Lijkt me een mooie taak voor de commerciële. Vroeger had je daar ook Zonnetje in Huis, SamSam, etc. allemaal in lijn.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 06:24 schreef zeebeschuit het volgende:
Komt er eigenlijk geen zaterdag comedy voor terug? Het is eigenlijk toch traditie met oppassen/kgb enzo?
Gelukkig komt Linda de Mol met allemaal leuke remakes (lees kopieën) van Amerikaanse series. Golden girls, Iedereen is gek op Jack en binnenkort ook Modern Familyquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:45 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Lijkt me een mooie taak voor de commerciële. Vroeger had je daar ook Zonnetje in Huis, SamSam, etc. allemaal in lijn.
Dokter Tinus was ook leuk op SBS, daar komt een deel 2 van dacht ik. Verborgen Gebreken hoop ik ook nog op een terugkeer.
Modern family ook?! Neeeeequote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:15 schreef Jivis het volgende:
[..]
Gelukkig komt Linda de Mol met allemaal leuke remakes (lees kopieën) van Amerikaanse series. Golden girls, Iedereen is gek op Jack en binnenkort ook Modern Family.
![]()
![]()
.
Nou wat een feest is al die rommel van lindaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:15 schreef Jivis het volgende:
[..]
Gelukkig komt Linda de Mol met allemaal leuke remakes (lees kopieën) van Amerikaanse series. Golden girls, Iedereen is gek op Jack en binnenkort ook Modern Family.
![]()
![]()
.
De titel slaat op de contactadvertentie waarmee Gerard en Maud elkaar ontmoet hebben.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:16 schreef W00fer het volgende:
Laatste aflevering gekeken, jammer van de soms harde sneden tussen de scènes.
Voor de oplettende kijker, het stukje met het jongentje aan het einde is denk ik ook de titel van de serie:
kinderen geen bezwaar aangezien het zoontje van Julia nu ook dat van Daan wordt.
Misschien kan Linda de Mol binnenkort ook een leuke remake van "Alf" maken, kan ze zelf de hoofdrol spelen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:15 schreef Jivis het volgende:
[..]
![]()
![]()
.
Dat weet ik, dat is in de eerste seizoenen misschien zo, maar in de latere seizoenen gaat er meer spelen aangezien er meer personages bij zijn gekomen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:12 schreef Walter81 het volgende:
[..]
De titel slaat op de contactadvertentie waarmee Gerard en Maud elkaar ontmoet hebben.
Of al die tijd al van Daan is geweest? We zullen het nooit weten, I guessquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:16 schreef W00fer het volgende:
Laatste aflevering gekeken, jammer van de soms harde sneden tussen de scènes.
Voor de oplettende kijker, het stukje met het jongentje aan het einde is denk ik ook de titel van de serie:
kinderen geen bezwaar aangezien het zoontje van Julia nu ook dat van Daan wordt.
Och misschien heeft hij met Inke ook wel tussen de lakens gelegenquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Of al die tijd al van Daan is geweest? We zullen het nooit weten, I guess
Ik heb Maud altijd (of vaak) regelrecht sarcastisch naar Gerard gevonden, alsof ze eigenlijk op hem neerkeek.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:35 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Grote oma, de moeder van Maud
Ik hoop dat Daan en Julia eindelijk wat krijgen.
En die Geer tochik vind t wel sneu voor Maud hoor,alhoewel zij nou niet bepaald erg aardig naar hem toe was seizoenenlang!
Inke vond ik nooit leuk,die Sinan ook niet.Slaat eigenlijk nergens op dat hij bij Geer en Maud is blijven wonen
Laten we voor het gemak maar aannemen dat Ivan van Daan is, anders wordt het zo ingewikkeldquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Of al die tijd al van Daan is geweest? We zullen het nooit weten, I guess
Ja, ach, dat soort details kon Haye niet aan denken hoor...quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:30 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Laten we voor het gemak maar aannemen dat Ivan van Daan is, anders wordt het zo ingewikkeld
Alleen wel lullig voor Tom, ineens heeft hij geen zoon meer...
ik weet niet eens wie de vader van het kind zou moeten zijn en hoe dat opeens zo gekomen is, dus zoveel indruk heeft die "Tom" niet gemaaktquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:30 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Laten we voor het gemak maar aannemen dat Ivan van Daan is, anders wordt het zo ingewikkeld
Alleen wel lullig voor Tom, ineens heeft hij geen zoon meer...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |