SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn nu helemaal klaar:D en ngo 10 weken te gaan dus deadline ook gehaald.2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Juud79 op 08-03-2012 21:51:47 ]
Het lijkt me dat je onder zo'n bed ook veel bergruimte hebt!quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:10 schreef Reilain het volgende:
Jullie wel de mogelijkheid tot een kledingkast op een andere kamer? Hier helaas niet... dus er moet wel echt meer bergruimte..
haha, ik denk niet dat ik Noortje happy maar met een paar Noren en een paar spikes.... is nog gevaarlijk ookquote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:24 schreef Claudia_x het volgende:
Ik hang in Lena's kamer wel een bugel op.
hey een bugel is nog best beschaafd toch?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:19 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, maar ik heb een 'ik was geen elegant ballerinameisje maar een onbeholpen bugelmeisje'-complex.Ik vind het lief, zulke schoentjes aan de muur. En het is met liefde en aandacht uitgezocht.
Ik ookquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:19 schreef mignonne het volgende:
waarom krijg je er nare associaties bij?
ik ben benieuwd hoe t gaat worden Son!
Ja maar ik wou een dwarsfluit, net als Berdien.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:23 schreef mignonne het volgende:
[..]
hey een bugel is nog best beschaafd toch?
t had ook een sousafoon kunnen zijn
[ afbeelding ]
Ja, als mijn dochter straks op balletles zit en spitzen op wil hangen, mag ze dat natuurlijk heusquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:24 schreef Claudia_x het volgende:
Volgens mij groei je wat dat betreft vanzelf wel mee met je kind. Ivan blijkt dol op dieren te zijn en dus krijgt 'ie veel dieren in z'n kamer. Ik kan er niet omheen.
Hij is zo dol op dieren dat hij pas een slangetje op een politieauto van Duplo vastklikte en zei: "Miereneter!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |