ballerina-spul in een kamertje van een dochter van me ophangen. :o

Als ik er zo van zou houden, zou ik het in een 'eigen' ruimte ophangen.
pi_108917028
waarom krijg je er nare associaties bij?

ik ben benieuwd hoe t gaat worden Son!
:)
pi_108917060
Oh, maar ik heb een 'ik was geen elegant ballerinameisje maar een onbeholpen bugelmeisje'-complex. :+ Ik vind het lief, zulke schoentjes aan de muur. En het is met liefde en aandacht uitgezocht.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_108917206
Oh, ik kan deze kaarten nog wel even tippen voor wie een klein budget heeft maar toch iets kunstigs wil. Ze zijn van Rop van Mierlo en ik vind ze leuk!



Lijstje omheen, klaar.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_108917259
Ja, ik weet het niet. het leven van een ballerina gaat niet over rozen. En ik ken de harde kant van dat leven. Dat om te beginnen. Ik kan niet meer alleen het lieflijke rose mooie ballet zien.

Daarbij... ja moeilijk uit te leggen. Ik zou ook geen voetbaltenu op een kinderkamer hangen, of een dwarsfluit, of een weet ik veel wat. Zo van alsof je als ouder je kind wel in een bepaalde richitng ziet.

Ik snap wel dat Sanne en ook jij het zo niet bedoelen, hoor. Maar ik kan het niet zien als slechts een leuk vormgevingsidee. En tuurlijk is het met liefde en zorg uitgezocht, zo bedoel ik het verder niet.
pi_108917325
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 20:19 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, maar ik heb een 'ik was geen elegant ballerinameisje maar een onbeholpen bugelmeisje'-complex. :+ Ik vind het lief, zulke schoentjes aan de muur. En het is met liefde en aandacht uitgezocht.
hey een bugel is nog best beschaafd toch?

t had ook een sousafoon kunnen zijn :+

:)
pi_108917340
Volgens mij groei je wat dat betreft vanzelf wel mee met je kind. Ivan blijkt dol op dieren te zijn en dus krijgt 'ie veel dieren in z'n kamer. Ik kan er niet omheen. :+

Hij is zo dol op dieren dat hij pas een slangetje op een politieauto van Duplo vastklikte en zei: "Miereneter!" O+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_108917349
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 20:19 schreef mignonne het volgende:
waarom krijg je er nare associaties bij?

ik ben benieuwd hoe t gaat worden Son!
Ik ook :D
Vooral ook omdat t niet heel standaard kwa vorm is.
Wel met ingebouwde boekenkast O+ Kan ik alle boeken van vroeger kwijt

Oh en Groof dat vroeg ik me ook af!
pi_108917382
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 20:23 schreef mignonne het volgende:

[..]

hey een bugel is nog best beschaafd toch?

t had ook een sousafoon kunnen zijn :+

[ afbeelding ]
Ja maar ik wou een dwarsfluit, net als Berdien. :'(
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_108917425
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 20:24 schreef Claudia_x het volgende:
Volgens mij groei je wat dat betreft vanzelf wel mee met je kind. Ivan blijkt dol op dieren te zijn en dus krijgt 'ie veel dieren in z'n kamer. Ik kan er niet omheen. :+

Hij is zo dol op dieren dat hij pas een slangetje op een politieauto van Duplo vastklikte en zei: "Miereneter!" O+
Ja, als mijn dochter straks op balletles zit en spitzen op wil hangen, mag ze dat natuurlijk heus :Y) . Dan groei ik wel met haar mee. Maar ik ga het er niet voor die tijd ophangen. En ik vind dieren dus een heel ander iets dan balletkleding.
pi_108917452
Ik vind ze ook leuk O+

En je hebt roze en je hebt roze :+
Maar ik bedoel, je hebt ook gewoon hele mooie kleurschakeringen roze.
Wij hebben voor Mettes kamer een hele mooie oud roze gekozen voor 1 muur.

Binnenkort (als haar slaapritme weer ok is) wil ik haar kamer een echte peuterkamer te maken. Met een open bedje enzo.
We hebben besloten voor een Minnen te gaan, een zwarte. Kom ik net tot de ontdekking dat die niet meer verkocht worden bij Ikea. Dat wordt dus marktplaatsen.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_108917467
Echt, je wil geen dwarsfluit :{w .

(Cést moi, la fille de la flute)
pi_108917512
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 20:24 schreef Claudia_x het volgende:
Volgens mij groei je wat dat betreft vanzelf wel mee met je kind. Ivan blijkt dol op dieren te zijn en dus krijgt 'ie veel dieren in z'n kamer. Ik kan er niet omheen. :+

Hij is zo dol op dieren dat hij pas een slangetje op een politieauto van Duplo vastklikte en zei: "Miereneter!" O+
:D
Wij hadden al dieren op zn kamer en dat blijkt ook wel goed uit te pakken :D
De leeuw en giraffe worden geaaid en krijgen kusjes enzo O+
pi_108917523
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 20:22 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ja, ik weet het niet. het leven van een ballerina gaat niet over rozen. En ik ken de harde kant van dat leven. Dat om te beginnen. Ik kan niet meer alleen het lieflijke rose mooie ballet zien.

Daarbij... ja moeilijk uit te leggen. Ik zou ook geen voetbaltenu op een kinderkamer hangen, of een dwarsfluit, of een weet ik veel wat. Zo, alsof je als ouder je kind wel in een bepaalde richitng ziet.

Ik snap wel dat Sanne en ook jij het zo niet bedoelen, hoor. Maar ik kan het niet zien als slechts een leuk vormgevingsidee. En tuurlijk is het met liefde en zorg uitgezocht, zo bedoel ik het verder niet.
Daar hoef je je toch niet voor te verantwoorden? :D t is een mening, dat mag ;)

Ik weet wat je bedoelt en ik ken die wereld ook, lang niet zo goed als jij, maar ik ken het evengoed wel. Ik denk dat ik daarom die plaatjes van Dégas wel mooi vindt, het toont het niet heel zoetsappig maar het toont het zoals het (oa) is, keihard werken.
Ik weet niet het is iets persoonlijks. Ik zie dit als iets puur decoratiefs en ik denk dat je idd wel met je kind meegroeit daarin. Mijn grote houdt erg van dansen en is daar veel mee bezig, hier hangt dus wel een balletpakje op haar kamertje omdat ze die in de kast vond en per se aan wilde en op wilde hangen. Haar prinsessendansjurk noemde ze het :D
:)
pi_108917579
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 20:25 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ja maar ik wou een dwarsfluit, net als Berdien. :'(
Bij dwarsfluiten moet ik altijd denken aan die stomme film :D :')

:)
pi_108917595
Er werd toch gevraagd waarom ik dat zo zag? :o

S houdt ook van dansen en niks zo schattig als een bloedserieus peutertje in een balletpakje. O+
pi_108917636
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 20:26 schreef wickie het volgende:
Ik vind ze ook leuk O+

En je hebt roze en je hebt roze :+
Maar ik bedoel, je hebt ook gewoon hele mooie kleurschakeringen roze.
Wij hebben voor Mettes kamer een hele mooie oud roze gekozen voor 1 muur.

Binnenkort (als haar slaapritme weer ok is) wil ik haar kamer een echte peuterkamer te maken. Met een open bedje enzo.
We hebben besloten voor een Minnen te gaan, een zwarte. Kom ik net tot de ontdekking dat die niet meer verkocht worden bij Ikea. Dat wordt dus marktplaatsen.
Maar ik wil dan echt roze roze :D
Dus wordt alles roze roze behalve gordijnen, muren enzo ;) ik heb m al gewaarschuwd en dat mocht :D
pi_108917675
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 20:29 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Er werd tocg gevraagd waarom ik dat zo zag? :o

S houdt ook van dansen en niks zo schattig als een bloedserieus peutertje in een balletpakje. O+
ja? ik zie je punt niet? :o
ik geef toch alleen mijn mening weer over die plaatjes? :D gewoon, als in, een normaal gesprek enzo :D
:)
pi_108917685
Son leuk dat t beetje aparte vormen heeft! Kun je leuke hoekjes maken O+
:)
pi_108917692
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 20:29 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Maar ik wil dan echt roze roze :D
Dus wordt alles roze roze behalve gordijnen, muren enzo ;) ik heb m al gewaarschuwd en dat mocht :D
Volgens mij is het een jongensmoedercomplex! :D Ik wou precies hetzelfde. En nu is het dus een roze kamertje. Love it. O+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_108917702
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 20:28 schreef mignonne het volgende:

[..]

Bij dwarsfluiten moet ik altijd denken aan die stomme film :D :')

[ afbeelding ]
_O-
pi_108917775
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 20:30 schreef mignonne het volgende:

[..]

ja? ik zie je punt niet? :o
ik geef toch alleen mijn mening weer over die plaatjes? :D gewoon, als in, een normaal gesprek enzo :D
Oh, ik dacht omdat je aangaf dat ik mezelf niet hoefde te verantwoorden. Maar ik voelde me uitgenodigd om uit te leggen waarom ik het zo zag. Dat bedoel ik alleen. Ik deed het niet zozeer uit verdediging.

Ik geef toch ook alleen mijn mening. Ik snap eigenlijk jouw reactie niet :+ .
pi_108917856
Zo is Lena's kamer nu (ik wil alleen nog in de hoek bij haar bed een schapje ophangen voor wat spulletjes zoals haar eerste slofjes, een oud boekje van mij, een doosje gekocht in Frankrijk tijdens haar eerste vakantie en een houten paardje uit India dat ze gekregen heeft van mijn schoonouders):





I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_108917918
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 20:32 schreef groofskendezoveelste het volgende:

[..]

Oh, ik dacht omdat je aangaf dat ik mezelf niet hoefde te verantwoorden. Maar ik voelde me uitgenodigd om uit te leggen waarom ik het zo zag. Dat bedoel ik alleen. Ik deed het niet zozeer uit verdediging.

Ik geef toch ook alleen mijn mening. Ik snap eigenlijk jouw reactie niet :+ .
oh zo, nee ik bedoelde meer dat je erbij zei van "het is vast met zorg uitgezocht" enzo. Dat hoeft toch niet :D
dat is echt iets vrouw-eigens om dan een ander niet voor het hoofd te willen stoten zeg maar.
:)
pi_108917994
Oh nou ja, in mijn geval is dat best wel eens noodzakelijk, zo'n toevoeging. Ik stoot nogal eens mensen voor het hoofd (hier) :7 .
pi_108918034
Claudia, de kamer van je dochter is prachtig! O+
pi_108918103
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 20:36 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh nou ja, in mijn geval is dat best wel eens noodzakelijk, zo'n toevoeging. Ik stoot nogal eens mensen voor het hoofd (hier) :7 .
:D
:)
pi_108918156
Ik vond Lena's kamer inrichten een beetje raar. Ze heeft immers nog helemaal geen duidelijke voorkeuren. Maar ze blijkt het zo leuk te vinden om naar de dingen die tegen de muur hangen te kijken. Ze wijst, ze kirt van plezier. Dat ontroert me zo. (Maar goed, dat zou ze waarschijnlijk ook bij een bugel hebben gedaan. :Y)
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_108918187
Geef dat kind een dwarsfluit o|O . Dan komt het allemaal goed.

Ik wou dat ik een BUGEL had bespeeld. Klinkt hartstikke stoer man.
pi_108918225
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 20:30 schreef mignonne het volgende:
Son leuk dat t beetje aparte vormen heeft! Kun je leuke hoekjes maken O+
Nja zoooo apart is t ook weer niet, ik woon in een blokkendoos he :P
Maar je hebt zeg maar een soort van halletje (van 60 cm ofzo hoor), dan dan pas de kamer. Dus ben vooral benieuwd hoe dat uitpakt hehe. In dat halletje zit die boekenkast ook (loze ruimte ;))

Wat ik wel heel tof vind is dat het plafond 3 meter hoog is ofzo. Floris zn kamer is 2,20 dus daar kon ik geen leuke lamp ophangen en nu kan ik dat wel :D
pi_108918269
Oh, een hoog plafond is O+
pi_108918666
Ik mag van R. een nieuwe klerenkast voor Mettes kamer zoeken op marktplaats.
Iemand nog tips voor mooie, leuke vooral handige kasten?
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  vrijdag 9 maart 2012 @ 20:49:01 #72
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_108918754
Tis geen kledingkast, en volgens mij ben je het snel zat, maar ik vind het zo leuk
pi_108918857
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 20:39 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Geef dat kind een dwarsfluit o|O . Dan komt het allemaal goed.

Ik wou dat ik een BUGEL had bespeeld. Klinkt hartstikke stoer man.

Dat was echt niet stoer, hoor. Denk aan een veel te groot pak met zwarte broek en rode jas met frutsels, en zo'n typische fantaremuts. Vormende jaren waren het.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_108918994
:o ;(
pi_108919241
:o Thank god dat mijn ouders me behoed hebben voor de fanfare :@
Je kon in ons durp alleen op dwarsfluitles bij de fanfare. Da mocht nie van hen :N
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 9 maart 2012 @ 20:59:08 #76
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_108919315
min zusje met bugel zat wel bij de fanfare, en altijd reveille blazen met koninginnedag...
pi_108919342
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 20:47 schreef wickie het volgende:
Ik mag van R. een nieuwe klerenkast voor Mettes kamer zoeken op marktplaats.
Iemand nog tips voor mooie, leuke vooral handige kasten?
Wat is voor jou handig?
Wil je ruimte om dingen op te hangen of maakt dat je niet uit? Wil je er lades in?
wil je echt een kast-kast of is een dressoir-achtig iets ook goed?

Ik prop lietje dr kleding in een klein kastje met lades en dat past heel prima (álles ja :Y) ), en dan kun je er bovenop ook nog wat leuks kwijt. Aan de andere kant hebben jullie wel een mooie ruimte voor een statement kast daar O+
:)
pi_108919480
ter inspiratie wellicht?




zoiets en dan de panelen van de deuren behangen? of zelf op blanco behang een gocco print doen, jaaaa O+ :D





oh en dit kwam ik tegen, vond t wel wat hebben qua sfeertje en de basiskleuren :)


als k morgen tijd heb zal k ns op mp kijken
:)
pi_108919649
Ik heb trompet en dwarsfluit gespeeld, maar gelukkig niet bij de fanfare.

Lades lijken me erg fijn, dat had ik eerst ook. Nu hebben we een Besta maar dat werkt voor geen meter. Haar kleren liggen er meer buiten dan in omdat ik ze niet lekker uit kan sorteren.
Ik baal ervan dat die slaapbank in haar kamer moet staan... Een halfhoge en dan bredere kast (omdat we toch lange muren hebben) zou mijn voorkeur hebben. Maar dan moet de slaapbank weg 8-)

Een oude kast vindt ik wel mooi
http://link.marktplaats.nl/538992201

Oooh ja allemaal fantastisch Mignonne!!
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_108919754
oeh die is mooi zeg O+
als je serieus overweegt om erop te bieden zou k je linkje weghalen :D

trouwens bij de kringloop hier in 's. staan best wel regelmatig zulke kasten. Maar dan wel in van dat donkerbruine hout. Ze kosten daar stukken minder dan voor waar ze meestal op mp voor gaan. Er zitten bij jou in de buurt vast ook toffe kringloops toch?
:)
pi_108919903
Ik zou van de slaapbank die een nood is een deugd proberen te maken! Kun je niet nog eens foto's plaatsen van de ruimte?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_108919994
Even foto's uitzoeken.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_108920159
Ik had speciaal voor jullie een foto van mezelf in fanfare-outfit gezocht. Maar het was in realiteit nog erger dan in mijn herinnering.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_108920571


De probleem muur


Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  vrijdag 9 maart 2012 @ 21:29:33 #85
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_108920686
quote:
9s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 21:18 schreef Claudia_x het volgende:
Ik had speciaal voor jullie een foto van mezelf in fanfare-outfit gezocht. Maar het was in realiteit nog erger dan in mijn herinnering.
scannen?? :P
pi_108920700
Wauw, wat een ruimte Wickie!

Heel toffe kamer :Y .
pi_108920868
Ja grote kamer maar zo niet gezellig :{
Het lukt me gewoon niet..

En Wies haar kamertje (Mettes oude kamertje) is zo geweldig gezellig en leuk en echt af. Dat wil ik bij Mettes kamer ook. Maar het is zo'n grote kamer, allemaal meubels tegen de muur geplakt...
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_108920891
Ik wilde dat onze slaapkamer waar we met drie liggen zo groot was man O+
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_108920971
Ja, dat is natuurlijk extra moeilijk bij zo'n grote ruimte. Wat vind je zo knus in Wies haar kamer dan?
pi_108921014
Misschien in tweeën delen. De kast in het midden. Één deel voor de slaapbank en het andere deel Mette's kamer?
  vrijdag 9 maart 2012 @ 21:35:51 #91
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_108921022
begrijp heel goed wat je bedoeld Wickie. De kleuren zijn voor zoals ik het zo zie nogal koel. Dat maakt het misschien ook iets ongezelliger.

Het bedje met de kop tegen de muur breekt misschien al iets?
pi_108921032
Ik kan het me voorstellen, wicks. Veel ruimte lijkt makkelijk maar het inrichten kan heel moeilijk zijn. Is het geen idee om er een topic in K&W over te openen? Ik heb best veel leuke tips gehad, vind ik.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_108921077
Ik vind de dingen die je er al hebt wel echt superschattig. Die kastjes, die boekenplankjes O+ .
pi_108921089
Eigenlijk zou ik ons hele huis in K&W moeten zetten, al jaren :+
Misschien deze week toch maar eens doen.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_108921100
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 21:37 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik vind de dingen die je er al hebt wel echt superschattig. Die kastjes, die boekenplankjes O+ .
Vind ik ook! O+

Waar ga je het grotere bed neerzetten eigenlijk?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_108921131
En wickie als je nou zeg maar een radiator-ombouw zou maken over de hele breedte van de kamer onder de vensterbank zeg maar. En dan een peuterbedje neerzetten niet strak tegen de muur maar met t hoofdeinde tegen de muur en dan de kamer in. En dan leuke nachtkastjes ernaast, poster of iets boven t bedje. Zou dat schelen?

Je zou dan in de zijkanten van de radiatorombouw waar geen radiator meer achter zit zeg maar schapjes kunnen maken waar dan weer speelgoed en snuisterijtjes kunnen staan.
Oeh en zo'n heule grote letterbak voor aan de muur met meuk en troep erin O+
:)
  † In Memoriam † vrijdag 9 maart 2012 @ 21:38:10 #97
7074 moussy
kuttekop
pi_108921133
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 21:37 schreef wickie het volgende:
Eigenlijk zou ik ons hele huis in K&W moeten zetten, al jaren :+
Misschien deze week toch maar eens doen.
bespaar je de moeite, zet het te koop, dan komt het vanzelf in het fundatopic :P
Je zou er haast een boek over schrijven!
  vrijdag 9 maart 2012 @ 21:38:16 #98
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_108921137
Ben het met Groofsken eens,superleuk is het geen idee om de plankjes en de kastjes bij elkaar te plaatsen?
Zodat je ook wat muurruimte overhoudt?
pi_108921191
We denken eraan om de slaapbank voor het raam te zetten, dat hadden we toendertijd tijdens het schuiven ook bedacht. maar ik was toen bang dat Mette erop zou klimmen en dan afvallen. Ze was toendertijd nog niet echt een goede klimmer.

Met veel elementen ben ik erg blij in de kamer. De roze kleur komt niet echt over, die is veel warmer in het echt.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_108921202
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 21:37 schreef wickie het volgende:
Eigenlijk zou ik ons hele huis in K&W moeten zetten, al jaren :+
Misschien deze week toch maar eens doen.
:D
maar jullie hebben een haske leuk huis!

ik zou wel ns los willen op Mette's kamertje :9 lijkt me wel leuk om proberen daar toch wat samenhang in t brengen.
:)
pi_108921249
Daarom moet het huis juist in K&W!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_108921401
Inderdaad daarom, ben trots op wat in al die jaren ervan gemaakt hebben (voor degene die het niet weten, het was een echt klushuis, alles is vervangen en alles heeft opengelegen. Het was een afgeracht jaren '20 huis waar al 40 jaar niks meer in was gebeurd).

Mijn broer (ook actief op fok) zeurt al jaren over een topic, hij heeft heel hard gewerkt aan ons huis en tuin.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_108921470
Mignonne, kom je weer een keertje theedrinken, mag je je ondertussen uitleven op Mettes kamer c_/ :+
Heb nog allemaal leuke dingetjes die een plekje moeten krijgen.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_108921510
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 21:44 schreef wickie het volgende:
Mignonne, kom je weer een keertje theedrinken, mag je je ondertussen uitleven op Mettes kamer c_/ :+
Heb nog allemaal leuke dingetjes die een plekje moeten krijgen.
haha ja is goed! leuk O+
:)
pi_108921519
Nou, open dan gewoon een topic! Dan plaats je nu eerst die 2 foto's en dan komt de rest wel. Dat is juist veel leuker dan alles in één keer plaatsen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_108921656
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 21:06 schreef wickie het volgende:
Een oude kast vindt ik wel mooi
http://link.marktplaats.nl/538992201
Haal 'm weg! Anders koop ik 'm misschien per ongeluk voor op E's volgende kamertje. O+
pi_108921951
Koop m! Want ik ga niet bieden :)
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_108922001
Leuk die last in de MP link Wickie! Maar wat een enorm ding!
en toevallig, ook ik ben op zoek naar een kledingkast voor de kinderkamer
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_108922157
Ik vind het wel moeilijk hoor een kledingkast voor een peuter. Je wil veel lades, maar ook een klein stukje hang. En wat opbergruimte zou ook fijn zijn...
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  † In Memoriam † vrijdag 9 maart 2012 @ 21:58:15 #110
7074 moussy
kuttekop
pi_108922305
Ik denk dat een kast nou het enige is wat ik nooit moeilijk heb gevonden om aan te schaffen voor de kinderen :D
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_108922627
Ik zou de ruimte iig breken wickie, room divider, minibureautje.. een leeshoekje, een speel/poppenhoek..
pi_108922628
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 21:56 schreef wickie het volgende:
Ik vind het wel moeilijk hoor een kledingkast voor een peuter. Je wil veel lades, maar ook een klein stukje hang. En wat opbergruimte zou ook fijn zijn...
:Y Ik vind het ook lastig! Hier is een hanggedeelte ook een vereiste. Veel lades hoeft niet, als er dan maar wel wat plankjes in zitten.
Ik weet ook gewoon niet zo goed waarnaar ik op zoek ben, niet eens specifiek een bepaalde kleur ofzo
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_108922673
mn handen jeuken echt wicks :') :D
ik kom na mn stage een keertje kijken, gaan we lekker samen pielen en schuiven! O+ c_/
:)
pi_108922782
ik mis ook echt het hanggedeelte in elins kast! En juist omdat r jurkjes elders hangen, trek ik ze niet bij haar aan omdat ik ze 'vergeet'
pi_108922800
Waar loop je stage? Of wanneer is je stage afgelopen?
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_108922831
ik heb jurkjes hangen aan het kapstokschapje hier. Maar het merendeel ligt gewoon gevouwen in de kast.
:)
  vrijdag 9 maart 2012 @ 22:07:10 #117
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_108922838
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 21:56 schreef wickie het volgende:
Ik vind het wel moeilijk hoor een kledingkast voor een peuter. Je wil veel lades, maar ook een klein stukje hang. En wat opbergruimte zou ook fijn zijn...
Ik heb eigenlijk gewoon een grote-mensen-kast, met hang en liggedeelte voor Noortje gekocht. Zonder lades en zo. Die zitten in de commode drie en das zat.
pi_108922920
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 22:07 schreef mignonne het volgende:
ik heb jurkjes hangen aan het kapstokschapje hier. Maar het merendeel ligt gewoon gevouwen in de kast.
Dat haat ik dus, van die tule proppen bij mijn nette stapeltjes :D
pi_108922955
(ik ben ook een soort van Claudia als het om stapeltjes gaat)
pi_108922975
Ik heb geen commode in haar kamer. Die is bij Wies gebleven. Ik heb nu geen lades, die mis ik dus.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_108922999
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 22:09 schreef Kleurdoos het volgende:
(ik ben ook een soort van Claudia als het om stapeltjes gaat)
Die kan je in je zak steken Claudia :D
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_108923017
quote:
11s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 22:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Die kan je in je stak steken Claudia :D
in je wat? :D
:)
pi_108923048
In r slak
pi_108923091
Oeps :D whehehe :')
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_108923095
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 22:09 schreef wickie het volgende:
Ik heb geen commode in haar kamer. Die is bij Wies gebleven. Ik heb nu geen lades, die mis ik dus.
Heb je nu alleen een hangend iets dan?
Ik heb nu de commode die helemaal vol is met voorraad maten/ander spul en de kleding die hij draagt heb ik de broeken op een plankje en alle shirts op een lelijk verrijdbaar kapstokding.
Commode gaat dus weg en dat kapstokding is kapot dus sowieso moet dat weg

Ik hou qua stijl wel van de kasten die Mignonne liet zien, es effe op klikken
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 9 maart 2012 @ 22:14:35 #126
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_108923192
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 22:09 schreef wickie het volgende:
Ik heb geen commode in haar kamer. Die is bij Wies gebleven. Ik heb nu geen lades, die mis ik dus.
En bakjes in de kast? Van de ikea heb je van die stoffen bakken voor in de ladekasten. Kan ze zo snel niet vinden?
In Noortje d'r laatjes liggen leggings, sokken, maillots en rompers. En een laatje met medicijnen en zo.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 22:15:14 #127
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_108923222

zoiets?
pi_108923325
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 22:12 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Heb je nu alleen een hangend iets dan?
Ik heb nu de commode die helemaal vol is met voorraad maten/ander spul en de kleding die hij draagt heb ik de broeken op een plankje en alle shirts op een lelijk verrijdbaar kapstokding.
Commode gaat dus weg en dat kapstokding is kapot dus sowieso moet dat weg

Ik hou qua stijl wel van de kasten die Mignonne liet zien, es effe op klikken
Ik heb nu kartonnen dozen zonder deksel erin staan, maar dat werkt voor geen meter.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  vrijdag 9 maart 2012 @ 22:18:56 #129
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_108923404
oh. of een soort van inschuifladekastje??
  vrijdag 9 maart 2012 @ 22:19:11 #130
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_108923418
Ik vind de Rakke kast nog steeds een vd mooiste kasten voor kinderspul. Al is zo'n oude kast natuurlijk :9~



Ik heb zelf deze staan, om het speelgoed van ons mupke in op te bergen tzt als de box uit onze woonkamer is (wat nog heul lang gaat duren)

pi_108923419
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 22:17 schreef wickie het volgende:

[..]

Ik heb nu kartonnen dozen zonder deksel erin staan, maar dat werkt voor geen meter.
:o Kan me voorstellen dat je dan zsm een leuke kast wilt!
Ik schrik trouwens van de prijzen die ze op mp durven te vragen voor kasten!

Juud, dat is wel een erg fijne kast van de binnenkant,erg praktisch qua ruimte! maar ik ben meer van de oude kasten O+
Geloof alleen dat ik het mezelf lastig maak..
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 9 maart 2012 @ 22:21:33 #132
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_108923527
Op MP moet je erg kijken in welke regio je zoekt en als je echt iets wil hebben gewoon mailen, bod neerleggen en zeggen dat je het binnen een paar dagen kan komen ophalen. Dan happen ze vaak wel. :)
pi_108923596
Rakke! O+ O+
die had mn zusje. Of heeft. Dat is echt zó'n fijne kast O+ O+
:)
  vrijdag 9 maart 2012 @ 22:23:48 #134
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_108923632
oh Juud, die Rakke kast kan ik me voorstellen dat ie enorm praktisch is maar mijn smaak is het echt niet. Wellicht als de deuren in hoogglans wit te bestellen zijn.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 22:25:46 #135
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_108923740
Mijn moeder heeft hem ook, die Rakke, als extra kast in haar keuken. :+
Voorlopig hoeven wij nog niet na te denken over andere kasten, Lientje haar kamer is nu helemaal naar ons zin.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 22:26:50 #136
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_108923787
Ow en die deurtjes kan je natuurlijk heel makkelijk zelf een andere ''look'' geven. :)
pi_108923892
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 22:23 schreef mignonne het volgende:
Rakke! O+ O+
die had mn zusje. Of heeft. Dat is echt zó'n fijne kast O+ O+
Ik heb 'm ook maar je moet hem geen twee keer verhuizen :{
pi_108923895
ze hebben hem toch ook met andere deurtjes? of niet? geen idee eigk.

Ik vind hem ook niet mooi. Maar hij si wel héél practisch.
Trouwens die nieuwe serie van ikea heeft vast wel een soortgelijke kast die dan wel in hoogglans is. Hoe heet die serie nou stuvar?
:)
  vrijdag 9 maart 2012 @ 22:32:52 #139
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
  vrijdag 9 maart 2012 @ 22:34:36 #140
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_108924117
juud, de kast, het printje of de prijs??
pi_108924121
quote:
Oeh het behang, of wat ist, schildering? Zou ik eraf slopen.
Maar verder is de inhoud en de vorm echt :9~ O+ alleen veel te groot voor Wolfs mini kamertje
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 9 maart 2012 @ 22:35:21 #142
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_108924143
Het valt me al een tijdje op dat mensen een bedje/kast kopen voor 35 euro, er een lik verf overheen gooien, het dan Brocant noemen en er 245 euro voor vragen. 8)7
  vrijdag 9 maart 2012 @ 22:36:17 #143
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_108924182
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 22:34 schreef becky27 het volgende:
juud, de kast, het printje of de prijs??
Het printje is echt :X
De kast zelf is O+
De prijs is 8)7
  † In Memoriam † vrijdag 9 maart 2012 @ 22:47:27 #144
7074 moussy
kuttekop
pi_108924597
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 22:35 schreef Juud79 het volgende:
Het valt me al een tijdje op dat mensen een bedje/kast kopen voor 35 euro, er een lik verf overheen gooien, het dan Brocant noemen en er 245 euro voor vragen. 8)7
en meestal schilderen ze de binnenkant niet eens mee.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_108924765
Ja de zee van ruimte van binnen zou hier compleet gevuld worden met die kast :') O+ maar die prijs :X

Ik ga maar eens een nieuwe hobby oppakken denk ik :+
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_108925004
Ik kan mijn kast ook verkopen voor 100++++ en gekocht voor 5 tientjes, beetje handigheid en je hebt dikke winst
pi_108931933
Wij hebben in Ivans kamer de Stuva-kast en die is praktisch omdat er lades onderin zitten (kunnen ze zelf kleding uit pakken) en er een hanggedeelte bovenin zit dat best veel ruimte biedt maar niet te veel. Ik merk wel dat ik die ondiepe lades minder fijn vind omdat je er minder grote stapels in kunt doen. En ik zou best een lade of 2 extra kunnen gebruiken. Zoiets lijkt me tamelijk ideaal:



En dan in het open gedeelte tussen de 2 hogere kasten nog 2 lades. Dan heb je meteen een kast waar een kind zelf ook goed bijkan.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_108932041
Zelfde als bij die Rakke kast, vast lekker veel ruimte maar ik vind die buitenkant echt heel lelijk
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_108932054
Als ik er eentje zou kiezen bij de Ikea dan zou het deze zijn

“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_108932397
Nog even over ballet, bij die spitzen en het schilderij blijft het hoor! En als Elise wilt voetballen, mag ze van me :)
Maar ik snap jullie meningen wel! Deel hem alleen niet ;) En ik verander elke week van mening over Elise's kamertje, kan goed dat ie morgen weer groen wordt met ufo's op de muren :P

Ik heb sloophouten luikjes voor aan de wanden, heb veel grijze ruwe accesoires, dus het gaat echt veel minder zoet worden dan op de foto. Het ging mij vooral om de muren en het bed(-materiaal)!

Ik heb zelf een pax kastenwand, erg fijn! Als E's kamer groter was had zij er ook een gekregen, dat is toch zo makkelijk!
pi_108932824
Dit vind ik ook zo'n voorbeeld:

Foute commode van de jaren 80/90, stickertje erop en voila, brocante! Die kast is heul nie brocante!!
http://link.marktplaats.nl/539136931
pi_108932837
haha ik deel die mening ook niet, manman wat een gezever om een plaatje. Kan je kind straks geen plaatje van een clown meer op zijn kamer hangen. Een leven van een clown gaat immers ook niet over rozen :'(
pi_108932894
Om het nog maar niet te hebben over al die dieren in de dierentuin, die hun echte oorsprong niet kennen.
Zo leuk is dat ook niet. :'(
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_108933020
:'( o hou op
pi_108933049
Kd, oeke _O-
En trouwens clowns zijn eng! Dus das zielig om in een kinderkamer te hangen :P
pi_108933600
Volgens mij was het voornaamste punt van Groofsken dat de associatie die voor een ander doorgaans een reden is om het wel op te hangen, namelijk 'lieflijk', bij haar anders is (hard werken, afzien) en dus een reden is om het niet op te hangen. Heel begrijpelijk, toch.

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_108933707
ze schrijft toch ook dat ze geen voetbaltenue op zou hangen of weet ik veel wat zodat het een kind niet in een richting 'duwt'

Dus ook maar geen clown ophangen *grijns*
pi_108933727

gezallig!
pi_108933739
Ik ga even wat filosofische lectuur in de kamers van de kinders leggen. *duw* *duw*

Ook wel leuk voor aan de muur:

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_108933802
Of Justin Bieber.
Kan Ivan op zijn 14e alvast een leuk optrekje voor jullie regelen..
pi_108933934
En dan met houten letters eronder: "GOD IS DOOD".
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_108934288
:D
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_108934447
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 11:13 schreef Claudia_x het volgende:
En dan met houten letters eronder: "GOD IS DOOD".
_O-
pi_108936658
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 11:13 schreef Claudia_x het volgende:
En dan met houten letters eronder: "GOD IS DOOD".
Gheh ja dat is dan wel een perfecte combo.
maar dan wel als naam voor jullie nieuwe villa, dus op het enorme smeedijzeren hek.
  zaterdag 10 maart 2012 @ 13:46:07 #165
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_108937730
nette stapeltjes *check* :D

Krijg van dit topic zoveel zin al Oona's kamer al onder handen te nemen!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_108939078
:D

:Y)

[ Bericht 22% gewijzigd door groofskendezoveelste op 10-03-2012 15:00:36 ]
pi_108940133
Hapte je? :+
pi_108940297
Mwah. :D
pi_108941449
En over duwen. Al zou Elise bij ballet willen.. Het kan niet eens, want het is hier in het dorp niet eens!
pi_108941561
!!!
Dat is pas gemeen, je kind in een richting drukken die niet eens mogelijk is.
:P
pi_108941925
Wat een moeder he..
pi_108942035
Dat is net als een dood paard in de wei leggen en zeggen dat ze op paardrijden mag
pi_108942059
Lol.. Ik kan dr altijd nog zelf balletles geven..
pi_108942212
Of op volteren! Op het dode paard O+


[ Bericht 36% gewijzigd door Kleurdoos op 10-03-2012 16:55:50 ]
  zaterdag 10 maart 2012 @ 17:14:45 #175
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_108943262
Iemand nog leuke ideetjes voor een lege muur straks??
Kasten'wand' & bed = ene helft van haar kamertje straks.... Speelruimte + lege muur aan de andere... Hoe zorg ik voor een rustige maar wel warm en gezellige wand?
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_108943538
Een muurschildering natuurlijk O-)
Of een paar mooie bij elkaar passende prentjes?
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  zaterdag 10 maart 2012 @ 17:25:16 #177
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_108943573
:D Bied je jezelf aan?? O-)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_108943657
Ga je r aan je muur hangen? :o

Anyhow, van die met verschillende behangbeplakte kistjes zijn ook leuk!
pi_108943716
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 17:28 schreef Kleurdoos het volgende:
Ga je r aan je muur hangen? :o

Daar krijg je geen rustige gezellige muur van hoor :o

@Reilain, natuurlijk bied ik mezelf aan, schaamteloze zelfpromotie heet dat O-)
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  zaterdag 10 maart 2012 @ 17:32:19 #180
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_108943753
;) Wel handig zo'n muur.... in slaap zingen, bezig houden bij te vroeg wakker

Enne... *Check* Gaan we onthouden Innepin :Dk

Die kistjes is ook leuk idd KD... Beetje platte dan ivm ruimte.. maar das wel leuk!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_108955248
prentjes zou k denk ik eerder doen want die wissel je wat sneller af als je er op uitgekeken bent of als je de ruimte weer wilt veranderen enzo.
Anders zo'n plankje met wat boekjes erop?
:)
  zaterdag 10 maart 2012 @ 23:57:20 #182
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_108955914
Die plankjes vind ik idd geweldig (en erg handig gezien mijn boekenverslaving)
Ik ben alleen bang dat ze een beetje 'in de ruimte zweven' ivm de grote kale muur zeg maar...
Ben dus een beetje op zoek hoe ik het gezellig maak maar wel 1 geheel .. niet allemaal losse onderdeeltjes zeg maar
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_108961032
je kan over de gehele lengte aansluitend die plankjes doen, of een ander smal plankje. Daar boekjes, knuffies, kaartjes, schilderijtjes, fotolijstjes etc op.. Ergens een grotere lijst tussen zetten.. (nep) plantje..
Als je de plankjes in de kleur van de muur maakt breekt het niet teveel en toch is die muur 'gebruikt'.
pi_108962339
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 23:57 schreef Reilain het volgende:
Die plankjes vind ik idd geweldig (en erg handig gezien mijn boekenverslaving)
Ik ben alleen bang dat ze een beetje 'in de ruimte zweven' ivm de grote kale muur zeg maar...
Ben dus een beetje op zoek hoe ik het gezellig maak maar wel 1 geheel .. niet allemaal losse onderdeeltjes zeg maar
Ik heb op zo'n kale muur twee even grote vlakken vlakken gemaakt in de kleuren van zijn kamer, een vlak op ooghoogte met schilderijtjes erin, een vlak op kinderhoogte is een magneetvlak geworden, heb er lettermagneetjes opgehangen en dat is een enorm groot succes. Ik wilde er eigenlijk nog een vlak met schoolbordverf bij, maar toen toch besloten er een kastje te plaatsen. Maar het idee dat het een muur werd waaraan je dingen kan doen (woorden maken met de letters, schrijven en tekenen op het schoolbord) sprak me wel aan. :)
pi_109467710
Het eerste stukje van ons kamertje is nu af. Ik ben er zo enorm blij mee!

O+


En het houten dingetje wat aan het kapstokje hangt is een cadeautje van een kunstenaar die voor ons ook een 3D schilderij heeft gemaakt voor in de woonkamer. Foto's van het dingetje onder de spoiler :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_109468035
Leuk zo marjolijntje!
Vind t behang ook echt superleuk O+
  zaterdag 24 maart 2012 @ 18:58:27 #187
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109468116
Leuk Marjolijntje, vooral dat behangetje O+
pi_109468413
Leuk geworden Marjolijntje! ^O^
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  zondag 25 maart 2012 @ 00:25:20 #189
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_109479179
Wat een enge tak :o :@ Vind je kamertje verder wel heel leuk :Y
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_109482876
Ik vind die tak ook creepy, sorry :@ Maar het kamertje is wel erg leuk! <3
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_109482925
't Is net of er bloed van zijn kin druipt na het verslinden van een kindje. Maar de sfeer van het kámertje vind ik verder super!
pi_109482952
En ik wilde het niet zeggen van de tak ! Leuk topic blijft dit!
  zondag 25 maart 2012 @ 09:39:14 #193
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_109482991
Super behang! Ik wilde het niet zeggen van die tak maar had er ook gelijk zo'n blair witch/voodoo gevoel bij. Maar zolang jullie er blij mee zijn :)
pi_109483019
Oh ik vind hem helemaal niet eng! In het echt lijkt het ook absoluut niet op bloed hoor :) Meer op tattoo's ofzo, tis zwart en niet rood :) Maar snap waar het vandaan komt hoor! Verder heeft het gezichtje een hele vriendelijke uitstraling. Maar het is moeilijk zoiets goed op foto vast te leggen,

Bedankt voor alle leuke reacties!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_109520555
Ik heb zin om met muppets nieuwe kamer aan de gang te gaan :7 (maar die moet eerst leeg }:| tijd om daar maar eens iets aan te gaan doen, denk ik!)

De baby krijgt 1 op 1 muppets oude kamer over, alleen nog even letters uit hout zagen voor op de muur :)
pi_109520697
Mijn schoonvader heeft een antiek peuterbedje witgeschilderd voor Isabeau. Volgende week krijgt ze het. Zo mooi! O+

Dan nog een kledingkast en ladenkast witschilderen en dan is haar kamertje klaar voor een metamorfose. Zin in!
pi_109565807
Leuk Marjoleintje! O+

Wij hebben geen kamertje voor onze kleine meis. En ook niet voor onze grote jomme trouwens, we hebben 1 woonruimte.
Maar natuurlijk wel een hoekje gemaakt voor het meisje:

Close-up van het kistje:
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_109566469
schattig oeks O+
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 27 maart 2012 @ 14:26:07 #199
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_109566865
Oeke, ik vind dat lakentje echt bij uitstek het mooiste dat ik ooit heb gezien. Al voordat ik ooit zwanger was zag ik dat voorbij komen en vond ik het prachtig en ik vind het nog steeds beeldig.
pi_109567736
Oeke, ik vind het ontzettend mooi! O+ De liefde straalt ervan af, ofzo, dat kistje <3
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_109567873
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 14:26 schreef Juud79 het volgende:
Oeke, ik vind dat lakentje echt bij uitstek het mooiste dat ik ooit heb gezien. Al voordat ik ooit zwanger was zag ik dat voorbij komen en vond ik het prachtig en ik vind het nog steeds beeldig.
Ik kan het niet beter zeggen!
pi_109571319
Oeke, wat een prachtig hoekje! O+
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_109572271
O+ oh Oeke wat mooi!
  dinsdag 27 maart 2012 @ 17:33:45 #204
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_109574034
Wat mooi Oeke! O+
  dinsdag 27 maart 2012 @ 17:47:13 #205
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_109574437
agree. O+ O+ O+
in de haak.
pi_109590969
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 14:26 schreef Juud79 het volgende:
Oeke, ik vind dat lakentje echt bij uitstek het mooiste dat ik ooit heb gezien. Al voordat ik ooit zwanger was zag ik dat voorbij komen en vond ik het prachtig en ik vind het nog steeds beeldig.
Dat lakentje heeft mijn schoonmoeder geborduurd voor haar eerste kleinkind. Zo'n 22 jaar geleden. En ik kreeg dus een doos vol lakentjes en dingetjes en daar zat dit pareltje in. Ik was er meteen verliefd op! O+

Dank voor de complimentjes. Al is het klein, ik vond het toch fijn er zo mee bezig te zijn.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  dinsdag 27 maart 2012 @ 23:34:00 #207
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_109592068
oh, wat knap zeg Oeke. heel waardevol, dat lakentje! het was me ook al opgevallen op die ene foto van Lizzie; echt prachtig!
in de haak.
pi_109614893
Oeks, Lizzie's hoekje is prachtig O+ O+
:)
  woensdag 28 maart 2012 @ 17:38:54 #209
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_109615322
Oek, heb je ook een foto van Ko's plekje?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_109620335
quote:
17s.gif Op woensdag 28 maart 2012 17:38 schreef Vlindur het volgende:
Oek, heb je ook een foto van Ko's plekje?
Daar ben ik ook wel erg nieuwsgierig naar!

En wat een lief plekje voor Lizzie O+ Dat vakjesopberghangding is ook leuk en erg handig lijkt me!
Dat ga ik onthouden
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_109911170
Dat ophangding heb ik genaaid voor aan Ko's commode, nu hebben we een andere commode en daar paste het niet meer naast. Dus heb ik het iets ingekort en aan het kapstokje gehangen.
Boven de sokken en beenwarmers van Ko. Onder de sokken en mutsen van Lizzie.

Van Ko's plekje heb ik geen nieuwe foto's. Er is niet veel veranderd, behalve dat hij de vogeltjes heeft gemolsteerd. Dus daar hangt alleen de bovenste tak nog van. Hij slaapt nog in het ledikant, met wat spijlen eruit zodat hij eruit kan komen.
Ik ben wel aan denken over wat kleine veranderingen. Maar grote dingen kan ik sowieso nog niet doen daar.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  vrijdag 6 april 2012 @ 12:19:50 #212
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_109977318
Oeke; Ik bedoelde hoe het nu is, een totaalplaatje zegmaar :)

Ikea heeft een nieuwe lijn. "Vandring" Ik vind hem leuk!


Kapstokje


Kleedje


slaapzakje O+




Gordijnen


Vloerkleed O+ O+

Ik kan alles wel neerzetten, dekbedovertrekjes, één persoons overtrekken, knuffels.. álles is geweldig! O+

Zelfs boekjes!


[ Bericht 3% gewijzigd door Vlinder op 06-04-2012 12:25:12 ]
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_109987949
Ohh, binnenkort weer naar Ikea! O+
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_109988294
Dat kapstokje,paddestoel-slaapzak,boekje en vloerkleed O+ O+ O+ moet... hebben!
ooohw ik zie al helemaal een nieuwe babykamer voor me
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_109988367
Oeh en deze moet Wolf!


Die prijzen zijn ook echt O+ *O*

oh en deze zou ik ook wel willen voor hem
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 6 april 2012 @ 16:52:26 #216
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_109988397
Ja tof hè! Dit moest gewoon hier :D
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 6 april 2012 @ 16:53:03 #217
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_109988423
Wij gaan er morgen heen! *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_109988462
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 16:52 schreef Vlindur het volgende:
Ja tof hè! Dit moest gewoon hier :D
Bedankt voor de tip!! Ik word er echt blij van :D
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_109988496
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 16:53 schreef Vlindur het volgende:
Wij gaan er morgen heen! *O*
Oh ik willook!
ik gooi het es in de groep hier
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_109988541
Ohh wat super mooi die nieuwe serie van Ikea O+
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_109988565
Nou ga k nog harder mn best doen om een baby te knutselen :P
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_109988900
Ik vind er niks aan :D Alleen het kapstokje gáát :D
  vrijdag 6 april 2012 @ 17:11:06 #223
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_109989030
Succes PJ! ^O^ O+

Sorbo, waar word jij dan blij van? :)
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_109989141
van t nieuwe bedje van Isabeau, maar daar heb ik nog geen foto van. :) En van Wat meer sprekende kleuren.
  vrijdag 6 april 2012 @ 17:18:09 #225
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_109989242
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 17:14 schreef Sorbootje het volgende:
van t nieuwe bedje van Isabeau, maar daar heb ik nog geen foto van. :) En van Wat meer sprekende kleuren.
Slaapt ze er al in? een presoons persoons of peuterbed?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_109991678
Het is een antiek bedje. Formaat peuterbed. Mijn schoonvader heeft t witgeschilderd, maar hij was over 1stukje nog niet tevreden. Hopelijk is hij maandag klaar.
  vrijdag 6 april 2012 @ 18:42:48 #227
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_109992164
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 april 2012 12:19 schreef Vlindur het volgende:
Oeke; Ik bedoelde hoe het nu is, een totaalplaatje zegmaar :)

Ikea heeft een nieuwe lijn. "Vandring" Ik vind hem leuk!

[ afbeelding ]
Kapstokje

[ afbeelding ]
Kleedje

[ afbeelding ]
slaapzakje O+

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Gordijnen

[ afbeelding ]
Vloerkleed O+ O+

Ik kan alles wel neerzetten, dekbedovertrekjes, één persoons overtrekken, knuffels.. álles is geweldig! O+

Zelfs boekjes!
[ afbeelding ]
Tofheidddd :o Ik wil ook alles hebben! :o :D O+ :@
I never look back, darling. It distracts from the now.
  vrijdag 6 april 2012 @ 20:04:44 #228
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_109995577
Ik vind het vloerkleed ook briljant...
Hier ligt nog een boxkleed op de grond voor het spelen... wellicht een mooie vervanging!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
  vrijdag 6 april 2012 @ 20:06:27 #229
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_109995675
Ik vind 't meeste ook niet mooi maar dat vloerkleed is wel heel erg O+ .
A grand adventure has begun.
pi_110253918
Vandaag deze 4 op canvas doekjes besteld O+



Ben zo benieuwd hoe ze worden!
pi_110254675
Wat leuk zijn die zeg!
  vrijdag 13 april 2012 @ 08:09:21 #232
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_110263912
Oh, binnenkort naar Ikea dus. En ik heb nog een Ikea cadeaubon *O*
  vrijdag 13 april 2012 @ 08:44:15 #233
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_110264409
Leuk die nieuwe Ikea-lijn! Zijn we er net geweest... haha.

Covie wat een ontzettend lieve schilderijtjes!! Waar heb je die vandaan?
pi_110266247
Covie
Wat leuk!
pi_110269278
fee ik heb ze van internet geplukt. Is van tooshtoosh ofzo.
Op die site staan meer leuke plaatjes.

ik heb ze alleen misschien niet helemaal netjes via de officiele weg gekocht :@
pi_110269367
haha zo heb ik ook wel eens leuke plaatjes opgeslagen met het idee om ze nog eens op een shirt of canvas te laten drukken. Is toch een klein beetje dom dat ze niet een watermerkje ofzo over dat plaatje doen?
  vrijdag 13 april 2012 @ 22:51:48 #237
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_110298619
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 april 2012 12:19 schreef Vlindur het volgende:
Oeke; Ik bedoelde hoe het nu is, een totaalplaatje zegmaar :)

Ikea heeft een nieuwe lijn. "Vandring" Ik vind hem leuk!

[ afbeelding ]
Kapstokje

[ afbeelding ]
Kleedje

[ afbeelding ]
slaapzakje O+

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Gordijnen

[ afbeelding ]
Vloerkleed O+ O+

Ik kan alles wel neerzetten, dekbedovertrekjes, één persoons overtrekken, knuffels.. álles is geweldig! O+

Zelfs boekjes!
[ afbeelding ]
wat leuk zeker nu het thema bos bij Roy zijn nieuwe kamer een grote rol krijgt ;)
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_110356522
Trololol

t blikje had ik al ;) )
pi_110371672
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 17:05 schreef Kleurdoos het volgende:
Trololol
[ afbeelding ]
t blikje had ik al ;) )
:7
  zondag 15 april 2012 @ 23:18:43 #240
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_110377231
Leuk zo kleurdoos!

Mocht het er echt van komen, dan wil ik voor mijn oudste een vogeltjeskamer O+

Met dit behang op een van de korte muren


En met deze muurstickers voor op de andere muur


Nu wil ik er alleen graag een neutrale rijstpapieren bollamp bij. Maar die kan ik online niet echt vinden. Iemand een idee?
  maandag 16 april 2012 @ 13:05:24 #243
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_110391929
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_110391993
Zijn er dames met muurstickers op de babykamer?

Ik vind ze dus heel erg gaaf! Vooral die bomen met uiltjes erin.
Maar nu vraag ik me af of dat wel goed blijft zitten op de muur. Dat is namelijk geen (totaal) vlakke ondergrond. Toch wat kriezeltjes van het verven zeg maar. En aangezien ze vrij duur zijn..
Als iemand nog leuke links weet van goed plakkende muurstickers, graag!
  maandag 16 april 2012 @ 13:12:05 #245
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_110392186
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 13:07 schreef Kwisted het volgende:
Zijn er dames met muurstickers op de babykamer?

Ik vind ze dus heel erg gaaf! Vooral die bomen met uiltjes erin.
Maar nu vraag ik me af of dat wel goed blijft zitten op de muur. Dat is namelijk geen (totaal) vlakke ondergrond. Toch wat kriezeltjes van het verven zeg maar. En aangezien ze vrij duur zijn..
Als iemand nog leuke links weet van goed plakkende muurstickers, graag!
Nou www.vilja.nl verkoopt wel goedkope muurstickers... En is in Nederland. En anders op etsy zoeken met het woord decal?
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  maandag 16 april 2012 @ 13:43:51 #246
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_110393670
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 13:07 schreef Kwisted het volgende:
Zijn er dames met muurstickers op de babykamer?

Ik vind ze dus heel erg gaaf! Vooral die bomen met uiltjes erin.
Maar nu vraag ik me af of dat wel goed blijft zitten op de muur. Dat is namelijk geen (totaal) vlakke ondergrond. Toch wat kriezeltjes van het verven zeg maar. En aangezien ze vrij duur zijn..
Als iemand nog leuke links weet van goed plakkende muurstickers, graag!
http://www.kekamsterdam.nl/muurstickers_bomen_natuur/ O+

Mijn zusje heeft dees:
  maandag 16 april 2012 @ 13:44:21 #247
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_110393688
Ow, die zijn best duur zie ik...
pi_110393954
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 13:07 schreef Kwisted het volgende:
Zijn er dames met muurstickers op de babykamer?

Ik vind ze dus heel erg gaaf! Vooral die bomen met uiltjes erin.
Maar nu vraag ik me af of dat wel goed blijft zitten op de muur. Dat is namelijk geen (totaal) vlakke ondergrond. Toch wat kriezeltjes van het verven zeg maar. En aangezien ze vrij duur zijn..
Als iemand nog leuke links weet van goed plakkende muurstickers, graag!
Wij hebben deze, maar dan wel in totaal andere kleuren. Deze kun je zelf kiezen. Je kunt de verschillende delen van de boom ook zelf plakken zodat je het nog een eigen draai kunt geven:
http://www.kleinidee.nl/a(...)m-breed-x-190cm-hoog

Foto'tje:
  maandag 16 april 2012 @ 21:22:06 #249
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_110414886
Bedankt voor de bollamp-tips *O* Ik ga morgen even naar Xenos denk ik!

Ik zie nu dat ze ze ook met broderie hebben O+

pi_110415385
Kwisted, de muurstickers op Mia's kamer plakken echt supergoed en die ondergrond is ook niet heel erg glad.



Naar volle tevredenheid gekocht bij www.101woonstickers.nl
pi_110415439




Ons kamertje voor de jongens!
  maandag 16 april 2012 @ 21:32:25 #252
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_110415622
Mooi Bijtje! O+
pi_110427283
O+
mooi gedaan!
  dinsdag 17 april 2012 @ 08:40:25 #254
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_110427373
Bijtje wat een prachtig rustig kamertje heb je gemaakt zeg O+
pi_110427821
Mooie kamer bijtje. Wat heb je in de foto frames zitten? Heb je die gekocht of iets zelf gemaakts geframed?
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_110432551
Bijtje, mooi lief kamertje :Y O+
En de J&J prenten zijn tof!
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_110433118
Bijtje wat mooi! Het is een heel rustig / sereen kamertje geworden, maar toch niet saai. Heel goed gelukt O+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110433444
Dank je wel allemaal! O+

Tinuviel in de lijstjes zitten prenten van Jip en Janneke, deze kun je o.a. kopen op de officiële site van Fiep Westendorp.

Ik moet zeggen dat nu het af is ik het ook wel heel neutraal vind, maar het heeft heel leuk uitgepakt en ben er super blij mee! :)
  dinsdag 17 april 2012 @ 12:48:32 #259
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_110435195
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 12:03 schreef bijtje84 het volgende:
Dank je wel allemaal! O+

Tinuviel in de lijstjes zitten prenten van Jip en Janneke, deze kun je o.a. kopen op de officiële site van Fiep Westendorp.

Ik moet zeggen dat nu het af is ik het ook wel heel neutraal vind, maar het heeft heel leuk uitgepakt en ben er super blij mee! :)
Ik vind het juist supergaaf dat neutrale, echt een tof kamertje joh! :D O+
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_110435485
Heel leuk kamertje Bijtje!!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_110435552
Mooi bijtje! En wat schattig zo die bedjes naast elkaar O+
pi_110439178
Zo krijg je bijna zin in een tweeling
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 april 2012 12:57 schreef mrien het volgende:
Mooi bijtje! En wat schattig zo die bedjes naast elkaar O+
Zo krijg je bijna zin in een tweeling :P
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_110439572
Nou zal ik je vertellen dat het mij telkens nog vertederd, als ik die twee bedjes zo zie staan, of de maxicosi's bijvoorbeeld. Of als ik twee pakjes krijg van iemand, dan nog telkens denk ik tjee hoe kan het he, twee! O+
  dinsdag 17 april 2012 @ 14:37:18 #264
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_110439886
Wat mooi bijtje! Schattig kamertje.
Heb je nog een close-up van de inhoud van de lijsten?
pi_110439974
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 14:29 schreef bijtje84 het volgende:
Nou zal ik je vertellen dat het mij telkens nog vertederd, als ik die twee bedjes zo zie staan, of de maxicosi's bijvoorbeeld. Of als ik twee pakjes krijg van iemand, dan nog telkens denk ik tjee hoe kan het he, twee! O+
O+ oh!
  dinsdag 17 april 2012 @ 14:54:26 #266
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_110440607
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 14:29 schreef bijtje84 het volgende:
Nou zal ik je vertellen dat het mij telkens nog vertederd, als ik die twee bedjes zo zie staan, of de maxicosi's bijvoorbeeld. Of als ik twee pakjes krijg van iemand, dan nog telkens denk ik tjee hoe kan het he, twee! O+
Pfoe, idd bijzonder he O+
I never look back, darling. It distracts from the now.
  dinsdag 17 april 2012 @ 15:20:16 #267
335033 kuifmees
Vogeltjes overal
pi_110441595
Mooie kamertjes komen er voorbij. Heel mooi dat wit. En dan die Jip en Janneke prentjes, leuk hoor.

Kwisted, dit is het kamertje van mijn dochter. De uiltjes en blaadjes zijn van stof. Vorig jaar gevonden op vertbaudet.fr of vertbaudet.de. Al weet ik niet of deze nog verkrijgbaar is, er is weer een nieuwe collectie geloof ik.



en
  dinsdag 17 april 2012 @ 15:21:38 #268
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_110441653
Kuifmees O+ O+ Té cute die boom!!
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_110447657
Oooh en dat slaapzakje!!! O+

Juud ik zal een closeup maken van de lijstjes en prentjes. Ik denk morgen.
pi_110449963
Leuk geworden,bijtje! Vind dat neutrale ook wel heel leuk hoor!
Hier is de kamer van Floris ook redelijk neutraal.
Kleur.komt bij ons van zn dieren op de muur (stickers). Bij de baby gaat dat ook weer zo zijn, hoewel k meer.kleur daar verwacht (roze :P)
Die jip en janneke prentjes zijn schattig O+

Kuifmees.leuk die.boom!
pi_110450310
Oooooh Bijtje die twee bedjes zo naast elkaar O+
man ik rammel dr de tweelingtent van uit :D O+ O+ lief kamertje zo, leuk met die jip&janneke dingetjes

Kuifmees die boom is ontzettend leuk en ik ben verliefd op je slaapzakje!
:)
pi_110451032
Die boom is gaaf Kuifmees!

Ik weet nog niet goed wat ik hier met de grote lege muur aan moet. Er moet nog iets aan/op, maar wat..
Ach, eerst het bedje erin, dan kijken hoe de ruimte overblijft en wat we er dan mee willen.
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_110451181
Wat een lieve kamertjes komen er voorbij O+
Vooral die van bijtje vind ik erg speciaal...
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_110451779
Wat een gave bomen en muurstickers komen er voorbij zeg!

Hier de nieuwe kamer van Lisa na onze verhuizing. De stijl is nog een beetje gelijk aan de stijl die we in ons oude huis hadden, maar ik vond het erg leuk en ook zonde om na 1,5 jaar gebruiken al andere spullen te gaan kopen. We zijn in ieder geval erg blij met het resultaat.







pi_110451852
Wat een onwijs leuk kamertje O+
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_110452737
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 21:29 schreef bijtje84 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ons kamertje voor de jongens!
Wat schattig! O+ Heel erg leuk ook die ladekast als commode!

Nikki, leuk kamertje! Hele mooie meubels en dat behang is echt super O+
  dinsdag 17 april 2012 @ 20:14:45 #277
335033 kuifmees
Vogeltjes overal
pi_110455289
Geweldig Nikki. Wat een leuke accessoires heb je ook gevonden, de lampen en die vogelhuisjes....leuk!
pi_110471590
Nikki, ook al zo'n mooi kamertje O+. Met de losse onderdelen zou ik niet direct denken dat het bij elkaar past, maar zo bij elkaar is het superleuk!

Hier een sfeerimpressie van ons kamertje: behangstaaltje (komt achter de commode, waarschijnlijk niet de hele muur) bijpassende verf en het laminaat dat we al in huis hebben :)

Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110471681
Geweldig bijtje O+

Kuifmees, ook prachtig.

Mooie kleurencombi Phaidra!

Nikki, mooi! Enne, waar heb je de gordijnen vandaan? Zoiets zoek ik eigenlijk precies! En als ik dan toch bezig ben, waar de drie hartschilderijtjes?
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_110473415
Klumsy :*

L0t ja die ladekast is net zo hoog als een commode doorgaans is, even diep ook, maar wel fijn een stukje breder. Ideaal dus!

Phaidra dat ziet er al veelbelovend uit! Leuke combi zo.

Nikki leuk!!
pi_110473438
Kuifmees weet je toevallig of het slaapzakje ook nog ergens anders te krijgen is? Of alleen op de sites die je al noemde?
pi_110504480
Bijtje, wat een lief kamertje! Die twee bedjes! O+ O+

Leuk Kuifmees, je boom en het kamertje. O+

Mooie meubeltjes Nikki! Die houten rand vind ik erg mooi warm. O+

Wat een lief behangetje Phaidra! Daar houd ik erg van, ik ben benieuwd hoe het eindresultaat zal zijn.

Poppejans en Vlindur vroegen hoe het nu is met Ko's plek enzo.
Dus even wat foto's gemaakt van de situatie nu.
Ik zou nog iets nieuws bij Ko willen hangen, de vogeltjes die er hingen heeft hij eraf getrokken, dus die heb ik opgeborgen. Er hangt nu nog 1 tak.

naast Ko's bed hangt het gordijn dat het woon- en slaapgedeelte van elkaar scheidt. Hier is het dicht.

Lis haar lijstje en schilderijtje heb ik nog niet opgehangen.
Zo dan, haal ik alleen ons bed weg.

[ Bericht 6% gewijzigd door oeke op 18-04-2012 21:12:44 ]
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_110504744
Wat ontzettend knus, oeke. Echt fijn. Er straalt gewoon iets liefs uit.

Leuk stukje boven de commode ook :)
en dat vogelhuisje..leuk hoor.
pi_110504880
Oh, ik wilde het net weer weghalen Lily! Het voelt toch een beetje bloot.
Maar lief dat je dat zegt!
Ko ziet trouwens ineens dat vogelhuis, leuk vind ik dat.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_110504967
Ik vind het er ook uitzien als een heerlijk plekje, Oeke. En ik vind het inspirerend dat jullie met z'n allen in één ruimte slapen :)
pi_110505002
ik ook
pi_110505033
Ik vind het echt heel knus en gezellig Oeke
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_110505090
En baby Lizzie op het aankleedkussen, O+!!!
pi_110505102
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 21:11 schreef oeke het volgende:
Oh, ik wilde het net weer weghalen Lily! Het voelt toch een beetje bloot.
Maar lief dat je dat zegt!
Ko ziet trouwens ineens dat vogelhuis, leuk vind ik dat.
Het oogt heel warm en liefdevol O+
pi_110505285
Het is ook heel fijn.
En omdat Ko zijn bed daar achter de commode staat en achter de schoorsteen, heeft hij toch een eigen plek. Alhoewel hij er tegenwoordig alleen wakker wordt, hij wil namelijk in slaap vallen in ons bed.
Maar dan ligt hij 's ochtends vaak lekker te luisteren hoe wij wakker worden en kletsen en doen. En een beetje te dromen in zijn bedje. O+

Het wordt alleen een beetje moeilijk als Ko niet meer in zijn ledikant past. :')
Een reuze verbouwing of verhuizing staat ons dan te wachten....
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_110505966
Wat bijzonder dat je van zo weinig ruimte toch echt eigen plekjes kan creëren voor Ko en Lizzie O+. Dat bedoel ik dus alleen maar positief he ;).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110508579
Bedankt voor alle leuke reacties.

Oeke, wat een heerlijk gezellige plekjes hebben jullie voor Ko en Lizzie. Zo anders dan dat van mij maar ook zó ontzettend mooi, je voelt de liefde gewoon. O+

Clauwheee, ik heb de gordijnen 3 jaar geleden bij berg en berg gekocht. Of eigenlijk, mijn man heeft dat gedaan. Voor het raampje van 2 meter breed hebben die gordijnen 500 euro gekost. Mijn man had een beetje last van z'n hormoontjes tijdens mijn zwangerschap en als iets voor de baby was en hij vond 't mooi, dan kocht hij het gewoon, omgekeerde wereld dus. ;) hij heeft ook een lamp van 190 euro gekocht. :X Maargoed, ik was dus ook erggg blij dat de gordijnen mee konden verhuizen naar ons nieuwe huis.
De schilderijtjes heb ik van kusvanzus (webshop), maar volgens mij hebben ze die niet meer. Je kunt ze ook heel simpel zelf maken als je een beetje crea bent, die vogelhuisjes heb ik ook zelf gemaakt. Gewoon stofjes gekocht en knutselen maar.
  vrijdag 20 april 2012 @ 18:04:56 #293
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_110564092
Bijtje, mooi rustig jullie kamer. Zal druk zat worden met twee bengels er in!
Kuifmees, wat geweldig dat thema, hele mooie kleuren O+
Nikkie, kamer is weer prima goed gelukt. Die vogelhuisjes zijn echt leuk!

Oeke, mooie ruimte hebben jullie zo gemaakt. Zou Ko's grote bed niet net als jullie kunnen komen te staan? Met desgewenst nog een (dun) gordijn er tussen? Of (Als het past) Ko's bed rechts naast jullie bed met daar zo'n kamerwand oid? je kunt net als Claudia zo'n gave floorplanner maken. Er is vast wel een oplossing!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_110565302
Wat een knusse slaapplekken hebben jullie thuis,Oeke! Ziet er erg gezellig uit en vooral het gedeelte boven de commode vind ik gaaaaf O+

Oh wat een leuk behang Phaidra!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 20 april 2012 @ 20:22:41 #295
335033 kuifmees
Vogeltjes overal
pi_110569751
@Bijtje. Die slaapzakjes hadden ze alleen bij vertbaudet, ik heb even gekeken, ze zijn niet meer te krijgen. Sinds kort hebben ze weer allemaal nieuwe thema's (zitten wel weer leuke dingen tussen). Al moet ik wel zeggen dat ik het slaapzakje alleen als decoratie heb hangen, ik vind de mouwopening iets te wijd om echt te gebruiken.

Phaidra, leuk behang. Aan de klus! Ben benieuwd naar het resultaat.

Oeke, je kunt altijd nog een hoogslaper boven je eigen bed maken voor je oudste. Fijn spul hè, die olie van Weleda :Y
  zaterdag 21 april 2012 @ 17:24:12 #296
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_110600167
Ik ben op zoek naar een kinderbureautje voor de kamer van mijn bijna 5-jarige. Helaas vind ik alleen of een hele standaard (ikea) versie of een idioot duur exemplaar van een webshop (bijna 400 euro :o )

Het bureautje van vt wonen is ook erg leuk, heeft iemand daar ervaring mee?
  zaterdag 21 april 2012 @ 17:25:52 #297
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_110600248
Anders moet je even bij de woonstore of loods5 kijken die hebben de VTwonen collectie.
Ik zou zoiets groots wel in 't echt willen zien voor ik het koop. :P
pi_110601752
Wij hebben voor Lis een heel eenvoudig werkblad met poten gekocht bij IKEA en zelf geschilderd



en voor aan de muur deze bakjes voor potloden/stiften



Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zaterdag 21 april 2012 @ 18:12:29 #299
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_110601983
Dat is ook leuk snoopy! En dan zeker ook niet idioot duur :Y

Ik ben zelf erg weg van dit idee en wil zoiets wel namaken, maar dan met een wat meer basic bureau

pi_110602132
ah kijk, daar hangen die bakjes ook :) Ziet er leuk uit. Of dan nog extra met zo'n randje voor foto's en/of ingelijste tekeningen.
Een vriend van mij vertelde dat het helemaal niet zo duur is om een bureau op maat te laten maken. Misschien ook een idee?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zaterdag 21 april 2012 @ 18:28:55 #301
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_110602477
Meteen gekeken en de hele combi zou bij ikea nog minder dan 80 euro kosten :o :D Oke, daar hoef ik dan niet lang meer over na te denken! Ikea we komen er binnenkort aan!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')