Veel plezier!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 02:58 schreef Danger.Mouse het volgende:
Net terug von Arbeit! Snel gaan slapen want om 1 uur smiddags mijn eerste motorrijles![]()
![]()
Vielen spass... de eerste kan ik me ook nog goed herinnerenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 02:58 schreef Danger.Mouse het volgende:
Net terug von Arbeit! Snel gaan slapen want om 1 uur smiddags mijn eerste motorrijles![]()
![]()
Niet te genieten? Ik was juist heel erg enthousiast/vrolijk/etc voor en na m'n eerste rijlesquote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:17 schreef remcorkkennykingkong het volgende:
have fun!
@ dekatria: zeg dat wel. ik was al een week niet te genieten volgens mij, alles 100 keer herhalen in mn hoofd haha..
Ging over z'n AVD hequote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:24 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Niet te genieten? Ik was juist heel erg enthousiast/vrolijk/etc voor en na m'n eerste rijles
Oh, ik ging van je laatste post voor zijn reactie uitquote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:03 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ging over z'n AVD hezie vorige pagina.
Dus deed je het volgens hem fout?quote:Op zondag 1 april 2012 10:51 schreef Gokhan03 het volgende:
Mooi, dan deed ik dat dus goed. Mijn instructeur begon daar over te piepen maar hij werd er niet boos om ofzo haha.
parkeerplaatsen of doodlopende wegen is natuurlijk wel iets anders, hier heb je misschien bijzondere situaties achter liggen die hij wilt oefenenquote:Op zondag 1 april 2012 08:57 schreef weerstandje het volgende:
Gewoon bord volgen, je gaat toch ook geen parkeerplaatsen of doodlopende wegen oprijden als die recht voor je liggen
Hij mompelde: "Ik zei geen doorgaand verkeer volgen". Uiteindelijk reden we ook gewoon met het doorgaand verkeer mee en keerden we niet. Het leek mij ook logisch dat ik de doorgaand verkeer moet volgen want hoe vel wil je rijden naar een mogelijk doodlopend straat/weg.quote:
Doorgaand verkeer betekent niet per sé dat je een doodlopende weg opgaat als je dat niet volgt. Het betekent gewoon meer dat je waarschijnlijk in een woonwijk of het centrum terecht komt. Geen gehoor is rechtdoor, maar niet doorgaand verkeer volgen. Er is dus wel degelijk een verschil tussen verbodsborden om in te rijden of doodlopende wegen en wel of niet doorgaand verkeer. Ik ben het met je instructeur eens, wellicht wilde hij inritten kijken oefenen en die kom je nooit tegen op een doorgaand verkeerroute.quote:Op zondag 1 april 2012 11:10 schreef Gokhan03 het volgende:
Hij mompelde: "Ik zei geen doorgaand verkeer volgen". Uiteindelijk reden we ook gewoon met het doorgaand verkeer mee en keerden we niet. Het leek mij ook logisch dat ik de doorgaand verkeer moet volgen want hoe vel wil je rijden naar een mogelijk doodlopend straat/weg.
Twee weken terug reden we bij velserbroek langs de N208 en daar had je ook een bord "Doorgaand verkeer" die naar rechts wees en hij zei dat we bij het examen bij geen gehoor het doorgaand verkeer moeten volgen.quote:Op zondag 1 april 2012 11:20 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Doorgaand verkeer betekent niet per sé dat je een doodlopende weg opgaat als je dat niet volgt. Het betekent gewoon meer dat je waarschijnlijk in een woonwijk of het centrum terecht komt. Geen gehoor is rechtdoor, maar niet doorgaand verkeer volgen. Er is dus wel degelijk een verschil tussen verbodsborden om in te rijden of doodlopende wegen en wel of niet doorgaand verkeer. Ik ben het met je instructeur eens, wellicht wilde hij inritten kijken oefenen en die kom je nooit tegen op een doorgaand verkeerroute.
En de situatie die je eerder beschreef was binnen de bebouwde kom?quote:Op zondag 1 april 2012 11:27 schreef Gokhan03 het volgende:
Twee weken terug reden we bij velserbroek langs de N208 en daar had je ook een bord "Doorgaand verkeer" die naar rechts wees en hij zei dat we bij het examen bij geen gehoor het doorgaand verkeer moeten volgen.
Datquote:Op zondag 1 april 2012 11:20 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Doorgaand verkeer betekent niet per sé dat je een doodlopende weg opgaat als je dat niet volgt. Het betekent gewoon meer dat je waarschijnlijk in een woonwijk of het centrum terecht komt. Geen gehoor is rechtdoor, maar niet doorgaand verkeer volgen. Er is dus wel degelijk een verschil tussen verbodsborden om in te rijden of doodlopende wegen en wel of niet doorgaand verkeer. Ik ben het met je instructeur eens, wellicht wilde hij inritten kijken oefenen en die kom je nooit tegen op een doorgaand verkeerroute.
quote:Op zondag 1 april 2012 11:10 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Hij mompelde: "Ik zei geen doorgaand verkeer volgen". Uiteindelijk reden we ook gewoon met het doorgaand verkeer mee en keerden we niet. Het leek mij ook logisch dat ik de doorgaand verkeer moet volgen want hoe vel wil je rijden naar een mogelijk doodlopend straat/weg.
Je berichten zijn wel een beetje tegenstrijdigquote:Op zondag 1 april 2012 11:27 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Twee weken terug reden we bij velserbroek langs de N208 en daar had je ook een bord "Doorgaand verkeer" die naar rechts wees en hij zei dat we bij het examen bij geen gehoor het doorgaand verkeer moeten volgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |